Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is berekend op basis van 27 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.8

Anita 10-11-2017 Via de website gekocht

Online bestellen bij het kruitvat

Nou ik heb de 1 keer een online bestelling gedaan en tot nu toe nog niets ontvangen . Het is inmiddels al een week geleden en ik heb mijn bestelling nog niet . DHL zegt dat het aan kruitvat liegt . En kruitvat zoekt het nog steeds uit maar ik hoor maar niets . Dat was de 1 en laatste keer dat ik iets bij het kruitvat online bestel !!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Lola 04-11-2017 In de winkel gekocht
Tilburg Heyhoef

Slechte klantenservice Kruidvat heyhoef

Werknemer snapt niet wat klantvriendelijke service is!! stuurt mij heel de winkel door en heeft het product uit eindelijk niet eens. Dit is al vaker voor gevallen bij deze winkel. Als werknemers hun werk niet leuk vinden kunnen ze beter ontslag nemen!

Silvia 17-10-2017 Via de website gekocht

Geen bloemenbon

Ik bestelde voor de allereerste keer online bij Kruidvat. ik bestelde scheermesjes waarbij je een gratis bloemenbon zou ontvangen. Ik heb nog het blokje aangeklikt van de actie. Daarin stond dat je zowel in de winkel als online de scheermesjes kon kopen en dat je dan een code zou ontvangen. Ik ontving de scheermesjes zonder bloemenboncode. Toen ik weer op de site ging kijken zag ik opeens dat er nu in de omschrijving stond dat je de voucher voor de bloemenbon ook mee moest bestellen.
Klantenservice gebeld die zei dat je een gratis product online altijd nog apart moet meebestellen. Ze konden dat niet naleveren.
Kan alleen de scheermesjes retour brengen naar de winkel en nieuwe kopen met bloemenbon. In mijn geval kan dat niet meer, want mijn man heeft de mesjes direct in gebruik genomen. Slechte service toch? Een gratis product moet je gewoon standaard meeleveren, vind ik.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Do 06-10-2017 In de winkel gekocht
Maasstraat, Amsterdam

Onbeschoft personeel

Deze winkel heeft ronduit het meest onbeschofte personeel ooit. Personeel schreeuwt en ruziet gewoon waar de klant bij is. Je hoeft je nog net niet te verontschuldigen wanneer je iets aan iemand vraagt. En wat ik erg vreemd vindt, is dat de lichten in de winkel al om 17.50 uur uitgaan, en kassa na 17.55 uur niet meer werkt wanneer de sluitingstijd 18.00 uur is? Zeer klantonvriendelijk.

Opperheks1809 06-09-2017 In de winkel gekocht
Blerick

Zeer ongemotiveerd personeel, klantonvriendelijk

Op de Kruidvat kaart is er printpapier te koop en ik heb dan ook de aanbieding geactiveerd.
Vandaag naar Kruidvat Blerick en omdat ik het niet kon vinden, heb ik een verkoopster naar het printpapier gevraagd. Volgens de verkoopster stond dit nog achter in het magazijn (??!) en op mijn vraag of ze een paar pakken voor mij kon halen kreeg ik een negatief antwoord.
Helaas is het nog steeds zo dat bij Kruidvat Blerick de klant geen koning is, terwijl dit in andere filialen wel het geval is.

Marco Gerritsen 01-09-2017 In de winkel gekocht
Tiel

Kruitvat om te janken

Het is te zot voor woorden, maar waar. Sinds 3 jaar woon ik in het buitenland, regelmatig kom ik terug om even bij te komen. Inmiddels heb ik geen Nederlandse bankrekening meer en Pin ik elders Euro's. Wil ik na een half uur boodschappen doen betalen aan de kassa kan dit niet. Ik heb 100 euro op zak, de rekening is 46,50 en het is niet mogelijk geld terug te krijgen. Het is te onbeschoft voor woorden, even later bij de Bart Smit voor 20 euro een cadeaubon gekocht, niets aan de hand. Beste Kruitvat management ik geloof dat het tijd wordt voor rekenles, wat is het verschil tussen 5 klanten die 9,50 euro afrekenen met een 50 euro biljet en 1 klant die 46,50 afrekend met een 100 euro biljet? De klant met 100 euro krijgt 53,50 euro terug en de klanten met 50 euro ins gezaamd 202,50 euro, uw redenatie klopt dus niet. Weet u wat de uitkomst is van deze som? De klant die 46,50 euro wilde uitgeven komt niet meer terug, dus het resultaat is 0. De sticker met betaalmethode op de buitengevel was verstopt achter een trailer wc papier, het enige wat klanten service gegeven heeft was de filiaal manager, zij excuseerde zich.

JWA 10-08-2017 In de winkel gekocht
Stadshart Zoetermeer

Bijzonder slechte service

op 22 juli jl kocht ik bij Kruidvat in het Stadshart te Zoetermeer een kleuren- en zwartwit cartridge voor mijn printer HP deskjet 3050A J611.

Deze cartridges zitten in 1 verpakking en dus uitsluitend samen te koop voor € 26,99.

De kleurencartride echter werkt niet, er is iets mis mee, ik krijg dat ding op geen enkele wijze aan de praat en de foutmeldingen vliegen me om de oren, nooit eerder meegemaakt.

Helaas heb ik geen aankoopnota en originele verpakking meer, deze gooide ik na de installatie weg.

Met het bankafschrift kan ik laten zien dat ik gepind heb.

In de winkel "kan men hier niets mee" en dus heb ik mij tot de klanen"service" gewend.
Ondanks een aantal mails heen en weer wilde men mij op geen enkele wijze tegemoet komen.

Slechte zaak.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Robert 12-07-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slecht

Inktcartridges besteld, zouden de volgende dag bij het filiaal hier afgehaald kunnen worden. Een week later nog steeds geen afhaal bericht ontvangen. Op mails wordt niet geantwoord.

Mijn zoon moet huiswerk printen, dus order maar geannuleerd via de mail. Nu wordt er opeens wel gereageerd, kan niet in behandeling genomen worden, contact alleen mogelijk via een webformulier.

Na veel automatische antwoorden door te hebben geworsteld, de annulering als "vraag" via dit webformulier verzonden (annuleren doe ik schriftelijk). Ik zou een bevestiging via de mail krijgen, maar u raadt het al.

Online bestellingen en contact echt rampzalig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bert 06-07-2017 Via de website gekocht

Vertraagde levering

Kruidvat webshop is waarde loos eerst al 3 dagen levertijd gewoon standaard en nu ook nog doodleuk een mail dat ze nog 3 dagen de tijd gaan nemen !!! Fijn met een pas geboren baby geen luiers dus !!! Als nog de deur uit om ze te halen !!! Bij geen bericht eens maar nooit meer !

Melanie 28-06-2017 Via de website gekocht

Online bestellen, zeer slecht!

Maandag een grote bestelling gedaan bij Kruidvat online. Zou op woensdag tussen 14:00 en 18:00 geleverd worden aan huis.
Vanaf 14:00 thuis gebleven en niks gepland aangezien het pakket ieder moment kan komen. Krijg ik om 16:55 een mail dat het pakket 1 tot 3 dagen vertraging heeft opgelopen en de melding dat ik een mail krijg op de dag zelf wanneer hij wel verstuurd zou worden (geen idee dus?). Vandaag voor niks gewacht en thuis gebleven, en de rest van de week moeten werken dus niet in de gelegenheid om het pakket te ontvangen. Zeer ontevreden dat ik pas zo laat bericht gekregen heb dat mijn pakket überhaupt niet verstuurd is. Had ook netjes in de ochtend gekund.

Tip: bestel niet online wanneer je de spullen snel nodig hebt. Voor 20:00 besteld, morgen in huis is een onzin verhaal. Geen idee wanneer ik mijn bestelling nu wél ga ontvangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Tatiana 28-06-2017 In de winkel gekocht
Lusthofstraat

Slecht service

Ik was in de winkel ik ging voor de actie van gillette met cadeaubon voor de bloemen. Ik heb betaald,ik kreeg bon met de code voor de bloemen. Dus ik heb online alle mijn gegevens ingevuld, maar ik heb geen cadeaubon ontvangen.Ik heb naar de klantenservice verhaal gestuurd, nog steeds geen antwoord gekregen. Hoe gaat het nu verder???....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Lindafm 24-06-2017 Via de website gekocht

Online bestelling

Eergisteren online bestelling geplaats vandaag zou aan de deur komen tussen 9.00 en 13.00 uur om 10.05 zogenaamd aan mn deur geweest stond onvanger niet thuis dus gebeld met kruitvat en dhl zeggen dat rond 10 iemand bij mn deur geweest is hallo ik ben altijd thuis heb geen bezorgersbusje of iemand gezien en nu zeggen dat ze gewweest zijn pppffff nu wachten tot maandag

F Ploeg 16-06-2017 Via de website gekocht

Geen goede service internet bestellen

product is in voorraad toch niet op tijd geleverd zo kom je makkelijk aan geld hoe moeilijk is het om een eenvoudigen bestelling af te werken

Hans3007 16-06-2017 Via de website gekocht

Slechte online service

Op dit site werd beloofd vandaag bestellen morgen in huis. Uiteindelijk 2 weken moeten wachten op mijn bestelling. Teleurstellend...

N.Woort 08-06-2017 Via de website gekocht

Vreselijk slechte service bij online bestellen!!!!!

1,5 week geleden een aantal vaderdag cadeautjes besteld en een treinkaartje die ik komend weekend als verjaardagscadeau nodig heb. Dinsdag bestellen =donderdag afhalen in de winkel stond er op de website. De winkel ontvangt alleen pakketten op de woensdag. We zijn 2 woensdagen verder en nog steeds mijn pakketje niet binnen. Naar de winkel geweest en de klantenservice gebeld omdat ik dit weekend het treinkaartje nodig heb en ik maandag op vakantie ga met mijn gezin en dus de vaderdag cadeautjes mee moet kunnen nemen omdat ik de rest van de week aan de andere kant van het land zit. Enige wat ik te horen krijg is 'sorry mevrouw we kunnen er niks aan doen', eerstvolgende levering is hopelijk komende woensdag (3 weken na mijn bestelling) als u het dan niet kan ophalen kunnen wij er niks aan doen'. Kortom aankomend weekend heb ik geen verjaardagscadeau en met vaderdag geen vaderdagcadeautjes! Er wordt totaal niet meegedacht en coulance getoond aangezien ik ipv 2 dagen ruim 3 weken op een bestelling moet wachten!

zonnetje 01-06-2017 In de winkel gekocht
dronten

chagerijnig

jaren had ik al de winkel vermeden, vanwege het verschrikkelijk chagrijnige personeel. Helaas moest ik er toch zijn. helaas was het nog niets veranderd. Als ik nou onbeschoft was geweest kan ik er iets bij voorstellen. En toen ik geen klantenkaart had en zei dat ik het niet hoefde, werd ik gewoon afgesnauwd. ik weet dat er meerdere klachten hierover zijn, maar helaas wordt het niet echt opgepakt. Ben er nu van overtuigd dat ik er nooit meer kom. Ik betaal liever 10 euro meer voor een vriendelijk woord dan dit.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Kim Jans 29-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik had afgelopen dinsdag voor het eerst besteld bij Kruitvat . dus ik wacht de volgende dag , maar niks ontvangen , ik was de hele dag thuis . dus ik bel vrijdag op bij dhl service , en blijkt dat ik Kruitvat moest bellen. zo gezegd zo gedaan . en ze vertelde me doodleuk dat het pakket niet is aangekomen omdat IK HEB GEWEIGED AAN DE DEUR EN DAT HET PAKKET BESCHADIGD ZOU ZIJN EN RETOUR WORDEN VERZONDEN . ook de code van track en trace blijft hangen op sorteren. vandaar dat ik belde . nu heb ik betaald voor in mijn ogen best veel geld en nu is het afwachten of ik mijn geld terug krijg!!!! nee ik ga nooit meer online bij kruitvat iets bestellen. het was om de actie NS dagkaarten dat ik online kon bestellen en dacht laat ik het eens proberen en aangezien ik vaak bij Kruitvat kom , waarom niet meteen online bestellen , maar dit is het resultaat !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anita 28-05-2017 Via de website gekocht

Online bestellen waardeloos!

Online besteld, zou op woensdag in de winkel zijn. Ik er naar toe maar moest ordernummer hebben. Niet bij me dus naar huis en weer terug met ordernr. Maar helaas kreeg het niet mee want moest afhaalbewijs hebben. Sta je dan met je legitimatie, ordernr en het pakje wat je al betaald hebt. Zeer onvriendelijk te woord gestaan in de winkel, "het systeem faalt" maar jammer voor kou als klant bekijk het maar dus. Waardeloos!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

-.- 26-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Treinkaartjes op dinsdag besteld om in de winkel op te halen. Op vrijdag waren ze nog steeds niet binnen, terwijl ik ze zaterdag nodig had. Vroeg andere kaartjes mee zodat ze de bestelde in de winkel konden verkopen, dit kon niet. Totaal niet meedenkend.

Romy 03-05-2017 Via de website gekocht

Verkeerde product binnen

Nadat het product 2 dagen te laat werd geleverd, kreeg ik ook nog eens de verkeerde producten binnen. Ik hoop dat ik snel mijn geld terug krijg!

Y 29-04-2017 Via de website gekocht

Te laat

Voor 8 uur besteld, morgen in huis. Helaas bleek dit niet waar..
1-3 dagen vertraging door een of andere grote pakketten.

Jolene 25-03-2017 In de winkel gekocht
Dordrecht, Wielwijk, Sterrenburg

Onwijs slecht!

Bij de meeste filialen die ik heb bezocht is het personeel onvriendelijk en chagrijnig.

Ook de paden zijn haast niet door heen te komen, overal dozen op de grond, ze zijn altijd bezig met vullen en als je een vraagje hebt waar iets staat reageert het personeel ge irriteert.

Kruidvat is duidelijk goedkoper dan de drogist waar ik nu m'n inkopen doe maar dat weegt niet op tegen de voordelen die ik ondervind bij mijn nieuwe shopadres. Nooit, maar dan ook nooit dat ik meer ga winkelen bij de Kruidvat

JanuitGroningen 20-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Met regelmaat bestel ik producten op deze site. Vaak voordelig. Vooral de acties 1+1. Dus, dat wordt meestal inslaan. Mijn bestelling haal ik op in de winkel. Dit duurt vaak een paar dagen, maar dat vind ik niet erg. Met thuisbezorgen zoals post.nl heb ik namelijk een slechte ervaring. Dit omdat ik overdag niet thuis ben.

Aan 'indemaling' het berichtje onder mij. Het is geen oplichting. Uit ervaring willen ze hiermee voorkomen, dat je hiermee zeer flink zou inslaan. Dit beperken ze dus, uit voorzorg, zodat je bijv. niet meer 10 artikelen kan bestellen. Als je vervolgens na een paar uurtjes terugkeert, is dit aantal weer is aangevuld. Zodat je alsnog kan bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

indemaling 21-01-2017 Via de website gekocht

akties

ik ging voor de twee plus tweede gratis in de kruidvat winkel in zaltbommel, daar waren de producten niet voorradig ik werd doorverwezen naar de internet winkel .ook daar waren de producten niet voorradig. deze manier van aanbieden is wel heel goedkoop,lokken en niet leveren. (lijkt mij oplichten)

Nano 16-01-2017 In de winkel gekocht
Malden

Leuke electronica voor een zeer lage prijs

Ik ga wekelijks langs bij het kruidvat in Malden, Er zijn leuke elektronica dingen voor een zeer lage prijs. Zo heb ik een sitecom WIFI repeater ( N300) voor € 12,99 gekocht met 10 jaar garantie. lachen toch, steeds voordeliger!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Degelijk
  • Groot assortiment

Minpunten

• Onduidelijk aantal dagen retour.

Zitter 10-01-2017

Contactlenzen, kijk uit met ziektekostenverzekering

Let op bij aanschaf! Kruidvat geeft geen kwitantie met vermelding van naam en lenssterkte af. Je kan deze lenzen dan ook niet declareren bij DSW ziektekostenverzekering! Duurdere lenzen bij een opticien zijn dan ook uiteindelijk goedkoper!

Smous 01-12-2016 In de winkel gekocht
Aalburg

Aalburg

Rommelige winkel
Van aanbiedingen niet genoeg voorraad
Medewerkster met PMS raad aan om dan maar 3 verschillende kleuren te kopen en ze na een week weer te komen ruilen En krijg je rotopmerking na als je wegloopt !

Minpunten

• Rommel
  • Geen overzicht
  • Meerendeel chagrijnig ongeïnteresseerd personeel

willemsch 06-11-2016 Via de website gekocht

Annuleren van nog niet verwerkte bestelling onmogelijk.

Een online besteld produkt, met een afhaaldatum in de winkel van meer dan 3 dagen in de toekomst, is niet te annuleren! Het produkt moet eerst persoonlijk worden opgehaald in de winkel, en dan persoonlijk met geprintte bestelbon worden teruggegeven in de winkel! "web-only" kunnen niet eens in de winkel worden teruggegeven. Dit is geen e-commerce, dit is treurig!

Minpunten

• annuleren nooit mogelijk
  • moeizaam
  • klantonvriendelijk

Piroska 24-10-2016 Via de website gekocht

Online bestelling met 2+2-actie

Eerste keer een online bestelling geplaatst bij kruidvat. Zeer gemakkelijk, zeer vlot. Leuk was ook dat men zelf aangaf dat ik in aanmerking kwam voor een promotie, waardoor ik een geweldige deal deed. Levering snel en correct, inclusief punten op de spaarkaart. Aanrader!

Pluspunten

• Duidelijkheid
  • Vlot
  • Promotie

GeKeNe 20-10-2016 In de winkel gekocht
Kruidvat "Op de Kamp" Landgraaf

Slecht toegankelijk

De meeste kruidvat winkels zijn slecht tot zelfs zeer slecht toegankelijk voor rolstoellen.
Bijvoorbeeld in landgraaf (opde kamp) kun je vaak helemaal niet met een rolstoel binnenkomen en al helemaal niet door de winkel komen.

Minpunten

• Slecht toegankelijk
  • Rommelig
  • Geen ruimte voor rolstoel
  • Smalle gangen

SD 04-08-2016 Via de website gekocht

4,8

geen motivatie

Bij het product dat ik bestelde stond dat als ik het voor 20.00 uur zou bestellen ik het de volgende dag binnen zou krijgen. Rond 17.00 uur had ik de bestelling geplaatst. Ik had ervoor gekozen om het op te halen in een filiaal. Maar toen ik de bevestigingsmail kreeg zag ik dat de eerste datum waarop ik mijn bestelling kon ophalen een week later viel. Ik heb toen geprobeerd de bestelling te annuleren maar toen kreeg ik van kruidvat te horen dat de bestelling niet geannuleerd kon worden omdat 'deze meteen verwerkt wordt'. Wel kon deze als ik hem binnen had gekregen geretourneerd worden maar daar heb ik natuurlijk niet veel aan. Als je dus snel iets van kruidvat nodig hebt, koop het dan niet online want de gegeven levertijden kloppen voor geen meter.

geen motivatie

Aanbeveling
Wat het assortiment betreft is deze winkel wel goed maar qua levertijd en bezorgservice raad ik deze winkel af.

mies 29-06-2016 Via de website gekocht

alles op gebied van drogisterij artikelen online te verkrijgen

kon het gratis afhalen in de winkel en hoefde dus ook geen bezorgingskosten te betalen

Assortiment
alles wat ik zocht, kon ik vinden.

Aanbeveling
Liefst ga ik nog gewoon naar een Kruidvat winkel, want ze hebben altijd leuke dingen, maar als ik geen tijd heb is online winkelen ook erg handig

annie 20-05-2016 Via de website gekocht

makkelijk om online te bestellen en de keus te maken of je het thuis wilt laten bezorgen of zoals ik op te halen in de winkel (zijn gelukkig bij mij in de buurt laat open), hoef ik ook niet thuis te zijn

netjes verpakt

voldoende keus

Aanbeveling
gewoon een fijne winkel, waarbij je altijd wel iets leuks tegenkomt. je moet er natuurlijk wel oog voor hebben ;-)

P Reuver 29-02-2016 In de winkel gekocht
Uden

Ik krijg in mijn mail een specifieke op mij gerichte mailing, met daarin een hele mooie aanbieding die alleen te krijgen is op een speciale koopavond alleen voor extravoordeelkaarthouders.
Er staat bij deze aanbieding dat deze speciaal voor mij geselecteerd en geactiveerd is en dat de winkel op mij rekent. Ik ga hier speciaal voor naar de winkel, sta een kwartier in de rij, en vraag bij de kassa om het product, in dit geval een lekker luchtje van Tommy Hilfiger, 100ml voor slechts 16 euro. Na flink zoeken door de medewerkster en een collega, moeten zij mij helaas mededelen dat ze het product niet hebben. Ze hadden het geleverd moeten krijgen, maar dat is niet gebeurd. Ik vraag om een alternatief, maar die is er niet, waardoor ik onverrichterzake weer huiswaarts keer. Thuis gekomen dien ik een klacht in, wat overigens ook niet makkelijk was, want de site zorgt er steeds weer voor dat je het formulier dat je moet in vullen niet te zien krijgt. De aanhouder wint en na 6x proberen eindelijk iets kunnen invullen.
Er wordt netjes op tijd antwoord gegeven. Het antwoord komt hier op neer: we vinden het heel vervelend voor u, er was blijkbaar niet voldoende voorraad naar het filiaal opgestuurd (NB, er was helemaal geen voorraad), maar we nemen het mee in onze evaluatie.
Daar heb ik dus niets aan. Ik vraag dus nogmaals om een alternatief, maar daar kunnen ze echt niet aan beginnen bij de Kruidvat.
Dus, je wordt met een heel mooie advertentie naar de winkel gelokt, je verwacht dat wanneer er een direct mailing gebruikt wordt dat ze het product ook kunnen leveren. Niet dus.
Die extra voordeelkaart, daar heb je dus niets aan. De Kruidvat waarschijnlijk wel, want die kan mooi je koopgedrag bij houden.
Mijn voordeelkaart is inmiddels de prullenbak in verdwenen.
Voor mij geen kruidvat meer. Ik ga wel ergens anders naar toe voortaan.

Aanbeveling
De service gerichtheid is het dit starre en rigide bedrijf ver te zoeken. Dat ligt niet aan de medewerkers, die zijn alleraardigst, maar wel aan het beleid dat Kruidvat voert. Ik werk zelf ook in een winkel. Wij hebben wel service hoog in het vaandel staan. Als we zien dat iets totaal mis gaat en een klant aangeeft met een alternatief tevreden te zijn dan zal er alles aan gedaan worden de klant tevreden te stellen. Bij de Kruidvat maakt het ze blijkbaar niet zoveel uit. Ze doen er in ieder geval niets aan om je als klant te houden. Dus mij zijn ze daar als klant kwijt. Ik raadt mensen af om met een zgn extra voordeelkaart zich te laten registreren, je krijgt er tenslotte niets voor terug.

Im 18-12-2015 In de winkel gekocht

2,5

Rol ingeleverd voor het gemak, maar het heeft mij veel energie gekost om de ontwikkelde fotos daadwerkelijk te krijgen.

Geen service, meerdere malen langs geweest. Totaal niet klantvriendelijk

Assortiment
Assortiment is prima, maar de fotoservice kan vele malen beter.

Aanbeveling
Niet klantvriendelijk, behalve een medewerker. Ik zou niet meer zo snel naar de Kruidvat gaan.

Extra toelichting
Foto's ingeleverd op 17-11-2015. Ik kon de foto's na 7 dagen ophalen. Na een week lag de rol nog in de bak. Medewerker aangesproken, die zou het regelen. Een week later lag de rol nog steeds in de bak. Weer medewerker aangesproken, zou geregeld worden. Uiteindelijk is de rol opgestuurd en heb ik mijn foto's op 18-12-2015 binnen. Ik heb 10 euro betaald, terwijl ik zeker 12 keer ben langs geweest. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met de Kruidvat en de infolijn van de foto service. Dure grap! De medewerkers waren over het algemeen niet behulpzaam, behalve een jongen. Ik raad de fotoservice van Kruidvat niet aan! GEEN service!

inekeu 12-02-2015 In de winkel gekocht
de bilt

2,3

meestal rommelige winkels waar producten slordig in de vakken liggen.Per filiaal verschillend.

Een tregging gekocht die niet overeenkwam met de verpakking. Omdat ik dat al eerder dezelfde broek had gekocht wist ik dat ik de bon niet nodig zou hebben. Toen bleek dat de broek zo erg afweek van de broek die ik veronderstelde te kopen heb ik de klantenservice gemaild. Mailwisseling gehad. "Zonder bon geen terugname". Naar mijn mening gaat Kruidvat hier de fout in, het gebrek aan simpele service vind ik schandalig

Aanbeveling
Reden voor mij om het Kruidvat voortaan links te laten liggen

Extra toelichting
Schandalig gebrek aan service. Vriendelijkheid van medewerkers erg variërend. Filiaalmanager onbeleefd.

Cepotrum 02-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat gemakkelijk. Helaas moet je wel een account aanmaken.

Er gingen 2 dingen mis met de bestelling. Na betaling ontving ik een bevestiging maar geen T&T code. Aan het eind van de dag gebeld en de volgende morgen al een e-mail en de bestelling alsnog ontvangen. Helaas ontbrak een bonusartikel. Na contact met de klantenservice heb ik dat kunnen ophalen in de winkel (was ook wat ik voorgesteld had). Klantenservice reageert snel.

Assortiment
Ze hebben van alles maar voornamelijk de bekende merken.

Aanbeveling
De klantenservice is altjd goed. Helaas gingen er verschillende dingen mis. Zal wel door de decemberdrukte komen.

Extra toelichting
Als er iets fout gaat gewoon aan de bel trekken. Ze losten het tot nu toe keurig op. Wat valt er over deze winkel te vertellen? Iedereen kent het Kruidvat.

johz 29-10-2014 Via de website gekocht

fout geleverde bestelling via online aankoop, moet je zelf ruilen in de winkel. de webshop weigert, ondanks herhaalde mails, eigen fouten te herstellen!

klachtenafhandeling en herstellen van fouten wordt niet door de klantenservice opgepakt. Daarom kun je niet spreken van klantenservice. Zij weten niet dat klachtenafhandeling en klantenbinding tot hun takenpakket behoren.

Aanbeveling
Het mag duidelijk zijn uit bovenstaande dat ik de online winkel niet aanbeveel bij familie en vrienden. "klantenservice" reageert niet op mails waarin hun fout gemeld wordt met de vraag deze te herstellen. Ze schepen je af met dat je het zelf in de winkel mag ruilen (waarom zou ik online kopen?!!)

Extra toelichting
tot 2x toe dezelfde bestelling fout geleverd. "klantenservice" probeerde tot 2x mij af te schepen met - u mag dit zelf ruilen in de winkel -. na -tig mailtjes bleef het akelig stil vanuit kruitvat.nl. Mijn advies: bestel NOOIT bij kruitvat.nl. je krijgt niet wat je besteld en bij een foute levering wordt je klacht niet afgehandeld. Blijkbaar het beleid binnen kruitvat.nl.

samdevalk 07-10-2014 Via de website gekocht

Recentelijk een HP printer bij Kruidvat gekocht, prima ding voor een scherpe prijs. Nu kwam ik erachter dat ze ook alle winkelartikelen online hebben met de folderacties. Ideaal!

Ik kon zelf mijn bezorgmoment uitkiezen en het product werd netjes op tijd geleverd. Maar goed dat verwacht ik ook.

Assortiment
Alle artikelen online te koop, geen andere prijzen online dan in de winkel.

Jebentzelf 07-10-2014 Via de website gekocht

Producten zijn erg makkelijk te vinden en er is altijd wel iets in de aanbieding.

Ik wordt altijd netjes geholpen.

Assortiment
Kruidvat heeft erg veel producten in hun assortiment. Mocht het in de winkel uitverkocht zo'n dan kijk ik tegenwoordig op hun website.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zowel online als offline zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Persoonlijk vind ik het heerlijk om in de Kruidvat winkels rond te neuzen. Er zijn zoveel leuke dingen te koop. Daarnaast wordt je altijd netjes geholpen. Sinds hun nieuwe website live is grijp ik ook nooit meer naast de leuke aanbiedingen. Helemaal top!

Bizzbee 01-02-2014 Via de website gekocht

Prima! Geen gegevens invullen die niet nodig zijn.

Ik denk goed. Ik heb het niet nodig gehad. Maar mij bestelling kwam op tijd binnen ;-)

Assortiment
Nooit verwacht dat ik mijn GoPro bij Kruidvat zou kopen.

Aanbeveling
Ik ben sowieso al fan van de winkel!

Super goedkoop!!!

yumee1979 22-01-2014 Via de website gekocht

De site gaf een informatief filmpje over het de stofzuiger dit heb gekocht. Had ik niet verwacht van Kruidvat

eenvoudig bestellen via internet en goede afbeeldingen en specificaties

Assortiment
Veel aanbod, uitstekende service. Nadat ik de stofzuiger heb gekocht kreeg ik nog meer aanbiedingen via de nieuwsbrief

Aanbeveling
Niet verwacht dat Kruidvat ook een goede webshop zou hebben naast al die winkels.

Extra toelichting
Gewoon niet verwacht van Kruidvat. Ken alleen de winkels en ze blijken ook een goede online shop te hebben

dekwelgeest 02-12-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar winkelcentrum de Mare

3,5

Tablet gekocht en thuis meteen tot de conclusie gekomen dat de beeldkwaliteit wel erg beroerd was. Wilde de tablet retouren maar dat kan dus niet. Dus jammer voor de consument die opgelicht is want in de winkel is er geen mogelijkheid om de tablet te zien werken o.i.d. zo kunnen ze net zo goed een baksteen in de doos doen. Er zou verplicht een werkend test model in de winkel moeten zijn zodat je weet wat je koopt.

Extra toelichting
Het is schandalig dat een winkel iets verkoopt en als het product niet bevalt of gewoon slecht is men niet zijn geld terug kan krijgen. Hoe kan ik in godsnaam weten hoe de kwaliteit van de Tablet is als je hem niet in de winkel kan bekijken. Zodra je Tablet gekocht heb en de doos open maakt zit je er aan vast. Whatshome moet zich schamen.

dekwelgeest 05-12-2013

Beste mensen.... de aanhouder wint.
Na vele e-mails en telefoontjes heb ik dan toch het verlossende antwoord gehad. De tablet mag geretourneerd worden en ik krijg het betaalde bedrag terug.
(Hulde aan de service van Watson)
Mijn opmerking blijft echter bestaan, dat het toch het beste zou zijn als ze een werkend showmodel in de winkel zouden hebben. Dan kun je echt zien wat je koopt. Omdat (in mijn geval) er op de doos ook stond dat er een HD scherm op de tablet zat en dit "zeker" niet het geval was.