Plein.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Plein.nl.

Plein.nl stelt zich voor

Shampoo op? Hond zonder brokjes? Geen voorraad luiers meer? Plein.nl heeft alles in huis voor de dagelijkse verzorging van jezelf, je huisdieren en het huishouden. Of je favoriete douchegel nu bijna leeg is, je tandenborstel toe is aan vervanging of het wasmiddel op is, binnen 24uur heb je weer een mooie voorraad in huis.

Deze score is berekend op basis van 11 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,2

Ali 09-06-2020

Morgen in huis stond er, kreeg het 2 dagen later. Ze sturen het verkeerde product en ik moet extra kosten maken om het te ruilen. En nog veel langer wachten tot ik het juiste product ontvang.

Slechte webshop, afrader

Nurse531 11-05-2020

Ik dacht ik ga wat bestellen. Prijs 39.95€ dus gratis verzending.
Nee hoor niet dus. Wat blijkt nu het produkt komt uit een ander magazijn en daarom moet ik verzendkosten betalen.
Belachelijk, zet er dan gelijk bij komt uit een ander magazijn dus verzendkosten.
Je zou toch denken dat dit hun probleem is en niet voor de klant. Erg klantonvriendelijk. Ik koop mijn produkten wel ergens anders. Gelukkig genoeg goede webwinkels die ook nu snel leveren. En geen verzendkosten vragen boven oa 35€, omdat het uit een ander magazijn vandaan moet komen!!!!!!
Echt belachelijk !!

Hilde 01-05-2020

Volgens track en trace is de bezorger eergisteren aan de deur geweest. Apart want ik was de hele dag thuis. Er zat geen briefje in de bus. Vandaag op het afhaalpunt geweest waar volgens track en trace mijn pakketje zou liggen maar daar is het niet.
Wel betaald maar niets ontvangen.... oplichting?

HK 30-04-2020

heb verschillende dingen gekocht waaronder voer voor de hond, kreeg netjes een mail dat het een deellevering was en dat post nl het druk had waardoor er wat vertraging was.
Heb alles keurig binnen de tijd gekregen.
Kortom super geregeld in deze moeilijke tijd.

Marcel Ludwig 15-03-2020

Op aanraden van onze Duitse Reuzen zijn wij bij plein terecht gekomen.
Het aanbod is zeer ruim en de levertijd is te verwaarlozen. In al die jaren dat we klant zijn waren de spullen een keer niet op voorraad. Da's minder maar drie dagen later werden ze wel geleverd door Post.NL. Deze aanbieder is top en echt aan te raden.

Fam. Van Iterson 14-02-2020

Zeer vlotte levering van mijn bestelling. De prijzen zijn goed.
Door klantenservice goed behandeld

Ser ArtoriaZ 28-01-2020

Vreselijk klantenservice. Ze leveren een ondeugdelijk product, dat bij verre niet aan de productomschrijving voldoet. Ze leveren het artikel zonder omdozing, waardoor het artikel beschadigd binnenkomt. Het enigste wat er aangeboden word is een karige 20% van het aankoopbedrag terugstorten wat natuurlijk te belachelijk voor woorden is. Bizar slecht dit, ze luisteren totaal niet naar de klant. Gefeliciteerd, jullie hebben weer een klant minder!

C.Damen 08-01-2020

Plein.nl nooit meer.
De manier waarop hier met een klacht omgegaan wordt is ronduit waardeloos. Het enigste wat ze roepen is dat je bij de fabrikant moet klagen. DUS NIET. De verkoper moet de klacht behandelen. Met meerdere personen van plein.nl gemaild maar ze blijven bij hun standpunt.

DUS plein.nl NIET DOEN!!!!!

FRossi 10-12-2019

Mijn product (haarborstel van zenner) viel na een paar weken uit elkaar, helaas.. ik kreeg bij het stellen van de vraag of dit normaal was het antwoord jammer voor je maar wij kunnen niets voor je doen. Bagger klantenservice, voortaan weer gewoon kruidvat.nl

Redyak 16-10-2019

Site goed Keuze goed
Bestellen makkelijk
Middels een klein sterretje achter de tekst wordt pijnlijk duidelijk dat ze zelf geen voorraad hebben en de leveringstermijn niet gehaald wordt omdat ik ipv woensdag op zaterdag 3 pakketten mag ontvangen. Bij inloggen kom ik erachter dat een deel er niet is. Dat deel geeft aan "niet meer leverbaar", ik vraag de status via mail en krijg te horen wordt nageleverd als het er is.. Ze doen er een week over om me te melden dat het product niet meer leverbaar is en 5 dagen om terug te storten, stond al op de site. Klantenserivice slecht: Niet lezen en met excuus ligt aan leverancier hier is korting te gemakkelijk .

jh 24-09-2019

bagger bedrijf echt totaal waardeloos ik weiger een pakket aan de deur postnl scant afgeleverd en vervolgens laten ze het verkeerde pakket onderzoeken omdat postnl dan aangeeft dat het is afgeleverd (natuurlijk was het afgeleverd als je een ouder inderdaad ontvangen en betaald pakket laat onderzoeken) en vervolgens gewoon weigeren dit goed op te lossen want postnl geeft aan afgeleverd terwijl het wel is geweigerd en dan maar gaan roepen dan moet je aangifte doen hoe dan als er afgeleverd is gescant kan ik onmogelijk bewijzen dat het is geweigerd kennelijk is dit gewoon afgesproken werk met postnl om maar niet een betaling te hoeven annuleren

bas van den rouwelaar 19-03-2019

heel duidelijke website en prima service. als je het niet snapt dan helpt de klantenservice je prima verder.

chayanna 17-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb een bestelling geplaats, echter bleek deze niet te passen. Op 1 september retour aangemeld, bestelling is ondertussen ook ontvangen, maar mijn geld heb ik nog niet terug.
Gisteren contact met ze gehad. Wilde eerst beweren dat de 14 dagen ingaan vanaf ontvangst pakket, terwijl er duidelijk op de website staat na aanmelding van retour. Vervolgens is mij belooft dat ze er direct mee aan de slag gaan.

Vandaag heb ik op de chat gevraag hoe lang het gaat duren voor ik mijn geld krijg. Daarom word gewoon zonder te reageren de chat afgesloten en als ik bel krijg ik te horen dat er niemand beschikbaar is en word er doodleuk opgehangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

H. 31-03-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Voor 22.00 besteld; volgende dag in huis.
Hele zending compleet en artikelen met geweldige korting.
Koop hier zeker vaker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Churchill 12-02-2018 Via de website gekocht

Niet al te beste service.

Ik heb voor babyplein gekozen omdat ze bepaalde producten in de aanbieding hadden, en de website er goed uitzag.

Maar toen ik mijn bestelling wou veranderen heb ik ze even gebeld. Daar kreeg ik een niet zo vriendelijke vrouw aan de telefoon die zei dat ik de bestelling maar moest weigeren, terwijl de bestelling nog niet eens verstuurd is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice