Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,6

Herma R 21-05-2022

Online bestelling geplaatst, bevesting ontvangen en afgeschreven van rekening. Nooit ontvangen. Week later gebeld en kreeg als reactie "bestelling is inderdaad nooit doorgekomen, een andere afdeling gaat hier naar kijken". Niets meer gehoord. 3 Dagen later klantenservice gebeld maar lijn werd iedere keer gewoon opgehangen. NOOIT MEER KRUIDVAT!!!

Carlin 16-05-2022

De Havaianas zijn in de aanbieding. Ik koop voor mijn man en mijzelf een paar. Duidelijk de maten aangegeven. Ik was wat huiverig, omdat ik al vaker van een aanbieding havaianas gebruik had gemaakt en ik een maat kleiner kreeg dan de bestelde maat. Maar goed vol vertrouwen 2 paar havaianas besteld. Zou het deze keer goed gaan. Wat denk je. Beide paar slippers een maat te klein! Ik ben echt zo pissig! Totaal niet betrouwbaar en dit ga ik nooit meer doen!!!!!!

Suri 13-02-2022

Algemene Kruidvat is niet een slechte winkel. Maar ze accepteren alleen maar vijf sterren beoordelingen over producten. Ze willen niet je slechte ervaring horen of zien.
Ik heb een veet minima pure creme gekocht ongeveer 3 maanden geleden. Mijn ervaring met dat product was zeer slecht, ik had ongeveer een week extreem droge huid met roode puistjes met branderig gevoel na gebruik van dit product. Dat wilde ik delen via hun website. Nee ze geaccepteerde niet hun excuus was mijn beoordeling voldoet niet aan hun voorwaarden en gevraagd weer schrijven. Ik heb tweede keer geschreven zelfde ervaring. Weet ik niet ze hebben geaccepteerd of niet , ik heb niets van hun gehoord. Daarom deel ik hier. Let op als je iets koopt omdat er zijn 5 sterren beoordelingen.
Hun werkwijze kan wel beter.

Jos 02-02-2022

24 Januari Batterijen besteld voor gehoorapparaat het is nu 2 februari en nog steeds niets ontvangen
Telefonische bereikbaarheid is verschrikkelijk slecht
3 keer geprobeerd om tel. contact te krijgen 1e 2 keer meer dan 30 min. de wacht gestaan 3e keer eindelijks na 15 min. had ik iemand aan de telefoon Kruidvat een keer nooit weer.

JJMM van den Boom 01-02-2022

In de actiefolder van vorige week stond de "Vergulde Hand" scheerzeep voor de prijs van €1,-
In alle drie de Roosendaalse vestigingen was dit product niet te koop; op geen enkele dag.
Vandaag kocht ik dit product in de vestiging Nieuwe Markt voor €2,99.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij de klantenservice van Kruidvat en deze reageerde alleen met de opmerking
"sorry, dit artikel was niet op voorraad; ik kan u hiermee dus niet helpen".
Ik vind dit een heel mager antwoord van de klantenservice. Een product dat je niet in de vestigingen weg kunt zetten behoor je niet op te nemen in een actiekrant!

onbekende 29-01-2022

Ik heb een electrische Tandenborstel Smart Oral-B 6200W bestelt. Ik kreeg inderdaad een Oral B tandenborstel, waarvan de doos al half open is en de verpakking niet verzegeld . Bleek dat het een gebruikte tandenborstel was. Dit is heel slecht tijdens de Corona Tijd. Tandenbortsel was tevens niet gewassen. Tandpasta zat er nog op. Ik denk dat Kruitvat hiet beter op moet letten
Ik heb wel mijn geld terug gekregen, maar het is zo jammer dat kruitvat er zo mee omgaat. Tevens onverantwoord.

Cobie 26-01-2022

Klantenservice onbereikbaar
Aanbieding haarlak 2 de artikel voor 1 euro word niet geleverd,maar 1 stuk ontvangen ipv 2

Karel 04-12-2021

Afgelopen maandag 29-11-2021 parfum online besteld en betaald met ideal. Vandaag 4 december toch maar eens gebeld waar mijn bestelling bleef. De man aan de telefoon vroeg of ik een mail had gehad met veen actievoucher ? Ik terug zoeken in mijn mailbox , stond er hier is uw ticket ?? Alles ingevuld en nu wordt de parfum pas verstuurd. Wat een omslachtige handelingen bij Kruidvat om parfum te bestellen!! Dit was 1 keer en nooit meer.

Brigitte 03-12-2021

Op black friday electrische tandenborstel gekocht via de website van kruidvat van 99.95. Betaald en kreeg een bevestigingsmail van de bestelling.Gisteren een mail ontvangen deze tandenborstel is niet meer op voorraad u krijgt uw geld terug. Vervolgens kijk ik op de website van kruidvat en wat zie ik.io smile oral b tandenborstel 229.95 op voorraad.Vervolgens gebeld en nee mevr deze tandenborstel was op moment van bestellen niet op voorraad dus u krijgt uw geld terug. Uh maar hij is nu toch op voorraad.Ja zegt ze voor 229.95.Jullie gaan echt heel goed met klanten om, maar niet heus !!!Wat een beleid wat een beleid !!!

nancyvdk 29-11-2021

Ruim 8 dagen gelden een online bestelling gedaan bij Kruidvat. Artikelen die pas dinsdag in de verkoop gingen, konden zondag al online gekocht worden. Ideaal, zo had ik het artikel wat ik graag wilde toch eerder in huis. Alles was nog op voorraad uiteraard. Echter nu, 8 dagen later krijg ik een excuus mail dat een deel van de bestelling niet meer op voorraad is. Als ik dit eerder had geweten, was ik nog langs een filiaal gegaan om het daar te kopen. Nu heb ik helemaal niets!! En hoe is dit mogelijk , verzamelen ze mijn order pas een week later? Wanneer ik iets koop en er is voldoende voorraad op moment van aankoop, verwacht ik ook gewoon dat het geleverd wordt. Nu 8 dagen later een standaard mailtje , excuus en uw geld wordt zsm terug gestort......Deze service ben ik absoluut niet van jullie gewend

Simone 27-11-2021

Is nu al zo vaak dat ik dingen wil bestellen die dan al voor dat de actie begint uitverkocht is. Weet al dat als iemand mij vraagt spullen te bestellen dat meer dan de helft al op uitverkocht staat zo slecht.

Anne 14-11-2021

Totaal kansloos dit. Kruidvat beloofd op de site " voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Nou ik had gekozen voor leveren op 2 nov. Nogsteeds niks ontvangen. Dit is niet de eerste keer ook.Echt schandalig!! Kruidvat waar blijft in vredesnaam mijn pakket?!

Monique 15-10-2021

Enkele weken geleden heb ik een bestelling geplaatst in de webshop. Na afrekenen met ideal geen orderbevestiging ontvangen. Ook geen mail gekregen dat ik mijn bestelling kon ophalen in de winkel. Het is bijna onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice, maar uiteindelijk bleek mijn bestelling al enige dagen in het opgegeven filiaal te liggen. Afgelopen week opnieuw een bestelling geplaatst en weer heb ik geen orderbevestiging per mail ontvangen. ( Het opgegeven emailadres is correct en hun mail zit ook niet in mijn spamfolder.) Slordig!!

M Visser. 11-10-2021

Aanbieding blijkt helemaal geen aanbieding .
Zwitser producten tweede halve prijs.
Zeep 4.38 deze is gewoon 1 euro duurder als ergens anders dus zo kan ik ook in de aanbieding doen verdien het snel terug.
Dus helaas is het Kruidvat niet de goedkoopste goed opletten dus.
Voel mij toch een beetje bedrogen helaas.

Kim 08-10-2021

Kaartjes van de Efteling aangeschaft maar vanwege lockdown niet kunnen gaan en vervolgens niet geinformeerd over het verlengen van de actie. Met een medewerker gesproken en die zegt dat ik zelf actief met hun contact daarover had moeten nemen. Dat is toch de wereld op z’n kop! Hele slechte service.

Molenaar 23-09-2021

Ik kom met een oude nokia telefoon voor mijn moeder bij de kruitvat om mijn telefoon met een sim kaart van Kruitvat prepaid op te waarderen €7.50 (telefoon heeft heel lang in lade gelegen)
Thuis gekomen lukt het niet om de telefoon op te waarderen, want nadat we erachter waren gekomen dat als je je telefoon lange tijd niet gebruiktt het nummer vergeven wordt.
Het meisje achter de kassa had ook kunnen zeggen maar doet hij het nog wel? (Beetje service van Kruitvat)
Terug naar Kruitvat en verhaal verteld, geld terug geven doen ze niet moet je maar contact opnemen met klantenservice nou die doen ook helemaal niks voor je
2 x klantenservice gebeld, de eerste keer mevrouw we kunnen niks voor u doen geef u email maar, en de 2 keer we kunnen niks doen, ik werk niet voor de kruitvat nou dan ben je uitgepraat
Wat ben ik teleurgesteld in de service van Kruitvat!
Ik ging al liever naar de Etos en nu helemaal.
Ik heb mijn prepaid kaart gratis weggegeven op marktplaats voor mensen die het hard nodig hebben,
want  €7.50 is voor sommige mensen heel veel geld.

Molenaar 20-09-2021

Ik kom met een oude nokia telefoon voor me moeder bij de kruitvat om mijn telefoon met een sim kaart van Kruitvat prepaid op te waarderen €7.50 (telefoon heeft heeel in lade gelegen)
Thuis gekomen lukt het niet om de telefoon op te waarderen, want nadat we erachter waren gekomen dat als je je telefoon lange tijd niet gebruiktt het nummer vergeven wordt!
Het meisje achter de kassa had ook kunnen zeggen maar doet hij het nog wel! (Beetje service van Kruitvat)
Terug naar Kruitvat en verhaal verteld, geld terug geven doen ze niet moet je maar contact opnemen met klanten service nou die doen ook helemaal niks voor je!
Wat ben ik teleurgesteld in de service van Kruitvat!
Ik ging al liever naar de Etos en nu helemaal!
Want €7.50 is voor sommige mensen heel veel geld!

Florencia 09-07-2021

Gisteren ging ik naar Kruidvat, (Dierenselaan) komt er graag om te snuffelen. Maar dit keer had ik eea nodig. Ik zag een leuke heer staan XXX. Ik vroeg waar ik betadine kon vnden? Deze vriendelijk, behulpzame XXX liep met mij mee, in gedachten dacht ik zo zo dit is nieuw, dat iemand met mij mee loopt naar het product wat ik zocht. Dit gebeurt nooit in Kruidvat. Kruidvat persoon loopt met stress in de winkel. Maar Dirk niet. Daarom geef ik Dirk een dikke vette 10 voor zijn KLANTGERICHTHEID.

Florencia

Chantal 06-07-2021

Kruidvat komt telkens opnieuw beloften niet na, producten beantwoorden niet aan wat ze beloven, Katies worden niet nageleefd en meer. Ik ben geen klant meer!

Maria 30-06-2021

Heb een wasmachientje voor de camping online bij het kruidvat besteld. Betaald en niets ontvangen.
Als ik deze opmerking bij de Kruidvat reviews zet wordt hij niet geplaatst omdat ik mij niet aan de voorwaarden zou hebben gehouden.
Geen contact mogelijk.

Brekoor 18-06-2021

Sneakers maat 41 besteld, snel geleverd in een mega grote doos, waarin wel 6 schoenendozen sneakers pasten, opgevuld met opgeblazen plastic zakjes. Sneakers waren te smal. Dan begint het gedoe. Pakbon en etiket printen en naar een speciaal DPD punt brengen, 2 km rijden. Op 50 m zit een kruidvat en een primera voor pakjes. Ook nog een mail dat, gezien de drukte, de terugstorting van het reeds betaalde bedrag wel 4 weken kan duren! Nooit meer

Traag en geen oplossing 25-05-2021

Helaas is mijn eerdere klacht nog steeds niet opgelost. Ik heb opnieuw contact opgenomen met het Kruidvat. Ik heb aangegeven dat ik na 2 weken de klacht zal doorzetten aan de geschillencommissie en dat ik de kosten daarvan ook zal terugeisen van het Kruidvat. Het was de eerste en gelijk de laatste bestelling van mij bij het Kruidvat. Wat een grote teleurstelling. Ik koop hier zelf niets meer.

Niet voor online 20-05-2021

Kruidvat webshop registreert mijn order niet in hun computerbestelsysteem. Ideal betaling werkt wel. Dus mijn geld is afgeschreven en kwijt. Daarnaast is de slecht bereikbare servicedesk niet bij machte een oplossing te bieden.
Uiteindelijk een zaak voor de ACM want dit kan natuurlijk niet.

Jeanne Kerkhof 19-05-2021

Jullie maken reclame op de T.V van tasje voor 15 euro maar deze hebben ze nergens ook kan men ze niet bestellen . Hoe zit dat? Maak dan geen reclame!

Valse belofte 11-05-2021

sketchers besteld helaas moeten retourneren. Nu inmiddels 2,5 week na ontvangst door Kruidvat en 2 telefoontjes verder waarbij beloofd wordt dat binnen 3 dagen het geld op rekening staat nog steeds niets ontvangen. Iedere keer minimaal 15 tot 30 min in de wacht. Hier nooit meer iets online kopen in de webshop.

DJ 08-05-2021

Super slecht als je met de app van kruidvat een bestelling plaatst met 'gratis artikel ' (oralb met gratis oordopjes). Deze (evoucher) moet je er dus los bij bestellen...staat niet in de app omschreven. In de bevestigingsmail kwam ik er pas achter omdat daar niks over het gratis artikel stond. Klantenservice meteen gebeld en daar werd gezegd dat ze helemaal niks kunnen toevoegen aan de bestelling en ik dus geen gratis artikel kan ontvangen meer. Het ging hier om een gratis e -voucher!! Zoiets kan je toch alsnog versturen!!?? ..hoe weinig service kunnen ze geven! Spul gaat dus meteen retour, de app direct verwijdert en ik zal er in toekomst niet snel meer heen gaan.

Marja Middelweerd 11-04-2021

Ik heb twee paar sneakers gekocht via de online shop. Deze waren te klein, dus ik moet ze terug sturen. Tjonge jonge, wat een klantonvriendelijke exercitie is dit, zeg. Zoveel handelingen. Een printer is een must anders kun je niets. Op het einde van de mail nog een dreigende zin, dat als je het niet goed doet er kosten aan gebonden zijn en je je geld gedeeltelijk terug krijgt. ik vind het niet te geloven. Dit is zeer klantonvriendelijk en ik zal nooit meer iets online kopen bij het kruidvat.

Deb 08-04-2021

Super slechte service. Probeer al de hele dag met ze te bellen. Er word gewoon niet opgenomen. Ze hebben geen mail adres. Vervolgens via Instagram contact proberen te krijgen. Daar adviseren ze je via Facebook contact op te nemen. Als je aangeeft dat niet te hebben, zeggen ze dat je maar weer moet proberen te bellen. Er word gewoon weer niet opgenomen. Heel erg frustrerend en tijdrovend deze slechte service. Valt mij zwaar tegen van zo’n groot bekend bedrijf! Zal hier dan ook niet weer iets bestellen.

Julia 08-04-2021

Bestelling geplaatst van nieuwe elektrische tandenborstel kopjes vanwege aanbieding. Eerst kwam het veel te laat binnen, en de bestelling blijkt gewoon verkeerd te zijn. Ik kreeg dove crème en tandpasta binnen ipv mijn bestelling. Gebeld en ze hebben alles genoteerd, maar nog steeds niets gehoord en ondertussen moet ik die verkeerde producten in doos laten staan en kan ik niet alvast de opzetborsteltjes ontvangen. Zijn erg veel geld dus ik kan ook niet even alvast andere kopen. Ik wacht maar af..

leo 05-04-2021

is niet te bereiken nooit geen antwoord sturen niks na zit uren aan de telefoon zonder resultaat

Jet 02-04-2021

Op 30-03 iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden. Orderbevestiging gaf aan 01-04. Inmiddels is het 02-04 en krijg ik wederom van de klantenservice te horen: we vinden het vervelend maar morgen of na Pasen zult u uw zending wel ontvangen.
Ze kunnen niet nakijken wat de exacte status van de zending is. Onbetrouwbaar zooitje aangezien dit niet de eerste keer is dat ik mijn zending veel en veel later ontvang dan toegezegd

Ree 30-03-2021

Op 24 maart 2021 spullen besteld bij kruidvat en de spullen zouden zaterdag 27 afgeleverd worden. Niets ontvangen,zelfs geen mail.
Klantenservice is niet bereikbaar.

Leo A 30-03-2021

Klantservice echt slecht, gewoon onbereikbaar.
Let op acties 1+1 je krijgt er maar 1. klagen gaat niet onbereikbaar

Nel 24-03-2021

Gisteren aan koop gedaan voor 11 € kreeg 10 € terug moest toen nog voor mijn baas betalen dat deed ik met dat tientje dat terug had gekregen. De cassierre zei deze is vals ik zei ik heb hem net van je gekregen heb hem nog in mijn hand ik mag hem niet aannemen . Ik zei Ik heb hem net van je gekregen dat is niet mijn fout nog wat heen en weergepraatzei ze voor deze keer zie ik het door de vngers dat is zo BELEDIGEND TERWIJL HET HAAR FOUT WAS Zo ga je toch niet met je klanten om . Voorlopig GEEN KRUIDVAT VOOR MIJ Dit gebeurde in ZIERIKZEE . Ik heb het ook doorgegeven aan het hoofdkantoor ik vond dit niet normaal ! !

Guusje6789 10-03-2021

Gewoon waardeloos. Beetje chatten met een robot van de klantenservice echt triest

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Walgemoed 04-03-2021

Dramatisch slechte klantenservice. Wilde een scheerabbonnement aangaan maar dit is niet mogelijk bij Kruitvat ondanks ronkende teksten. Klantenservice niet bereikbaar. Kan verder niets. Wel account aangemaakt maar onmogelijk om deze te deleten. Wat een waardeloze organisatie.

Klant 02-03-2021

Regelmatig is het veel te druk in de winkel van Kruidvat.Mandjes worden niet schoongemaakt.. en er lopen veel mensen zonder mandje.Durf er bijna niet meer te kopen ivm metdecorona!
Wateringse veld.

anita pouw 23-02-2021

klantvriendelijkheid is ver te zoeken in lelystad tjalk 1506 vooral de antwoorden die je krijgt van ........ Zijn nooit op de hoogte van de dag aanbiedingen.

Rob 12-02-2021

maandag gekocht online dacht dat het vlugger zou gaan kon het ophalen op 4 dagen later dat is ook al raar produkt lag gewoon in de winkel wilde het niet mee geven alleen betalen schandalig wacht nog steeds nu 3 kwartier aan de telefoon gezeten geen enkele toezegging alleen dat het druk is en wilde niets na kijken de laatste keer dat ik via web bij kruitvat wat heb gekocht heb wel al betaald en je loopt tegen een muur.

Ada 26-01-2021

Ik winkel in deze tijd graag online, maar bij Kruidvat is dit niet te doen. Ik loop tegen diverse problemen aan, telkens weer. Er staan meerdere negatieve recensies online, maar kennelijk is dit voor Kruidvat niet van belang. Jammer.

MvL 24-01-2021

Deze week twee keer bij Kruidvat Heemstede kinderen drop zien pakken uit de bakken met de hand! en de drop weer terug zien leggen. Ongelooflijk dat in deze tijd Kruidvat drop zo mag aanbieden wetende dat kinderen regelmatig hun hand in de bak steken. Ouders letten niet op of staan elders in de winkel. Ook zo kan het coronavirus verspreid worden. Losse drop moet zsm uit de winkels.

Peter 23-01-2021

Deze week in alle 3 de filialen geweest voor maxi theelichten uit folder. Bij alle 3 uitverkocht maar ze zouden weer komen. Vandaag weer alle 3 de filialen afgegaan. Vakken leeg...

peter 16-01-2021

levertijd 3 dagen werd bij bestelling al 3 tot 5 dagen.

Na 4 dagen is status "verzonden naar winkel" , maar na 6 dagen nog steeds geen code om de foto's op te kunnen halen ( geen code + geen foto's)

op de klantenservice pagina staat inmiddels het slappe excuus "vanwege Corona kan het langer duren .... " inmiddels duurt de pandemie al 10 maanden, maar nog steeds dit slappe verhaal. bah

Kruidvat, pas gewoon je levertijden aan op de site, dan kan de klant voor een andere leverancier kiezen.

Inge 15-01-2021

In de winkel van Kruidvat Amstelveen Bankrashof werkt een medewerker in de frontlinie zonder mondkapje. Deze medewerker hoeft van het Kruidvat geen mondkapje te dragen omdat er medische redenen voor zijn. Als klant kan je niet aan de medewerker zien dat er een medische reden is dat zij geen mondkapje draagt. Het is zeer onverantwoordelijk van het bedrijf dat deze medewerker niet achter de schermen te werk wordt gesteld maar volop in de winkel aanwezig is. Persoonlijk vind ik dit een zeer onveilige actie. Ik heb bij de klantenservice een klacht hierover ingediend maar helaas totaal geen actie, de medewerker staat al de week gewoon in de winkel te werken.
Naar mijn mening werkt het Kruidvat niet mee aan het onder controle brengen van het COVID-19 virus door hun medewerkers zonder bescherming tussen de klanten te laten werken. Zeer verontrustend!

Leyd Tijhuis 30-12-2020

Ik en kom al 15 jaar bij de kruidvat, ben gewoon loyale vaste klant. Van de week wilde ik wat ruilen.. en dit is zodanig uit de hand gelopen dat ik midden in de winkel ben vernederd door meerde medewerkers. Ze hebben me racistische reacties gegeven en hebben me erg gekleineerd! Ik ben hier niet van gediend dus ben gefrustreerd weggegaan en heb besloten om de rest van de spullen die ik dezelfde week heb aangeschaft terug te brengen. In verschillende winkels weigeren ze hier aan mee te werken. Super slechte service! Zeer slechte klantencontact en aan de klantenservice heb je ook helemaal niks! Ik ben geen ambassadeur meer van de kruidvat! Bij deze stap ik volledig over naar de Eto’s !

John Pepers 16-12-2020

Moet gebruik maken van scootmobiel
Bij Kruidvat kan ik niet of nauwelijks in de winkel rijden Dit komt door het feit dat er veel
goederen op de grond worden gestald Gevolg te weinig ruimte

Pieter 16-12-2020

In de folder Kruidvat van week 51 geldig van 15-12 t/m 27-12 wordt een scheerapparaat van Braun aangeboden (alleen op kruidvat.nl te bestellen) van €249 voor €49. Op 14-12 al gekeken, helaas uitverkocht. Ook 15-12 de website bezocht, ook uitverkocht. Toen gebeld, eindeloos aan de telefoon gezeten maar van dat gesprek ben ik niet veel wijzer geworden. Dit is niet de eerste keer dat ik iets online wilde kopen bij Kruidvat en er heel snel bij was, ook uitverkocht. In mijn optiek misleidend, groot uitpakken terwijl het artikel al voor de datum ingaat uitverkocht is.

Antje 71 23-11-2020

Bestelling zoek, klantenservice niet bereikbaar, geen mail over mijn bestelling.
Via kruidvat medewerker te horen gekregen dat er een probleem is met de gehele zending, dat het hoofdkantoor gezegd heeft geen online bestellingen meer te plaatsen.
Naar mijn idee is die bedrijf niet geschikt voor online winkelen.
Kan zelfs geen mail sturen.
Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt!

Eggie 16-11-2020

Online, vaatwastabletten besteld op 26 okt. En 30 okt mocht ik ze ophalen,. Heel de week langs geweest en geen tabletten kunnen krijgen, terwijl ze in de aanbieding in de zaak liggen.. uiteindelijk heb ik ze gekocht, en ik wacht nogsteeds om mijn geld terug te krijgen. Toch absurd?

Cora 31-10-2020

Op 27 okt online foto’s besteld om af te laten drukken. Ik kreeg geen bevestiging via de mail en het geld werd wel afgeschreven. Op 31 okt de klantenservice gebeld. Deze dame was onverstaanbaar en weigerde ondanks mijn herhaalde beleefde vraag luider en duidelijker te spreken. Op mijn mail kon ze niets zien maar uiteindelijk op mijn adres wel, foto’s worden (hopelijk) 3 november bezorgd. Ik hoop dat de kwaliteit wel goed is maar ben dus voornamelijk ontevreden over de wijze van communiceren.