Kookshop De Pepermolen - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookshop De Pepermolen.

Kookshop De Pepermolen stelt zich voor

Kookshopdepepermolen.nl is al jaren de specialist op het gebied van espressomachines, keukenmachines en nog veel meer. U kunt terecht op onze website, maar u bent ook van harte welkom in onze winkel in Nieuwegein. Ouderwetse service voor scherpe prijzen. Naast goede service zorgen wij ook voor een snelle gratis verzending van uw bestelling.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.8

Bep 02-08-2017 In de winkel gekocht

Steengoede service De Pepermolen Nieuwegein

Bij aankoop kwamen zij meteen de Jura koffiemachine thuis installeren. Gisteren haperde het apparaat. Na telefonisch contact kwamen zij direct om te kijken en mee te denken. Opgelost dus. Klasse! Dat noemen zij service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Retourproces

Bibi 26-07-2017 In de winkel gekocht

Professioneel, kundig, perfect!

Gisteren mijn Kitchenaid Artisan opgehaald na heel lang wikken en wegen over de kleur (too many to choose!) Al kwam ik voor de vierde keer, elke keer weer even vriendelijk. Perfect advies, kundig en hebben écht kennis van hun assortiment. En ook niet te bang om "nee" te zeggen als je iets beter niet kan kopen. Top winkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nicolien 22-07-2017 In de winkel gekocht
Kookshop de Pepermolen in Nieuwegein

Fantastische service

Ondanks het verstrijken van de garantie termijn, zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. In de winkel het apparaat uitgeprobeerd en met klein nieuw onderdeel weer volledig gerapareerd mee naar huis!

Secrets of beauty 07-06-2017 Via de website gekocht

Snel, klantgericht, goede kennis, prettige omgang!

Deze mensen snappen het!
Alleen maar telefonisch gesproken en alles duidelijk aan me uitgelegd. Binnen no-time had ik de Jura koffiemachine in huis! Ze denken met je mee en bieden een goede prijs/kwaliteit/service/klantgerichtheid/kennis/enthousiasme etc...

Antoine 10-05-2017 Via de website gekocht

Uiteindelijk goed opgelost!

Ik heb een JURA E8 koffiemachine besteld en waterfilters "white". Het was me niet duidelijk dat voor mijn machine ik zogeheten waterfilters "smart" zou moeten bestellen. Dit had wat mij betreft beter vermeldt mogen worden. In eerste instantie wil de eigenaar de verzendkosten niet betalen maar na een telefonisch gesprek heeft hij dit alsnog wel gedaan. Kortom: wat problemen met bestellen (mede door mijn eigen fout) maar "at the end" keurig en kosteloos opgelost! Vaak weet je pas wanneer je de maken hebt met een "goed" bedrijf als er problemen zijn. Uit ervaring kan ik dus zeggen dat problemen hier netjes worden besproken en opgelost. Top!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Zeer tevreden klant 17-12-2016 In de winkel gekocht
City Plaza in Nieuwegein

Sfeer en top service

Sfeer, kennis en service is wat je krijgt in deze winkel.
De koffie stond klaar en al mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Top!

Pluspunten

• Sfeer
  • Kennis

Marije36 08-11-2016 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Een paar weken geleden bestelde ik een blender van Magimix. Deze bleek achteraf niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk. Ik werd hier dezelfde dag nog netjes over gebeld of dit voor mij een probleem was. Dat vond ik best bijzonder voor een webshop. De blender is met slechts één dag vertraging alsnog bezorgd. Kort samengevat: topwinkel!

Pluspunten

• Klanten zijn geen nummer
  • Goede website
  • Goed telefonisch bereikbaar voor vragen

Marlies 08-10-2016 Via de website gekocht

Hele goede service

Had deze webshop willekeurig gekozen omdat ze de beste aanbieding hadden voor de keukenmachine, die ik zocht. Bij de verzending ging iets mis bij de vervoerder, maar de winkel heeft daar heel snel en adequaat een oplossing voor gezocht. Zo had ik het apparaat de volgende dag alsnog op tijd in huis. Super service!

Rene 15-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website.
Goed overzicht van de producten,en aangegeven wel of niet op voorraad.
Bestelproces zeer duidelijk aangegeven.

Een paar keer gebeld i.v.m. track en trace code,zou nog komen,volgende dag weer gebeld,dag van de levering,een hekel aan antwoord apparaten,werd netjes terug gebeld met excuses en de tijd wanneer het geleverd zou worden.
Precies in de afgesproken tijd.
Vind dat keurig netjes,wel anders meegemaakt.
Retour procedure niet meegemaakt,maar staat duidelijk beschreven in de web site.

Assortiment
Uitgebreid assortiment,veel producten uit het boven segment,en de prijs van het gezochte artikel was goedkoper,maar mocht er een product zijn wat duurder zou zijn,geen moeite mee om het daar alsnog te bestellen.

Extra toelichting
Zelf een hekel aan antwoordapparaten,werd netjes binnen 10 min.terug gebeld.

john 02-07-2016 In de winkel gekocht
Kookshop de Pepermolen Nieuwegein

Relaxte sfeer,uitstekend advies en perfecte service laat ons steeds weer terugkomen in deze winkel.

Zowel een Quick Mill espressomachine in deze winkel gekocht als wel vandaag een ECM Casa bonenmaler. deze winkel heeft een grote vaste klantenkring en dat valt te begrijpen als je de service ervaart.

Assortiment
Ruime sortering van kwalitatief zeer goede apparatuur. Goed advies maakt een tevreden klant.

Extra toelichting
Vandaag een ECM Casa koffiemolen gekocht. Wij zijn er erg blij mee. De bonenmaler ziet er goed uit, maalt fantastisch, weinig geluid, zeer fijn gemalen bonen en de gratis meegeleverde koffie smaakt uitstekend. Dat alles voor een zeer goede prijs. Het advies om te kiezen voor deze kwalitatief zeer goede molen heeft ons zeer tevreden gestemd. Goed advies, zeer goede prijs en top service. Waar vindt je dat tegenwoordig nog? top!

JB 06-02-2016 In de winkel gekocht
NIeuwegein

Website is zeer overzichtelijk, geen onnodige ballast. De winkel zelf ik bijzonder makkelijk bereikbaar, parkeerruimte zeer dichtbij (wat makkelijk is als je met je nieuw gekochte Jura naar je auto wilt lopen).

doet alles om het product naar alle tevredenheid bij je te krijgen èn te houden. Niets is teveel gevraagd. Dit was niet de eerste espressomachine die we bij hem kochten en vast ook niet de laatste (al hopen we dat dat nog heel lang duurt).

Assortiment
Ik wilde eigenlijk nooit een Jura. Maar De Pepermolen levert tegenwoordig alleen nog Jura (zijn servicestandaard past niet bij andere merken). Ik heb het apparaat nu bijna twee maanden en ik ben erg enthousiast over Jura!

Overigens heb ik het niet over het overige assortiment, daar heb ik me niet in verdiept.

Aanbeveling
Als je voor een goede koffiemachine gaat voor een goede prijs, met een prettige aankoopbeleving, dan moet je naar De Pepermolen.

J 17-01-2016 Via de website gekocht

Je krijgt echt persoonlijk advies en na-service. Je koopt voor een internetprijs, maar je op advies en begeleiding wordt gelukkig niet bezuinigd. Je vragen worden echt beantwoord. Ook was er een typefout in de tekst en was de medewerker bereid hier in tegemoet te komen.

Assortiment
Veel leuke machines voor scherpe prijs en bijbehorende accessoires.

Aanbeveling
Door de scherpe prijs, persoonlijk advies, meedenken, niet opdringerig, snelle levering, kwalitatief assortiment.

Extra toelichting
Aanrader voor als je goede kookspullen zoekt en ook daar goed advies voor wilt en persoonlijk advies.

marijke 23-10-2015 Via de website gekocht

Via de webshop heb ik een slowcooker besteld: degene die ik wilde was bij de Pepermolen het voordeligst én zonder verzendkosten. De bezorging gebeurde snel en ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status. Helaas ontbrak er een essentieel onderdeel (buiten de schuld van de Pepermolen), maar na een telefoontje naar Nieuwegein werd dit direct opgestuurd en de volgende dag kon ik mét het onderdeel mijn eerste slowcookgerecht maken.
Voor een volgende keukenaankoop kijk ik zeker als eerste bij de Pepermolen!

jjveldman 04-06-2015 Via de website gekocht

Snel bezorgd, heldere communicatie

Wij hadden de amandekleurige Kickmaster besteld, maar wilden toch liever de witte. De volgende dag stond de bezorgservice weer op de stoep en konden we op de drempel van ons huis de Wesco omruilen. Chapeau!

Aanbeveling
Zeer goede service, snelle levertijd, scherpe prijzen

Yvonne Bloos 03-03-2015 In de winkel gekocht

Makkelijk bereikbaar.

Service is boven verwachting!

Assortiment
Alleen maar mooie producten van hoge kwaliteit.

Extra toelichting
Een half jaar geleden kochten we een melk opschuiven van nespresso in deze winkel. Omdat er steeds op dezelfde plek melk aankoekte in het apparaat ben ik even terug gegaan naar de winkel, Ondanks dat ik het apparaat niet geheel volgens de beschrijving had behandeld en ik geen bon meer had, kregen we zonder enige twijfel een heel nieuw apparaat! Wij vinden dit echt top service!

afrika07 20-02-2015 In de winkel gekocht
Nieuwegein

geen online aankoop gedaan, maar ik vind de website wel duidelijk en goed te vinden wat je zoekt.

winkel is goed bereikbaar. Goede uitleg van het apparaat en koffie konden we proeven. Nadat apparaat was gekocht was ik niet zo tevreden over de cappucino. een andere melkschuimer gekregen om uit te proberen.Deze gaf een beter resultaat. De melkschuimer die duurder was werd zonder bijkomende kosten omgeruild. Top service met professioneel personeel.

Assortiment
Prijzen zijn zeker concurrerend. Voor de Jura die ik heb gekocht was de Pepermolen de goedkoopste.

Aanbeveling
Professioneel en vriendelijk personeel, die je ruimschoots de tijd geeft om je keuze te maken. Top service. Men houdt zich aan de afspraken. Moet men terugbellen wordt dit ook gedaan. Ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Ik heb geen punten die niet goed zijn. Top winkel, goed assortiment, vriendelijk personeel, service is top, men houdt zich aan de afspraken. Deze winkel is een echte aanrader.

escalera1970 16-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik kom hier al jaren. Werkelijk top service geen opdringerig gedoe, goede prijs en doen nooit moeilijk.

H. Economicus 30-11-2014 Via de website gekocht

In no time besteld en account aanmaken is niet verplicht.

Uitvoerig mij te woord gestaan per mail/telefoon mbt vragen. Ongekend goed.

Aanbeveling
Snelle levering, prima service. Assortiment niet beoordeeld omdat ik product KuvingB600S eerst had gekozen en daarna leverancier (mede o.b.v. heel veel positieve ervaringen van anderen, waarbij ik me graag aamsluit)

liesse 16-10-2014 In de winkel gekocht

internet afgestruind om lampjes te vinden voor peugeot peper- en zoutmolenset die 6á7 jaar oud was. omdat ik deze cadeau had gekregen en de gever is overleden, wist ik niet waar het gekocht was. niemand wilde mij hieraan tegemoetkomen omdat het niet in hun winkel gekocht was. maar deze kookshop vroeg gewoon meteen mijn adres en stuurde me prompt, als service, 2 lampjes op terwijl het artikel daar niet gekocht was!!

Assortiment
dit had ik helemaal niet verwacht

zie "Service"

coosten 07-10-2014 In de winkel gekocht

winkel is gevestigd in mijn woonplaats

Aanbeveling
tijd voor de klant, goede service en prijs-/kwaliteitverhouding, scherpe prijs

Extra toelichting
Wat een geweldige service: ik heb ruim 4 maanden een gloednieuwe Magimix keukenmachine mogen uitproberen zonder verplichting tot aankoop over te gaan. Daarna heb ik zelfs 2 kleuren machines mee naar huis mogen nemen om tot een juiste keuze voor op mijn aanrecht te maken. Het is de zwarte Magimix 4200 geworden en gebruik 'm met veel plezier.

Taro27 22-05-2014 Via de website gekocht

Klantenservice doet snel en adequaat haar werk. Echt top!

Aanbeveling
Kookshop De Pepermolen wordt door mij zeer aanbevolen. De snelheid waarmee ik ben geholpen, is uitmuntend geweest.

Extra toelichting
Bij Kookshop De Pepermolen kun je met een gerust hart iets kopen via het internet. Na het plaatsen van mijn bestelling werd deze al vlot geleverd. Het geheel was keurig ingepakt. Naar aanleiding van de aankoop heb ik contact moeten opnemen met Kookshop De Pepermolen. Ik ben zeer snel en zeer goed geholpen. Uit eigen beweging heeft Kookshop De Pepermolen een oplossing geboden waar ik zeer tevreden over ben.

jac1234 15-04-2014 Via de website gekocht

Perfecte website. Overzichtelijk en duidelijk!

Gebeld voor een Jura IMPRESSA Z9 One Touch TFT machine en doordat Jura de levering vertraagde werd de machine 2 dagen later door de eigenaar zelf bij ons thuis bezorgt. Hij heeft hem geinstalleerd en uitgebreide tips gegeven! Dit is wat mij betreft top-service! Echt heel veel dank voor deze extra service!

Assortiment
Uitstekend. Je kunt de types goed met elkaar vergelijken.

Aanbeveling
Deze eigenaar heeft begrepen dat je naast een webshop heel veel toegevoegde waarde kan leveren! De persoonlijk benadering en de uitgebreide informatie was zeer waardevol.

peter van der aa 14-03-2014 Via de website gekocht

Ik belde voor de Versapers aankoop en wat advies daarover, en kon ook gelijk telefonisch bestellen. Ook de de tweede keer ging het weer net zo met de aankoop van een slow cooker.
Beide apparaten waren op voorraad en werden per omgaande verzonden.

Het telefonisch gesprek was gemoedelijk.
Mijn ervaring is dat je je een gewaardeerde klant voelt bij deze firma. Zij doen oprecht hun best om iemand goed en snel te helpen.

Aanbeveling
Ik kan deze winkel voor 100% aanbevelen.

Extra toelichting
Geen minpunten. Pluspunten: Snelle levering / afwikkeling en vriendelijkheid. Bij een mogelijke volgende aankoop houd ik me graag weer aanbevolen! Bedankt voor jullie prettige service!! Mvg Elly

Denis007 21-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Scherpe prijzen, gratis verzending, ook naar België! Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Top service, internet prijzen en gemak met een persoonlijke aanpak. Hebben ook een leuke winkel trouwens. Neen ik heb hier geen aandelen maar ben gewoon laaiend enthousiast. Een aanrader!

antonhummel 20-02-2014 Via de website gekocht

of winkel of internetverkoop

snel, vakkundig en telefonische navraag
gebeurt uiterst vriendelijk en deskundig

Assortiment
kan altijd uitgebreider maar hier goede merken

Poeletjes 15-02-2014 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Site niet optimaal, kennis medewerkers zelf top. Dus gewon even de winkel bezoeken.

Onvoorstelbaar goede service en kennis van het product. Hebben alle ingesteld opdat we bij thuiskomst stekker erin koffie drinken konden doen

Assortiment
Machtig spul voor een kookgek

Aanbeveling
Op eenzaam niveau, niet alleen via Internet maar al 30 jaar ook in de winkel. Ik rijdt er graag voor om, woon niet meer in de buurt

Extra toelichting
In het oerwoud van Internet is deze winkel voor de serieuze zoeker een bezoekje waard. Goede productkennis, top service en mooi assortiment. De internet shops en de Electronicaketen schreeuwers verbleken in vergelijking tot dit winkeltje.

jnabak 24-01-2014 In de winkel gekocht
nieuwegein

Aanbeveling
super fijne winkel, geen klets praat maar goed advies.

Extra toelichting
we gingen eigenlijk voor de Solis sapcentrifuge. bij binnen komst werden we niet gelijk aangevallen en keken wat rond. de verkoper gaf ons rustig de tijd en bood een kopje koffie aan. hij gaf ons duidelijke uitleg over de sapcentrifuge maar kwam ook met een goed advies over de Versapers 2 of 3G. de keuze liet hij echt aan ons, we mochten het gewoon proberen en anders ben je hem gewoon weer terug, geen probleem. ik ben echt dol gelukkig met deze versapers. m.vr.gr Fam Bak

Kelly Cormack 03-01-2014 Via de website gekocht

Telefonische bereikbaarheid en verdere gemak was uit de kunst.

Meedenken richting de klant en niet richting eigen portemonnee. Klasse.

Assortiment
Niet veel ervaring mee maar de betere merken worden aangeboden. Geen rotzooi.

Aanbeveling
Mocht je elders een tientje minder betalen, ga dan nog steeds naar de kookshop. Je koopt er met een glimlach en die verdwijnt achteraf ook niet.

Extra toelichting
Deze machine aangeschaft via de kookshop. Na het eerste telefonisch contact bleek gelijk al dat deze shop de juiste was. Een gedreven verkoper die het hart op de goede plaats heeft zitten. Dat maakt het verschil hier.

mishel72 28-12-2013 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Komen er al jaren. Net de magimix 5200 XL gekocht. Eerlijk gezegd gaan we het liefst naar ze toe ipv de website. Echt een aanrader. Zulke aardige mensen.

Altijd behulpzaam. Denken altijd mee met de klant. En verkopen alleen producten waar ze zelf achter staan. Maar durven ook te zeggen wat de plus en min punten zijn

Assortiment
Verkopen alleen producten waar ze zelf achter staan. Maar durven ook te zeggen wat de plus en min punten zijn. Zie ook service.

Aanbeveling
We doen niet anders dan aanbevelen.

Extra toelichting
Zie andere punten. Ze stellen de beoordeling van klanten boven alles maar hebben zelf een duidelijke mening over de voor- en nadelen van de producten. Ze staan altijd voor je klaar.

guest999 23-12-2013 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Bij het navragen van de beschikbaarheid van het product werd ons vooraf mede gedeeld of we het apparaat thuis gestuurd wilde hebben , willen reserveren of gelijke wilde ophalen.

Uitgebreide toelichting over het product veel ervaring omtrent de producten in huis. Meehelpen tot buiten de winkel . Vriendelijk duidelijk, meehelpend

Assortiment
Veel keuze op internet en een kwalitatief goed assortiment . In de winkel zelf waren veel producten aanwezig maar de ruimte aan zich was niet al te groot.

Aanbeveling
Voor vakkundig , eerlijk en service gericht advies zou ik zeker eens langs gaan. Een echte ondernemer met hart voor de zaak en de klant.

Extra toelichting
Eerlijk open en oprecht. Goede service duidelijke uitleg en een goede prijs. Gewoon eerlijk en correct. Daarbuiten een vriendelijk en zeer aangename verkoopgesprek.

lennartvandenheuvel 29-10-2013 In de winkel gekocht

Makkelijk te bereiken!

Zeer bedreven en gedreven service!

Assortiment
Assortiment is dat als van een chefkok! De menukaart is wellicht wat kleiner maar de producten met zorg geselecteerd!

Aanbeveling
Ik heb zelden zo een goed ondernemerschap gezien! De waarde van de klant staat hoog in het vaandel. Door voor de Pepermolen te kiezen word je nog behandelt als klant en niet als nummer!

Extra toelichting
Nadat ik op de site van Kookshop de Pepermolen kwam de telefoon gepakt voor informatie! Vakkundig werd er gereageerd op al mijn vragen, je merkt dat er tijd is voor de klant! Na het lezen van de voorgaande recensies en het goede contact aan de telefoon heb ik het besloten de magimix op te halen, in plaats van te laten versturen! Ik kan mij volledig vinden in voorgaande positieve recensies! Tot slot, er zijn nog maar weinig winkels (en dit is mijn eerste) waar de klant centraal staat! De kracht die grootmachten als Mediamarkt en Saturn denken te hebben wordt tenietgedaan door de kracht van een `kleine` (internet)winkel in Nieuwegein! Hulde!

dickeneus 03-10-2013 Via de website gekocht

Het artikel erg simpel online plaatsen.
Aftersales erg vriendelijk en goed.
De fysieke winkel indien nodig via gewoon netnummer snel te bereiken
Heerlijk zoals het hoort.

Service is *****
Plooibaarheid richting klant is *****
Bereidheid om te luisteren is *****

Assortiment
Assortiment uitgebreid en van hoge kwaliteit voor een groot publiek.

Aanbeveling
Vriendelijke vakwinkel voor iedereen die lekker en gezond wil eten of het wil leren en de juiste kwaliteit daar bij zoekt.

Extra toelichting
De problemen met onze blender Solis 834 onder de aandacht van de Hr. Peter de Gier gebracht. Ik heb een hele korte lijn bij Solis waren zijn woorden. En dat bleek niet zomaar een opmerking te zijn. Vrijdag namiddag blender opgestuurd Solis Service Dienst. Dinsdagmiddag 13.30 nieuwe blender Solis 834 in ons bezit. Geleverd door Solis Nederland dus in 1,5 werkdag.

Winand 19-07-2013 Via de website gekocht

De bestelling is eenvoudig online te plaatsen. Mochten er na de levering toch problemen voordoen is de service erg goed. Geen duur 0900 nummer, maar gewoon een netnummer. Geen call center medewerker, maar gewoon de winkel aan de lijn.

De service staat op een ongekend hoog niveau. Mijn bestelling bleek een fabricage fout te hebben. Het omruilen was zo gebeurd, zonder gedoe. Klanttevredenheid is belangrijker dan snel geld maken.

Assortiment
Een uitgebreid assortiment van alleen maar kwaliteitsmerken. De webshop heeft ook gewoon een fysieke winkel, waar je eventueel langs kan gaan om de producten te vergelijken en deskundig advies te krijgen. De medewerkers zijn echt mensen uit het vak.

Aanbeveling
Ik ben op een voor mij ongewoon vriendelijke en meer de correcte manier geholpen. Bij deze winkel staat de klant tevredenheid hoger dan het snel verdienen.

Extra toelichting
Mijn review hieronder is zo lovend dat het doorgestoken kaart zou kunnen lijken. Ik heb gisteren een ervaring gehad in klantvriendelijkheid. Die voor mij heel bijzonder is. Mijn via internet bestelde waterkoker bleek een fabricage fout te hebben. Na telefonisch contact afgesproken om een nieuwe waterkoker op te komen halen. Ik moest toch in de buurt zijn voor mijn werk, dus dat was geen probleem. Om het defect aan de nieuwe waterkoker te tonen had ik mijn drie jaar oude defecte waterkoker van het zelfde merk en model ook meegenomen. Deze had juist niet dit probleem. In de winkel werd bij het zien van mijn drie jaar oude waterkoker, spontaan door de heer De Gier voorgesteld om mijn geld terug te storten en mij een nieuwe waterkoker mee te geven. Het was volgens hem niet redelijk dat mijn oude waterkoker van een kwaliteitsmerk na drie jaar al kapot zou zijn. Hij zou dit wel met de fabrikant oplossen. Ik had deze waterkoker in het verleden niet bij hem gekocht. Hierdoor verdiende hij niks aan mij en had ook nog werk aan mij, omdat hij met de fabrikant in gesprek moest. Deze vorm van service ben ik nog nooit ergens tegengekomen. Ik vond het gebaar zo bijzonder dat ik een review moest schrijven. Zij verdienen het om succesvol te zijn met hun bedrijf! Een bedrijf dat volgens mij de bedrijfsvorm van de toekomst heeft. Een kleine showroom, met daarnaast een goede webwinkel en een ouderwets goede service.

smedtje240 18-07-2013 Via de website gekocht

Kiezen op internet, betalen via internet, onmiddellijke en keurige afhandeling.

Zowel bij aankoop als bij een garantie werd alles superfijn geregeld.
NIET zoals op vele plaatsen dat je moet vragen, aandringen, antwoordapparaten enz., nee, net andersom : een mailtje en ik werd zelf gecontacteerd met alle info voor de verdere afhandeling. Alles werd supersnel en supergoed geregeld. Tevens werd ik op de hoogte gebracht hoe alles verliep.
NOOIT eerder geziene service.
200 % tevreden. Dikke aanrader.

zie bovenstaande.
Reeds tal van slechte ervaringen via internet, dit was gewoonweg ongezien goed.

treintje33 14-07-2013 Via de website gekocht

Super!

Extra toelichting
Al een poosje was ik aan het nadenken en rondkijken voor een keukenmachine van Magimix. Ik twijfelde erg tussen twee modellen, maar helaas ben ik niet woonachtig in de buurt van de winkel en daarom moest ik mijn keuze op afstand maken. Nadat ik mijn bestelling had ontvangen leek het me toch dat ik de verkeerde keuze had gemaakt. Ik belde met de winkel en werd super te woord gestaan! Ik kon meteen merken dat de medewerkers heel deskundig en vakkundig zijn! Er werd aangegeven dat het geen enkel probleem was om het product te ruilen en de volgende dag al lagen er verzendstickers in de brievenbus. Ik kon hiermee het apparaat kosteloos retourneren. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van mijn retouren en het verschil werd meteen terug overgemaakt! Ondertussen heb ik een ander model mogen ontvangen.. maar nu ik het verschil zie tussen beide machines zou ik het alsnog graag willen omruilen, ik heb er spijt van! (Dat is het nadeel van op afstand iets kopen) Ik zou erg graag dichter in de buurt hebben gewoond van 'de pepermolen' want ik denk dat ik in de winkel met behulp van deze vriendelijke en deskundige medewerkers mijn keuze meteen goed had kunnen maken. Ik zou zeker aanraden om bij 'de pepermolen' u bestelling te plaatsen of ten raadde te gaan voor advies. Ze hebben een enorme goede service en zijn ontzettend klantvriendelijk! Daarbij weten ze inhoudelijk echt goede dingen te vertellen over de producten en te adviseren. Ik heb een erg goed gevoel bij deze winkel en zal dit dan ook met veel plezier aan anderen doorgeven!

treintje33 18-07-2013

Nog even een aanvulling op bovenstaande review. Ik heb zondag een email gestuurd naar kookshop de Pepermolen met mijn dilemma over de Magimix keukenmachine en dat ik spijt had van mijn ruiling. Maandagochtend kreeg ik al vroeg een mail terug en ook nu gaf DHr de Gier aan: 'geen paniek, we maken het in orde, geen probleem!!'
Ik had aangegeven dat ik eventueel zelf de verzendkosten wel wilde betalen, omdat ik me een beetje opgelaten voelde, maar dhr de Gier gaf meteen aan dat hij een verzendsticker zou opsturen waarmee ik de machine kon retourneren.

Ik kan niet anders zeggen dat 'de Pepermolen' een enorme klantvriendelijkheid en service heeft! Ze denken met je mee, adviseren zeer deskundig en laten je voelen dat je als klant echt belangrijk bent. Op afstand wil ik ze dan ook enorm bedanken voor deze behandeling!

Koeniev 12-07-2013 In de winkel gekocht
Nieuwegein

De website is duidelijk. De winkel is met de auto goed bereikbaar (een paar minuten lopen) en ligt zeer dicht bij de stad Utrecht.

Vriendelijke mensen die uitgebreid de tijd nemen om uitleg te geven over het product.

Assortiment
Het is een relatief kleine winkel met de betere merken.

Aanbeveling
Service gerichte en goede prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Vriendelijke mensen die service gericht zijn.

rob vd bor 07-06-2013

Extra toelichting
een jura f 7 gekocht bij deze winkel en ik kan het alleen maar bijzonder aanbevelen.goede voorlichting en bijzonder prettig geholpen ,goede kennis van zaken.mocht je overwegen om zo'n machine aan te schaffen dan is deze onderneming zeer aan te bevelen.

nickbestelt 13-05-2013

Korte versie: Alles naar afspraak afgehandeld en zeer soepele website,goede voorwaarden voor leveren en retourneren, maar daar bovenop een zeer complete en prettige dienstverlening door het personeel.

Vrijdags een bestelling geplaatst; een fluitketel voor moederdag.
Pas na de bestelling bedacht dat deze fluitketel mogelijk te klein zou zijn.

Na een prettig gesprek met de winkel en na een controle van de voorraad werd ik even later gebeld dat de gewijzigde bestelling verstuurd zou worden, in de hoop deze zaterdag te bezorgen.
Levering op zaterdag; uitstekend!

Op maandag bellen met de winkel om alsnog de kleine fluitketel te bestellen. Hoewel een andere medewerker, wederom zeer fijne en professionele dienstverlening via de telefoon: retoursticker voor de geleverde fluitketel werd opgestuurd en het resterende bedrag teruggestort.

In mijn contact met deze winkel zie ik geen verbeterpunten.

Captain2choas 02-03-2013

Snel geleverd, laagste prijs. Zelf door verkeerd gebruik het deegmes en aandrijfas beschadigd. Na een vriendelijk telefoongesprek werd dit geheel kosteloos gerepareerd en teruggestuurd. Terwijl het buiten de garantie viel. Top!

pepermolen 01-02-2013

wat een goede service bij de pepermolen in
nieuwegein! het klepje van mijn waterkoker sloot
niet meer, zonder pardon een nieuwe waterkoker
gekregen! top! Dat terwijl de garantie was verlopen.......

Ron Witkamp 31-01-2013

Uitstekende service! De Pepermolen controleert de spullen ook voordat ze verzonden worden. Het door mij bestelde apparaat bleek beschadigd en nog dezelfde dag kreeg ik een erg net en vriendelijk telefoontje dat de bezorgtermijn van 1 dag daardoor niet gehaald werd. Nieuw apparaat kwam de volgende dag. Ik besloot te kiezen voor een andere kleur en men deed daar niet moeilijk over. Toen mijn vrouw ook nog eens apart een extra accessoire bestelde werd die netjes nog even toegevoegd aan mijn eerste bestelling om verzendkosten uit te sparen. Deze winkel is een echte aanrader!

Barbara69 18-01-2013

Lang getwijfeld voor de aankoop van de Magimix, eerste keukenmachine die ik gekocht heb. Kon bij de Pepermolen met vragen terecht en na de bestelling werd hij snel en goed geleverd. Aanrader dus!

Mopke 03-01-2013

Goede website waarop veel informatie te vinden is, ben mijn apparaat zelf gaan ophalen (woon in de buurt). Deskundig personeel, uitgebreide voorlichting; een aanrader!
Ook aftersales is prima, alle accessoires zijn gewoon uit voorraad leverbaar.

Hetty K 23-12-2012

Een groot compliment voor de mensen van de Pepermolen: twee jaar geleden kochten we er een Jura espressomachine, die eergisteren een storing gaf. Op mijn mail ontving ik - ondanks de zeer drukke zaterdag voor Kerst - binnen een half uur een telefonische reactie. Vandaag (zondag) mocht ik al langskomen met het apparaat: de Pepermolen heeft het probleempje opgelost én daarnaast het hele apparaat van onder tot boven schoongemaakt. Ondanks de grote drukte in de winkel(koopzondag) nam men alle tijd en volop aandacht voor ons. De Pepermolen biedt naast fantastische producten en veel kundigheid een onovertroffen service: veel complimenten. Een adres dat ik iedereen aanraad!

Hjf1956 15-12-2012

In de afgelopen week ben ik 2x in de winkel in Nieuwegein geweest om mij te laten voorlichten over de diverse expresso machines. Ik zocht een adres met de prijzen van een webshop, maar de service van een lokale winkel. Bij de Pepermolen werd uitgebreid op mijn vragen ingegaan en met veel enthousiasme het e.e.a. getoond. Desondanks werd mij geen keuze opgedrongen. Na het hele verhaal ben ik weggegaan zonder iets te kopen. Meestal zie je dan de ware aard van de verkoper. En inderdaad, met een gemeende positiviteit wenste hij mij veel succes met de beslissing. Je bent hier echt klant. De volgende dag teruggekomen en een Siemens apparaat besteld. Ik hoop natuurlijk dat de aftersales van hetzelfde niveau zal zijn als de presales.

InekeFrans 27-11-2012

Hier is de klant nog echt koning!

Was erg aan het twijfelen over de aankoop van een machine.
Wist absolut niet wat de verschillen waren dus ging opstap naar de Pepermolen
waar je nog gewoon kan kijken! wat er allemaal te koop is.
De verkoper gaf mij het advies om een machine mee naar huis te nemen zodat we het goed konden uitproberen. dat hebben we gedaan en wij waren er zeker van de machine ging er komen, Met de hulp van de zeer vakkundige verkopers is de keus gevallen op de Impressa C9 Bedankt mensen van de Pepermolen voor de geweldige service.

Frans en Ineke Kooij

24Sylvia 02-10-2012

De website is duidelijk en geeft info over de producten.
Telefonisch is de winkel goed te bereiken.
We hebben zelf de kenwood opgehaald en kregen een zeer goed advies over de machine. Omdat deze winkel oficieel dealer is kregen we een extra accessoire kado via Kenwood.
Het aparaat is zeer handig in de keuken. Al veel beslag, brooddeeg en zelf speculaas deeg mee gemaakt. Neemt veel werk uit handen. foodprocessor( gratis van kenwood) hakt en raspt van alles super snel.

Cecilia99 01-10-2012

Snelle efficiënt en vriendelijke service. Na 4 maanden gebruik deed de blender het niet meer, Het was mij duidelijk dat deze defect was. Ik heb ze gebeld en de dag nadat ik het defecte apparaat terug heb gestuurd kreeg ik meteen een nieuwe. Een snellere en correctere service kan ik mij niet voorstellen. Zeer goede ervaring, De kookshop Pepermolen heeft alles wat je als consument verwacht van een winkel. ouderwets goed!

Noknok 22-09-2012

Wat een verademing! Een webwinkel met liefde voor zijn producten. Ruim de tijd, teruggebeld als het nodig is en goed advies.

Na wat rond shoppen/kijken gebeld met de Pepermolen, omdat we de geselecteerde machine wilde bekijken. Dit lag in het magazijn en zou worden gehaald. Netjes teruggebeld dat hij tijdelijk niet op voorraad was behalve een demo. Afgesproken dat we langs zouden komen en dat de levering van de machine erna zou komen. In de winkel word liefde voor het vak gecombineerd met interesse in de klant. Uiteindelijk een keuze gemaakt en ruim na sluitingstijd met een netjes ingestelde machine tevreden huiswaarts gekeerd. De Pepermolen een echte aanrader.

dfriskes 22-08-2012

Op de webwinkel van Kookshop de Pepermolen een Kenwood KM030 gevonden. Omdat ik toch wat vragen had heb ik ze gebeld en telefonisch overleg gehad.

In het telefoongesprek gelijk de machine besteld. Een aanbetaling was niet nodig. Machine zou besteld worden bij Kenwood en levering zou ongeveer twee weken duren. Dit werd helaas iets langer. Tussentijds ben ik keurig gebeld door de winkel om door te geven dat het wat langer zou duren, dat kom je niet vaak meer tegen!

Vanochtend werd ik gebeld dat de machine binnen was. Omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was naar de winkel ben ik het apparaat zelf gaan ophalen.

Wat een verademing! Kookshop de Pepermolen is een zeer mooie winkel in het winkelcentrum van Nieuwegein en geen loodsje achteraf op een schimmig industrieterrein. De heer en de dame die er werken zijn super vriendelijk en doen echt hun best voor je. Ik weet zeker dat ik in de toekomst nog vaker naar deze winkel zal gaan voor producten.

Wat mij betreft echt een aanrader. En als je de mogelijkheid hebt om zelf af te halen zeker doen!