Kookshop De Pepermolen - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookshop De Pepermolen.

Kookshop De Pepermolen stelt zich voor

Kookshopdepepermolen.nl is al jaren de specialist op het gebied van espressomachines, keukenmachines en nog veel meer. U kunt terecht op onze website, maar u bent ook van harte welkom in onze winkel in Nieuwegein. Ouderwetse service voor scherpe prijzen. Naast goede service zorgen wij ook voor een snelle gratis verzending van uw bestelling.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,4

dfriskes 22-08-2012

Op de webwinkel van Kookshop de Pepermolen een Kenwood KM030 gevonden. Omdat ik toch wat vragen had heb ik ze gebeld en telefonisch overleg gehad.

In het telefoongesprek gelijk de machine besteld. Een aanbetaling was niet nodig. Machine zou besteld worden bij Kenwood en levering zou ongeveer twee weken duren. Dit werd helaas iets langer. Tussentijds ben ik keurig gebeld door de winkel om door te geven dat het wat langer zou duren, dat kom je niet vaak meer tegen!

Vanochtend werd ik gebeld dat de machine binnen was. Omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was naar de winkel ben ik het apparaat zelf gaan ophalen.

Wat een verademing! Kookshop de Pepermolen is een zeer mooie winkel in het winkelcentrum van Nieuwegein en geen loodsje achteraf op een schimmig industrieterrein. De heer en de dame die er werken zijn super vriendelijk en doen echt hun best voor je. Ik weet zeker dat ik in de toekomst nog vaker naar deze winkel zal gaan voor producten.

Wat mij betreft echt een aanrader. En als je de mogelijkheid hebt om zelf af te halen zeker doen!

bymy141 04-07-2012

Kookshop de Pepermolen is een verademing in de wereld van Webwinkels. Ik heb de espressomachine niet laten bezorgen maar afgehaald. Dat komt omdat we weinig thuis zijn om een bezorging aan te nemen. Wel ff bellen, anders staat je product misschien in het magazijn, en die is niet bij de winkel.
Bij aflevering is de Siemens EQ7 espressomachine uitgepakt, getest, ingesteld, gedemonstreerd en uitgelegd. Als klant word je uitgebreid en met aandacht behandeld. Deze winkel is misschien 20 euro duurder dan de goedkoopste webwinkel, je krijgt wel een pak bonen van €25 euro mee en in mijn geval is de hele doos ook nog eens met kadopapier ingepakt. Uiteindelijk dus nog goedkoper ook!
De mensen hebben hier overigens écht verstand van espressomachines, ik raad je aan voordat je een keuze maakt er eens langs te gaan. Er staan tientallen machines aangesloten en je kunt ze dus echt proberen!
Een ideale combinatie van de beste eigenschappen van een kleine winkel met de mogelijkheden en de zeer scherpe prijsstellingen van een webdiscounter.
Mijn complimenten Pepermolen!

Arjan_W 01-07-2012

Altijd uitstekende ervaringen met Kookshop de Pepermolen gehad! Ik ben voor een Jura koffiemachine naar de winkel geweest omdat ik in Nieuwegein woon, waar de winkel is. Zeer vakkundige uitleg over de keuzemogelijkheden gehad en prachtmachine uit voorraad mee kunnen nemen.

Eugene4708 15-05-2012

Omdat ik nog wat vragen had over het product heb ik telefonisch contact gezocht. Ik ben uitstekend te woord gestaan: geduldig, informatief en objectief. Mede door de wijze waarop ik te woord ben gestaan, heb ik besloten tot aanschaf van het apparaat over te gaan. De ochtend er op had ik het apparaat in mijn bezit. Chapeau!

ik999 06-05-2012

Na veel speur- en vergelijkwerk bij deze winkel mijn kenwood KM010 aangeschaft. Een paar keer telefonisch contact gehad met vragen over dit apparaat, alvorens het aan te schaffen en steeds zeer vriendelijk geholpen. Toen ik besloot om het in de winkel in Nieuwegein te gaan afhalen werd me aan de lijn duidelijk uitgelegd waar ik het beste kon parkeren en welke route te lopen naar hun winkel. Als ik het (met de auto) niet kon vinden kon ik altijd bellen zodat ze me kon navigeren.
Vanaf een bepaalde tijd zou ze hulp hebben in de winkel, dus er werd geadviseerd rond die tijd er te zijn. Dankzij de goede route beschrijving was ik te vroeg en werd ik voorzien van een kopje thee.
De lopende consumentenactie bij het apparaat (streepjescode+ kopie van bon opsturen naar de fabrikant voor gratis accesoire) zou door de winkel voor me geregeld worden. Dat hoefde niet van me, maar mocht het me nou toch niet lukken "dan kunt u altijd bellen en dan regelen wij het voor u".
Het niet al te lichte apparaat werd in een winkelwagentje van de nabij gelegen supermarkt geladen en voor me naar de parkeergarage gereden. Zelfs het wagentje werd daar weer voor me geparkeerd. iets wat ik allemaal ook zelf had kunnen doen.
Bijzonder vriendelijke mensen en een dergelijke omgangsvorm en service kom je (helaas) zelden meer tegen.

Giudoo 02-04-2012

Had een sap centrifuge gekocht via internet, bestelling en levering prima zoals het zich behoort. Het product was echter niet wat ik ervan verwacht had en wilde het daarom terugsturen. Hierbij ben ik prima begeleid en geholpen, dit getuigt van enorme klasse. Mijn ervaring is: vaak als mensen wat van je willen hebben zijn ze vriendelijk, maar zodra ze je eigenlijk niet meer nodig hebben wordt het allemaal moeilijk. In het geval van Kookshop De Pepermolen was dit zeker niet aan de orde, ik werd constant op een vriendelijke manier geholpen. Indien ik in de toekomst wat nodig zal hebben, zal ik zeker weer terugkomen!

Ronny Platschorre 30-03-2012

Wij hebben na een tijdje zoeken en vergelijken van espresso machines een Siemens TE503201RW machine besteld bij Kookshop de Pepermolen ,wij hadden al een aantal winkels gehad waar we best tot aankoop over wilden gaan maar de kennis en zin van verkopen was niet groot, nadat ik afgelopen zaterdag contact opnam via de Email kreeg ik snel een zeer nette mail van peter de Gier , na een aantal keren heen en weer mailen had ik er een goed gevoel bij , het leek te mooi om waar te zijn , maar we besloten hem te bestellen , machine maandag besteld en betaald woensdag om 12 uur stond TNT aan de deur , de extra bijbestelde melkkan zat er in het waterfilter en ook nog een gratis pak bonen .
Super ! Snel ! Binnen 2 dagen in Huis , gisterren ons eerst bakje espresso heerlijk :) , wij zijn zeer tevreden .Wat ons betrefd is Kookshop de Pepermolen een aanrader .

Dreumes 25-03-2012

Ik heb een mooie ijsblauwe Kitchenaid en recent een mooie Solis waterkoker.

Ik ben super geholpen en steeds op de hoogte van de levering.

Producten erg netjes afgeleverd en werken perfect.

Hulde

goudappeltje 16-02-2012

Wij zijn erg tevreden over de aanschaf van de ENA 9. Niet alleen zijn we daarover erg tevreden maar ook over de wijze waarop jullie ons van advies hebben gediend. Mia heeft alle tijd genomen om alle vragen die we hadden deskundig te beantwoorden. Uiteindelijk heeft dat geleid tot de aanschaf van de ENA 9. Wij zijn graag bij jullie de winkel ingelopen en hopen dat velen ons zullen volgen.

Polar137 03-02-2012

Ik ben bij de winkel terug geweest om een paar problemen met mijn machine op te lossen en ik werd prima geholpen door de heer De Gier, alle problemen met mijn machine zijn verholpen. Bij deze winkel neemt men de tijd om alles goed uit te leggen en ik zal in de toekomst zeker weer terug gaan naar deze winkel.

devip 01-01-2012

De Magimix La M- 190 Citiz besteld op 27 november. Uiteindelijk binnen gekregen op 14 december. Op 13 december een mailtje van Kookshop de Pepermolen ontvangen waarin stond dat we als geste diezelfde week wat strips nespresso-capsules toegestuurd zouden krijgen. Maar tot op heden nog niets ontvangen.

melviper 05-12-2011

Nespresso citiz besteld voor pakjesavond. Product stond op de website "op voorraad", levertijd 2-4 werkdagen... zou zeker binnen zijn voor pakjesavond!! Niet dus..
Vanavond geen nespresso in de zak, erg jammer. werd door winkel erg lauw op gereageerd. "Kunnen we niets aan doen ligt aan de leverancier". Zet dan NIET dat je een product op voorraad heb! erg slordig.. zeg maar dag sinterklaasje

devip 28-12-2011

Uiteindelijk binnen gekregen op 14 december, was besteld 27 november!!!! Op 13 december een mailtje ontvangen waarin stond dat we als geste diezelfde week wat strips nespresso-capsules toegestuurd zouden krijgen. Nog niets ontvangen!!!!

Els Mak 25-11-2011

Prima service meedenkend en bekwaam.
Snelle levering.
Een zeer tevreden klant

Magdy el 20-09-2011

Winkelpersoneel vriendelijk en behulpzaam in winkel zelf. Aan de telefoon kreeg ik echter de informatie die mijn niet duidelijk op de website.
Uitleg, advies, ze zijn erkend door het merk dealer, waar door je garantie gewaarborgd HIER in Nederland.
Bestelt en betaald, volgende dag de bestelling met de TNT NL thuis met een welkom pakket.
Ik had probleem met het instellen van de koffiemachine, een telefoontje, krijg ik goed uitleg en goede advies, en dat voor het lokaal tarief.

Echt aanrader.

diny1958 26-05-2011

Fantastische service. De klantvriendelijkheid die men hier toont moet werkelijk gekoesterd worden.
Goede winkel, deskundig personeel en uiteraard een fantastisch apparaat.
Petje af.

Rob Baas 05-03-2011

Zeer kundig personeel, zeer goed advies
Bij problemen TOP service

Polar 137 24-01-2011

Ik ging naar deze shop om een Kenwood Major mixer aan te schaffen, maar eenmaal daar aangekomen en over de mogelijkheden van de cooking chef major te zijn ingelicht uiteindelijk deze machine aangeschaft.
De voorlichting was uitstekend en eerlijk en de service was uitstekend daar ik niet over een auto beschik werd de 30 kg wegende doos bij mij thuis gebracht zonder exstra kosten. Ik bezit deze machine nu 3 maanden en ben zeer tevreden zowel met de machine als met de service van deze winkel.

De Appeltaart der Appeltaarten 31-12-2010

Blij verrast heb ik woensdagochtend de Kenwood KM013 al ontvangen. Dit is slechts één dag na de verzending en slechts vier dagen na de bestelling terwijl er de kerstdagen tussen zaten!

Zelden gaat iets zo soepel als deze aankoop bij uw winkel en ik wil u dan ook complimenteren met deze manier van werken.

De eerste taarten zijn inmiddels gemaakt en het apparaat voldoet uitstekend.

Evelyn1 24-12-2010

Ik ben zeer tevreden over Kookshop de Pepermolen.
Ik had via de website een Jura Ena5 besteld. Helaas bleek deze het na een paar weken niet goed meer te doen. Op een door mij gestuurde mail, kreeg ik nog diezelfde dag telefonisch een reactie. Kookshop de Pepermolen heeft vervolgens op een zeer prettige manier het probleem afgehandeld en na een week had ik een nieuwe Jura Ena5 in huis.
Ik vind de website erg overzichtelijk, de bereikbaarheid is zeer goed en Kookshop de Pepermolen is erg klantvriendelijk.
Ondertussen geniet ik elke dag weer van een heerlijk bakje koffie!!

Janny-Joop 16-12-2010

Zeer prettige winkel, de eigenaar en het personeel zijn vakkundig en zeer vriendelijk. Afspraken worden altijd nagekomen en de aftersales is dik in orde.
Zeker een aanrader!

mas hensen 15-12-2010

Zeer vriendelijke stem van verkoopster. Werd snel gereageerd op het telefonisch verkeer. Bestelling en aflevering volgens afspraak. Ik kon het produkt in de winkel afhalen. Is centraal gelegen en het produkt had een scherpe prijs.