Kruidvat - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kruidvat.

Kruidvat stelt zich voor

Steeds verrassend, Altijd voordelig!

Deze score is berekend op basis van 59 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robert 23-05-2019

Bij het Kruidvat op de hesseplaats in Rotterdam Ommoord denken ze dat je gek ben,want als er in de folder staat,aanbiedingen vanaf 21/05/19 dan denk je het gaat die dag in,maar vaak krijg je op die dag al te horen...nee sorry is al uitverkocht...???
Ik staat daar als ze open gaan en die dag gaat de aanbieding in,dan zou je zeggen dat het er nog is...
Het ligt gewoon altijd al eerder in de winkel dan in de folder..slechte zaak voor oudere mensen!!!
Mvg

A. Bosma 14-05-2019

Ik had entreekaarten van mijn puntensaldo gekocht, maar blijkt dat de kaartjes aan de kassa voordeliger zijn. Ook op de site van het pretpark stond een andere prijs. Daarbij komt dat je ook nog boekingskosten moet betalen, dus je wordt opgelicht en bent niet voordeliger uit. Maar de punten ben je kwijt, waardeloze klantenservice!

Maart 02-05-2019

Ik had flink aantal Kruidvatpunten met kaart gespaard (750). Met veel gedoe heb ik die i ingewisseld voor 7,50 euro korting op kaartjes Apenheul. ( via mr. Ticket, doe ik nooit meer..) Blijkt dat ik met deze korting €4,50 duurder uit ben dan wanneer ik de tickets gewoon direct bij Apenheul had besteld !!. Dus nu ben ik mijn punten kwijt en heb € 4,50 teveel betaald!! Wat een nare actie!

Alex 28-04-2019

Ook in Hoogeveen en Emmen is de Nutrena aanbieding er niet hoor. Wel de andere verpakkingen die niet in de aanbieding zijn. Voor mij einde Kruidvat want deze ervaring heb ik constant; aanbiedingen niet leverbaar of op. En dat terwijl ik vanaf dag 1 langs kom.

Jackie 27-04-2019

Wat Kruidvat steeds - heeeeel slim doet - is een aanbieding in de folder zetten. Wanneer je dan komt, dan is deze aanbieding er (nog niet), leveringsprobleem, niet voorradig, komt nog binnen, en nog een leger aan smoesjes. Zoals nu de Nutrena zoetjes 1+ 1 gratis. Vanaf de eerste dag niet aanwezig. Zes dagen gaan kijken en vragen, niet dus. Let maar op; volgende week weer volop in de winkels. Niet naar 1 filiaal geweest, maar naar meerdere. In Zwolle, Amersfoort en Kampen. Vraag je na zes maal of men volgende week de zoetjes apart wil leggen voor de aanbieding dan kan dat niet. Etos is inderdaad wat duurder (ook niet altijd) maar de service staat in een veel hoger vaandel. Ik koop helemaal niets meer bij Kruidvat, laat ze maar lekker failliet gaan.

An 24-04-2019

Ook ik ben in de “gratis uitjes actie” getrapt. Voel me belazerd door Kruidvat. De codes kan je zogenaamd t/m 5 mei activeren, maar er is al heel snel geen ticket meer te krijgen. Moet ik zeker met mijn zoon van 15 naar een of ander kinderspeelparadijs aan de ander kant van het land? Maar Kruidvat heeft wel wat ze graag wil: we hebben extra producten hiervoor gekocht!

hahah 24-04-2019

Kruidvat heeft van veel artikelen de prijs verhoogd met 10 en 20 cent de laatste weken. Vind ik veel. Dit heeft niets meer te maken met de btw verhoging.

Mink Bijlsma 11-04-2019

Wel verrassend, niet altijd voordelig: Wil een product van 6.99. Kan het onljne niet bestellen omdat het minder dan 15 euro is (voor zover ik weet de enige webwinkel in NL waar ik iets NIET bestellen kan) en ook niet in de winker bestellen (zover ik weet de enige winkel waar ik een product wat ze wel in het assortiment hebben niet kunnen bestellen). Sorry da het zeg: absoluut waardeloos!

Elli 04-04-2019

Ongelooflijk.Voel mij niet prettig na het vervelende nieuws dat al de pretparken al uitverkocht waren.Hoeveel “ plaatsen” hadden ze dan voor een heel Nederland? Dezelfde dag al uitverkocht! Nu zit ik met overvloed van schoonmaak doekjes en scheerschuim! ( de actie producten ).Wij wilde naar Toverland.Inderdaad lijkt het toverland,alle kaartjes al weg!

Sonyta 04-04-2019

Kruidvat pretpark actie, actie producten aangeschaft, wou mijn tickets verzilveren en de pretparken waar ik naar toe wilde met mijn zoontje zijn allemaal uitverkocht!! Ik vind het schandalig dat er niet aangegeven word dat er kans is dat de pretparken al vol zitten!

anoniem 01-04-2019

Je voelt je helaas een beetje opgelicht door de actie die kruidvat heeft. Bij aankoop van 2 bepaalde producten krijg je een kaartje voor een attractiepark gratis. De kaarten zijn in no-time uitverkocht en je hebt dan vervolgens ook pech. Helaas is er totaal niet gecommuniceerd met de consument over algemene voorwaarde, dit omdat deze er ook niet zijn. Ik zit nu te kijken met 7 tubes tandpasta en een fles mondwater met een waarde van 33,22. Het is een schandalige actie wat ze TOTAAL NIET hebben voorbereid, het lijkt erop of ze maar iets hebben gedaan en dat wij hier uiteindelijk de dupe van zijn.

D 28-03-2019

In winkel was het geurtje van Playboy VIP niet aanwezig, wel bij de webshop vertelde de medewerkster. Inderdaad wel te koop bij de webshop, ik heb de geur besteld ,moest nog iets bestellen anders bleef ik onder de 15 euro.
Het flesje koste 13 euro 50.
Een dag later zag ik dat precies hetzelfde flesje bij de Action voor 4,99 !
Dat vind ik een ongelovelijk verschil! Dus koop niet te snel bij de kruidvat webshop maar kijk nog even verder.

Patricia 14-03-2019

Op de website stond dat alle make-up van rimmel 1+1 gratis was, hierop stond niet dat dit alleen online geldig was. Toen ik in de winkel was was het personeel niet van deze actie op de hoogte. Ik moest dus het volledige bedrag voor 2 producten van Rimmel betalen. Toen ik iemand van de webshop klantenservice telefonisch hierover spraken mee op de webshop keek was zij ook in de veronderstelling dat deze aktie ook in de winkel gelden. Toch kreeg ik mijn korting uiteindelijk niet in de winkel

Ik kon wel dezelfde producten online bestellen en een dag later voor deze aktie in de winkel ophalen. Heel krom, maar goed. Zo gezegd zo gedaan. Was het nog een heel gedoe, want ze geloofde niet dat ik 1+1 gratis kreeg!!!! Ik vind dit een hele slechte service.

C. Broer 11-03-2019

Kruidvat folder biedt aan Roma Laura Biagotti 125 ml verpakking voor € 29,99; in de winkel(s), ik ben er in drie in Utrecht geweest zijn alleen voor die prijs 100 ml. verpakkingen te krijgen; personeel heel stellig: dit is de aanbieding. Klacht ingediend online: jammer, dan waren ze op; ga maar naar een andere winkel, maar op = op. Ik betwijfel ten zeerste of er ergens een 125 ml verpakking voor genoemde prijs te krijgen was. Misleidende reclame?

May 20-02-2019

De laatste tijd blijkt regelmatig dat het Kruidvat artikelen waarvoor men in hun folders reclame maakt niet inde winkel zijn. Zelfs na de belofte dat het morgen binnen zou zijn, waarvoor ik dus extra teruggegaan ben, (20 minuten fietsen en fietsenstalling) was het artikel wederom niet aanwezig. En dat is mij nu dus al meerdere keren overkomen.
De reclame in hun folders blijkt gewoon misleiding.

Dus gaat nu de reclame van het kruidvat rechtstreeks de papierbak in.
May 20-02-2019

Kruidvat; steeds verrassend . . . .

Fee 11-02-2019

Ik heb ruim 3 weken geleden een bestelling gedaan via de Kruidvat app, niet meer doen!! Tot op heden ben ik bezig mijn bestelling te ontvangen, maar tevergeefs. Ik heb nooit een bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wel een afschrift op mijn rekening. Daarom contact met ze gezocht... Zo heb ik: 1) vaker dan 3x ongeveer 20min in de wachtrij gestaan als je belt, 2) elke week een keer geappt, met de reactie dat de technische afdeling ermee bezig is, 3) ze verder eigenlijk vrij weinig doen. Vriendelijke mensen maar daar is het dan ook mee gezegd. Ben dus heel ontevreden over de gang van zaken, had beter verwacht bij een professioneel bedrijf als de Kruidvat.

Stefan 09-02-2019

Vanochtend voor de eerste keer iets in de webshop van Kruidvat.nl besteld.
Het ging om 2 treinkaartjes. Netjes betaald, en ook een bevestigingsmail gekregen waarin stond dat ik binnen 3 uur per mail de codes zou krijgen zodat ik de treinkaartjes kon verzilveren.
Het is nu 17 uur, en we zijn dus maar liefst 6 uur verder.

Ik heb geprobeerd om met de klantenservice te bellen. Na 25 minuten in de wacht (!) kreeg ik iemand aan de lijn. Wel een vriendelijk meisje, maar ze kon niks voor me betekenen.
Ze adviseerde me zelfs om in de kruidvat winkel (fysieke winkel) een nieuwe set treinkaartjes te kopen, en dan kon ik de online aangekochte kaartjes later gebruiken als ik de code had ontvangen.

Dan moet ik dus 2x betalen omdat Kruidvat faalt in haar levering! Hoe verzin je het als bedrijf?
Daarbij adviseerde ze me ook nog om voortaan eerder te bestellen, omdat ze een vertraging hebben.

Dat is dus de omgedraaide wereld. Als jij als bedrijf niet tijdig kan leveren, moet je dit aangeven voordat iemand gaat bestellen, moet je niet in de mail zeggen dat binnen 3 uur de codes verstuurd zullen worden, en moet je het probleem al helemaal niet bij de klant leggen!

Wat een schofterig bedrijf is Kruidvat. Voortaan koop ik de kaartjes wel via een andere actie. Misschien minder goedkoop, maar dit doe ik nooit meer.

Cornelia 09-02-2019

Babyvoeding besteld online, ik heb nog nooit meegemaakt dat iets zo goed verpakt was .

Jeanie 01-02-2019

Heb in december nagellak besteld.
Er zijn er 3 of 4 niet meegeleverd.. heb meteen gebeld en het zou in orde worden gemaakt. Ondertussen is het februari en heb nog steeds niks binnen. Ik bestel hier niet meer

Joyce 20-01-2019

Ik heb mijn fotoboek gemaakt en besteld bij Kruidvat. Ik ben echt super tevreden! Fijne software om je fotoboek in te maken en de foto's zijn echt prachtig in het fotoboek. Goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Kelly muller 08-01-2019

Kruitvat sint Willibrord. Schandalig hoe ze omgaan met kleine kinderen die een ongelukje hebben gehad .. dat je het zelf moet opruimen vind ik niet erg.. maar dat ze tegen Mn kind van bijna 3 beginnen gaat Mn petje te boven ! Zo onrespectvol heb ik nog nooit geweten ..

Knarsen 07-01-2019

Antiknarsbitje gekocht twee voor 18.80 waarvan een gratis vandaag de bestelling opgehaald helaas maar een doosje nagebeld te hebben met de klantenservice kreeg ik te horen dat als je er twee wilt hebben dan moet je deze apart bestellen de slager heeft vandaag aktie een pond vlees het volgende pond gratis niet apart bestellen gewoon meegeleverd Wat Kruidvat doet is slim als je er niet om vraagt krijg je niets denk niet dat ik er nogmaals intrap

Marianne Ruwé 02-01-2019

Omdat de actie's altijd heel snel uitverkocht zijn, heeft de filiaal manager van de Kruitvat in Ede mij geholpen met een internet bestelling.
Hartelijk dank hiervoor, een hele goede oplossing, nu kan ik de bestelling bij mijn plaatselijke Kruidvat ophalen. Zo hoort het

Sabine maene 19-12-2018

Ben vandaag in turnhout bij kruidvat geweest .was er een jong meisje aan de kassa was heel onvriendelijk .wij kochten een elektrische tandenborstel die wij genomen hadden was er niet meer ik zei ga een andere nemen blijkbaar was er die ook niet meer .en toen zei ze die jullie eerst genomen hadden zijn er terug ze hebben ze juist gebracht. Ik zei ok das goed die ik genomen had koste 44.95 euro die zei aan ons gaf was 99.95 euro ik zri nog dat is hij niet want dees is duurder .ja mevrouw zei ze hier gaat ook 40 euro af he das dqn toch het zelfde .vroeg ik ook 3 keer staat het op de klantenkaart .Ja mevrouw staat erop dus niet .ik heb hier dus een heel slechte ervaring gehad plus geen punten op de kaart .en als ge door gaat staan ze er nog mee te lachen.

Gijs van der Plas 05-12-2018 In de winkel gekocht
Badstraat Katwijk aan zee

Inbreuk op privacy

Vandaag 22 nov 14.30 uur .Winkel badstraat Katwijk aan zee
Eindelijk weer ppc in de schap. Na vele weken het veel duurdere saridon besloot ik
Vier doosjes ppc te kopen .
Bij de kassa vroeg de arrogante caissière , inplaatsvan de normale vraag of ik advies wilde over de medicijnen, mag ik vragen waarom u zoveel ppc gebruikt?
Waarop ik nee antwoorde want ik ik vind dit privé .
Zoiets ga ik niet delen met zomaar een meisje achter de kassa.
O, zei de caissioère dan mag ik er maar een aan u verkopen dit zijn de regels,
Nou koop ik al jaren ppc bij het kruidvat en heb hier nog nooit mee temaken gehad
Volgens mij overtreed zij de wet op de privacy met deze vraag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Moon 03-12-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Al veel bestellingen gedaan deze weken, van kleding, speelgoed tot aan verzorgings producten. Alles kwam keurig op tijd binnen. Tot tegenstelling van sommige reviewers vóór mij heb ik wel de actiespullen zoals Lego eenvoudig mét de korting kunnen bestellen. Dus ik heb alleen maar prettige ervaringen met Kruidvat eigenlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rogier 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer matige service

Ze kunnen de klantenservice net zo goed opdoeken, 15 min in de wacht en daarna helpen ze je totaal niet!!! Wat een slechte service!!

Anoniem 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Leuke acties van 2+2 gratis, ik heb al een hele voorraad in huis. Alleen jammer dat wanneer je naar een ander winkel gaat, ze daar nog 2x goedkoper zijn dan bij de kruidvat...
Verder super snelle bezorging, en altijd netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Dennis 23-11-2018 Via de website gekocht

Kansloze service ... laten klaten barsten

Kansloze actie van de lego op black friday. Ben je om 00.00 aan het bestellen. Gooien ze om 00.10 terwijl je klaar ben met bestellen. Poef ze gooien de website plat tot 03.00. En toen waren de gekozen produkten er niet meer. Ik spreek de kruidvat erop aan en krijg je een kansloze reactie terug. Je verantwoording nemen als bedrijf en het oplossen kunnen ze niet. Service is 0,0... dan maar geen kruidvat meer. Beter andere bedrijven die wel service bieden en iets netjes oplossen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Een teleurgestelde klant 23-11-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

Online winkelen is geen succes, stunts en deals die er helemaal niet zijn..., geprobeerd een aanbieding te bestellen maar er is en was geen voorraad! Slechte zaak als je stunt.

Bob 19-11-2018 Via de website gekocht

Aftersailes...... wat is dat?

Online iets kopen bij kruidvat is prima als alles werkt.
Indien er iets mis gaat ben je de pineut.

Een verassingticket gekregen die bij kruidvat was gekocht na 3 pogingen om deze te verzilveren contact gehad met kruidvat en verassingsticket ze spelen de bal naar elkaar de klant is 180 euro kwijt en een oplossing is nog niet in zicht na 3,5 uur chatten en 1 uur bellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Leyla 14-11-2018 In de winkel gekocht

Babyblijdoos

Ik was twee keer voor blij babytas ophalen ik heb het geactiveerd maar bij kasa lukt het niet en collega luister mij gewoon niet en zegt mijn pasje heeft probleem zij legt mij niks uit wat is eigelijk probleem en heeft mij kleineren zij zegt ik moet met klantservice contact nemen maar dat is gerappig voor babyblijdoos moet ik bellen naar die nummer met 090 die kost 90cpm

Wendy 27-10-2018 Via de website gekocht

Afhandeling klachten is zwaar onvoldoende...kan echt niet!

: Afhandeling klachten is zwaar onvoldoende...kan echt niet!
Cijfer: 1

Het kruidvat neemt een klacht niet in behandeling. Hebben geen klachtenpunt (procedure). Je krijgt zo als klant het gevoel niet serieus genomen te worden. De afhandeling , een passende oplossing kan soms erg eenvoudig zijn. Voor zo'n grote winkelketen kan dat toch echt niet.

Op zich is er een klantenservice bij wie je terecht kunt. Helaas is dit meer voor de formaliteit en bieden ze geen een passende oplossing.

Levering
Vaak gaat het prima maar als het mis gaat gaat het ook goed mis. Dit keer was de helft van mijn bestelling stuk door verkeerd inpakken. Bv de chocolade was los onderin de doos gedaan.

Het gemak van online bestellen blijft geweldig. Nu was het echter van de regen in de drup.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

J. de Sneeuw 26-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

ik heb meerdere producten bestel via de Kruidvat website, alles verliep perfect, snel en de levering was helemaal in orde! Bedankt "Kruidvat", ik ben zeer tevreden met alle gekochte producten en uw service , dus zou ik graag iedereen deze winkel aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Saad 21-10-2018 In de winkel gekocht
Zambesidreef

Geweldigen winkel

Vind het personeel en assortiment geweld. Ik doe liever hier mijn boodschappen en dan ergens anderen ook goedkoop en vaak aanbiedingen. En vind even dat iedereen het mag weten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kero 08-10-2018 Via de website gekocht

Slechte servicemedewerkers

Online besteld, levering schijnt niet mogelijk te zijn. Geld terug krijgen? Onmogelijk, ik wacht daar al vier weken op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Charlotte 29-09-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam, Bildetdijkstrsat

Actie prijzen met 50% gele stickers zijn misleidend.

Actie prijzen met 50% gele stickers zijn misleidend. De van / voor prijzen kloppen niet en de prijs die je uiteindelijk met" korting " koopt is de gewone standaard prijs.

Lvdm 20-09-2018 In de winkel gekocht
Marum

Veel te volle winkels

Bij kruidvat winkelen met een kinderwagen is niet te doen, laat staan met 2 kinderen. De winkels zijn stuk voor stuk bomvol en er worden producten en stellingen gewoon voor de andere producten gezet. Je kunt je kont in geen een winkel keren en zelfs voor de kassa ligt het vol zodat je je moet rekken en strekken om je tasje in te pakken en te betalen. Een gigs erger punt in elke winkel. Beter via de website bestellen.

Hanny 10-09-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service, geen stapje extra!!!

Ik lag op bed in het gips met een gebroken enkel en had wat specifieke dingen nodig (make-up die ik altijd gebruik en wat "vrouwendingetjes"). Om mijn man nu niet helemaal dolend door de winkel te sturen wilde ik de winkel even bellen dat ze het alvast klaar konden leggen. Het is een hele rustige zaak, in De Dirk, dus ik ging er van uit dat ze dat best konden en wilden doen. Maar met geen enkel argument kon ik het meisje van de klantenservice overhalen om mij met de betreffende winkel door te verbinden. Ze las steeds maar hetzelfde riedeltje voor dat ze dat niet mochten doen en ook geen uitzondering mocht maken. Ik ga voortaan wel naar de Etos...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Grootouders 04-09-2018 In de winkel gekocht
Lisse Nieuw-vennep-2 maal Hoofddorp-Leiden

Slechte klantenservice

Een folder aanbieding van een Singer naaimachine blijkt op louter misleiding te berusten. Ben in 4 filialen geweest en kreeg steeds te horen er is niet geleverd. Klantenservice zegt het gaat om rest partijen en je moet maar een winkel zoeken die nog voorraad heeft. De klacht zal gemeld worden, maar aan terugkoppeling doet kruitvat niet. Dus je weet wat kruitvat doet met je klacht gaat zo in de prullenmand. Voor mij geen kruitvat folder meer want ze verkopen niet wat ze aanbieden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Knakker 03-09-2018 In de winkel gekocht
Goor en Enter

Misleidende sensodyne reclame door Kruidvat!

Op een bilboard buiten de winkel wordt bij Kruidvat korting aangeboden bij aankoop van 3 tubes Sensodyne. ‘Keuze uit het gehele assortiment’ staat er in grote letters bij! Eenmaal binnen blijkt dat er ondanks die mededeling toch uitzonderingen worden gemaakt. Zo is de ‘repair’ uitgezonderd. Desgevraagd doet het personeel in meerdere filialen hier schouderophalend en laconiek over. ‘Repair’ zou buiten het assortiment vallen, zo probeert men er onderuit te komen. Maar wat mij betreft is het gehele assortiment toch echt ook de ‘repair-versie! Pure misleiding en laatdunkendheid ten opzichte van de klant. Niet te geloven dat een grote keten op deze manier aan misleiding doet!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

ellerie 31-08-2018 In de winkel gekocht
culemborg

ggrrr tuiskom actie

bij iedere aanschaf bij Kruidvat ontvang je een folder, waarmee je met je bon kan inloggen bij de thuiskomactie. Ten eerste ben ik niet op vakantie geweest, wat heb ik dan aan 5 gratis afdrukken van vakantiefoto's. Ten tweede een ons snoep gratis, mits ik er eerst 3 ons van koop. Juist na de vakantie probeert iedereen wat af te vallen. Ten tweede juist in deze tijd van teveel suikergebruik door met name de jeugd, Moeten we ze juist niet gaan lekker maken met nog meer zoete snoep. Er zit geen snoep tussen zonder suiker. Zoals bv bij Jamin. FOEI!!

Mir1011 30-08-2018 Via de website gekocht

Vreselijk ouderwets, vermoeiend!

Behoorlijk irritant die klantenservice van Kruidvat. Je krijgt levering met shampoo door de hele doos heen, losse dop. Stuurt email naar klantenservice met foto. Wordt je verwezen naar website met mogelijke antwoorden.... om woest van te worden en dit is niet de eerste keer bij Kruidvat. Als je wat besteld en bevalt niet, kun je niet met je bon die in de doos zit naar een winkel. En als je voordeel wel halen met je Kruidvat kaart moet je bonnen printen, wie heeft er nog een printer!!! Volgens mij zitten er een paar fossielen op het kantoor!! Daar mag wel eens een frisse wind met klantvriendelijkheid doorheen!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M.M.Christiaanse 30-08-2018 In de winkel gekocht
bergschenhoek

waardeloze aktie

Ik met mijn geactiveerde klantenkaart kijken wat ik heb gewonnen en ja hoor net als iemand anders hier 100 gram schepsnoep bij de aankoop van 300 gram . Betaal ik het toch zelf en heeft Kruidvat lekker al mijn gegevens . Plaatboeven .

Miek 29-08-2018 In de winkel gekocht

Slechte klantenservice

In de winkel hier zijn ze echt aardig en doen hun best maar wat een slechte klantenservice. Ik heb verschillende code's liggen voor de Thuiskomen actie deze werken niet, ik kom steeds terug op de pagina waar ik alles in moet vullen. Contact opgenomen met de klantenservice, zij stelden wat vragen die ik heb beantwoord. Als reactie hierop krijg ik van 2 andere medewerkers dezelfde vragen, weer beantwoord en jawel hoor weer dezelfde vraag. Ik ben nu afgehaakt, blijkbaar wordt de mail niet gelezen want hun en mijn reacties staan allemaal in 1 mail!

Anneke 27-08-2018 In de winkel gekocht
Uithoorn

THUIS KOMEN

Wat een "leuke" actie van Kruidvat. Er staat met dik gedrukte letters vermeld: IN IEDER GEVAL HEBBEN WE VOOR IEDEREEN EEN TROOSTPRIJS, dit betreft 100 gram gratis schepsnoep bij aankoop van 300 gram, dit is toch belachelijk wat een troostprijs.A

doe maar gewoon 22-08-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

aanbiedingen die niet te koop zijn!

Kruidvat geeft in zijn folder aan dat men Philips sonicare opzetborstels in de aanbieding heeft. Op de ochtend dat de aanbieding inging ben ik 3 zaken af geweest. Men heeft niets op voorraad. Zelf op hun webshop heeft men geen voorraad. Wat een rare aanbieding is dit. Of worden wij voor het lapje gehouden?

van Heeswijk 16-08-2018 In de winkel gekocht
Bergeijk

Extra koopavonden met lokkertjes!!!!

Vandaag om 17.15 uur naar de extra koopavond van Kruidvat. Ik had o.a. doosjes Ariel
wastabs op mijn lijstje staan voor 2 euro. Ik kon ze niet vinden, wat bleek er stonden
tien doosjes in de winkel en twee klanten die voor mij waren hadden ze gekocht!
De zoveelste keer dat ik me naar Kruidvat laat lokken. Echt de laatste keer!!!!!!!

k. 27-07-2018 In de winkel gekocht
Goes

prijs stunter

De Kruidvat stunt met prijzen, maar heeft zoveel acties met elk hun eigen uitzondering dat onduidelijk wordt welk artikelen er nu wel of niet met korting zijn. Alle wegwerpproducten 2e halve prijs.staat groot vermeld op het schap ,..... Alleen wie van elk afgeprijsd artikel de kleine lettertjes leest weet dat het bij elke aanbieding maar om 1 of 2 artikelen gaat, die met korting langs de kassa gaan. Jammer!

Kiewiet 21-07-2018 In de winkel gekocht
Zuidlaren

Slechte service

Had deze mand gekocht waarvan de handvaten meteen afbraken.
Dit gemeld en werd mij vriendelijk beloofd als ik de mand terug bracht ik het geld,zonder kassabon,kon terugkrijgen.Iok omdat de klacht bekend was,en zelfs bij het verlaten van de winkel al stuk waren.
Nu bracht ik de volgende dag de mand terug omdat ik toen met de auto was.plotseling was het niet bekend bij de verkoopster dat het in het assortiment had gezeten en moest ik maar met het hoofdkantoor contact opnemen.
Dit geweigerd omdat het hoofdkantoor al op de hoogte was.
Ik ben ,zelfs met alle uitleg van mijn kant onverichter zaken vertrokken .
Zeer ontevreden over de gang van zaken.