Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is berekend op basis van 45 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,1

Valse belofte 11-05-2021

sketchers besteld helaas moeten retourneren. Nu inmiddels 2,5 week na ontvangst door Kruidvat en 2 telefoontjes verder waarbij beloofd wordt dat binnen 3 dagen het geld op rekening staat nog steeds niets ontvangen. Iedere keer minimaal 15 tot 30 min in de wacht. Hier nooit meer iets online kopen in de webshop.

DJ 08-05-2021

Super slecht als je met de app van kruidvat een bestelling plaatst met 'gratis artikel ' (oralb met gratis oordopjes). Deze (evoucher) moet je er dus los bij bestellen...staat niet in de app omschreven. In de bevestigingsmail kwam ik er pas achter omdat daar niks over het gratis artikel stond. Klantenservice meteen gebeld en daar werd gezegd dat ze helemaal niks kunnen toevoegen aan de bestelling en ik dus geen gratis artikel kan ontvangen meer. Het ging hier om een gratis e -voucher!! Zoiets kan je toch alsnog versturen!!?? ..hoe weinig service kunnen ze geven! Spul gaat dus meteen retour, de app direct verwijdert en ik zal er in toekomst niet snel meer heen gaan.

Marja Middelweerd 11-04-2021

Ik heb twee paar sneakers gekocht via de online shop. Deze waren te klein, dus ik moet ze terug sturen. Tjonge jonge, wat een klantonvriendelijke exercitie is dit, zeg. Zoveel handelingen. Een printer is een must anders kun je niets. Op het einde van de mail nog een dreigende zin, dat als je het niet goed doet er kosten aan gebonden zijn en je je geld gedeeltelijk terug krijgt. ik vind het niet te geloven. Dit is zeer klantonvriendelijk en ik zal nooit meer iets online kopen bij het kruidvat.

Deb 08-04-2021

Super slechte service. Probeer al de hele dag met ze te bellen. Er word gewoon niet opgenomen. Ze hebben geen mail adres. Vervolgens via Instagram contact proberen te krijgen. Daar adviseren ze je via Facebook contact op te nemen. Als je aangeeft dat niet te hebben, zeggen ze dat je maar weer moet proberen te bellen. Er word gewoon weer niet opgenomen. Heel erg frustrerend en tijdrovend deze slechte service. Valt mij zwaar tegen van zo’n groot bekend bedrijf! Zal hier dan ook niet weer iets bestellen.

Julia 08-04-2021

Bestelling geplaatst van nieuwe elektrische tandenborstel kopjes vanwege aanbieding. Eerst kwam het veel te laat binnen, en de bestelling blijkt gewoon verkeerd te zijn. Ik kreeg dove crème en tandpasta binnen ipv mijn bestelling. Gebeld en ze hebben alles genoteerd, maar nog steeds niets gehoord en ondertussen moet ik die verkeerde producten in doos laten staan en kan ik niet alvast de opzetborsteltjes ontvangen. Zijn erg veel geld dus ik kan ook niet even alvast andere kopen. Ik wacht maar af..

leo 05-04-2021

is niet te bereiken nooit geen antwoord sturen niks na zit uren aan de telefoon zonder resultaat

Jet 02-04-2021

Op 30-03 iets besteld wat de volgende dag geleverd zou worden. Orderbevestiging gaf aan 01-04. Inmiddels is het 02-04 en krijg ik wederom van de klantenservice te horen: we vinden het vervelend maar morgen of na Pasen zult u uw zending wel ontvangen.
Ze kunnen niet nakijken wat de exacte status van de zending is. Onbetrouwbaar zooitje aangezien dit niet de eerste keer is dat ik mijn zending veel en veel later ontvang dan toegezegd

Ree 30-03-2021

Op 24 maart 2021 spullen besteld bij kruidvat en de spullen zouden zaterdag 27 afgeleverd worden. Niets ontvangen,zelfs geen mail.
Klantenservice is niet bereikbaar.

Leo A 30-03-2021

Klantservice echt slecht, gewoon onbereikbaar.
Let op acties 1+1 je krijgt er maar 1. klagen gaat niet onbereikbaar

Nel 24-03-2021

Gisteren aan koop gedaan voor 11 € kreeg 10 € terug moest toen nog voor mijn baas betalen dat deed ik met dat tientje dat terug had gekregen. De cassierre zei deze is vals ik zei ik heb hem net van je gekregen heb hem nog in mijn hand ik mag hem niet aannemen . Ik zei Ik heb hem net van je gekregen dat is niet mijn fout nog wat heen en weergepraatzei ze voor deze keer zie ik het door de vngers dat is zo BELEDIGEND TERWIJL HET HAAR FOUT WAS Zo ga je toch niet met je klanten om . Voorlopig GEEN KRUIDVAT VOOR MIJ Dit gebeurde in ZIERIKZEE . Ik heb het ook doorgegeven aan het hoofdkantoor ik vond dit niet normaal ! !

Guusje6789 10-03-2021

Gewoon waardeloos. Beetje chatten met een robot van de klantenservice echt triest

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Walgemoed 04-03-2021

Dramatisch slechte klantenservice. Wilde een scheerabbonnement aangaan maar dit is niet mogelijk bij Kruitvat ondanks ronkende teksten. Klantenservice niet bereikbaar. Kan verder niets. Wel account aangemaakt maar onmogelijk om deze te deleten. Wat een waardeloze organisatie.

Klant 02-03-2021

Regelmatig is het veel te druk in de winkel van Kruidvat.Mandjes worden niet schoongemaakt.. en er lopen veel mensen zonder mandje.Durf er bijna niet meer te kopen ivm metdecorona!
Wateringse veld.

anita pouw 23-02-2021

klantvriendelijkheid is ver te zoeken in lelystad tjalk 1506 vooral de antwoorden die je krijgt van ........ Zijn nooit op de hoogte van de dag aanbiedingen.

Rob 12-02-2021

maandag gekocht online dacht dat het vlugger zou gaan kon het ophalen op 4 dagen later dat is ook al raar produkt lag gewoon in de winkel wilde het niet mee geven alleen betalen schandalig wacht nog steeds nu 3 kwartier aan de telefoon gezeten geen enkele toezegging alleen dat het druk is en wilde niets na kijken de laatste keer dat ik via web bij kruitvat wat heb gekocht heb wel al betaald en je loopt tegen een muur.

Ada 26-01-2021

Ik winkel in deze tijd graag online, maar bij Kruidvat is dit niet te doen. Ik loop tegen diverse problemen aan, telkens weer. Er staan meerdere negatieve recensies online, maar kennelijk is dit voor Kruidvat niet van belang. Jammer.

MvL 24-01-2021

Deze week twee keer bij Kruidvat Heemstede kinderen drop zien pakken uit de bakken met de hand! en de drop weer terug zien leggen. Ongelooflijk dat in deze tijd Kruidvat drop zo mag aanbieden wetende dat kinderen regelmatig hun hand in de bak steken. Ouders letten niet op of staan elders in de winkel. Ook zo kan het coronavirus verspreid worden. Losse drop moet zsm uit de winkels.

Peter 23-01-2021

Deze week in alle 3 de filialen geweest voor maxi theelichten uit folder. Bij alle 3 uitverkocht maar ze zouden weer komen. Vandaag weer alle 3 de filialen afgegaan. Vakken leeg...

peter 16-01-2021

levertijd 3 dagen werd bij bestelling al 3 tot 5 dagen.

Na 4 dagen is status "verzonden naar winkel" , maar na 6 dagen nog steeds geen code om de foto's op te kunnen halen ( geen code + geen foto's)

op de klantenservice pagina staat inmiddels het slappe excuus "vanwege Corona kan het langer duren .... " inmiddels duurt de pandemie al 10 maanden, maar nog steeds dit slappe verhaal. bah

Kruidvat, pas gewoon je levertijden aan op de site, dan kan de klant voor een andere leverancier kiezen.

Inge 15-01-2021

In de winkel van Kruidvat Amstelveen Bankrashof werkt een medewerker in de frontlinie zonder mondkapje. Deze medewerker hoeft van het Kruidvat geen mondkapje te dragen omdat er medische redenen voor zijn. Als klant kan je niet aan de medewerker zien dat er een medische reden is dat zij geen mondkapje draagt. Het is zeer onverantwoordelijk van het bedrijf dat deze medewerker niet achter de schermen te werk wordt gesteld maar volop in de winkel aanwezig is. Persoonlijk vind ik dit een zeer onveilige actie. Ik heb bij de klantenservice een klacht hierover ingediend maar helaas totaal geen actie, de medewerker staat al de week gewoon in de winkel te werken.
Naar mijn mening werkt het Kruidvat niet mee aan het onder controle brengen van het COVID-19 virus door hun medewerkers zonder bescherming tussen de klanten te laten werken. Zeer verontrustend!

Leyd Tijhuis 30-12-2020

Ik en kom al 15 jaar bij de kruidvat, ben gewoon loyale vaste klant. Van de week wilde ik wat ruilen.. en dit is zodanig uit de hand gelopen dat ik midden in de winkel ben vernederd door meerde medewerkers. Ze hebben me racistische reacties gegeven en hebben me erg gekleineerd! Ik ben hier niet van gediend dus ben gefrustreerd weggegaan en heb besloten om de rest van de spullen die ik dezelfde week heb aangeschaft terug te brengen. In verschillende winkels weigeren ze hier aan mee te werken. Super slechte service! Zeer slechte klantencontact en aan de klantenservice heb je ook helemaal niks! Ik ben geen ambassadeur meer van de kruidvat! Bij deze stap ik volledig over naar de Eto’s !

John Pepers 16-12-2020

Moet gebruik maken van scootmobiel
Bij Kruidvat kan ik niet of nauwelijks in de winkel rijden Dit komt door het feit dat er veel
goederen op de grond worden gestald Gevolg te weinig ruimte

Pieter 16-12-2020

In de folder Kruidvat van week 51 geldig van 15-12 t/m 27-12 wordt een scheerapparaat van Braun aangeboden (alleen op kruidvat.nl te bestellen) van €249 voor €49. Op 14-12 al gekeken, helaas uitverkocht. Ook 15-12 de website bezocht, ook uitverkocht. Toen gebeld, eindeloos aan de telefoon gezeten maar van dat gesprek ben ik niet veel wijzer geworden. Dit is niet de eerste keer dat ik iets online wilde kopen bij Kruidvat en er heel snel bij was, ook uitverkocht. In mijn optiek misleidend, groot uitpakken terwijl het artikel al voor de datum ingaat uitverkocht is.

Antje 71 23-11-2020

Bestelling zoek, klantenservice niet bereikbaar, geen mail over mijn bestelling.
Via kruidvat medewerker te horen gekregen dat er een probleem is met de gehele zending, dat het hoofdkantoor gezegd heeft geen online bestellingen meer te plaatsen.
Naar mijn idee is die bedrijf niet geschikt voor online winkelen.
Kan zelfs geen mail sturen.
Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt!

Eggie 16-11-2020

Online, vaatwastabletten besteld op 26 okt. En 30 okt mocht ik ze ophalen,. Heel de week langs geweest en geen tabletten kunnen krijgen, terwijl ze in de aanbieding in de zaak liggen.. uiteindelijk heb ik ze gekocht, en ik wacht nogsteeds om mijn geld terug te krijgen. Toch absurd?

Cora 31-10-2020

Op 27 okt online foto’s besteld om af te laten drukken. Ik kreeg geen bevestiging via de mail en het geld werd wel afgeschreven. Op 31 okt de klantenservice gebeld. Deze dame was onverstaanbaar en weigerde ondanks mijn herhaalde beleefde vraag luider en duidelijker te spreken. Op mijn mail kon ze niets zien maar uiteindelijk op mijn adres wel, foto’s worden (hopelijk) 3 november bezorgd. Ik hoop dat de kwaliteit wel goed is maar ben dus voornamelijk ontevreden over de wijze van communiceren.

Rianne 29-10-2020

klantvriendelijkheid in de winkel in Wormerveer mag ook wel hoor. Begrijp nu waarom een vriendin van mij er na een maand gewerkt te hebben al weg is gegaan. Acterlijken.

André 29-10-2020

Bestelling werd relatief snel, gezien de huidige drukte geleverd. Op de pakbon stond dat alles geleverd was, maar er bleek een artikel te ontbreken.

Op de bon staat dan dat je contact kunt opnemen, nauw dat kun je vergeten want zowel de briljant waardeloze chatbot doet niks en dan met je zogenaamd wachten op een medewerker (die nooit komt). Bellen is ook al meer van hetzelfde veel wachten en nooit contact kunnen krijgen.

Het lijkt om een organisatie die online erbij doet en niet door heeft dat dan juist de klantenservice het belangrijkste is. Neem dat een voorbeeld aan Picnic. Contact en oplossing binnen een uur. En dat al twee keer.

Alies 15-10-2020

Deze geef ik aan Kruidvat Borger, omdat toen ik binnen kwam. Er een verkoopster bezig was met de gratis sokken die je bij bepaalde producten kan krijgen. Ik vertelde haar dat ik ze in GIETEN niet kon krijgen omdat ze er niet waren en ook geen te goed bon had gekregen. Van haar heb ik dus 1 paar sokken gekregen die ik mooi vond..

Le Noble 08-10-2020

Na Online artikelen te hebbenbesteld ging ik naar de winkel met order nummer ,ze zet de doos met de door mij bestelde artikelen op de kassa balie ik zag dat het de juiste doos was want mijn naam stond er op.
Vervolgens vraag medewerkster om barcode, ik heb bij bestelling GEEN barcode gehad alleen een bestel cq order nummer ik had op naam besteld en ik had paspoort bij me ter controle maar ik kreeg de door mij bestelde en online betaalde artikelen niet mee , toen ik daar boos om werd is mij door kassa medewerkster een winkel verbod opgelegd en werd ik door winkel personeel behandeld alsof ik een winkel dief was schoften zijn het.
Kruidvat op blazen die handel
Alan 15-10-2020

Kan beter en goedkoper bij ali-express bestellen,kruidvat is en blijft een turken tent.

Sjoerd J. 12-09-2020

Eén plus één gratis, maar bij online bestelling krijg je slechts één. Het tweede en gratis product wordt niet meegezonden. Geprobeerd zowel telefonisch als email de klantenservice te bereiken. Nou vergeet dat maar. Is onmogelijk. Telefonisch wordt je gewoon in de wacht gehouden en.de emailbox (robot) snapt jou nooit.
WAARDELOOS.
EricaB 02-12-2020

Had je het 2e product er wel zelf bijbesteld? Dat is namelijk wel de bedoeling.

Andries Hogeveen 24-08-2020

Reclame maken met een product is leuk ,maar zorg er dan voor dat het op voorraad is, dat is er praktisch nooit.
Veel geschreeuw, weinig wol .

Nanda 05-08-2020

De winkel zelf: bende, niet schoon en zeer onoverzichtelijk.
Site: vaak actieproducten uitverkocht én als je wat geleverd krijgt zit de beveiliging noch op de producten wat zeer onaangename situaties (voor de klant) kan opleveren.
Het personeel: veelal ondeskundig (vraag vooral niets), klantonvriendelijk en behoorlijk schofferend.
Leiding: incapabel.
Oplossingsgerichtheid: nihil.
Aanbiedingen: te vaak niet in de winkel.
Klagen: doe maar niet, je hebt zomaar een toegangsverbod.

A. Denkna 22-07-2020

Ondanks de soms goede aanbiedingen kom…
Ondanks de soms goede aanbiedingen kom ik er niet meer. Alles digitaal terwijl er juist veel ouderen komen winkelen bij Kruidvat. Had een bestelling online gedaan met afhalen in de winkel, moet ik een smartphone hebben of een printer om mijn reeds betaalde bestelling af te halen. Ook met de treinkaartjes, alleen digitaal. Een oudere vrouw voor mij wist niet hoe dat werkte en kocht deze ook hierdoor niet. Jammer. Ook dat pinnen alleen, pffff denk even na mensen, zo heb je helemaal niets meer te vertellen over je eigen geld!

Anoniem 21-07-2020

Verschrikkelijke chatrobot, ik probeer nu al 6x contact op te nemen met de klantenservice via de chatrobot en telkens zo'n 10 min gewacht, dan ga ik even snel wat anders doen en als ik later weer kijk is er een bericht terug van een medewerker dat ze het gesprek verlaten hebben wegens inactiviteit. De vraag stond zelfs al in de chat, maar ze vertikken dit te lezen en een antwoord te geven of een paar minuten in de chat te blijven. Kan je weer opnieuw het keuzemenu van de chatrobot door, heb je helemaal niks aan zo.

Mitchel 25-06-2020

Laatst was er de actie dat je bij de aankoop van een aantal geselecteerde Tabac producten de FML500 er gratis bij kreeg. Dus ik zo'n product besteld. Vervolgens product geleverd maar magazine zat er niet bij. Dus contact opgenomen met de klantenservice. Bleek dat je het magazine er los bij moest bestellen. Dit stond echter nergens duidelijk aangegeven op de website, aangezien ik er bij het bestellen expliciet op had gelet. Vervolgens wordt het afgedaan met een kortingsbon van 5 euro. Ik vind het schandalig dat ik niet alsnog het magazine geleverd krijg of een fatsoenlijke compensatie krijg. Zeer slecht opgelost door Kruidvat.

gertie 23-06-2020

ik probeer al een paar weken een bestelling te plaatsen maar krijg iedere keer te zien dat er aan gewerkt wordt , dus kan geen bestelling plaatsen
verder was de levering altijd prima

kv 18-06-2020

Vreselijke klantenservice. Ik had iets besteld. Daarbij vroegen ze om mijn account gegevens (e-mail en wachtwoord). Dit account heb ik lang geleden eens aangemaakt en gezien ik punten spaar dacht ik dat vul ik in. Na het betalen dacht ik huh waar heb ik nu mijn adres gegevens ingevuld. Bleek dit automatisch mijn adres uit mijn account te zijn maar dit was nog mijn oude adres. Ik kon helaas dit niet meer aanpassen ook al duurde het nog een week voordat mn pakket verzonden zou worden. De oud bewoner heb ik gebeld maar die had mijn pakket geweigerd helaas. Daarna post nl gebeld en die sturen het pakket bij weigering terug naar de afzender (kruidvat dus). Daarna de klantenservice van Kruidvat gebeld die me aangaven dat ik mijn geld terug zou krijgen, zelfs in geval dat post NL het niet goed zou retourneren werd mij verzekerd. Een week later krijg ik een e-mail van Kruidvat: bij nader inzien krijg ik mijn geld toch niet terug het pakket is bezorgd. Ik heb nogmaals gebeld dat het pakket geweigerd is en niet bezorgd waarvoor ik eerder ook al heb gebeld. er wordt blijkbaar daar geen notitie gemaakt van eerder contact met de klantenservice. Nee helaas ik krijg geen geld terug. Erg jammer dat deze service zo belabberd is. 50 euro kwijt en geen pakket ontvangen. Ik bestel nooit meer iets bij de kruidvat.

B.Henneman 11-06-2020

Kruidvat heeft aanbieding gratis bezorging bij Online bestellen witte reus xl fles. Ik bestel 2 flessen maar bij afrekenen Moet ik gewoon bezorgkosten betalen. Heb geprobeerd contact te leggen met klantenservice maar zowel via de app als telefonisch niet te bereiken.

Francis Schoot 04-06-2020

De winkel zelf kan ik enkel de mening toevoeging dat het dikke rommel is en zeer onoverzichtelijk en groot gebrek aan personeel die je even om advies kan vragen of om even het product te wijzen wat m.i wel wat twijfelachtig is in 2020 gezien de zelfredzaamheid van sommige klanten, die zullen weg lopen naar de overkant om naar de concurrent te gaan. Online is wel erg lang wachten en ong. 7-10 dgn voor de eerste bezorg optiekeuze en de tijden 9:00-22:00 zonder tijdvak opties en met een beetje pech wacht je de hele dag om vervolgens een berichtje te krijgen dat de bestelling vertraagd is en er hard gewerkt word zodat het z.s.m bezorgd kan worden en de volgende dag zonder enige notificatie staat de bezorger voor je deur en het pakket moet voor getekend worden ivm leeftijdsgrens producten dus mag je het ophalen in een winkel....? erg ontlastend werkt het zeer zeker niet en dan maar hopen dat alles voorradig is waar je al een lange tijd op aan het wachten ben?

Let op! Koop geen kaartjes via Kruidvat! 03-06-2020

Let op! Koop geen kaartjes via Kruidvat!
Drie Vouchers gekocht via Kruidvat om te varen met Skyshark t.w.v. € 300,- .
Nu annuleert Skyshark mijn reservering en krijg ik mijn geld niet terug. Beide bedrijven keren geen geld uit en verwijzen naar elkaar. Wat een oplichting!

Herman van Tongeren 28-05-2020

Wegens corona online bestelling geplaatst. Blijkt er een actie te zijn voor bepaalde artikelen. Ik laat me verleiden en bestel 2 x 2 actieartikelen naast de "normale" bestelling. Na 10 dagen (later dan opgegeven) komt het pakket, echter zonder de "gratis" artikelen. Reactie op de door Kruidvat gestuurde email blijkt onmogelijk, klacht op de site evenmin. De Chatbot kan het ook niet aan. Dan maar bellen. Kom in de wachtrij, maar er wordt niet aangegeven hoeveel wachtenden er zijn . Na lang wachten opgegeven om het de volgende ochtend direct na openstelling weer te proberen. En weer wordt mijn geduld danig op de proef gesteld. Er komt een eind aan mijn beltegoed en ik hang kwaad op. Het Kruidvat is (weer?) een klant kwijt geraakt.

Marga Ebbers 24-05-2020

Ik geef de Kruidvat in Groenlo een dikke 9 omdat het personeel super behulpzaam is vooral in deze Corona tijd .Ze blijven vriendelijk en behulpzaam ook al is het met 1,5 meter afstand.

Bert-Jan 20-05-2020

Na twee week wachten blijken mondkapjes toch niet op voorraad. Klantenservice niet bereikbaar. Duurt 8 dacht (plus de twee weken wachten) voordat ik mijn geld terug krijg. Heb uren in de wacht gezeten om de rest van mijn bestelling te annuleren, gezien ik die alleen besteld had om aan de minimale verzendkosten te komen.

F. van der Scheer 15-05-2020

Ruim op tijd een bestelling gedaan van twee artikelen die volgens de website op voorraad zijn. Op de dag dat de bestelling bezorgd moet worden krijgen we een bericht dat “wegens corona...” de levering met enkele werkdagen is vertraagd. Op het bericht kan niet worden gereageerd....Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

danny 08-05-2020

Jammer dat je geen 0 kan kiezen.. bestelling gedaan..2x thuis gebleven niks ontvangen..na telefoontje weer een week gewacht om vervolgens te horen te krijgen dat je je bestelling niet keer krijgt en een waardebon van 7.5 euro als compensatie.. klantgerichtheid cursus is hier wel op zijn plaats...belachelijk.. dat dit nog kan anno 2020

Angelique 04-05-2020

Perfecte service, een jaar na aankoop pas een klacht die direct opgelost werd

Bassie 26-04-2020

We zitten al weken op levering te wachten. Eerst niet op voorraad, dan krijgt PostNL de schuld terwijl die wel andere pakketjes bezorgen. Nee, laatste keer dat we daar iets besteld hebben. Kruidvat heeft het duidelijk niet op orde.

Pxtxr 26-04-2020

7 April bestelling geplaats. Uiteraard de standaard mail ontvangen dat er niet tijdig geleverd kan worden. Vervolgens krijgt Post Nl de schuld.

Geen contactmogelijkheid en geen reactie.
Waardeloze levering.
Opgelicht
Bestelling is niet te annuleren
In de winkel krijg je van de stomme Kruidvat Vouchers.

Tijl 24-04-2020

Bij mij ook hetzelfde probleem. Bestelling pampers geplaatst op 7 april aangezien ik toen al wist dat er leveringsproblemen waren bij Kruidvat omwille van de drukte. Dan maar 2 weken extra buffer genomen. Tijdens bestelling kreeg ik verwachte leverdatum te zien van vrijdag 17 april. Wat wel mooi was om een richtdatum te krijgen bij bestellen. Helaas, tot hier het positieve nieuws. Op 17 april mail gekregen dat bestelling enkele dagen later geleverd zal worden door de drukte bij PostNL. Wat vreemd is 10 dagen na bestelling en ik al veel heb besteld deze maand bij PostNL die allemaal in periode van max 2 werkdagen geleverd werden. 23 april terug mail gekregen dat bestelling terug vertraagd is en zelfs nog niet vertrokken is. Hoe lang gaat dit nog duren? Ondertussen wel nieuwsbrieven versturen en online adverteren om mensen cadeaus te laten bestellen voor moederdag. Voor 29 april besteld, ten laatste op moederdag geleverd. Laat me niet lachen. Ze krijgen nu niet eens alles gedraaid. Dit noem ik eerder misleiding van klanten. Persoonlijk vind ik het schandalig hoe kruidvat momenteel met hun klanten omgaat. En ik vind dat je de schuld niet bij PostNL kan leggen als je zelf met een logistiek probleem zit. Webshop wordt beter tijdelijk gesloten tot de achterstand is weg gewerkt om nog meer kwaad te vermijden. Ondertussen moeten wij wel voor onze dochter pampers kopen waar ze allergisch op reageert. Fijn is anders! Ik denk wel dat de crisis klanten zal kosten bij Kruidvat. Zeker op het online kanaal. Ik bestel alvast niets meer bij kruidvat online. En al zeker niet in drukke periodes.