Plein.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Plein.nl.

Plein.nl stelt zich voor

Shampoo op? Hond zonder brokjes? Geen voorraad luiers meer? Plein.nl heeft alles in huis voor de dagelijkse verzorging van jezelf, je huisdieren en het huishouden. Of je favoriete douchegel nu bijna leeg is, je tandenborstel toe is aan vervanging of het wasmiddel op is, binnen 24uur heb je weer een mooie voorraad in huis.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

bas van den rouwelaar 19-03-2019

heel duidelijke website en prima service. als je het niet snapt dan helpt de klantenservice je prima verder.

chayanna 17-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb een bestelling geplaats, echter bleek deze niet te passen. Op 1 september retour aangemeld, bestelling is ondertussen ook ontvangen, maar mijn geld heb ik nog niet terug.
Gisteren contact met ze gehad. Wilde eerst beweren dat de 14 dagen ingaan vanaf ontvangst pakket, terwijl er duidelijk op de website staat na aanmelding van retour. Vervolgens is mij belooft dat ze er direct mee aan de slag gaan.

Vandaag heb ik op de chat gevraag hoe lang het gaat duren voor ik mijn geld krijg. Daarom word gewoon zonder te reageren de chat afgesloten en als ik bel krijg ik te horen dat er niemand beschikbaar is en word er doodleuk opgehangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

H. 31-03-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Voor 22.00 besteld; volgende dag in huis.
Hele zending compleet en artikelen met geweldige korting.
Koop hier zeker vaker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Churchill 12-02-2018 Via de website gekocht

Niet al te beste service.

Ik heb voor babyplein gekozen omdat ze bepaalde producten in de aanbieding hadden, en de website er goed uitzag.

Maar toen ik mijn bestelling wou veranderen heb ik ze even gebeld. Daar kreeg ik een niet zo vriendelijke vrouw aan de telefoon die zei dat ik de bestelling maar moest weigeren, terwijl de bestelling nog niet eens verstuurd is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice