Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is berekend op basis van 79 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,6

Marga Ebbers 24-05-2020

Ik geef de Kruidvat in Groenlo een dikke 9 omdat het personeel super behulpzaam is vooral in deze Corona tijd .Ze blijven vriendelijk en behulpzaam ook al is het met 1,5 meter afstand.

Bert-Jan 20-05-2020

Na twee week wachten blijken mondkapjes toch niet op voorraad. Klantenservice niet bereikbaar. Duurt 8 dacht (plus de twee weken wachten) voordat ik mijn geld terug krijg. Heb uren in de wacht gezeten om de rest van mijn bestelling te annuleren, gezien ik die alleen besteld had om aan de minimale verzendkosten te komen.

F. van der Scheer 15-05-2020

Ruim op tijd een bestelling gedaan van twee artikelen die volgens de website op voorraad zijn. Op de dag dat de bestelling bezorgd moet worden krijgen we een bericht dat “wegens corona...” de levering met enkele werkdagen is vertraagd. Op het bericht kan niet worden gereageerd....Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

danny 08-05-2020

Jammer dat je geen 0 kan kiezen.. bestelling gedaan..2x thuis gebleven niks ontvangen..na telefoontje weer een week gewacht om vervolgens te horen te krijgen dat je je bestelling niet keer krijgt en een waardebon van 7.5 euro als compensatie.. klantgerichtheid cursus is hier wel op zijn plaats...belachelijk.. dat dit nog kan anno 2020

Angelique 04-05-2020

Perfecte service, een jaar na aankoop pas een klacht die direct opgelost werd

Bassie 26-04-2020

We zitten al weken op levering te wachten. Eerst niet op voorraad, dan krijgt PostNL de schuld terwijl die wel andere pakketjes bezorgen. Nee, laatste keer dat we daar iets besteld hebben. Kruidvat heeft het duidelijk niet op orde.

Pxtxr 26-04-2020

7 April bestelling geplaats. Uiteraard de standaard mail ontvangen dat er niet tijdig geleverd kan worden. Vervolgens krijgt Post Nl de schuld.

Geen contactmogelijkheid en geen reactie.
Waardeloze levering.
Opgelicht
Bestelling is niet te annuleren
In de winkel krijg je van de stomme Kruidvat Vouchers.

Tijl 24-04-2020

Bij mij ook hetzelfde probleem. Bestelling pampers geplaatst op 7 april aangezien ik toen al wist dat er leveringsproblemen waren bij Kruidvat omwille van de drukte. Dan maar 2 weken extra buffer genomen. Tijdens bestelling kreeg ik verwachte leverdatum te zien van vrijdag 17 april. Wat wel mooi was om een richtdatum te krijgen bij bestellen. Helaas, tot hier het positieve nieuws. Op 17 april mail gekregen dat bestelling enkele dagen later geleverd zal worden door de drukte bij PostNL. Wat vreemd is 10 dagen na bestelling en ik al veel heb besteld deze maand bij PostNL die allemaal in periode van max 2 werkdagen geleverd werden. 23 april terug mail gekregen dat bestelling terug vertraagd is en zelfs nog niet vertrokken is. Hoe lang gaat dit nog duren? Ondertussen wel nieuwsbrieven versturen en online adverteren om mensen cadeaus te laten bestellen voor moederdag. Voor 29 april besteld, ten laatste op moederdag geleverd. Laat me niet lachen. Ze krijgen nu niet eens alles gedraaid. Dit noem ik eerder misleiding van klanten. Persoonlijk vind ik het schandalig hoe kruidvat momenteel met hun klanten omgaat. En ik vind dat je de schuld niet bij PostNL kan leggen als je zelf met een logistiek probleem zit. Webshop wordt beter tijdelijk gesloten tot de achterstand is weg gewerkt om nog meer kwaad te vermijden. Ondertussen moeten wij wel voor onze dochter pampers kopen waar ze allergisch op reageert. Fijn is anders! Ik denk wel dat de crisis klanten zal kosten bij Kruidvat. Zeker op het online kanaal. Ik bestel alvast niets meer bij kruidvat online. En al zeker niet in drukke periodes.

SH 23-04-2020

Idem hier, bestelling 2 weken geleden geplaatst. Leverdatum al een keer verschoven, vandaag weer een mailtje dat de levering later komt. Weer geen luiers.. Reden, Post nl kan het niet aan. Jaja, gister koffiebonen besteld, vandaag in huis. Je raadt het nooit, door post nl geleverd. Stelletje leugenaars..

Jaap 23-04-2020

8 april besteld kon toen kiezen voor levering op 18 april. 18 april geen levering maar een mail met :' excuus door onvoorziene drukte' maximaal 4 dagen later. Hoezo onvoorzien? Klanten service is geen service; voor ik chat kreeg duurde dat meer dan 1,5 uur . Antwoord 'het is erg druk'. Ondertussen kun je weer 10 min wachten op t volgende antwoord waarmee je niet verder komt. Wilde een klacht indienen en kreeg het antwoord:' ik maak er wel melding van' . Geen klacht mogelijkheid blijkbaar. Wachten dus maar en nu 23 april nog niets ontvangen. Krijg ik vandaag weer een mail. De vertraging zou bij post.nl liggen.. geloof er geen klap van aangezien alle andere winkels met post.nl wel binnen 2 dagen kunnen leveren. Mijn pakket status zegt dat post.nl het niet ontvangen heeft.
Geen aanrader om iets te bestellen bij etos met 3 dagen geleverd.

Dani 23-04-2020

Hier hetzelfde verhaal met pampers. 8 april besteld kon toen kiezen voor levering op 18 april. (Was erg ziek en kon niet naar winkel) 18 april geen levering maar een mail met :' excuus door onvoorziene drukte' maximaal 4 dagen later. Hoezo onvoorzien? Klanten service is geen service; voor ik chat kreeg duurde dat meer dan 1,5 uur . Antwoord 'het is erg druk'. Ondertussen kun je weer 10 min wachten op t volgende antwoord waarmee je niet verder komt. Wilde een klacht indienen en kreeg het antwoord:' ik maak er wel melding van' . Geen klacht mogelijkheid blijkbaar. Wachten dus maar en nu 23 april nog niets ontvangen. Krijg ik vandaag weer een mail. De vertraging zou bij post.nl liggen.. geloof er geen klap van aangezien alle andere winkels met post.nl wel binnen 2 dagen kunnen leveren. Mijn pakket status zegt dat post.nl het niet ontvangen heeft nog. Niet chic om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven en in no reply mail te zetten. Waardeloos #kruidvat ! Bestel hier nooit meer.

Jane 23-04-2020

Dit is echt niet normaal meer. Post nl heeft nogal wat pakjes bij mij bezorgd, allemaal op tijd, hooguit een dagje later. Hoe kan Kruidvat de schuld bij post nl leggen? Ik wacht al zó lang, steeds weer een mail dat het langer duurt. Het is dat ik al betaald heb, anders hoefde het voor mij niet meer. In de winkels van Kruidvat winkelen, vind ik te gevaarlijk, te krap en te rommelig. Slechte zaak Kruidvat!

Nici 23-04-2020

Ik wacht ook al vanaf 8 april op mijn pakket nu ook al twee mails gehad met sorry post.nl kan het niet aan. Nou ik bestel meerdere dingen en die komen ook met post.nl maar die zijn sneller dan Kruitvat. Bij sommige vandaag besteld morgen in huis en meestal klopt dat ook. Dus Kruitvat beetje onzin om anderen de schuld te geven niet netjes. Maar wij en anderen mensen wachten nu al drie weken, wel betaald maar nog steeds niets gehad dit moet echt niet kunnen.

Chris 23-04-2020

Op 7 april een bestelling gedaan met leverdatum 17 april.
Tot op de dag van vandaag nog steeds niks, behalve mailtjes dat het vertraagd is.

Na contact met de klantenservice zou ik deze week mijn bestelling ontvangen. Tot mijn grote verbazing krijg ik nog geen uur later de melding dat mijn bestelling nog langer op zich laat wachten. Dit zou komen door dat PostNL over loopt in capaciteit en daardoor pakket niet worden opgehaald....

Kruidvat ga je schamen om zo je logistieke partner de schuld te geven van het feit dat je je eigen E-Commerce proces niet op orde hebt. Iedereen heeft begrip dat bestelling wat langer op zich laten wachten, maar dit slaat werkelijk waar nergens op.

DUS kruidvat doe iets aan die vreselijke communicatie en wees gewoon eerlijk.

Laatste keer dat ik hier iets besteld heb.
Martijn 23-04-2020

Ik sluit me hier volledig bij aan. Exact dezelfde ervaring 8-4 bestelling geplaatst, zou 18-4 geleverd worden wat op zich al een behoorlijk lange levertijd is. Een email ontvangen dat het 3-4 werkdagen vertraagd is. Maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen met klantenservice maar kan alleen chatten met een robot en hier kom je geen steek verder mee. Zojuist weer een mail ontvangen dat het wederom vertraagd is en inderdaad wordt dit afgeschoven op Post.nl wat natuurlijk grote onzin is. Ik bestel bij diverse webshops Bol.com , Zalando , Drogist.nl etc etc en geen enkele webshop presteert zo slecht als kruidvat. Begin van de week maar bij drogist.nl besteld en dit had ik 2 dagen later in huis.
Iedereen maakt een voorbehoud dat het iets langer kan duren ivm de corona crisis maar dan praat je over 1 of 2 dagen toch niet over weken?
Ik bestel hier ook nooit meer iets!

Vivian 23-04-2020

Ik heb wat besteld kon zelf bezorg datum uitkiezen dit heb ik gedaan. Mijn pakket zou vandaag komen. Dit is blijkbaar gister geleverd zonder dat ik van te voren een mail kreeg met track en trace. Ik was gister ook de hele dag niet thuis ivm een ziekenhuis onderzoek. Waar mijn pakket is weet niemand alleen dat het is geleverd nou er is corona dus ze zetten het voor de deur en gaan weg??? Ik weet het niet ik was niet thuis bezorger heeft ook geen briefje achtergelaten en ook niet bij een van onze buren. Klantenservice van Kruidvat is niet te bereiken alleen via een chat met een robot. Bij postNL heb ik wel een klacht kunnen in dienen maar met Kruidvat kom ik niet in contact hoe ga ik mijn pakket krijgen of hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Ik weet het niet maar ik bestel daar NOOIT meer wat.

Meike 22-04-2020

6 april bestelling gedaan met de al lange leverdatum van 16 april. Tot op de dag van vandaag nog geen spoor van mijn bestelling.

Klantenservice per telefoon niet bereikbaar. Mail komt terug met mededeling dat de inbox van de ontvanger vol is. En via de chat (45 minuten wachttijd!) het bos in gestuurd met antwoord ' dat het nog wel even kan duren'.

Hopeloos waardeloze service echt. Bestel hier nooit weer, want inderdaad andere winkels zijn ook nu vele malen sneller.

Advies aan iedereen: bestel hier niets!

Ik ga nu toch maar gewoon naar de winkel (van concurrent uiteraard). Want de Pampers zijn op en mijn tijdige bestelling van 6 april bleek toch niet vroeg genoeg....

En oh ja, bij pampers geven ze op website aan dat die binnen 3 dagen bezorgd worden. Mits je alleen dat besteld. Nou, het gaat alleen om Pampers maar al sinds 6 april niets...

WAARDELOZE service!

(en zojuist weer mail ontvangen dat levering vertraagd is. Maar niets over hoe lang)

T. de Graaf 21-04-2020

Door corona ga ik nu liever niet naar de winkel en bestel ik in één keer een grote hoeveelheid artikelen online. Tenminste dat wil ik graag, maar geen van de actieartikelen die ik uit de folder wil bestellen is op voorraad. Niet eentje! en een aantal producten is alleen in de winkel verkrijgbaar.
Met andere woorden: u kunt uw pakket vanwege corona niet in de winkel ophalen, maar u moet wel even naar de winkel voor de producten uit de folder. Logica!

Harry 21-04-2020

Al jarenlang prima kwaliteit en levering. Nu even contact gehad omdat ik een kortingscode niet goed had ingevoerd en daardoor al wel het volle bedrag in rekening werd gebracht bij de bestelling. Op zondag, dus dan kan je ook niet meteen bellen. Maar één telefoontje op de maandagmorgen was genoeg, daarmee werd de korting alsnog en heel vriendelijk toegekend. Dat had ik eigenlijk niet eens op deze manier verwacht: pluim!

Irene 19-04-2020

Gelijk aan andere ervaringen. Duurt heeeeel erg lang en als het dan lijkt te komen, een mailtje dat het nog langer duurt en vervolgens.... niets .. we wachten nog steeds
Heel slecht

Keesje 18-04-2020

Zelfde ervaring als onderstaande berichten helaas. 5 april besteld en nog altijd geen spoor van mijn bestelling... een keer een bericht gehad dat het nog 3 of vier dagen langer zou duren. Dit lijkt me een voorraad probleem en geen bezorgprobleem. Alle aankopen bij overige aanbieders worden keurig de volgende dag of hooguit de tweede dag bezorgd. jammer!

Geja 18-04-2020

Een onvoldoende voor Kruidvat.
Als je een bestelling online doet duurt het al anderhalve week voordat je je producten ontvangt, daarna durven ze nog een mail te sturen dat je het nog drie werkdagen later gaat ontvangen!😡

En dat terwijl andere vergelijkbare winkels je bestelling gewoon binnen twee of drie werkdagen thuisbezorgen in deze Corona tijd!

Daarom een 4 voor het Kruidvat. Ik bestel er ook nooit weer online om bovenstaande reden en beveel deze winkel niet aan bij anderen.

cor 18-04-2020

Ik snap dat het heel druk in de webwinkel is doordat de mensen in huis moeten blijven. De medewerkers doen hun best maar de bestellingen worden wat later bezorgd. Geduld is een schone zaak!! de bestellingen komen overigens keurig op het huisadres,

Mevrouw Hille 17-04-2020

Kruidvat uden. Al 3x heengegaan omdat er elke x werd gezegd dat dit product dan en dan zou binnenkomen. Na 3x weer niet. Ik vroeg of ze het dan apart konden zetten dus de caissière zei nee kan niet, dan moet je maar online bestellen. Ik zei ja dat gaat dus niet want daar is het niet meer op voorraad en terwijl ik dit zei begon ze een andere klant te helpen en meteen haar vraag beantwoorden. Vind dit echt heel erg slecht en klant onvriendelijk en zo al wel een aantal keren meegemaakt. Vind het niet kunnen. Snap dat het druk is zeker ivm corona maar beetje klantvriendelijkheid mag wel. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo klant onvriendelijk. De meeste zijn wel gewoon beleefd.

Wim 13-04-2020

Levertijd van meer als 14 dagen en afzeggen bestelling kan niet!
Paasbestelling komt pas komende woensdag binnen!

Ella 11-04-2020

Een online bestelling gedaan, zou 10 dagen duren. Lang maar niet overkomelijk. Ik bestel in deze dagen alles online en aan de bezorging ligt het niet. Nog steeds kan ik bij bedrijven voor 12 uur bestellen en het s avonds in huis hebben. Op zijn laatst de volgende dag.
Vandaag een email gekregen dat het nog 3 tot 4 werkdagen kan duren. Een levertijd van 2 weken dus. Lijkt me een intern probleem, niet voldoende kunnen aanhaken op meerdere online bestellingen.
Supermarkten hebben ook moeite met de online bestellingen, maar zij houden zich wel aan de vrijgegeven datum.
Jammer, vooral omdat ik a vooruit moest betalen en niet weet of ik mijn producten wel krijg en b ik van Kruidvat afhankelijk ben voor de producten die ik besteld heb.
Daarnaast ga je niet een uitstelmail sturen op de dag dat het bezorgd had moeten worden, dat had gisteren ook gekund.
Ik ga nergens naar toe vanwege corona, ik ben toch thuis, maar een stukje klantgerichtheid stel ik nog steeds op prijs

Ed 10-04-2020

Te triest voor woorden, twee weken inmiddels en de bezorgdatum verandert steeds. Er is iets goed mis met het logistieke gedeelte van deze winkel. Waarom lukt het andere winkels wel?

R 08-04-2020

Snap extra druk, maar ook iets bij etos besteld duurde 2 dagen en werd keurig op hoogte gehouden met status en keurig excuus. Maar kruitvat online geeft pas bij betalen aan dat langer gaat duren... bij mijn zijn ook de 10 dagen voorbij en krijg je mail duurt nog langer. Sorry gooi dan de webshop dicht handel eerst al je orders af en open dan weer je webshop. Nu staat verkopen op 1 . En de klant pufff die wacht

jackie 06-04-2020

7 producten besteld. 2 weken later pas levering. helaas bestelling niet compleet.
oplossing van kruidvat is dat ze over het missing product het bedrag terugstorten maar dit kan wel 2 a 3 weken duren. terwijl ik verzendkosten heb betaald moet ik nu alsnog naar de winkel (terwijl ik in carantaine zit) om het zelf te kopen. ze zeggen gewoon, ach je hebt de verzendkosten niet voor niets betaald omdat de rest wel geleverd is.
alles behalve klantvriendelijk. voor mij geen kruidvat meer. dus ook niet inde winkel !!

Anke 04-04-2020

Je hebt in deze coronacrisis bij 'bazaar' Kruidvat een wel een héél erg lange adem nodig! Heb 12 dagen geleden besteld en intussen zijn óók de gemelde extra leverdagen alweer voorbij. Adem in adem uit, adem in adem uit... En daarbij duimen dat het pakketje alsnog bezorgd wordt !!!

Bert 03-04-2020

22 maart j.l. besteld. Zou vandaag geleverd worden. Is al veel te lang ondanks de situatie waar we nu in zitten. Niet geleverd dus. Enkele dagen uitgesteld en ze zijn niet in staat een juiste lever dag aan te geven. Als je dus online een fles wasmiddel besteld duurt dan gewoon meer dan twee weken. Nu geven ze de schuld aan het bezorgproces maar ze hebben het intern niet goed voor elkaar. Omdat ik het artikel nu nodig heb, hebik elders online besteld en morgen binnen. Er zijn gelukkig veel andere bedrijven die het wel kunnen wat het kruidvat niet kan. Benieuwd wanneer pakket compleet gaat binnen komen. Voor mij nooit meer kruidvat online.

Mario 02-04-2020

Normaal gezien altijd een tevreden shopper geweest op kruidvat online, maar op dit moment beveel ik het totaal niet aan. Op 19 maart van 2020 een bestelling geplaatst, dit omdat de artikelen in de winkel (3 verschillende) uitverkocht waren. Online nog volop leverbaar. 2 dagen later op zaterdag zouden wij de spullen ontvangen, echter 3 dagen later een mail dat het nog 5 dagen kon duren. Klantenservice mailbox is vol en niet te bereiken, mail komt niet aan, geen telefoonnummer om navraag te doen, de chatbox werkt niet, ordernr opgeven vraagt hij, maar er komt telkens onzin praat uit. In de winkel navraag doen, over de webshop, heeft geen zin, niemand is op de hoogte. Waarom dan toch nog een 4 als cijfer? Omdat ik uiteindelijk vandaag 2 april de spullen heb ontvangen. Maar ik beveel de shop voorlopig in deze crisis tijd zeker niet aan.

Wim Knops 02-04-2020

Erg klantonvriendelijke winkel en zoeken geen oplossingen. Personeel is wel beter geworden iets jongere dames maar de bedrijfsleidster deugt niet! Zeer klantonvriendelijk.
Bedrijfsleidster in Heythuysen zeer dominant en arrogant type.
Al 2 keer mee gemaakt staan foutieve bordjes met prijzen bij artikelen en gaat ze kijken neemt ze snel het bordje weg en laat je de volle prijs betalen ik dacht dat de regel was dat je het dan moest krijgen tegen de prijs op het bordje.

Eline 01-04-2020

Duurde lang tot ik de bestelling had ontvangen wegens de coronasituatie (dus logisch dat het zo lang duurde). Bestelling was wel helemaal compleet en heel aangekomen. Teleurgesteld over de Kruidvat make-up lijk toen ik de reviews bekeek, dus die gaan gelijk retour. Met de rest van de bestelling tevreden!

Pvw 01-04-2020

17 maart online bestelling gedaan. op 26 maart bericht dat het nog 3 dgn gaat duren.
Wel betaald, maar niets ontvangen.
Laatste keer "kruidvat online"

Ton 31-03-2020

20 maart online bestelling gedaan, omdat ik al 3 keer vergeefs naar de winkel ging, maar telkens uitverkocht. Online werd aangegeven dat het artikel op voorraad was, dus maar besteld. Meteen vooraf betalen, want achteraf betalen is geen optie. Inmiddels 11 dagen verder en nog steeds geen bericht ontvangen dat de bestelling verzonden is. Wel gisteren een mail ontvangen dat het ze niet lukt om de bestelling binnen de 3 á 5 dagen te leveren. Graag had ik gebruik gemaakt van een mogelijkheid om de bestelling te annuleren, maar helaas, deze mogelijkheid is er niet. Voor mij was dit de 1e keer dat ik bij Kruidvat online bestel, maar tevens ook de laatste keer. Kruidvat is voor mij passé.

B wen 30-03-2020

Je mag niet contant betalen! Dit vind ik een zeer slechte zaak! Als ze de spullen in de vakken leggen en scannen zitten ze ook aan de spullen die ik dan weer moet pakken. Mensen die niet pinnen kunnen (of geen pinpas hebben) hebben een probleem!

Yvonne 28-03-2020

Alle Kruidvatwinkels (ik was vrijdag in Rozenburg) geven geen contant geld terug ivm Corona, oké dan Retourpinnen? NEE!!! Je krijgt Kruidvat-cadeaukaarten, in mijn geval gaat het om bijna 40 euro! Dit moeten ze dan wel bij hun aangepaste regels (alleen pinnen, maar geen retour-pinnen) vermelden dan laat je bij twijfel, in mijn geval 3 jurkjes, de aankoop niet doorgaan! Je mag niets uit de verpakking halen en passen kan niet dus erg vervelend zo’n regel! Retour-pinnen is toch veel klantvriendelijker? Maar ook vriendelijk zijn is al een punt van verbetering, je wordt afgeblaft en gesnauwd omdat je het niet eens bent met deze “oplossing”, wordt gezegd dat je maar de klantenSERVICE moet bellen en tegelijjertijd tegen klanten die geen weerwoord geven overdreven (gemaakt) vriendelijk proberen te doen! Waarom wordt een klant zo behandeld???

TInky 28-03-2020

ik heb gemenge gevoelens over het Kruidvat. Het heeft deels producten waar ik soms niet zonder kan - zoals de luiers voor mijn kind, die zijn net zo goed maar betaalbaarder als pampers, maar sta regelmatig naar een leeg schap van het een of ander te koekeloeren. Online shoppen is helemaal dramatisch. Ik heb in alle jaren zelden een pakket wat ik voor 20.00u had besteld de dag erna gekregen. Nu is mijn bestelling zelden spoed, maar het voelt als een loze belofte, wees hier eerlijker in. Bij aanbiedingen is er steevast te weinig op voorraad lijkt het, klantenservice reageert traag en nu kom ik er zojuist achter dat vanwege het Corona gebeuren, je niet online kan bestellen en je dus naar de winkel moet.... naar buiten... wat we zoveel mogelijk moeten vermijden. Op naar de winkel dan maar... en hopen dat het ze het hebben. Laatst 3 vestigingen in Roosendaal af moeten gaan, voor ik alles had wat ik nodig had. Ik probeer een loyale klant te zijn, maar ze maken het je niet makkelijk.

B.Houben 27-03-2020

21 maart besteld en betaald nog niet eens een mail dat het verzonden is.Geprobeerd ,met de klantenservice contact te krijgen krijd je zon stomme chat die de vragen niet begrijpt.
Waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn bestelling en naar mijn geld.
Zeer slechte service.
B.Houben 06-04-2020

Nou eindelijk is dan vandaag het pakketje aangekomen.
Nou Kruidvat...verrassend zijn jullie idd.Het is een verrassing wanneer de bestelling geleverd wordt.En voordelig....na ja als je de dingen die je online besteld hebt achteraf toch nogeens bij de concurenrt moet gaan kopen omdat het te lang duurt voordat het geleverd wordt...ben je niet echt voordelig uit.

Loeke 22-03-2020

Ik vind het jammer, dat men bij het Kruidvat niet meer contant kan betalen. Ik begrijp de Corona maatregelen, maar dit gaat mij te ver, ik vermijd nu Kruidvat en ga nu naar een andere zaak toe.

Cooijmans 20-03-2020

Belachelijk dat mensen niet met contant geld mogen betalen bij het Kruidvat op de Helftheuvelpassage in Den Bosch als ze niets anders hebben je krijgt dan gewoon het antwoord dan laat je de boodschappen maar liggen wij nemen geen contant geld aan

AB 17-03-2020

Online winkelen is echt not done. Er kan standaard niet op tijd geleverd worden. Nu weer eens 7 x besteld 1 x goed gegaan , nu dus nooit meer.

Kruidvat stop er gewoon mee als je het niet aankan.

Linda 21-02-2020

Zojuist mijn online bestelling ontvangen. Bestelling was incompleet.... Er staat op de pakbon indien bestelling incompleet, bel de klantenservice. Gelijk de klantenservice gebeld, eerst 10 minuten wachten voor je iemand aan de lijn hebt. Vervolgens aangegeven dat mijn bestelling incompleet is en ik vroeg of het nageleverd kan worden. Maar dat doen ze niet. Ze konden het wel doorgeven aan een andere afdeling en die zou dan kunnen kijken wat er gedaan kan worden. Geld terug storten dan? Nee ook dat gaat via een andere afdeling. Hierbij geldt dat de andere afdeling er 5 dagen over mag/kan doen om contact met je op te nemen. En het is onzeker wat zij voor je kunnen doen. De medewerker zei dat ik naar de winkel moet gaan om het product daar dan op te halen. En mocht de winkel moeilijk gaan doen, dan moet de winkel de klantenservice bellen. Wel verzendkosten betaald voor de bestelling, maar bij incompleetheid kan je alsnog zelf naar de winkel. Wat een service zeg Kruidvat. NOT.

Jolande 06-02-2020

Ik kom eens per week vanuit Den Bosch naar mijn moeder in Rotterdam-Alexanderpolder. Dan heb ik altijd wel een boodschap te doen bij t Kruitvat op t Samuel Esmeijerplein, met of zonder mijn moeder. En het valt mij telkens weer op wat een superaardige gasten daar werken. Opvallend veel (jonge) mannen, die altijd bereid zijn extra moeite te doen om je te helpen, heel relaxed en open je te woord staan en niks is hun teveel. Ook oudere mensen benaderen ze geduldig en vriendelijk. Ook als het heel druk is aan de kassa nemen de alle tijd. Ik kom er al een half jaar wekelijks en doe eigenlijk zelden iets met reviews, maar nu wilde ik toch een bericht achter laten. Complimenten guys and girls!!

Rian 25-01-2020

Potverdikke, vorige x online bestelling geplaatst. Alles betaald, helft geleverd! Na héél veel bellen geld terug gehad. Van de week toch nog een nieuwe poging om weer online te bestellen. Net doos binnen en echt serieus er zitten gewoon wéér 2 dingen niet in de doos!! Maar uiteraard heb ik die wel betaald.... en wie mag weer er achteraan gaan. Juist de klant. Ik ga nóóit meer online bestellen.

CB 22-01-2020

Vanavond een oral-B elektrische tandenborstel willen aanschaffen vanwege 50% korting. Echter zowel in de winkel als online niet leverbaar meer. Dit is mensen lokken met acties die ze niet waar kunnen maken. Het is niet de eerste keer dat acties op zijn bij de kruidvat. Echt misleiding!
Heel slim dat ze er "op is op" bij zetten zodat je geen poot hebt om op te staan.

Keuker 22-01-2020

Vanavond sun vaatwas proberen te kopen in de winkel maar uitverkocht. Aktie via online te bestellen tot vanavond 12 uur maar helaas ook uitverkocht. Slechte aktie

Ton B 16-01-2020

Besteld bij de webwinkel Kruidvat online. Twee bestellingen gedaan, allebei meer als €50, er voor een afleverdata gekozen op dezelfde dag bij mij thuis.
Pakket 1 komt kompleet total loss bij ons aan op de goede dag, en pakket 2 is helemaal kwijt.
Na bellen met de klantenservice krijg je het antwoord "kunnen wij ook niks aan doen, dit zit bij Post NL". Lijkt mij niet, 26 flessen shampoo in een klein flut doosje, dan weet je in ieder geval dat dit niet gaat houden. En dat hun pakketdienst iets kwijt maakt is hun probleem net zo goed als die van Post NL. Misschien kan ik het tweede pakket nu gaan halen in de winkel, lekker, als ik dit zou willen dan had ik niet online besteld!!
Lekkere service bij Kruidvat, ga hier niet meer bestellen

Mir 16-01-2020

Online service is ver beneden de maat. Er wordt in de winkel gegooid met de pakketten en die van mij was zelfs geopend door het personeel. Reden waarom kreeg ik niet en een excuus al helemaal niet. Ik zal niet meer zo snel bij kruidvat online bestellen. Zet beter opgeleid personeel in die hierin verbetering kan aanbrengen, dat is vooral mijn tip.

Amy 13-01-2020

Normaal gesproken heel erg happy met Kruidvat als winkel, maar de online service is waardeloos. Wanneer je iets bestelt, duurt het ruim een week voor het in de winkel af te halen is. In mijn naïviteit dacht ik dat dit sneller zou gaan, zoals vaak het geval bij online bestellingen bij andere winkels. Ik had bepaalde producten ook snel nodig, maar blijkbaar moet het spul eerst vanuit ergens naar de winkel gestuurd worden wat dan ruim een week duurt. Dat wist ik niet. Wanneer je in de winkel navraag doet over je pakketje (immers, mails met info of een track of trace laten erg lang op zich wachten), word je gek aangekeken en onvriendelijk te woord gestaan. Laatste keer dat ik een online bestelling heb geplaatst bij Kruidvat. Service kan sneller en vriendelijker.