Kruidvat - Reviews & Ervaringen

2,6 Lees 218 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 78 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,6

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Antje 71 23-11-2020

Algemene score

1,0
Bestelling zoek, klantenservice niet bereikbaar, geen mail over mijn bestelling.
Via kruidvat medewerker te horen gekregen dat er een probleem is met de gehele zending, dat het hoofdkantoor gezegd heeft geen online bestellingen meer te plaatsen.
Naar mijn idee is die bedrijf niet geschikt voor online winkelen.
Kan zelfs geen mail sturen.
Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt!

Reageer

Eggie 16-11-2020

Algemene score

2,0
Online, vaatwastabletten besteld op 26 okt. En 30 okt mocht ik ze ophalen,. Heel de week langs geweest en geen tabletten kunnen krijgen, terwijl ze in de aanbieding in de zaak liggen.. uiteindelijk heb ik ze gekocht, en ik wacht nogsteeds om mijn geld terug te krijgen. Toch absurd?

Reageer

Cora 31-10-2020

Algemene score

2,0
Op 27 okt online foto’s besteld om af te laten drukken. Ik kreeg geen bevestiging via de mail en het geld werd wel afgeschreven. Op 31 okt de klantenservice gebeld. Deze dame was onverstaanbaar en weigerde ondanks mijn herhaalde beleefde vraag luider en duidelijker te spreken. Op mijn mail kon ze niets zien maar uiteindelijk op mijn adres wel, foto’s worden (hopelijk) 3 november bezorgd. Ik hoop dat de kwaliteit wel goed is maar ben dus voornamelijk ontevreden over de wijze van communiceren.

Reageer

Rianne 29-10-2020

Algemene score

1,0
klantvriendelijkheid in de winkel in Wormerveer mag ook wel hoor. Begrijp nu waarom een vriendin van mij er na een maand gewerkt te hebben al weg is gegaan. Acterlijken.

Reageer

André 29-10-2020

Algemene score

4,0
Bestelling werd relatief snel, gezien de huidige drukte geleverd. Op de pakbon stond dat alles geleverd was, maar er bleek een artikel te ontbreken.

Op de bon staat dan dat je contact kunt opnemen, nauw dat kun je vergeten want zowel de briljant waardeloze chatbot doet niks en dan met je zogenaamd wachten op een medewerker (die nooit komt). Bellen is ook al meer van hetzelfde veel wachten en nooit contact kunnen krijgen.

Het lijkt om een organisatie die online erbij doet en niet door heeft dat dan juist de klantenservice het belangrijkste is. Neem dat een voorbeeld aan Picnic. Contact en oplossing binnen een uur. En dat al twee keer.

Reageer

Alies 15-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Deze geef ik aan Kruidvat Borger, omdat toen ik binnen kwam. Er een verkoopster bezig was met de gratis sokken die je bij bepaalde producten kan krijgen. Ik vertelde haar dat ik ze in GIETEN niet kon krijgen omdat ze er niet waren en ook geen te goed bon had gekregen. Van haar heb ik dus 1 paar sokken gekregen die ik mooi vond..

Reageer

Le Noble 08-10-2020

Algemene score

1,0
Na Online artikelen te hebbenbesteld ging ik naar de winkel met order nummer ,ze zet de doos met de door mij bestelde artikelen op de kassa balie ik zag dat het de juiste doos was want mijn naam stond er op.
Vervolgens vraag medewerkster om barcode, ik heb bij bestelling GEEN barcode gehad alleen een bestel cq order nummer ik had op naam besteld en ik had paspoort bij me ter controle maar ik kreeg de door mij bestelde en online betaalde artikelen niet mee , toen ik daar boos om werd is mij door kassa medewerkster een winkel verbod opgelegd en werd ik door winkel personeel behandeld alsof ik een winkel dief was schoften zijn het.
Kruidvat op blazen die handel
Alan 15-10-2020

Kan beter en goedkoper bij ali-express bestellen,kruidvat is en blijft een turken tent.

Reageer

Sjoerd J. 12-09-2020

Algemene score

2,0
Eén plus één gratis, maar bij online bestelling krijg je slechts één. Het tweede en gratis product wordt niet meegezonden. Geprobeerd zowel telefonisch als email de klantenservice te bereiken. Nou vergeet dat maar. Is onmogelijk. Telefonisch wordt je gewoon in de wacht gehouden en.de emailbox (robot) snapt jou nooit.
WAARDELOOS.

Reageer

Andries Hogeveen 24-08-2020

Algemene score

1,0
Reclame maken met een product is leuk ,maar zorg er dan voor dat het op voorraad is, dat is er praktisch nooit.
Veel geschreeuw, weinig wol .

Reageer

Nanda 05-08-2020

Algemene score

1,0
De winkel zelf: bende, niet schoon en zeer onoverzichtelijk.
Site: vaak actieproducten uitverkocht én als je wat geleverd krijgt zit de beveiliging noch op de producten wat zeer onaangename situaties (voor de klant) kan opleveren.
Het personeel: veelal ondeskundig (vraag vooral niets), klantonvriendelijk en behoorlijk schofferend.
Leiding: incapabel.
Oplossingsgerichtheid: nihil.
Aanbiedingen: te vaak niet in de winkel.
Klagen: doe maar niet, je hebt zomaar een toegangsverbod.

Reageer

A. Denkna 22-07-2020

Algemene score

2,0
Ondanks de soms goede aanbiedingen kom…
Ondanks de soms goede aanbiedingen kom ik er niet meer. Alles digitaal terwijl er juist veel ouderen komen winkelen bij Kruidvat. Had een bestelling online gedaan met afhalen in de winkel, moet ik een smartphone hebben of een printer om mijn reeds betaalde bestelling af te halen. Ook met de treinkaartjes, alleen digitaal. Een oudere vrouw voor mij wist niet hoe dat werkte en kocht deze ook hierdoor niet. Jammer. Ook dat pinnen alleen, pffff denk even na mensen, zo heb je helemaal niets meer te vertellen over je eigen geld!

Reageer

Anoniem 21-07-2020

Algemene score

1,0
Verschrikkelijke chatrobot, ik probeer nu al 6x contact op te nemen met de klantenservice via de chatrobot en telkens zo'n 10 min gewacht, dan ga ik even snel wat anders doen en als ik later weer kijk is er een bericht terug van een medewerker dat ze het gesprek verlaten hebben wegens inactiviteit. De vraag stond zelfs al in de chat, maar ze vertikken dit te lezen en een antwoord te geven of een paar minuten in de chat te blijven. Kan je weer opnieuw het keuzemenu van de chatrobot door, heb je helemaal niks aan zo.

Reageer

Mitchel 25-06-2020

Algemene score

2,0
Laatst was er de actie dat je bij de aankoop van een aantal geselecteerde Tabac producten de FML500 er gratis bij kreeg. Dus ik zo'n product besteld. Vervolgens product geleverd maar magazine zat er niet bij. Dus contact opgenomen met de klantenservice. Bleek dat je het magazine er los bij moest bestellen. Dit stond echter nergens duidelijk aangegeven op de website, aangezien ik er bij het bestellen expliciet op had gelet. Vervolgens wordt het afgedaan met een kortingsbon van 5 euro. Ik vind het schandalig dat ik niet alsnog het magazine geleverd krijg of een fatsoenlijke compensatie krijg. Zeer slecht opgelost door Kruidvat.

Reageer

gertie 23-06-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
ik probeer al een paar weken een bestelling te plaatsen maar krijg iedere keer te zien dat er aan gewerkt wordt , dus kan geen bestelling plaatsen
verder was de levering altijd prima

Reageer

kv 18-06-2020

Algemene score

1,0
Vreselijke klantenservice. Ik had iets besteld. Daarbij vroegen ze om mijn account gegevens (e-mail en wachtwoord). Dit account heb ik lang geleden eens aangemaakt en gezien ik punten spaar dacht ik dat vul ik in. Na het betalen dacht ik huh waar heb ik nu mijn adres gegevens ingevuld. Bleek dit automatisch mijn adres uit mijn account te zijn maar dit was nog mijn oude adres. Ik kon helaas dit niet meer aanpassen ook al duurde het nog een week voordat mn pakket verzonden zou worden. De oud bewoner heb ik gebeld maar die had mijn pakket geweigerd helaas. Daarna post nl gebeld en die sturen het pakket bij weigering terug naar de afzender (kruidvat dus). Daarna de klantenservice van Kruidvat gebeld die me aangaven dat ik mijn geld terug zou krijgen, zelfs in geval dat post NL het niet goed zou retourneren werd mij verzekerd. Een week later krijg ik een e-mail van Kruidvat: bij nader inzien krijg ik mijn geld toch niet terug het pakket is bezorgd. Ik heb nogmaals gebeld dat het pakket geweigerd is en niet bezorgd waarvoor ik eerder ook al heb gebeld. er wordt blijkbaar daar geen notitie gemaakt van eerder contact met de klantenservice. Nee helaas ik krijg geen geld terug. Erg jammer dat deze service zo belabberd is. 50 euro kwijt en geen pakket ontvangen. Ik bestel nooit meer iets bij de kruidvat.

Reageer

B.Henneman 11-06-2020

Algemene score

3,0
Kruidvat heeft aanbieding gratis bezorging bij Online bestellen witte reus xl fles. Ik bestel 2 flessen maar bij afrekenen Moet ik gewoon bezorgkosten betalen. Heb geprobeerd contact te leggen met klantenservice maar zowel via de app als telefonisch niet te bereiken.

Reageer

Francis Schoot 04-06-2020

Algemene score

1,0
De winkel zelf kan ik enkel de mening toevoeging dat het dikke rommel is en zeer onoverzichtelijk en groot gebrek aan personeel die je even om advies kan vragen of om even het product te wijzen wat m.i wel wat twijfelachtig is in 2020 gezien de zelfredzaamheid van sommige klanten, die zullen weg lopen naar de overkant om naar de concurrent te gaan. Online is wel erg lang wachten en ong. 7-10 dgn voor de eerste bezorg optiekeuze en de tijden 9:00-22:00 zonder tijdvak opties en met een beetje pech wacht je de hele dag om vervolgens een berichtje te krijgen dat de bestelling vertraagd is en er hard gewerkt word zodat het z.s.m bezorgd kan worden en de volgende dag zonder enige notificatie staat de bezorger voor je deur en het pakket moet voor getekend worden ivm leeftijdsgrens producten dus mag je het ophalen in een winkel....? erg ontlastend werkt het zeer zeker niet en dan maar hopen dat alles voorradig is waar je al een lange tijd op aan het wachten ben?

Reageer

Let op! Koop geen kaartjes via Kruidvat! 03-06-2020

Algemene score

1,0
Let op! Koop geen kaartjes via Kruidvat!
Drie Vouchers gekocht via Kruidvat om te varen met Skyshark t.w.v. € 300,- .
Nu annuleert Skyshark mijn reservering en krijg ik mijn geld niet terug. Beide bedrijven keren geen geld uit en verwijzen naar elkaar. Wat een oplichting!

Reageer

Herman van Tongeren 28-05-2020

Algemene score

2,0
Wegens corona online bestelling geplaatst. Blijkt er een actie te zijn voor bepaalde artikelen. Ik laat me verleiden en bestel 2 x 2 actieartikelen naast de "normale" bestelling. Na 10 dagen (later dan opgegeven) komt het pakket, echter zonder de "gratis" artikelen. Reactie op de door Kruidvat gestuurde email blijkt onmogelijk, klacht op de site evenmin. De Chatbot kan het ook niet aan. Dan maar bellen. Kom in de wachtrij, maar er wordt niet aangegeven hoeveel wachtenden er zijn . Na lang wachten opgegeven om het de volgende ochtend direct na openstelling weer te proberen. En weer wordt mijn geduld danig op de proef gesteld. Er komt een eind aan mijn beltegoed en ik hang kwaad op. Het Kruidvat is (weer?) een klant kwijt geraakt.

Reageer

Marga Ebbers 24-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik geef de Kruidvat in Groenlo een dikke 9 omdat het personeel super behulpzaam is vooral in deze Corona tijd .Ze blijven vriendelijk en behulpzaam ook al is het met 1,5 meter afstand.

Reageer

Bert-Jan 20-05-2020

Algemene score

1,0
Na twee week wachten blijken mondkapjes toch niet op voorraad. Klantenservice niet bereikbaar. Duurt 8 dacht (plus de twee weken wachten) voordat ik mijn geld terug krijg. Heb uren in de wacht gezeten om de rest van mijn bestelling te annuleren, gezien ik die alleen besteld had om aan de minimale verzendkosten te komen.

Reageer

F. van der Scheer 15-05-2020

Algemene score

1,0
Ruim op tijd een bestelling gedaan van twee artikelen die volgens de website op voorraad zijn. Op de dag dat de bestelling bezorgd moet worden krijgen we een bericht dat “wegens corona...” de levering met enkele werkdagen is vertraagd. Op het bericht kan niet worden gereageerd....Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Reageer

danny 08-05-2020

Algemene score

1,0
Jammer dat je geen 0 kan kiezen.. bestelling gedaan..2x thuis gebleven niks ontvangen..na telefoontje weer een week gewacht om vervolgens te horen te krijgen dat je je bestelling niet keer krijgt en een waardebon van 7.5 euro als compensatie.. klantgerichtheid cursus is hier wel op zijn plaats...belachelijk.. dat dit nog kan anno 2020

Reageer

Angelique 04-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Perfecte service, een jaar na aankoop pas een klacht die direct opgelost werd

Reageer

Bassie 26-04-2020

Algemene score

2,0
We zitten al weken op levering te wachten. Eerst niet op voorraad, dan krijgt PostNL de schuld terwijl die wel andere pakketjes bezorgen. Nee, laatste keer dat we daar iets besteld hebben. Kruidvat heeft het duidelijk niet op orde.

Reageer

Pxtxr 26-04-2020

Algemene score

1,0
7 April bestelling geplaats. Uiteraard de standaard mail ontvangen dat er niet tijdig geleverd kan worden. Vervolgens krijgt Post Nl de schuld.

Geen contactmogelijkheid en geen reactie.
Waardeloze levering.
Opgelicht
Bestelling is niet te annuleren
In de winkel krijg je van de stomme Kruidvat Vouchers.

Reageer

Tijl 24-04-2020

Algemene score

2,0
Bij mij ook hetzelfde probleem. Bestelling pampers geplaatst op 7 april aangezien ik toen al wist dat er leveringsproblemen waren bij Kruidvat omwille van de drukte. Dan maar 2 weken extra buffer genomen. Tijdens bestelling kreeg ik verwachte leverdatum te zien van vrijdag 17 april. Wat wel mooi was om een richtdatum te krijgen bij bestellen. Helaas, tot hier het positieve nieuws. Op 17 april mail gekregen dat bestelling enkele dagen later geleverd zal worden door de drukte bij PostNL. Wat vreemd is 10 dagen na bestelling en ik al veel heb besteld deze maand bij PostNL die allemaal in periode van max 2 werkdagen geleverd werden. 23 april terug mail gekregen dat bestelling terug vertraagd is en zelfs nog niet vertrokken is. Hoe lang gaat dit nog duren? Ondertussen wel nieuwsbrieven versturen en online adverteren om mensen cadeaus te laten bestellen voor moederdag. Voor 29 april besteld, ten laatste op moederdag geleverd. Laat me niet lachen. Ze krijgen nu niet eens alles gedraaid. Dit noem ik eerder misleiding van klanten. Persoonlijk vind ik het schandalig hoe kruidvat momenteel met hun klanten omgaat. En ik vind dat je de schuld niet bij PostNL kan leggen als je zelf met een logistiek probleem zit. Webshop wordt beter tijdelijk gesloten tot de achterstand is weg gewerkt om nog meer kwaad te vermijden. Ondertussen moeten wij wel voor onze dochter pampers kopen waar ze allergisch op reageert. Fijn is anders! Ik denk wel dat de crisis klanten zal kosten bij Kruidvat. Zeker op het online kanaal. Ik bestel alvast niets meer bij kruidvat online. En al zeker niet in drukke periodes.

Reageer

SH 23-04-2020

Algemene score

1,0
Idem hier, bestelling 2 weken geleden geplaatst. Leverdatum al een keer verschoven, vandaag weer een mailtje dat de levering later komt. Weer geen luiers.. Reden, Post nl kan het niet aan. Jaja, gister koffiebonen besteld, vandaag in huis. Je raadt het nooit, door post nl geleverd. Stelletje leugenaars..

Reageer

Jaap 23-04-2020

Algemene score

2,0
8 april besteld kon toen kiezen voor levering op 18 april. 18 april geen levering maar een mail met :' excuus door onvoorziene drukte' maximaal 4 dagen later. Hoezo onvoorzien? Klanten service is geen service; voor ik chat kreeg duurde dat meer dan 1,5 uur . Antwoord 'het is erg druk'. Ondertussen kun je weer 10 min wachten op t volgende antwoord waarmee je niet verder komt. Wilde een klacht indienen en kreeg het antwoord:' ik maak er wel melding van' . Geen klacht mogelijkheid blijkbaar. Wachten dus maar en nu 23 april nog niets ontvangen. Krijg ik vandaag weer een mail. De vertraging zou bij post.nl liggen.. geloof er geen klap van aangezien alle andere winkels met post.nl wel binnen 2 dagen kunnen leveren. Mijn pakket status zegt dat post.nl het niet ontvangen heeft.
Geen aanrader om iets te bestellen bij etos met 3 dagen geleverd.

Reageer

Dani 23-04-2020

Algemene score

1,0
Hier hetzelfde verhaal met pampers. 8 april besteld kon toen kiezen voor levering op 18 april. (Was erg ziek en kon niet naar winkel) 18 april geen levering maar een mail met :' excuus door onvoorziene drukte' maximaal 4 dagen later. Hoezo onvoorzien? Klanten service is geen service; voor ik chat kreeg duurde dat meer dan 1,5 uur . Antwoord 'het is erg druk'. Ondertussen kun je weer 10 min wachten op t volgende antwoord waarmee je niet verder komt. Wilde een klacht indienen en kreeg het antwoord:' ik maak er wel melding van' . Geen klacht mogelijkheid blijkbaar. Wachten dus maar en nu 23 april nog niets ontvangen. Krijg ik vandaag weer een mail. De vertraging zou bij post.nl liggen.. geloof er geen klap van aangezien alle andere winkels met post.nl wel binnen 2 dagen kunnen leveren. Mijn pakket status zegt dat post.nl het niet ontvangen heeft nog. Niet chic om iemand anders de schuld in de schoenen te schuiven en in no reply mail te zetten. Waardeloos #kruidvat ! Bestel hier nooit meer.

Reageer

Jane 23-04-2020

Algemene score

4,0
Dit is echt niet normaal meer. Post nl heeft nogal wat pakjes bij mij bezorgd, allemaal op tijd, hooguit een dagje later. Hoe kan Kruidvat de schuld bij post nl leggen? Ik wacht al zó lang, steeds weer een mail dat het langer duurt. Het is dat ik al betaald heb, anders hoefde het voor mij niet meer. In de winkels van Kruidvat winkelen, vind ik te gevaarlijk, te krap en te rommelig. Slechte zaak Kruidvat!

Reageer

Nici 23-04-2020

Algemene score

4,0
Ik wacht ook al vanaf 8 april op mijn pakket nu ook al twee mails gehad met sorry post.nl kan het niet aan. Nou ik bestel meerdere dingen en die komen ook met post.nl maar die zijn sneller dan Kruitvat. Bij sommige vandaag besteld morgen in huis en meestal klopt dat ook. Dus Kruitvat beetje onzin om anderen de schuld te geven niet netjes. Maar wij en anderen mensen wachten nu al drie weken, wel betaald maar nog steeds niets gehad dit moet echt niet kunnen.

Reageer

Chris 23-04-2020

Algemene score

1,0
Op 7 april een bestelling gedaan met leverdatum 17 april.
Tot op de dag van vandaag nog steeds niks, behalve mailtjes dat het vertraagd is.

Na contact met de klantenservice zou ik deze week mijn bestelling ontvangen. Tot mijn grote verbazing krijg ik nog geen uur later de melding dat mijn bestelling nog langer op zich laat wachten. Dit zou komen door dat PostNL over loopt in capaciteit en daardoor pakket niet worden opgehaald....

Kruidvat ga je schamen om zo je logistieke partner de schuld te geven van het feit dat je je eigen E-Commerce proces niet op orde hebt. Iedereen heeft begrip dat bestelling wat langer op zich laten wachten, maar dit slaat werkelijk waar nergens op.

DUS kruidvat doe iets aan die vreselijke communicatie en wees gewoon eerlijk.

Laatste keer dat ik hier iets besteld heb.
Martijn 23-04-2020

Ik sluit me hier volledig bij aan. Exact dezelfde ervaring 8-4 bestelling geplaatst, zou 18-4 geleverd worden wat op zich al een behoorlijk lange levertijd is. Een email ontvangen dat het 3-4 werkdagen vertraagd is. Maar tot op heden nog steeds niets ontvangen. Geprobeerd contact te krijgen met klantenservice maar kan alleen chatten met een robot en hier kom je geen steek verder mee. Zojuist weer een mail ontvangen dat het wederom vertraagd is en inderdaad wordt dit afgeschoven op Post.nl wat natuurlijk grote onzin is. Ik bestel bij diverse webshops Bol.com , Zalando , Drogist.nl etc etc en geen enkele webshop presteert zo slecht als kruidvat. Begin van de week maar bij drogist.nl besteld en dit had ik 2 dagen later in huis.
Iedereen maakt een voorbehoud dat het iets langer kan duren ivm de corona crisis maar dan praat je over 1 of 2 dagen toch niet over weken?
Ik bestel hier ook nooit meer iets!

Reageer

Vivian 23-04-2020

Algemene score

1,0
Ik heb wat besteld kon zelf bezorg datum uitkiezen dit heb ik gedaan. Mijn pakket zou vandaag komen. Dit is blijkbaar gister geleverd zonder dat ik van te voren een mail kreeg met track en trace. Ik was gister ook de hele dag niet thuis ivm een ziekenhuis onderzoek. Waar mijn pakket is weet niemand alleen dat het is geleverd nou er is corona dus ze zetten het voor de deur en gaan weg??? Ik weet het niet ik was niet thuis bezorger heeft ook geen briefje achtergelaten en ook niet bij een van onze buren. Klantenservice van Kruidvat is niet te bereiken alleen via een chat met een robot. Bij postNL heb ik wel een klacht kunnen in dienen maar met Kruidvat kom ik niet in contact hoe ga ik mijn pakket krijgen of hoe kan ik mijn geld terug krijgen? Ik weet het niet maar ik bestel daar NOOIT meer wat.

Reageer

Meike 22-04-2020

Algemene score

1,0
6 april bestelling gedaan met de al lange leverdatum van 16 april. Tot op de dag van vandaag nog geen spoor van mijn bestelling.

Klantenservice per telefoon niet bereikbaar. Mail komt terug met mededeling dat de inbox van de ontvanger vol is. En via de chat (45 minuten wachttijd!) het bos in gestuurd met antwoord ' dat het nog wel even kan duren'.

Hopeloos waardeloze service echt. Bestel hier nooit weer, want inderdaad andere winkels zijn ook nu vele malen sneller.

Advies aan iedereen: bestel hier niets!

Ik ga nu toch maar gewoon naar de winkel (van concurrent uiteraard). Want de Pampers zijn op en mijn tijdige bestelling van 6 april bleek toch niet vroeg genoeg....

En oh ja, bij pampers geven ze op website aan dat die binnen 3 dagen bezorgd worden. Mits je alleen dat besteld. Nou, het gaat alleen om Pampers maar al sinds 6 april niets...

WAARDELOZE service!

(en zojuist weer mail ontvangen dat levering vertraagd is. Maar niets over hoe lang)

Reageer

T. de Graaf 21-04-2020

Algemene score

3,0
Door corona ga ik nu liever niet naar de winkel en bestel ik in één keer een grote hoeveelheid artikelen online. Tenminste dat wil ik graag, maar geen van de actieartikelen die ik uit de folder wil bestellen is op voorraad. Niet eentje! en een aantal producten is alleen in de winkel verkrijgbaar.
Met andere woorden: u kunt uw pakket vanwege corona niet in de winkel ophalen, maar u moet wel even naar de winkel voor de producten uit de folder. Logica!

Reageer

Harry 21-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Al jarenlang prima kwaliteit en levering. Nu even contact gehad omdat ik een kortingscode niet goed had ingevoerd en daardoor al wel het volle bedrag in rekening werd gebracht bij de bestelling. Op zondag, dus dan kan je ook niet meteen bellen. Maar één telefoontje op de maandagmorgen was genoeg, daarmee werd de korting alsnog en heel vriendelijk toegekend. Dat had ik eigenlijk niet eens op deze manier verwacht: pluim!

Reageer

Irene 19-04-2020

Algemene score

1,0
Gelijk aan andere ervaringen. Duurt heeeeel erg lang en als het dan lijkt te komen, een mailtje dat het nog langer duurt en vervolgens.... niets .. we wachten nog steeds
Heel slecht

Reageer

Keesje 18-04-2020

Algemene score

1,0
Zelfde ervaring als onderstaande berichten helaas. 5 april besteld en nog altijd geen spoor van mijn bestelling... een keer een bericht gehad dat het nog 3 of vier dagen langer zou duren. Dit lijkt me een voorraad probleem en geen bezorgprobleem. Alle aankopen bij overige aanbieders worden keurig de volgende dag of hooguit de tweede dag bezorgd. jammer!

Reageer

Geja 18-04-2020

Algemene score

4,0
Een onvoldoende voor Kruidvat.
Als je een bestelling online doet duurt het al anderhalve week voordat je je producten ontvangt, daarna durven ze nog een mail te sturen dat je het nog drie werkdagen later gaat ontvangen!😡

En dat terwijl andere vergelijkbare winkels je bestelling gewoon binnen twee of drie werkdagen thuisbezorgen in deze Corona tijd!

Daarom een 4 voor het Kruidvat. Ik bestel er ook nooit weer online om bovenstaande reden en beveel deze winkel niet aan bij anderen.

Reageer

cor 18-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik snap dat het heel druk in de webwinkel is doordat de mensen in huis moeten blijven. De medewerkers doen hun best maar de bestellingen worden wat later bezorgd. Geduld is een schone zaak!! de bestellingen komen overigens keurig op het huisadres,

Reageer

Mevrouw Hille 17-04-2020

Algemene score

6,0
Kruidvat uden. Al 3x heengegaan omdat er elke x werd gezegd dat dit product dan en dan zou binnenkomen. Na 3x weer niet. Ik vroeg of ze het dan apart konden zetten dus de caissière zei nee kan niet, dan moet je maar online bestellen. Ik zei ja dat gaat dus niet want daar is het niet meer op voorraad en terwijl ik dit zei begon ze een andere klant te helpen en meteen haar vraag beantwoorden. Vind dit echt heel erg slecht en klant onvriendelijk en zo al wel een aantal keren meegemaakt. Vind het niet kunnen. Snap dat het druk is zeker ivm corona maar beetje klantvriendelijkheid mag wel. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo klant onvriendelijk. De meeste zijn wel gewoon beleefd.

Reageer

Wim 13-04-2020

Algemene score

2,0
Levertijd van meer als 14 dagen en afzeggen bestelling kan niet!
Paasbestelling komt pas komende woensdag binnen!

Reageer

Ella 11-04-2020

Algemene score

2,0
Een online bestelling gedaan, zou 10 dagen duren. Lang maar niet overkomelijk. Ik bestel in deze dagen alles online en aan de bezorging ligt het niet. Nog steeds kan ik bij bedrijven voor 12 uur bestellen en het s avonds in huis hebben. Op zijn laatst de volgende dag.
Vandaag een email gekregen dat het nog 3 tot 4 werkdagen kan duren. Een levertijd van 2 weken dus. Lijkt me een intern probleem, niet voldoende kunnen aanhaken op meerdere online bestellingen.
Supermarkten hebben ook moeite met de online bestellingen, maar zij houden zich wel aan de vrijgegeven datum.
Jammer, vooral omdat ik a vooruit moest betalen en niet weet of ik mijn producten wel krijg en b ik van Kruidvat afhankelijk ben voor de producten die ik besteld heb.
Daarnaast ga je niet een uitstelmail sturen op de dag dat het bezorgd had moeten worden, dat had gisteren ook gekund.
Ik ga nergens naar toe vanwege corona, ik ben toch thuis, maar een stukje klantgerichtheid stel ik nog steeds op prijs

Reageer

Ed 10-04-2020

Algemene score

1,0
Te triest voor woorden, twee weken inmiddels en de bezorgdatum verandert steeds. Er is iets goed mis met het logistieke gedeelte van deze winkel. Waarom lukt het andere winkels wel?

Reageer

R 08-04-2020

Algemene score

1,0
Snap extra druk, maar ook iets bij etos besteld duurde 2 dagen en werd keurig op hoogte gehouden met status en keurig excuus. Maar kruitvat online geeft pas bij betalen aan dat langer gaat duren... bij mijn zijn ook de 10 dagen voorbij en krijg je mail duurt nog langer. Sorry gooi dan de webshop dicht handel eerst al je orders af en open dan weer je webshop. Nu staat verkopen op 1 . En de klant pufff die wacht

Reageer

jackie 06-04-2020

Algemene score

1,0
7 producten besteld. 2 weken later pas levering. helaas bestelling niet compleet.
oplossing van kruidvat is dat ze over het missing product het bedrag terugstorten maar dit kan wel 2 a 3 weken duren. terwijl ik verzendkosten heb betaald moet ik nu alsnog naar de winkel (terwijl ik in carantaine zit) om het zelf te kopen. ze zeggen gewoon, ach je hebt de verzendkosten niet voor niets betaald omdat de rest wel geleverd is.
alles behalve klantvriendelijk. voor mij geen kruidvat meer. dus ook niet inde winkel !!

Reageer

Anke 04-04-2020

Algemene score

3,0
Je hebt in deze coronacrisis bij 'bazaar' Kruidvat een wel een héél erg lange adem nodig! Heb 12 dagen geleden besteld en intussen zijn óók de gemelde extra leverdagen alweer voorbij. Adem in adem uit, adem in adem uit... En daarbij duimen dat het pakketje alsnog bezorgd wordt !!!

Reageer

Bert 03-04-2020

Algemene score

1,0
22 maart j.l. besteld. Zou vandaag geleverd worden. Is al veel te lang ondanks de situatie waar we nu in zitten. Niet geleverd dus. Enkele dagen uitgesteld en ze zijn niet in staat een juiste lever dag aan te geven. Als je dus online een fles wasmiddel besteld duurt dan gewoon meer dan twee weken. Nu geven ze de schuld aan het bezorgproces maar ze hebben het intern niet goed voor elkaar. Omdat ik het artikel nu nodig heb, hebik elders online besteld en morgen binnen. Er zijn gelukkig veel andere bedrijven die het wel kunnen wat het kruidvat niet kan. Benieuwd wanneer pakket compleet gaat binnen komen. Voor mij nooit meer kruidvat online.

Reageer

Mario 02-04-2020

Algemene score

4,0
Normaal gezien altijd een tevreden shopper geweest op kruidvat online, maar op dit moment beveel ik het totaal niet aan. Op 19 maart van 2020 een bestelling geplaatst, dit omdat de artikelen in de winkel (3 verschillende) uitverkocht waren. Online nog volop leverbaar. 2 dagen later op zaterdag zouden wij de spullen ontvangen, echter 3 dagen later een mail dat het nog 5 dagen kon duren. Klantenservice mailbox is vol en niet te bereiken, mail komt niet aan, geen telefoonnummer om navraag te doen, de chatbox werkt niet, ordernr opgeven vraagt hij, maar er komt telkens onzin praat uit. In de winkel navraag doen, over de webshop, heeft geen zin, niemand is op de hoogte. Waarom dan toch nog een 4 als cijfer? Omdat ik uiteindelijk vandaag 2 april de spullen heb ontvangen. Maar ik beveel de shop voorlopig in deze crisis tijd zeker niet aan.

Reageer

Toon meer reviews