Saake shop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Saake shop.

Saake shop stelt zich voor

Saake-shop.nl, dé camera-accessoire specialist van Nederland! Al meer dan 10 jaar hét adres voor uw camera-accessoires. Bij ons vindt u de unieke combinatie van snelle levering, lage prijzen en uitstekende service! We leveren uit eigen voorraad (slechts € 2,50 verzendkosten!), dus uw bestelling is lekker snel in huis. Voor 18:00 besteld via iDeal of creditcard is dezelfde dag verzonden! Afhalen in Haarlem op afspraak mogelijk. Heeft u nog vragen? Altijd een snelle reactie op uw e-mail.

Schrijf een review voor deze winkel

Kevertje 07-12-2017

Prima service.

Op tijd geleverd. Prima prijs. Geen klachten. Heb wel vaker bij Saake iets besteld. Altijd goede afhandeling en qualitatief goed spul.

Teka 03-11-2017

puike service, behandeling, afhandeling en terugkoppeling

Vanwege onduidelijkheid betreffende afhandeling van bestelling, gebeld en probleem uitgelegd. Rustige uitleg van medewerksters en later op de dag werd nogmaals teruggebeld na extra interne controle. Hoewel mij inmiddels duidelijk was dat ik een verkeerde conclusie had getrokken, werd daar geen enkel moment gebruik van gemaakt. Alleen maar duidelijk en rustig uitleg gegeven over bestelling en bijbehorende verzending en ontvangstmoment. Bestelling werd correct en conform afspraak op juiste tijd afgeleverd.

Thijs de Cuijper 31-10-2017

Betrouwbare shop

Ach wat schrijf je over Saake-shop. Koop hier al vanaf het begin mijn batterijen en div. voor mijn Canon en er gaat nooit iets fout. Ook prettig is dat je kan shatten voor eventuelen vragen .
Waarom dan een 9, ja alleen mijn vrouw krijgt een 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roland 21-10-2017

Betrouwbare levering.

Goed producten
Snelle levering.
Zoals omschreven op de website.
Gemakkelijk betalen.
Leuke producten
Website up tot date.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron 16-10-2017

goede en snelle afhandeling van de koop

Ik koop al jaren diverse spullen bij Saake , en ik ben in die jaren goed geholpen, dus als ik weer wat nodig hebt zal ik waarschijnlijk wel weer bij Saake kopen

onno 03-10-2017

vriendelijkheid zelve.

Werd snel en goed geholpen. Niet het duurste aangesmeerd. Beviel me gelijk.
Als je zo geholpen wordt kom je zeker terug. Succes.
Onno

Francois 29-09-2017

Topkawiteit service

Op donderdag bestelt, op vridag ontvangen. Goed ingepakt. Moie producten. Top, bedankt! Tot volgende keer.

Fokke Renkema 22-09-2017

Perfecte levering!!

Dit is om aan te bevelen,geleverd door GLS zonder hapering!!!
Vriendelijke chauffeur die ondanks het vroege uur goedlachs was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 17-09-2017

Snelle en uitstekende service. Ruime keus

Prima keus en kon leveren wat ik wilde hebben.
Snelle service en uitstekende afhandeling.
Ook mogelijk de zaak telefonisch en zo nodig fysiek te benaderen.

Mary 08-09-2017

Supersnelle levering! Top service!

Dat is pas snel leveren gisteravond een acculader besteld en vanmorgen al in de bus!!
Hij werkt als een speer ben er heel blij mee en voor een hele mooie prijs!

R salij 01-09-2017

Geweldig snelle levering

Na een beetje googlen bij Saake-shop uitgekomen, Accu pack besteld voor een Sony camera. Snelle en nette levering en per mail op de hoogte gehouden over de status....

Cees 30-08-2017

Prima snelle levering

Ik heb al eerder iets tot volle tevredenheid bij deze winkel besteld en ook nu blijkt dat er goed gehandeld en snel geleverd wordt

Hugo Overvliet 26-08-2017

Binnen 1 dag ontvangen. Product ziet er uit als omschreven.

Er passen ong 6 accu's in, genoeg voor 2 a 3 dagen fotograferen. Ik ga binnenkort met het vliegtuig. Nu weet ik zeker dat er bij controle geen problemen zijn ivm de hoeveelheid accu's.

Tiny 25-08-2017

Correcte afhandeling en bezorging van prima product

Uitstekende communicatie en bezorging, van prima product voor de laagste prijs: een Jupio single charger plate.

Jan 24-08-2017

Gewoon snel en goed

Gewoon zo als altijd perfect en snel geleverd. Koop hier al jaren naar volle tevredenheid mijn fotografiespulletjes.

Yordi 16-08-2017

Gewoon uitstekend!

Al heel wat jaar klant bij Saake-shop, mede door de leuke aanbiedingen!
Nooit problemen gehad en elke bestelling is tot op heden altijd snel en netjes geleverd, dit komt ook door de duidelijke informatie op de site.
Laatst werd mijn eigen fout keurig en snel opgelost, waarvoor een dikke pluim!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 20-06-2017

Op Bol.com niet correcte teksten

Ik had een duo charger besteld en op Bol.com had Sjake beschrijven dat deze ook op het lichtnet kon worden aangesloten. Nergens stond erbij dat je ook nog een extra adapter nog hebt om dit te doen en zo kwam ik tot ontdekking dat er alleen maar een USB stekker bij zat.
Vind het slordig omschreven en hadden ze beter kunnen omschrijven dat je een extra adapter bij b.v. een auto, en lichtnet bij moet kopen.
De service desk was iets lichtelijk geïrriteerd dat ik belde (stem) en zei vervolgens dat ik een adapter bij kon bestellen. Wellicht is het normaal, snap het ! Maar pas die tekst op Bol.com aan !!!!
Slordig

Tekst zoals op Bol.com
Productbeschrijving
Ontzettend klein en licht, laadt 1 of 2 accu's tegelijk op. Aan te sluiten op een Powerbank accu, autolader, USB poort of lichtnet. Multi inzetbaar!

Harry 29-11-2016

betrouwbare webshop

Bij Saake webshop al heel wat keren besteld en altijd goed geleverd. Ze bestaan al heel wat jaar. Je kunt een bestelling na afspraak afhalen in Haarlem. Parkeren makkelijk maar wel wat zoeken naar de ingang, maar ze zijn daar vriendelijk en dat maakt veel goed. Heb geen ervaring met terugsturen. Ze hebben wel regelmatig leuke aanbiedingen.

Pluspunten

• afhalen na afpsraak mogelijk
  • makkelijk parkeren
  • goede prijzen

Minpunten

• ingang bedrjf lastig te vinden

AveTitus 30-09-2016

Al jaren mijn favoriete winkel

Heldere website, reageert op vragen, nooit problemen gehad. Koop er alles wat met batterijen en accu's te maken heeft.

Toontje Netto 24-08-2016

Verkopen willen ze wel, service geven NIET

Saake-shop biedt accu's aan voor camera's met daarbij de omschrijving 'Canon EOS M'. Deze accu bieden ze zelf via Google-Shop aan voor mijn camera Canon EOS M3. Nu blijkt dat dit een verkeerde accu is en zou ik een verkeerde bestelling geplaatst hebben!

Over het probleem bellen met de klantenservice kan niet, omdat de telefonist(e) alleen mogen helpen met nieuwe orders aanmaken maar niet met (technische-) problemen. Daardoor nu al meerdere keren op en neer gemaild... maar nog steeds zit ik met de retour-kosten voor fouten die zij gemaakt hebben!!!

Een webshop die allemaal technische artikelen aanbiedt maar GEEN telefonische helpdesk heeft is anno 2016 een baggerbedrijf!!!

Officiele reactie van Saake-shop 07-09-2016

Goedemiddag,
U bestelde een accu voor de EOS M, u hebt zelf een EOS M3. Dat zijn 2 verschillende camera's met ook verschillende accu's, we hebben u dit meerdere malen geprobeerd uit te leggen maar u blijft ons onredelijk terug beantwoorden. We hebben u geprobeerd te helpen maar u staat ons dit niet toe, dat vind ik zeer spijtig. Uw bestelling wordt dan ook na ontvangst netjes teruggestort.
Team Saake-shop.nl

T de Cuijper 15-05-2013

Wel meer bij Saake besteld, hier kan je altijd rekenen op een
snelle en goed verzorgde aflevering. Kom hier zeker weer terug.

D.Davidson 14-05-2013

Wat een snelle levering! Tegen een laagst mogelijke prijs (altijd even verzendkosten meenemen in het vergelijk) twee snelle SDHC kaarten aangeschaft.
Heel netjes meteen emailbevestiging van aankoop en telkens email bij verandering van status.
Ruime mogelijkheden om te betalen (o.a. Paypal)
Volgende dag in huis!
Zeker een aanrader deze webshop en volgende aankoop wederom via Saake-shop.nl

angel1960 11-05-2013

Supersnelle levering. Aftersales en bereikbaarheid kan ik niks over zeggen. Ik hoefde daar geen gebruik van te maken.

wvanderwees 11-05-2013

Zeer snelle levering, overzichtelijk en goede informatie,
's-middags besteld en de volgende ochtend al in huis.
Goed verpakt.

perdidonaholanda 07-05-2013

Goede prijs, snelle levering en ik werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar.