Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,2

Pien D 09-11-2019

Let op: Geen thuiswinkelwaarborg - klachtenafhandeling via winkel - retourneren kost geld!

Een kaars in glas wordt slecht verpakt, alleen een beetje papier erom heen. Geen voorzichtig of breekbaar op het pakketje. Dus het is kapot. Gebeld met de klantenservice. Hiervoor moet ik naar de winkel. Ik kan niet dit online oplossen en dit terugsturen en mijn geld geretourneerd krijgen.

BELACHELIJK! Ze mogen zich niet eens een webwinkel noemen. Herroepen van een bestelling is uiteraard mogelijk, maar dan wel zelf verzendkosten betalen. Dit was EENS en NOOIT weer.

Mieke 22-10-2019

De afgelopen jaren heb ik tientallen fotoboeken besteld bij Kruidvat en altijd zeer enthousiast geweest over de kwaliteit! Gister kreeg ik voor de eerste keer een fotoboek binnen wat vochtig was geworden door een verkeerde verpakking vanuit de winkel. Reactie vanuit Kruidvat was dat ik er maar een aantal zware boeken op moest leggen en dat de golvende pagina's dan vanzelf waarschijnlijk wegtrekken (indien niet, dan mag ik na een aantal weken!! weer aan de bel trekken). Ik had toch wel op meer service gehoopt vanuit zo'n grote keten. Toch maar overwegen om mijn fotoboeken voortaan ergens anders te bestellen.

mevrouw visser 15-09-2019

het betreft hier de webshop.
foto's uploaden gaat prima,ook niet duur,alleen na het ophalen van de fotobestelling ben ik teleurgesteld over de kwaliteit.
ik had het zelf ook zo kunnen printen met foto papier.
jammer maar dit doe ik niet meer...

Ad Wijk bij Duurstede 05-09-2019

Gisteravond van 1700 uur tot 0000 uur extra 20% korting.
Ik had een koptelefoon gezien van 99 euro, dus nu voor 79 euro dacht ik. Gelijk bestellen totdat je gaat afrekenen, dan is die ineens niet meer op voorraad, klantenservice bereikt en deze verzekerde min dat ze nog op voorraad waren. Helaas tot 00.00 uur geprobeerd maar nog steeds niet op voorraad, wat schetst mijn verbazing, om 00.15 weer volop voorraad en u raad het al, voor de gewone prijs. Klacht ingediend maar hier wordt niet op gereageerd. Dat dit niet de 1e keer is, weet ik uit ervaring.
Je wordt gewoon opgelicht en belogen waar je bijstaat door deze winkelketen. Je zou bijna zeggen dat het oplichters zijn!!!

Jacqueline Koster 30-08-2019

Ik koop 2 stuks haarlak Elnett n.a.v. actie 1+1 gratis.
Echter aan de kassa ging dit niet op? nl de dame vertelde mij dat ik 300 ml had en daar geldt de actie niet voor.
Ik attendeerde op het bordje bij de artikelen: alle combinaties mogelijk m.u.v. mini's en multi verpakkingen.
Ik gemailt naar kruidvat en krijg een slap antwoord, dat het klopt en zij het niet snappen dat dat niet in de actie is meegenomen ...bla..bla..Dit doen ze heel vaak en een hoop mensen hebben dit niet in de gaten !

J.v.d.Hout 30-08-2019

Kruidvat is zo verrassend; Het lijkt wel klantje pesten.
Eerst loop ik de hele winkel af te zoeken naar 4 artikelen. Dan moet ik bij de kassa wachten.
Ik moet € 49,50 betalen en geef een GANGBAAR en WETTIG € 100 biljet en krijg dan te horen, dat ze die niet aannemen... Iedereen kijkt je aan, alsof je onbetrouwbaar bent.
Deed ik iets abnormaals?
Moet ik dan bij gaan houden, welke winkels er wel- en niet € 100 biljetten aannemen?
Bij Action, Dirk, Aldi, Lidl, Praxis, A.H. enz. is het geen probleem, alleen Kruidvat doet moeilijk!

Te betalen: € 49,50 -Ik geef: € 100,- Terug: 1 biljet van € 50 en een 0,50 muntje. Moeilijk hoor!
Zelfs al koop je voor precies 100 euro, ze nemen verrassend genoeg je € 100,- biljet niet aan.

Zo jaagt Kruidvat mij voor hun artikelen naar de Action en voor printervullingen naar de bekende on-line shops. Die zijn veel goedkoper en ik krijg ze dan nog gratis thuisbezorgd ook.
Veel ouderen (net als ik) pinnen nooit, maar betalen het liefst contant en dat wordt steeds moeilijker gemaakt. Maar we zijn toch aan het verouderen ?
Van de Kruidvat klantenservice kreeg ik een nietszeggend e-mailtje.
Dus waarom zou ik nog bij Kruidvat kopen? Ze luisteren toch niet.
Gelukkig luistert Kieskeurig wel.

hw schoenmakers 15-08-2019

ik heb maar een probleem en dat is dat jullie mooie reclames in de folder zetten en als je dan naar de winkel gaat hoor je dat hij niet is geleverd zoals nu weer de bodytrimmer en dit is al de 5e keer dat zoiets gebeurd en daar worden wij als klant niet blij van.

Joop 13-08-2019

Wij zullen nooit een stap in de zaak van Kruidvat zetten. Vreselijk die reclames en z.g. kortingen. Een grote ergernis. Snap niet dat er nog consumenten zijn die er in tuinen. Zetten direct de knop om.

Leiden2020 12-08-2019

Kruidvat Leiden Stationsweg - Vandaag zoiets kansloos meegemaakt: sta nota bene net na t afrekenen bij de kassa nog mn bon te checken en zie dat ik te veel betaald heb. Maar ipv mij gewoon na de volgende gelijk te helpen vond de caissière de blijkbaar klantvriendelijker om eerst de hele fxxx rij te helpen. Nou sorry hoor maar daar ga ik niet op wachten natúúrlijk voor die 2 euro. Waardeloze service.

Lieke 09-08-2019

Het valt me elke keer weer op hoe ongeorganiseerd, rommelig, vol het in de kruidvatwinkels is. Alle paden staan vol met kisten om bij te vullen, waardoor er zeer gevaarlijke en ook erg onoverzichtelijke situaties ontstaan.
Heel veel producten staan in paden opgesteld, waardoor het overzicht weg is en je er niet langs kunt.
Ik hoop dat er nooit een situatie optreed waardoor je snel de winkel uit moet (bv brand), dat lukt vaak namelijk niet.
Kruidvat heeft mooie aanbiedingen, maar vaak niet aanwezig of al voor de datum uitverkocht. Bovendien zijn ze vaak niet te vinden doordat het echt één chaos is in de winkel.
Dit alles maakt dat ik dus meestal toch naar een duurdere of andere drogist ga, waar het netjes, geordend is en waar personeel aanwezig is om je netjes te woord te staan en uitleg te geven.

Ik hoop dat niet alleen klanten deze reviews lezen, maar vooral ook personeel en leidinggevenden.
Na een bezoek aan een Kruidvat ontvang ik wel eens een link voor een beoordeling, maar die link werkt niet.

Trudy 09-08-2019

Slechte service als het niet lukt om je wellness voucher te verzilveren.
Ook het geld krijg je niet terug.
Een en al tegenstrijdige antwoorden.
Vreselijk

Anna 05-08-2019

Zondag ontving ik een mail met een persoonlijke aanbieding. 5 flessen Robijn vloeibaar wasmiddel voor 10 euro. Maandagmorgen naar Bodegraven gefietst (zondag was de winkel dicht) bijna als eerste de winkel in. Wat blijkt er zijn maar 3 flessen te koop. Snel narrar de dichtstbijzijnde plaats Alphen aan den Rijn. Na een drie kwartier fietsen hier 2x een Kruidvat bezocht en wederom 2 of 4 flessen te koop.
Goede persoonlijke actie Kruidvat. Echt slecht.
Dit is zeker niet de eerste keer dat een actie totaal niet te verkrijgen is.

Ton 01-08-2019

Bij beide winkels in ons dorp is de aanbieding uit de folder van de Gillette scheermesjes sensor niet aanwezig, ook via de online zijn ze niet leverbaar, dit is geen goede doordachte reclame of het moet zijn dat dit een lokkertje is, jammer en sneu voor het personeel om telkens nee te moeten verkopen

Kurt 30-07-2019

Belachelijk beleid ivm verbod van honden in de winkel! Ik kwam tijdens de bloedhete dag van 40 graden een item terugbrengen naar Kruidvat. Ik kwam net van de dierenarts en kon mijn hond niet achterlaten in de wagen en er was ook geen enkele voorziening aanwezig om de hond buiten vast te maken. Ik had mijn Maltezer (16 jaar) op de arm genomen en ging naar de kassa om een item te retourneren (ging niet door de winkel). Ik kreeg te horen dat honden niet binnen mogen. Kruidvat moet dan ook stoppen met de verkoop van dierenvoeding en of items want ze zijn dieronvriendelijk ! Een schande is het. Ik ga wel naar Etos of Hema in het vervolg. De open snoepkasten zijn pas onhygiënisch. Kinderen en of volwassenen graaien met hun handen soms in de bakken of steken een snoepje in de mond en deponeren dit dan terug in de snoepbak! Dat is pas goor.
Bedankt Kruidvat, ik ga wel naar de concurrentie.

teleurgesteld 03-07-2019

Wederom een misleidende actie. Op woensdagavond 17.00 een horloge met 50% korting kopen in de speciale avondopenstelling??? nou vergeet het maar: dan moet ik ze eerst krijgen geeft de manager aan. Dus weer niet in de winkel, maar wel in de folder.

Bapke Bruns 02-07-2019

Heb een week geleden voor E183,- bij Kruidvat besteld en nog niks ontvangen. Post nl verandert telkens het leveringstijdstip en zegt nu dat ze 2x langs zijn geweest en dat er niemand was terwijl we een cafe zijn en van 09:00-01:00 open zijn, er is helemaal niemand geweest!!!! Nu ligt het evt vanaf morgen bij een servicepunt wat helemaal niet in de buurt is, echt schandalig!! Ik wil dat pakket helemaal niet meer maar moet dan weer 3 weken wachten voordat ik mn geld terug krijg, bestel hier nooit meer!!!

Linda 31-05-2019

Levering zou op woensdag plaatsvinden, heel de dag iemand thuis, maar niemand gezien.
Nu op vrijdag staat de status op bezorgd maar geen pakket. Na navraag bleek het pakket weer retour naar Kruidvat gestuurd te worden. Maar.. kruidvat kan geen bestellingen opnieuw aanbieden. Mijn hele bestelling is dus weg en krijg ik niet meer binnen. Actieproducten die je juist heb besteld tijdens de actie week die kunnen dan niet meer aangeboden worden omdat het buiten de actie periode gaat vallen als Kruidvat opnieuw gaat verzenden.
Zit je 2 dagen voor thuis en je heb dus nog steeds niets. Voor mij geen online bestellingen meer bij Kruidvat. Je kan er totaal niet van op aan.

J hilberink 29-05-2019

Op 24/5 bestelling geplaats i.v.m. actie gratis levering met het verzoek op woensdag 29/5 levering. Er zelf voor gezorgd dat er de hele dag iemand thuis is en ja hoor hele dag mailtjes dat het pakket onderweg is... dit had ik ook zelf kunnen bedenken want dat was afgesproken.....om iets voor 19.00 uur een mailtje dat het pakket op vrijdag tussen 15.30 en 18.00 geleverd wordt......nou lekker dan, er zitten producten bij die ik nodig heb en morgen hemelvaartdag w.s. winkels dicht. Ik denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik bij kruidvat online bestel en weet wel haast zeker dat ik niet bij een van de drie winnaars van de ingezonden revieuws behoor.
HEEL SLECHT

Robert 23-05-2019

Bij het Kruidvat op de hesseplaats in Rotterdam Ommoord denken ze dat je gek ben,want als er in de folder staat,aanbiedingen vanaf 21/05/19 dan denk je het gaat die dag in,maar vaak krijg je op die dag al te horen...nee sorry is al uitverkocht...???
Ik staat daar als ze open gaan en die dag gaat de aanbieding in,dan zou je zeggen dat het er nog is...
Het ligt gewoon altijd al eerder in de winkel dan in de folder..slechte zaak voor oudere mensen!!!
Mvg

A. Bosma 14-05-2019

Ik had entreekaarten van mijn puntensaldo gekocht, maar blijkt dat de kaartjes aan de kassa voordeliger zijn. Ook op de site van het pretpark stond een andere prijs. Daarbij komt dat je ook nog boekingskosten moet betalen, dus je wordt opgelicht en bent niet voordeliger uit. Maar de punten ben je kwijt, waardeloze klantenservice!

Maart 02-05-2019

Ik had flink aantal Kruidvatpunten met kaart gespaard (750). Met veel gedoe heb ik die i ingewisseld voor 7,50 euro korting op kaartjes Apenheul. ( via mr. Ticket, doe ik nooit meer..) Blijkt dat ik met deze korting €4,50 duurder uit ben dan wanneer ik de tickets gewoon direct bij Apenheul had besteld !!. Dus nu ben ik mijn punten kwijt en heb € 4,50 teveel betaald!! Wat een nare actie!

Alex 28-04-2019

Ook in Hoogeveen en Emmen is de Nutrena aanbieding er niet hoor. Wel de andere verpakkingen die niet in de aanbieding zijn. Voor mij einde Kruidvat want deze ervaring heb ik constant; aanbiedingen niet leverbaar of op. En dat terwijl ik vanaf dag 1 langs kom.

Jackie 27-04-2019

Wat Kruidvat steeds - heeeeel slim doet - is een aanbieding in de folder zetten. Wanneer je dan komt, dan is deze aanbieding er (nog niet), leveringsprobleem, niet voorradig, komt nog binnen, en nog een leger aan smoesjes. Zoals nu de Nutrena zoetjes 1+ 1 gratis. Vanaf de eerste dag niet aanwezig. Zes dagen gaan kijken en vragen, niet dus. Let maar op; volgende week weer volop in de winkels. Niet naar 1 filiaal geweest, maar naar meerdere. In Zwolle, Amersfoort en Kampen. Vraag je na zes maal of men volgende week de zoetjes apart wil leggen voor de aanbieding dan kan dat niet. Etos is inderdaad wat duurder (ook niet altijd) maar de service staat in een veel hoger vaandel. Ik koop helemaal niets meer bij Kruidvat, laat ze maar lekker failliet gaan.

An 24-04-2019

Ook ik ben in de “gratis uitjes actie” getrapt. Voel me belazerd door Kruidvat. De codes kan je zogenaamd t/m 5 mei activeren, maar er is al heel snel geen ticket meer te krijgen. Moet ik zeker met mijn zoon van 15 naar een of ander kinderspeelparadijs aan de ander kant van het land? Maar Kruidvat heeft wel wat ze graag wil: we hebben extra producten hiervoor gekocht!

hahah 24-04-2019

Kruidvat heeft van veel artikelen de prijs verhoogd met 10 en 20 cent de laatste weken. Vind ik veel. Dit heeft niets meer te maken met de btw verhoging.

Mink Bijlsma 11-04-2019

Wel verrassend, niet altijd voordelig: Wil een product van 6.99. Kan het onljne niet bestellen omdat het minder dan 15 euro is (voor zover ik weet de enige webwinkel in NL waar ik iets NIET bestellen kan) en ook niet in de winker bestellen (zover ik weet de enige winkel waar ik een product wat ze wel in het assortiment hebben niet kunnen bestellen). Sorry da het zeg: absoluut waardeloos!

Elli 04-04-2019

Ongelooflijk.Voel mij niet prettig na het vervelende nieuws dat al de pretparken al uitverkocht waren.Hoeveel “ plaatsen” hadden ze dan voor een heel Nederland? Dezelfde dag al uitverkocht! Nu zit ik met overvloed van schoonmaak doekjes en scheerschuim! ( de actie producten ).Wij wilde naar Toverland.Inderdaad lijkt het toverland,alle kaartjes al weg!

Sonyta 04-04-2019

Kruidvat pretpark actie, actie producten aangeschaft, wou mijn tickets verzilveren en de pretparken waar ik naar toe wilde met mijn zoontje zijn allemaal uitverkocht!! Ik vind het schandalig dat er niet aangegeven word dat er kans is dat de pretparken al vol zitten!

anoniem 01-04-2019

Je voelt je helaas een beetje opgelicht door de actie die kruidvat heeft. Bij aankoop van 2 bepaalde producten krijg je een kaartje voor een attractiepark gratis. De kaarten zijn in no-time uitverkocht en je hebt dan vervolgens ook pech. Helaas is er totaal niet gecommuniceerd met de consument over algemene voorwaarde, dit omdat deze er ook niet zijn. Ik zit nu te kijken met 7 tubes tandpasta en een fles mondwater met een waarde van 33,22. Het is een schandalige actie wat ze TOTAAL NIET hebben voorbereid, het lijkt erop of ze maar iets hebben gedaan en dat wij hier uiteindelijk de dupe van zijn.

D 28-03-2019

In winkel was het geurtje van Playboy VIP niet aanwezig, wel bij de webshop vertelde de medewerkster. Inderdaad wel te koop bij de webshop, ik heb de geur besteld ,moest nog iets bestellen anders bleef ik onder de 15 euro.
Het flesje koste 13 euro 50.
Een dag later zag ik dat precies hetzelfde flesje bij de Action voor 4,99 !
Dat vind ik een ongelovelijk verschil! Dus koop niet te snel bij de kruidvat webshop maar kijk nog even verder.

Patricia 14-03-2019

Op de website stond dat alle make-up van rimmel 1+1 gratis was, hierop stond niet dat dit alleen online geldig was. Toen ik in de winkel was was het personeel niet van deze actie op de hoogte. Ik moest dus het volledige bedrag voor 2 producten van Rimmel betalen. Toen ik iemand van de webshop klantenservice telefonisch hierover spraken mee op de webshop keek was zij ook in de veronderstelling dat deze aktie ook in de winkel gelden. Toch kreeg ik mijn korting uiteindelijk niet in de winkel

Ik kon wel dezelfde producten online bestellen en een dag later voor deze aktie in de winkel ophalen. Heel krom, maar goed. Zo gezegd zo gedaan. Was het nog een heel gedoe, want ze geloofde niet dat ik 1+1 gratis kreeg!!!! Ik vind dit een hele slechte service.

C. Broer 11-03-2019

Kruidvat folder biedt aan Roma Laura Biagotti 125 ml verpakking voor € 29,99; in de winkel(s), ik ben er in drie in Utrecht geweest zijn alleen voor die prijs 100 ml. verpakkingen te krijgen; personeel heel stellig: dit is de aanbieding. Klacht ingediend online: jammer, dan waren ze op; ga maar naar een andere winkel, maar op = op. Ik betwijfel ten zeerste of er ergens een 125 ml verpakking voor genoemde prijs te krijgen was. Misleidende reclame?

May 20-02-2019

De laatste tijd blijkt regelmatig dat het Kruidvat artikelen waarvoor men in hun folders reclame maakt niet inde winkel zijn. Zelfs na de belofte dat het morgen binnen zou zijn, waarvoor ik dus extra teruggegaan ben, (20 minuten fietsen en fietsenstalling) was het artikel wederom niet aanwezig. En dat is mij nu dus al meerdere keren overkomen.
De reclame in hun folders blijkt gewoon misleiding.

Dus gaat nu de reclame van het kruidvat rechtstreeks de papierbak in.
May 20-02-2019

Kruidvat; steeds verrassend . . . .

Fee 11-02-2019

Ik heb ruim 3 weken geleden een bestelling gedaan via de Kruidvat app, niet meer doen!! Tot op heden ben ik bezig mijn bestelling te ontvangen, maar tevergeefs. Ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wel een afschrift op mijn rekening. Daarom contact met ze gezocht... Zo heb ik: 1) vaker dan 3x ongeveer 20min in de wachtrij gestaan als je belt, 2) elke week een keer geappt, met de reactie dat de technische afdeling ermee bezig is, 3) ze verder eigenlijk vrij weinig doen. Vriendelijke mensen maar daar is het dan ook mee gezegd. Ben dus heel ontevreden over de gang van zaken, had beter verwacht bij een professioneel bedrijf als de Kruidvat.

Stefan 09-02-2019

Vanochtend voor de eerste keer iets in de webshop van Kruidvat.nl besteld.
Het ging om 2 treinkaartjes. Netjes betaald, en ook een bevestigingsmail gekregen waarin stond dat ik binnen 3 uur per mail de codes zou krijgen zodat ik de treinkaartjes kon verzilveren.
Het is nu 17 uur, en we zijn dus maar liefst 6 uur verder.

Ik heb geprobeerd om met de klantenservice te bellen. Na 25 minuten in de wacht (!) kreeg ik iemand aan de lijn. Wel een vriendelijk meisje, maar ze kon niks voor me betekenen.
Ze adviseerde me zelfs om in de kruidvat winkel (fysieke winkel) een nieuwe set treinkaartjes te kopen, en dan kon ik de online aangekochte kaartjes later gebruiken als ik de code had ontvangen.

Dan moet ik dus 2x betalen omdat Kruidvat faalt in haar levering! Hoe verzin je het als bedrijf?
Daarbij adviseerde ze me ook nog om voortaan eerder te bestellen, omdat ze een vertraging hebben.

Dat is dus de omgedraaide wereld. Als jij als bedrijf niet tijdig kan leveren, moet je dit aangeven voordat iemand gaat bestellen, moet je niet in de mail zeggen dat binnen 3 uur de codes verstuurd zullen worden, en moet je het probleem al helemaal niet bij de klant leggen!

Wat een schofterig bedrijf is Kruidvat. Voortaan koop ik de kaartjes wel via een andere actie. Misschien minder goedkoop, maar dit doe ik nooit meer.

Cornelia 09-02-2019

Babyvoeding besteld online, ik heb nog nooit meegemaakt dat iets zo goed verpakt was .

Jeanie 01-02-2019

Heb in december nagellak besteld.
Er zijn er 3 of 4 niet meegeleverd.. heb meteen gebeld en het zou in orde worden gemaakt. Ondertussen is het februari en heb nog steeds niks binnen. Ik bestel hier niet meer

Joyce 20-01-2019

Ik heb mijn fotoboek gemaakt en besteld bij Kruidvat. Ik ben echt super tevreden! Fijne software om je fotoboek in te maken en de foto's zijn echt prachtig in het fotoboek. Goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Kelly muller 08-01-2019

Kruitvat sint Willibrord. Schandalig hoe ze omgaan met kleine kinderen die een ongelukje hebben gehad .. dat je het zelf moet opruimen vind ik niet erg.. maar dat ze tegen Mn kind van bijna 3 beginnen gaat Mn petje te boven ! Zo onrespectvol heb ik nog nooit geweten ..

Knarsen 07-01-2019

Antiknarsbitje gekocht twee voor 18.80 waarvan een gratis vandaag de bestelling opgehaald helaas maar een doosje nagebeld te hebben met de klantenservice kreeg ik te horen dat als je er twee wilt hebben dan moet je deze apart bestellen de slager heeft vandaag aktie een pond vlees het volgende pond gratis niet apart bestellen gewoon meegeleverd Wat Kruidvat doet is slim als je er niet om vraagt krijg je niets denk niet dat ik er nogmaals intrap

Marianne Ruwé 02-01-2019

Omdat de actie's altijd heel snel uitverkocht zijn, heeft de filiaal manager van de Kruitvat in Ede mij geholpen met een internet bestelling.
Hartelijk dank hiervoor, een hele goede oplossing, nu kan ik de bestelling bij mijn plaatselijke Kruidvat ophalen. Zo hoort het

Sabine maene 19-12-2018

Ben vandaag in turnhout bij kruidvat geweest .was er een jong meisje aan de kassa was heel onvriendelijk .wij kochten een elektrische tandenborstel die wij genomen hadden was er niet meer ik zei ga een andere nemen blijkbaar was er die ook niet meer .en toen zei ze die jullie eerst genomen hadden zijn er terug ze hebben ze juist gebracht. Ik zei ok das goed die ik genomen had koste 44.95 euro die zei aan ons gaf was 99.95 euro ik zri nog dat is hij niet want dees is duurder .ja mevrouw zei ze hier gaat ook 40 euro af he das dqn toch het zelfde .vroeg ik ook 3 keer staat het op de klantenkaart .Ja mevrouw staat erop dus niet .ik heb hier dus een heel slechte ervaring gehad plus geen punten op de kaart .en als ge door gaat staan ze er nog mee te lachen.

Gijs van der Plas 05-12-2018 In de winkel gekocht
Badstraat Katwijk aan zee

Inbreuk op privacy

Vandaag 22 nov 14.30 uur .Winkel badstraat Katwijk aan zee
Eindelijk weer ppc in de schap. Na vele weken het veel duurdere saridon besloot ik
Vier doosjes ppc te kopen .
Bij de kassa vroeg de arrogante caissière , inplaatsvan de normale vraag of ik advies wilde over de medicijnen, mag ik vragen waarom u zoveel ppc gebruikt?
Waarop ik nee antwoorde want ik ik vind dit privé .
Zoiets ga ik niet delen met zomaar een meisje achter de kassa.
O, zei de caissioère dan mag ik er maar een aan u verkopen dit zijn de regels,
Nou koop ik al jaren ppc bij het kruidvat en heb hier nog nooit mee temaken gehad
Volgens mij overtreed zij de wet op de privacy met deze vraag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Moon 03-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Al veel bestellingen gedaan deze weken, van kleding, speelgoed tot aan verzorgings producten. Alles kwam keurig op tijd binnen. Tot tegenstelling van sommige reviewers vóór mij heb ik wel de actiespullen zoals Lego eenvoudig mét de korting kunnen bestellen. Dus ik heb alleen maar prettige ervaringen met Kruidvat eigenlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rogier 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer matige service

Ze kunnen de klantenservice net zo goed opdoeken, 15 min in de wacht en daarna helpen ze je totaal niet!!! Wat een slechte service!!

Anoniem 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Leuke acties van 2+2 gratis, ik heb al een hele voorraad in huis. Alleen jammer dat wanneer je naar een ander winkel gaat, ze daar nog 2x goedkoper zijn dan bij de kruidvat...
Verder super snelle bezorging, en altijd netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Dennis 23-11-2018 Via de website gekocht

Kansloze service ... laten klaten barsten

Kansloze actie van de lego op black friday. Ben je om 00.00 aan het bestellen. Gooien ze om 00.10 terwijl je klaar ben met bestellen. Poef ze gooien de website plat tot 03.00. En toen waren de gekozen produkten er niet meer. Ik spreek de kruidvat erop aan en krijg je een kansloze reactie terug. Je verantwoording nemen als bedrijf en het oplossen kunnen ze niet. Service is 0,0... dan maar geen kruidvat meer. Beter andere bedrijven die wel service bieden en iets netjes oplossen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Een teleurgestelde klant 23-11-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

Online winkelen is geen succes, stunts en deals die er helemaal niet zijn..., geprobeerd een aanbieding te bestellen maar er is en was geen voorraad! Slechte zaak als je stunt.

Bob 19-11-2018 Via de website gekocht

Aftersailes...... wat is dat?

Online iets kopen bij kruidvat is prima als alles werkt.
Indien er iets mis gaat ben je de pineut.

Een verassingticket gekregen die bij kruidvat was gekocht na 3 pogingen om deze te verzilveren contact gehad met kruidvat en verassingsticket ze spelen de bal naar elkaar de klant is 180 euro kwijt en een oplossing is nog niet in zicht na 3,5 uur chatten en 1 uur bellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Leyla 14-11-2018 In de winkel gekocht

Babyblijdoos

Ik was twee keer voor blij babytas ophalen ik heb het geactiveerd maar bij kasa lukt het niet en collega luister mij gewoon niet en zegt mijn pasje heeft probleem zij legt mij niks uit wat is eigelijk probleem en heeft mij kleineren zij zegt ik moet met klantservice contact nemen maar dat is gerappig voor babyblijdoos moet ik bellen naar die nummer met 090 die kost 90cpm