Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is berekend op basis van 45 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.9

Gijs van der Plas 05-12-2018 In de winkel gekocht
Badstraat Katwijk aan zee

Inbreuk op privacy

Vandaag 22 nov 14.30 uur .Winkel badstraat Katwijk aan zee
Eindelijk weer ppc in de schap. Na vele weken het veel duurdere saridon besloot ik
Vier doosjes ppc te kopen .
Bij de kassa vroeg de arrogante caissière , inplaatsvan de normale vraag of ik advies wilde over de medicijnen, mag ik vragen waarom u zoveel ppc gebruikt?
Waarop ik nee antwoorde want ik ik vind dit privé .
Zoiets ga ik niet delen met zomaar een meisje achter de kassa.
O, zei de caissioère dan mag ik er maar een aan u verkopen dit zijn de regels,
Nou koop ik al jaren ppc bij het kruidvat en heb hier nog nooit mee temaken gehad
Volgens mij overtreed zij de wet op de privacy met deze vraag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Moon 03-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Al veel bestellingen gedaan deze weken, van kleding, speelgoed tot aan verzorgings producten. Alles kwam keurig op tijd binnen. Tot tegenstelling van sommige reviewers vóór mij heb ik wel de actiespullen zoals Lego eenvoudig mét de korting kunnen bestellen. Dus ik heb alleen maar prettige ervaringen met Kruidvat eigenlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rogier 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer matige service

Ze kunnen de klantenservice net zo goed opdoeken, 15 min in de wacht en daarna helpen ze je totaal niet!!! Wat een slechte service!!

Anoniem 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Leuke acties van 2+2 gratis, ik heb al een hele voorraad in huis. Alleen jammer dat wanneer je naar een ander winkel gaat, ze daar nog 2x goedkoper zijn dan bij de kruidvat...
Verder super snelle bezorging, en altijd netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Dennis 23-11-2018 Via de website gekocht

Kansloze service ... laten klaten barsten

Kansloze actie van de lego op black friday. Ben je om 00.00 aan het bestellen. Gooien ze om 00.10 terwijl je klaar ben met bestellen. Poef ze gooien de website plat tot 03.00. En toen waren de gekozen produkten er niet meer. Ik spreek de kruidvat erop aan en krijg je een kansloze reactie terug. Je verantwoording nemen als bedrijf en het oplossen kunnen ze niet. Service is 0,0... dan maar geen kruidvat meer. Beter andere bedrijven die wel service bieden en iets netjes oplossen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Een teleurgestelde klant 23-11-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

Online winkelen is geen succes, stunts en deals die er helemaal niet zijn..., geprobeerd een aanbieding te bestellen maar er is en was geen voorraad! Slechte zaak als je stunt.

Bob 19-11-2018 Via de website gekocht

Aftersailes...... wat is dat?

Online iets kopen bij kruidvat is prima als alles werkt.
Indien er iets mis gaat ben je de pineut.

Een verassingticket gekregen die bij kruidvat was gekocht na 3 pogingen om deze te verzilveren contact gehad met kruidvat en verassingsticket ze spelen de bal naar elkaar de klant is 180 euro kwijt en een oplossing is nog niet in zicht na 3,5 uur chatten en 1 uur bellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Leyla 14-11-2018 In de winkel gekocht

Babyblijdoos

Ik was twee keer voor blij babytas ophalen ik heb het geactiveerd maar bij kasa lukt het niet en collega luister mij gewoon niet en zegt mijn pasje heeft probleem zij legt mij niks uit wat is eigelijk probleem en heeft mij kleineren zij zegt ik moet met klantservice contact nemen maar dat is gerappig voor babyblijdoos moet ik bellen naar die nummer met 090 die kost 90cpm

Wendy 27-10-2018 Via de website gekocht

Afhandeling klachten is zwaar onvoldoende...kan echt niet!

: Afhandeling klachten is zwaar onvoldoende...kan echt niet!
Cijfer: 1

Het kruidvat neemt een klacht niet in behandeling. Hebben geen klachtenpunt (procedure). Je krijgt zo als klant het gevoel niet serieus genomen te worden. De afhandeling , een passende oplossing kan soms erg eenvoudig zijn. Voor zo'n grote winkelketen kan dat toch echt niet.

Op zich is er een klantenservice bij wie je terecht kunt. Helaas is dit meer voor de formaliteit en bieden ze geen een passende oplossing.

Levering
Vaak gaat het prima maar als het mis gaat gaat het ook goed mis. Dit keer was de helft van mijn bestelling stuk door verkeerd inpakken. Bv de chocolade was los onderin de doos gedaan.

Het gemak van online bestellen blijft geweldig. Nu was het echter van de regen in de drup.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

J. de Sneeuw 26-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

ik heb meerdere producten bestel via de Kruidvat website, alles verliep perfect, snel en de levering was helemaal in orde! Bedankt "Kruidvat", ik ben zeer tevreden met alle gekochte producten en uw service , dus zou ik graag iedereen deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Saad 21-10-2018 In de winkel gekocht
Zambesidreef

Geweldigen winkel

Vind het personeel en assortiment geweld. Ik doe liever hier mijn boodschappen en dan ergens anderen ook goedkoop en vaak aanbiedingen. En vind even dat iedereen het mag weten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kero 08-10-2018 Via de website gekocht

Slechte servicemedewerkers

Online besteld, levering schijnt niet mogelijk te zijn. Geld terug krijgen? Onmogelijk, ik wacht daar al vier weken op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Charlotte 29-09-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam, Bildetdijkstrsat

Actie prijzen met 50% gele stickers zijn misleidend.

Actie prijzen met 50% gele stickers zijn misleidend. De van / voor prijzen kloppen niet en de prijs die je uiteindelijk met" korting " koopt is de gewone standaard prijs.

Lvdm 20-09-2018 In de winkel gekocht
Marum

Veel te volle winkels

Bij kruidvat winkelen met een kinderwagen is niet te doen, laat staan met 2 kinderen. De winkels zijn stuk voor stuk bomvol en er worden producten en stellingen gewoon voor de andere producten gezet. Je kunt je kont in geen een winkel keren en zelfs voor de kassa ligt het vol zodat je je moet rekken en strekken om je tasje in te pakken en te betalen. Een gigs erger punt in elke winkel. Beter via de website bestellen.

Hanny 10-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service, geen stapje extra!!!

Ik lag op bed in het gips met een gebroken enkel en had wat specifieke dingen nodig (make-up die ik altijd gebruik en wat "vrouwendingetjes"). Om mijn man nu niet helemaal dolend door de winkel te sturen wilde ik de winkel even bellen dat ze het alvast klaar konden leggen. Het is een hele rustige zaak, in De Dirk, dus ik ging er van uit dat ze dat best konden en wilden doen. Maar met geen enkel argument kon ik het meisje van de klantenservice overhalen om mij met de betreffende winkel door te verbinden. Ze las steeds maar hetzelfde riedeltje voor dat ze dat niet mochten doen en ook geen uitzondering mocht maken. Ik ga voortaan wel naar de Etos...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Grootouders 04-09-2018 In de winkel gekocht
Lisse Nieuw-vennep-2 maal Hoofddorp-Leiden

Slechte klantenservice

Een folder aanbieding van een Singer naaimachine blijkt op louter misleiding te berusten. Ben in 4 filialen geweest en kreeg steeds te horen er is niet geleverd. Klantenservice zegt het gaat om rest partijen en je moet maar een winkel zoeken die nog voorraad heeft. De klacht zal gemeld worden, maar aan terugkoppeling doet kruitvat niet. Dus je weet wat kruitvat doet met je klacht gaat zo in de prullenmand. Voor mij geen kruitvat folder meer want ze verkopen niet wat ze aanbieden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Knakker 03-09-2018 In de winkel gekocht
Goor en Enter

Misleidende sensodyne reclame door Kruidvat!

Op een bilboard buiten de winkel wordt bij Kruidvat korting aangeboden bij aankoop van 3 tubes Sensodyne. ‘Keuze uit het gehele assortiment’ staat er in grote letters bij! Eenmaal binnen blijkt dat er ondanks die mededeling toch uitzonderingen worden gemaakt. Zo is de ‘repair’ uitgezonderd. Desgevraagd doet het personeel in meerdere filialen hier schouderophalend en laconiek over. ‘Repair’ zou buiten het assortiment vallen, zo probeert men er onderuit te komen. Maar wat mij betreft is het gehele assortiment toch echt ook de ‘repair-versie! Pure misleiding en laatdunkendheid ten opzichte van de klant. Niet te geloven dat een grote keten op deze manier aan misleiding doet!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ellerie 31-08-2018 In de winkel gekocht
culemborg

ggrrr tuiskom actie

bij iedere aanschaf bij Kruidvat ontvang je een folder, waarmee je met je bon kan inloggen bij de thuiskomactie. Ten eerste ben ik niet op vakantie geweest, wat heb ik dan aan 5 gratis afdrukken van vakantiefoto's. Ten tweede een ons snoep gratis, mits ik er eerst 3 ons van koop. Juist na de vakantie probeert iedereen wat af te vallen. Ten tweede juist in deze tijd van teveel suikergebruik door met name de jeugd, Moeten we ze juist niet gaan lekker maken met nog meer zoete snoep. Er zit geen snoep tussen zonder suiker. Zoals bv bij Jamin. FOEI!!

Mir1011 30-08-2018 Via de website gekocht

Vreselijk ouderwets, vermoeiend!

Behoorlijk irritant die klantenservice van Kruidvat. Je krijgt levering met shampoo door de hele doos heen, losse dop. Stuurt email naar klantenservice met foto. Wordt je verwezen naar website met mogelijke antwoorden.... om woest van te worden en dit is niet de eerste keer bij Kruidvat. Als je wat besteld en bevalt niet, kun je niet met je bon die in de doos zit naar een winkel. En als je voordeel wel halen met je Kruidvat kaart moet je bonnen printen, wie heeft er nog een printer!!! Volgens mij zitten er een paar fossielen op het kantoor!! Daar mag wel eens een frisse wind met klantvriendelijkheid doorheen!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M.M.Christiaanse 30-08-2018 In de winkel gekocht
bergschenhoek

waardeloze aktie

Ik met mijn geactiveerde klantenkaart kijken wat ik heb gewonnen en ja hoor net als iemand anders hier 100 gram schepsnoep bij de aankoop van 300 gram . Betaal ik het toch zelf en heeft Kruidvat lekker al mijn gegevens . Plaatboeven .

Miek 29-08-2018 In de winkel gekocht

Slechte klantenservice

In de winkel hier zijn ze echt aardig en doen hun best maar wat een slechte klantenservice. Ik heb verschillende code's liggen voor de Thuiskomen actie deze werken niet, ik kom steeds terug op de pagina waar ik alles in moet vullen. Contact opgenomen met de klantenservice, zij stelden wat vragen die ik heb beantwoord. Als reactie hierop krijg ik van 2 andere medewerkers dezelfde vragen, weer beantwoord en jawel hoor weer dezelfde vraag. Ik ben nu afgehaakt, blijkbaar wordt de mail niet gelezen want hun en mijn reacties staan allemaal in 1 mail!

Anneke 27-08-2018 In de winkel gekocht
Uithoorn

THUIS KOMEN

Wat een "leuke" actie van Kruidvat. Er staat met dik gedrukte letters vermeld: IN IEDER GEVAL HEBBEN WE VOOR IEDEREEN EEN TROOSTPRIJS, dit betreft 100 gram gratis schepsnoep bij aankoop van 300 gram, dit is toch belachelijk wat een troostprijs.A

doe maar gewoon 22-08-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

aanbiedingen die niet te koop zijn!

Kruidvat geeft in zijn folder aan dat men Philips sonicare opzetborstels in de aanbieding heeft. Op de ochtend dat de aanbieding inging ben ik 3 zaken af geweest. Men heeft niets op voorraad. Zelf op hun webshop heeft men geen voorraad. Wat een rare aanbieding is dit. Of worden wij voor het lapje gehouden?

van Heeswijk 16-08-2018 In de winkel gekocht
Bergeijk

Extra koopavonden met lokkertjes!!!!

Vandaag om 17.15 uur naar de extra koopavond van Kruidvat. Ik had o.a. doosjes Ariel
wastabs op mijn lijstje staan voor 2 euro. Ik kon ze niet vinden, wat bleek er stonden
tien doosjes in de winkel en twee klanten die voor mij waren hadden ze gekocht!
De zoveelste keer dat ik me naar Kruidvat laat lokken. Echt de laatste keer!!!!!!!

k. 27-07-2018 In de winkel gekocht
Goes

prijs stunter

De Kruidvat stunt met prijzen, maar heeft zoveel acties met elk hun eigen uitzondering dat onduidelijk wordt welk artikelen er nu wel of niet met korting zijn. Alle wegwerpproducten 2e halve prijs.staat groot vermeld op het schap ,..... Alleen wie van elk afgeprijsd artikel de kleine lettertjes leest weet dat het bij elke aanbieding maar om 1 of 2 artikelen gaat, die met korting langs de kassa gaan. Jammer!

Kiewiet 21-07-2018 In de winkel gekocht
Zuidlaren

Slechte service

Had deze mand gekocht waarvan de handvaten meteen afbraken.
Dit gemeld en werd mij vriendelijk beloofd als ik de mand terug bracht ik het geld,zonder kassabon,kon terugkrijgen.Iok omdat de klacht bekend was,en zelfs bij het verlaten van de winkel al stuk waren.
Nu bracht ik de volgende dag de mand terug omdat ik toen met de auto was.plotseling was het niet bekend bij de verkoopster dat het in het assortiment had gezeten en moest ik maar met het hoofdkantoor contact opnemen.
Dit geweigerd omdat het hoofdkantoor al op de hoogte was.
Ik ben ,zelfs met alle uitleg van mijn kant onverichter zaken vertrokken .
Zeer ontevreden over de gang van zaken.

Maartje 14-07-2018 Via de website gekocht

Bezorging slecht tegenwoordig

Ik vind het heel handig om alle luiers en babydoekjes plus alle andere spullen thuis te laten bezorgen ipv ermee te moeten sjouwen.
Niet alle artikelen zijn altijd op voorraad maar dan kijken we later nog wel een keer.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat het bezorgen te wensen overlaat de laatste tijd. Eerst hebben ze het al overgedragen aan Postnl waardoor het eerste tijdslot tussen 8 & 22.00 uur is (bij DHL eerst was het tussen 11 & 15.00 uur). En tegenwoordig is het zo druk schijnbaar dat ze de leverafspraak niet na kunnen komen.
Als ik bestel dan moet ik sowieso al een paar dagen langer wachten (geen probleem) maar de daadwerkelijk afgesproken datum kunnen ze ook al niet halen. Het bericht wat wordt meegezonden (als je dat al op tijd ontvangt) getuigt niet echt van veel service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Justine 05-07-2018 Via de website gekocht

Slechter dan slecht

Heb maandag een online bestelling gedaan. Zou donderdag komen vanwege drukte. Oké,geen probleem werd aangegeven. Nu is het donderdag hm! Data nothing! Geen verzendbevestiging geen track en trace niks! Geen mail. Nu 20 minuten aan de telefoon gehangen om te weten waar mijn bestelling van ruim 240 euro blijft. Niemand die me wijzer heeft gemaakt. Een dag vrij genomen van werk en telefoonkosten! Ja mevr er is vertraging door de drukte kan nog 1 a 3 werkdagen duren! Wat dit meen je niet! Zitten jullie de hele dag koffie te drinken. Stort geld maar terug. Mijn 3 Ling hebben luiers nodig. Zo ik kan niks. Ja dat gaat niet. Je kan pakket weigeren dan binnen8 dagen geld terug. We zijn dan 2,5 week verder jongens.... Ik ben klaar met de Kruidvat. Slecht opgeleid personeel en waarom is er een klantenservice als ze niks voor je kunnen doen. Echt walgelijk bedrijf

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Anna 29-06-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Op dinsdag online een bestelling gedaan. Normaalgesproken krijg je de volgende dag je bestelling maar er werd aangegeven dat het door de drukte vrijdag werd en wel tussen 9.00 en 22.00 uur. Lekker ruim. Hele dag rekening mee gehouden maar...... geen aflevering. Om 22.30 een bericht dat het op zaterdag tussen 11.00 en 14.00 komt. Zal me benieuwen, blijf ik er toch weer woensdag voor thuis, echt niet....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

W 23-06-2018 Via de website gekocht

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling gedaan op de webshop ook meteen betaald en op dat moment voldoende van de producten aanwezig. Ik kon kiezen dat ik het in de winkel kon ophalen Ivm met werk daarvoor gekozen. Gekeken op de webshop en zag dat mijn bestelling nog onder behandeling stond. Contact opgenomen met de klantenservice, die gaf aan dat blijkbaar de avond voor levering de spullen pas ingepakt worden en ondanks je betaald hebt ze geen spullen voor je reserveren. "Als u nou gekozen had mevr voor het aan huis leveren, dan had u de artikelen wel gehad". Paar dagen na gesprek kreeg ik een mailtje dat de spullen op de dag van inpakken niet meer aanwezig waren.Nu zit ik zonder artikelen. Had ik nou gekozen om t bij mij thuis te bezorgen dan waren de artikelen er wel geweest.
Wat een slechte webshop en slechte service.
Ik ben helemaal klaar met Kruidvat !!!

Niet doen 20-06-2018 Via de website gekocht

Wat een slechte service

De webshop is een aansluiting. Bestelling komen niet door, maar wel betaald. Na 4x de klantenservice gebeld te hebben, zijn ze op onderzoek gegaan. Blijkt betaald te hebben, maar bestelling niet doorgekomen. Product zou snel geleverd worden. Nu meer dan een week later, nog niks ontvangen. Wat een zakelijkheid, niemand neemt contact met je op of kan aangeven wanneer het product wordt geleverd.

Vorig jaar een fotoboek besteld, nooit in de winkel aangekomen. Niemand die de vraag kan beantwoorden wie de foto's nu wel heeft...

Voor mij nooit meer kruidvat webshop...groot fiasco en slechte communicatie

Ron Hochstenbach 19-06-2018 In de winkel gekocht
Kerkrade

Service slecht

12 treinkaartjes gekocht voor 13.99. Toen ik buiten kwam had ik mij vergist. Ik moest er 13 hebben. Voor die ene moest ik de hoofdprijs betalen 15,99 omdat ik mij vergist had. Casiere was heel duidelijk. Had ik mij maar niet moeten vergissen. Waardeloze zaak.

Knieriem 13-06-2018 Via de website gekocht

Misleiding bij acties

LET OP bij de acties van het Kruidvat. Bij de 2+2 acties moet je echt 4 producten selecteren en niet twee! Zodra je er 2 besteld ga je er vanuit dat er 2 extra worden geleverd. Niks is minder het geval, je betaald gewoon de actieprijs en krijgt er maar 2 geleverd omdat je, zoals Kruidvat zelf zegt, 2 extra producten moet toevoegen! Nergens krijg je een melding dat dit moet. En ook bij bestellen doen ze voorkomen of je automatisch het actieproces activeert.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Nadia 06-06-2018 In de winkel gekocht
Ruys de beerenbrouckstraat Zutphen

Communitie materiaal

Een nee verkoop door promotie van een product op het stoep bord te promoten maar bij binnenkomst was dit product niet geleverd door de leverancier. Dit is overmacht maar kies dan voor ander promotie materiaal op het stoepbord.

Een week later terug gekomen voor hetzelfde product, weer niet op voorraad en zeer onvriendelijk personeel met geen enkele service van een leidinggevende.

Bij dit filiaal zal ik niets meer kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

AlphaWolf 29-05-2018 In de winkel gekocht
zaltbommel

het is wel oke...

in mijn stad is de kruidvat erg klein maar ondanks dat proppen ze er zoveel in als dat je in een grote kruidvat ziet, dit zorgt voor ongemakken vooral als ze de meters aan het vullen zijn. en ik ben erg klein en smal en zelfs ik heb er last van moet je je eens indenken hoe dit is voor lange, iets bredere mensen dan ik...
ondanks dat vind ik het assortiment leuk en uitgebreid.
groetjes, mij

EhL 30-04-2018 In de winkel gekocht
Niet van toepassing

Zeer slechte service!!!

Maak nooit gebruik van de tijdschriftenactie, Bij ons is er fout op fout gestapeld en de enige service die de Kruidvat kan bieden, is een telefoonnummer dat we zelf maar moeten bellen omdat zij deze actie aan dit bureau hebben uitbesteed. Het lijkt mij dat het Kruidvat als verkoper van een product de verantwoordelijkheid hiervoor heeft en haar tijd moet investeren en niet de koper die al lang de dupe is van deze actie en nog steeds zit te wachten op het abonnement dat haar beloofd is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Melissa 30-03-2018 In de winkel gekocht
Enschede

Slechte service

Ik vind de service van kruidvat erg slecht, ik wou een ring terug brengen omdat ik er thuis achter kwam dat er een steentje uit was. Toen kon dat niet, omdat ze niet wisten of ik dat zelf had gedaan of dat het door hun kwam. Erg slecht, want je kunt zelf wel na gaan dat een steentje er niet zo maar uitvalt.

Bruss90 26-03-2018 In de winkel gekocht
Goes

Kwaliteitscontrole

Heb via mail gevraagd of er ook een kwaliteitscontrole wordt uigevoerd door het kruitvat??
Heb geen antwoord gekregen.Zolang ze bestaan scheer ik mij iedere morgen met een kruitvat razor.,omdat er een aantal achter elkaar na kort gebruik defect raakte,blijkt er een fout in het gebeuren te zitten.,op deze plaats niet nader uit te leggen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Vera 12-03-2018 Via de website gekocht

Slechte service.

Een bestelling met verzorgingsproducten ontvangen, bij de nachtcreme was het aluminium afdekplaatje verbroken dus al eens geopend. Klacht gestuurd waarop ik als antwoord krijg dat ik het in de winkel kan terugbrengen maar die hebben we hier niet vandaar mijn onlinebestelling. Ik kan het potje terugsturen maar moet dan zelf de verzendkosten betalen daarna moet ik weer opnieuw bestellen dus weer verzendkosten word op deze manier een erg duur potje nachtcreme. Potje gaat de container in, bar slechte service 1x maar nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Helm 01-03-2018 Via de website gekocht

Kruidvat

Dits is al de 2de keer dat de website zeg na 21.00 uur besteld de volgende dag ontvangen. Kruidvat is denk ik klantezat. Je kiest voor een optie wanneer ze het zullen leveren, maar op de zelfde dag van levering krijg je een email dat het 2 of 3 dagen verlaat is.

Julie 25-02-2018 Via de website gekocht

Enorm slechte fotoservice

Normaal gesproken bestel ik altijd mijn foto's bij de hema. Voor de verandering dacht ik: 'laat ik eens bij de kruidvat bestellen'. Nou ik beveel iedereen aan hier nooit of de nimmer je foto's te bestellen. Over de rest van de winkel ben ik overigens zeer tevreden, maar de fotoservice is drastisch. Ik ben in totaal 6x langsgeweest om mijn foto's op te halen. Bij de 6e keer kreeg ik dan eindelijk mijn foto's. Ik heb ook aardig wat heen en weer gemaild over het feit dat ik de winkel telkens met lege handen verliet. Ik moet zeggen dat ze via de mail een stuk behulpzamer en vriendelijker waren dan in de winkel. In de winkel hoopte ze maar dat ik snel wegging en niemand hielp mij écht. Mijn fotobestelling is voor een 2e keer besteld, omdat ze onvindbaar waren. Uiteindelijk bleken mijn foto's op een verkeere plek te liggen en heb ik ze dus uiteindelijk gekregen. Vreemd genoeg mocht ik maar 1 van de 2 bestellingen meenemen. Dat vond ik erg gek want na al die ellende vond ik dat ik die 2e bestelling dan ook wel gratis mocht meenemen. Die worden nu echter vernietigd, wat ik er zonde vind. Kom ik eindelijk blij thuis, wordt mijn humeur echter totaal omgeslagen omdat 25 foto's verkeerd zijn gedrukt. Halve witte foto's met een klein stukje van de foto zoals ik hem ken zichtbaar. Ik vind dit echt niet kunnen. Bij de hema heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Ondanks dat ik erg blij was met de goede service ben ik er nu helemaal klaar mee en heb ik genoeg van kortingen en merci dozen. Ik ben zeer ontevreden en niets kan dat nu nog veranderen. Bestel je foto's dus bij hema!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Linda Harderwijk 19-01-2018 Via de website gekocht

Slechtste webwinkel die je kan bedenken.

Met de winkels heb ik een hele goede ervaring.
Helaas is onze winkel klein, dus ik dacht bestel online haal het in de winkel op (kan ik gelijk andere spullen daar ook kopen, die er in het assortiment zitten)
Ivm gebroken been moet ik droogshampoo hebben. Omdat alleen de gene met gebroken been thuis is is aan huis niet handig. Kruidvat is 300 meter van mijn huis. Dus uit werk ophalen.
Via mobiel bestelling gedaan (site is niet responsive, dat dat nog bestaat)
Nergens stond winkel week levertijd. Pas na betalen kreeg ik dat te zien.
Chat op site geprobeerd, antwoord daar; sorry ik ben in training, weet het antwoord niet.
Klantenservice gebeld, ja staat op site moet je beter kijken. Bestel maar opnieuw.
Is dat service? Meedenken, helpen oplossen?
Heel heel erg jammer, veel heel veel verbeter punten.
Kruidvat winkel voor aanbiedingen en keukenrollen voor spullen die je nodig hebt ga ik voortaan ergens anders heen.
Zooo jammer winkel medewerkers zijn zo aardig, helaas bezuinigd op klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jolanda 10-01-2018 Via de website gekocht

Klantonvriendelijk en niet flexibel

Er was een actie van nagellak Hally Hanson bij het Kruidvat. Bij een flesje gellak kreeg je de topcoat gratis. Het pakketje opgehaald bij het filiaal en wat blijkt als het pakketje wordt geopend : alleen het flesje gekleurde gellak zit er in . Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice met het verzoek de topcoat nog toegezonden te krijgen. Als antwoord kreeg ik dat dat niet meer kon want de actie was inmiddels afgelopen, het antwoord kwam een week later. Ik kreeg als tegemoetkoming een tegoedbon van 5€ Beide flesjes hadden in het winkelmandje gemoeten, maar dat stond nergens. Ik heb aangegeven dat ik hier niet akkoord mee ging en dat andere grote bedrijven hier echt niet moeilijk over doen. Ik kreeg weer exact hetzelfde antwoord terug. Inmiddels ben ik ook zover dat ik wel naar een meer klantgericht bedrijf ga. Wat een slechte service!

Paulvrugt 04-01-2018 Via de website gekocht

Geen levering, ook geen reden waarom

Laatst in de aanbieding een hoop potjes olvarit besteld. Deze bestelling is nooit geleverd. Na een hoop pogingen eindelijk reactie van kruidvat. Ze weten zelf ook niet waarom de bestelling niet geleverd is, en willen mijn geld terugstorten. Ik kan de potjes nu niet meer met korting bestellen. Ik heb een geldige koopovereenkomst dusik wil mijn bestelling gewoon hebben. Ben een klachenprocedure bij thuiswinkel.nl gestart. Belachelijk slechte service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Anoniem 19-12-2017 Via de website gekocht

Bestelling niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Twv 50 euro heb ik een bestelling gedaan in de webwinkel die de belofte doet de volgende dag de goederen te leveren. Nu staat er dat het pakketje bezorgd is, maar bij het bellen van DHL wordt mij verteld dat het pakketje kwijt is geraakt. Na 26 minuten in de wacht te staan bij de klantenservice nog steeds geen gehoor. Heel jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

MJ 07-12-2017 Via de website gekocht

Bar slechte service

Op 24 november een Philips Wake up lamp besteld en betaald, op 5 december een email ontvangen dat de lamp niet meer leverbaar is en dat ik (pas) binnen 8 dagen mijn betaling terug krijg. Wat een schandelijke actie van het Kruidvat ( webshop), zij houden mijn geld dus al vanaf
24 nov. vast.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rankiepankie 04-12-2017 In de winkel gekocht
Horst

Winkelen met obstakels....

Ik kom graag bij Kruidvat, maar de laatste jaren vind ik de winkel echt heel schreeuwerig...loop met je mandje door de winkel...overal staan groepjes...displays..heeel veel kaarten..acties...te weinig ruimte...teveel spullen...ben je ergens aan het kijken en een klant komt langs je dan moet je zelf smal maken en je mandje zowat in de lucht moet doen voor wat ruimte...de hele winkel is " too much"....de medewerkers zijn bij ons in het dorp( horst) gelukkig wel kundig en vriendelijk....maar je krijgt zowat claustrofobie...

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Spijkers 01-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Wij bestellen online en het klopt niet dan 80 cent per minuut om het uit te leggen ik vind het niet kloppen nadat de service nummers met betaling afgeschaft is dat Kruitvat 80 cent per minuut vraagt

C@D 01-12-2017 Via de website gekocht

Online bestelling niet bezorgd

Bestelling zou vandaag komen, ook geen track en trace code ontvangen.
Gebeld naar de klantenservice, geven ze mijn vraag door aan het hoofdkantoor en kan 2 tot 5 werkdagen duren. Superslechte service dus bah
Ben benieuwd of ik mijn bestelling nog krijg of mijn geld.
Mijn bestelling is voor pakjesavond nou dat gaat niet meer goed komen.
Dus geen online bestellingen meer hier, en als het niet snel is opgelost een klant kwijt

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

vervelende ervaring 29-11-2017 Via de website gekocht

slechte website en slechte kevering

Mijn product was eerder geopend, gebruikt geweest en incompleet..... dus ik ben zeer ontevreden over de levering. Het voelt niet goed en alsof ik een tweedehands naaimachine heb aangeschaft. Dus zoals ik er NU over denk .... voor mij geen Kruidvat-online bestellingen meer.
Ik vind dat dit NIET met online bestellen MAG gebeuren.
Het is dat ik de machine met spoed nodig had, anders had ik hem direct retour gezonden.