Kookshop De Pepermolen - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookshop De Pepermolen.

Kookshop De Pepermolen stelt zich voor

Kookshopdepepermolen.nl is al jaren de specialist op het gebied van espressomachines, keukenmachines en nog veel meer. U kunt terecht op onze website, maar u bent ook van harte welkom in onze winkel in Nieuwegein. Ouderwetse service voor scherpe prijzen. Naast goede service zorgen wij ook voor een snelle gratis verzending van uw bestelling.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adrie 29-09-2023

Omdat onze bestelling was "verdwenen " contact opgenomen en het uitgelegd. Hier werd direct actie op ondernomen en werd de bestelling nogmaals verstuurd. Andere dag in huis!
TOP service 👍

Stephan 04-06-2023

Op de website hebben we een koffiemachine uitgezocht, maar de winkel was voor ons ook dichtbij. Dus de volgende dag zijn we naar de zaak gegaan en daar zijn we gewoon echt uitstekend geholpen, (ook meteen een pannenset voor moeders meegenomen).
Iedereen hielp ons perfect met raad en daad. Kortom een uitstekende ervaring.

Lena 15-10-2022

Ik heb een bestelling gedaan op 28 augustus een vogelhuisje met vogel geluiden. ZWITCHERS BOX
Hij deed het op een gegeven moment niet meer. Gebeld naar de winkel en ik hoefde die ik al had niet eens terug te sturen.
Ze hebben mij een nieuwe gestuurd.
Ik ben daar zo blij mee en raad ook iedereen aan om hier te winkelen.
Prettige ervaring en het personeel ook heel vriendelijk aan de telefoon.
Dank jullie wel Kookshop De Pepermolen.
Ga hier wat vaker m'n inkopen doen.

Chris 18-05-2022

Leuke mooie winkel. Kundig personeel. Mooi assortiment. Sinds 1 jaar groter geworden. Zeker de moeite waard om eens te bezoeken.

Hans Wellens 20-02-2022

We zijn bij deze kookshop terrecht gekomen na goed zoeken op internet naar de revieuws. met name de revieuws die betrekking hebben op klantgerichtheid, service en prijs/kwaliteit verhouding. Deze zaak stak met hoofd en schouders er boven uit en was de reden om vanuit Zoetermeer een kijkje te gaan nemen. Goede communicatie en terugkoppeling over het bestelde produkt qua levertijd. Uiteindelijk onze nieuwe Jura E8 hier aangeschaft. leuk en waardevol welkomspakket erbij gekregen. leuke zaak, veel keuze, goede uitleg. de moeite om hier naar toe te gaan.

Jochem 28-12-2021

Een heel fijn, professioneel en persoonlijk bedrijf. Bij mijn bestelling kreeg ik een persoonlijk handgeschreven briefje. Ook was mijn bestelling heel snel en netjes geleverd. Zeker een aanrader en hier ga ik zeker nog veel vaker bestellen!

Lenie 24-12-2021

Gekozen voor deze shop omdat ze het voordeligst waren,
kende deze winkel niet en via website besteld.
Correcte snelle afhandeling, overzichtelijke verzending en een leuke persoonlijke attentie in de verpakking.

Bart 11-12-2021

Waarom zou je kiezen voor één van de grote ketens, als je voor dezelfde prijs zo vakkundig geholpen wordt! Bedankt voor de fijne service!

Chris du Puy 05-12-2021

Vakkundig vriendelijk personeel. Mooi assortiment prachtige nieuwe winkel.!

Maarten 05-12-2021

Prachtige JURA koffiemachine gekocht. Uitgebreid uitleg gekregen en heerlijk een kopje koffie mogen proeven. Hier kom ik terug.

Astrid 07-11-2020

Geweldig geduldig en duidelijk geholpen voor een jura ena 8 . Dat maakt je blij met je nieuwe aankoop ! En wat een service wordt naar de auto gebracht !!!!

Simone 05-06-2020

Goede service!
Ik had iets besteld wat niet meer op voorraad bleek te zijn. Ze hebben hun best gedaan en waren flexibel in het bedenken van een oplossing.

Blije klant 17-10-2019

Mooie zaak. Goeie webshop. Goed personeel. Prachtige producten! Ik kom hier graag. 👍🏼

Gerda 08-12-2018

Geweldige winkel voor kook liefhebbers!

Ik heb hier een crockpot gekocht, goed advies, vriendelijk personeel en geïnteresseerd in de mens. Mijn crockpot bevalt uitstekend, is gebruiksvriendelijk en een aanwinst voor mijn keuken. Naast deze aankoop kom ik hier vaker om wat te kopen en ook mijn messen worden hier perfect geslepen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eveline 25-10-2018

Goede service en snelle levering

De Pepermolen geeft goed persoonlijk advies en heeft een zeer snelle levering.
Het is altijd fijn als je online iets wilt bestellen maar je toch nog even wat meer wilt weten dat je dan kunt bellen en een goed advies krijgt over het product waar je een vraag over hebt.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

sjoerd 08-10-2018

top service en kennis van alle producten!

Ik ben geweldig geholpen!
goed advies en eerlijk, wat mij een goed gevoel geeft tijdens de aankoop van mijn producten.

Sonja Eding 13-08-2018

Super service en eerlijk advies bij Kookshop de Pepermolen

We komen al jaren bij Kookshop de Pepermolen. Ook nu weer voor een nieuwe koffiemachine. Dit keer een Jura. Maar ook onze vorige machine, Koffie, waterfilters en onderhoud van de machine komt bij hen vandaan. En nu er weer meer keuken spullen te koop zijn zijn we er regelmatig te vinden. Altijd vriendelijke hulp en een eerlijk advies.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W.M.F Eskes 22-06-2018

top hulp bij interessen in artikelen, kennis van zaken

De shop heeft een nieuwe, eigen uitstraling. heel overzichtelijk. De site wordt regelmatig aangepast en is origineel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sanne 14-06-2018

Voor goed advies en lekkere koffie moet je hier zijn!

Wij komen hier al een langere tijd en kochten meerdere producten. Waarom? Omdat ze goede service bieden, scherpe prijzen hebben en altijd tijd hebben voor een kop koffie en een praatje! Het personeel heeft verstand van de producten die ze verkopen en je merkt dat het echt hun passie is. Voor al je kookapparatuur kun je bij Kookshop De Pepermolen terecht! Tevens bieden ze online ook een goede service, echter krijg je dan niet dat lekkere bakje koffie ;-)!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Machiel 24-02-2018

Zeer goede service!

Wij kochten een Jura koffiezet apparaat bij Kookshop de Pepermolen. Wij hebben geruime tijd van het apparaat kunnen genieten tot onlangs de koffiemolen in het apparaat vastliep. De Pepermolen heeft dit garantiegeval met Jura perfect voor ons afgehandeld en ons apparaat is onder garantie gerepareerd. Binnen 1 week hadden wij ons werkende apparaat weer in huis. Complitementen voor deze service wij komen zeker weer terug.

Marije 02-01-2018

Mooie pannen & mannen

Voor de derde keer in deze leuke winkel geweest. Ik werd goed geholpen door het knappe en gezellige personeel en ben blij met m'n nieuwe pan en geurtje van Lampe Berger.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacques 27-12-2017

Service met een hoofdletter S

In deze snelle wereld van internetwinkels en 24/7 kunnen bestellen (en liefst zo goedkoop mogelijk) is een winkel als Kookshop de Pepermolen een verademing. Specialisatie op enkele merken koffiemachines, uitstekend advies en met een koffiemachine een welkomstpakket waar je zo twee maanden meer vooruit kunt. Maar een winkel laat zich pas echt kennen in de service die ze na de aankoop bieden of bij het afhandelen van een klacht. En dat doen ze uitstekend! Wij rijden zo weer een uur om, want hier krijg je Service met een hoofdletter S (en lekkere koffie staat klaar :-)

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Charlotte 28-11-2017

Super vriendelijk personeel

Product werd gedemonstreerd en achteraf telefonisch instructies gekregen omdat ik nog een aantal vragen had.

Petra 25-11-2017

Kwaliteit & service

De Pepermolen heeft een ruim assortiment echte kwaliteitsartikelen voor in de keuken (aankopen die je één keer doet en waar je de rest van je leven plezier van hebt), maar ook steeds meer leuke hebbedingetjes. Ik slaag er altijd voor een cadeautje! Doordat eigenaar er bijna altijd zelf is (ook als je de webshop belt, krijg je hem vaak aan de lijn) , is hier nog sprake van persoonlijke service. Hij denkt met je mee en geeft écht een eerlijk advies in het belang van de klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjolein 24-11-2017

Kundig, compleet en klantvriendelijk

Op advies van goede vriendin bij deze prachtige kookwinkel beland met mijn 2e hands Jura koffiemachine. Nadat deze zorgvuldig is gecheckt het advies gekregen om toch de maalschijven te laten vervangen. De machine is weer als nieuw en geeft heerlijke koffie. Om de juiste koffiesoort te kiezen voor mijn smaak, heb ik de diverse soorten mogen proeven in de winkel, met als resultaat een heerlijk koffie soort voor mijn eigen smaak. Kortom: super service, kundige medewerkers en daarnaast een compleet assortiment. Als ik nog iets nodig heb voor mijn keuken, zal ik zeker weer kiezen voor de Pepermolen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -