Kookshop De Pepermolen - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookshop De Pepermolen.

Kookshop De Pepermolen stelt zich voor

Kookshopdepepermolen.nl is al jaren de specialist op het gebied van espressomachines, keukenmachines en nog veel meer. U kunt terecht op onze website, maar u bent ook van harte welkom in onze winkel in Nieuwegein. Ouderwetse service voor scherpe prijzen. Naast goede service zorgen wij ook voor een snelle gratis verzending van uw bestelling.

Deze score is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,4

Marjolein 24-11-2017

Kundig, compleet en klantvriendelijk

Op advies van goede vriendin bij deze prachtige kookwinkel beland met mijn 2e hands Jura koffiemachine. Nadat deze zorgvuldig is gecheckt het advies gekregen om toch de maalschijven te laten vervangen. De machine is weer als nieuw en geeft heerlijke koffie. Om de juiste koffiesoort te kiezen voor mijn smaak, heb ik de diverse soorten mogen proeven in de winkel, met als resultaat een heerlijk koffie soort voor mijn eigen smaak. Kortom: super service, kundige medewerkers en daarnaast een compleet assortiment. Als ik nog iets nodig heb voor mijn keuken, zal ik zeker weer kiezen voor de Pepermolen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marianne 23-11-2017

Super uitleg en service

Eigenaar stond met een Jura stand op de 50+ beurs en gaf uitleg over diverse koffiemachines. Bij thuiskomst nagedacht over welke machine geschikt voor ons zou zijn. Wij kwamen op een nieuwe type Jura machine uit die weken later in verkoop zou gaan. Daarna regelmatig telefonisch contact met de winkel gehad. Ze namen echt de tijd en hebben veel moeite gedaan. Aangezien wij service heel erg belangrijk vinden, hebben wij besloten de machine bij Kookshop De Pepermolen te kopen, ook al was het 70 kilometer rijden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart van Schaik 23-11-2017

Top service en hoe kwailteit

Afgelopen week heb ik cadeaus gekocht voor een aantal kook fanaten in de familie. Ik werd hier perfect geholpen en de jongen in de winkel had alle tijd om me te adviseren. De cadeaus werden positief in ontvangst genomen. Ik had helaas een verkeerde pan besteld maar deze werd zonder problemen omgeruild voor de juiste. Kortom, top service en team.

Zeer tevreden klant 23-11-2017

Fantastische kookwinkel!

Een winkel met personeel dat weet waar ze het over hebben.
Mooie merken en leuke gadgets om cadeau te doen.
Echt een aanrader!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn 21-11-2017

Fijne communicatie. Goede service

Fijne web/winkel duidelijke uitleg groot assortiment gezelligheid en duidelijke communicatie. Hier kom ik nog eens terug. Dank jullie wel

Bep 02-08-2017

Steengoede service De Pepermolen Nieuwegein

Bij aankoop kwamen zij meteen de Jura koffiemachine thuis installeren. Gisteren haperde het apparaat. Na telefonisch contact kwamen zij direct om te kijken en mee te denken. Opgelost dus. Klasse! Dat noemen zij service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Retourproces

Bibi 26-07-2017

Professioneel, kundig, perfect!

Gisteren mijn Kitchenaid Artisan opgehaald na heel lang wikken en wegen over de kleur (too many to choose!) Al kwam ik voor de vierde keer, elke keer weer even vriendelijk. Perfect advies, kundig en hebben écht kennis van hun assortiment. En ook niet te bang om "nee" te zeggen als je iets beter niet kan kopen. Top winkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nicolien 22-07-2017

Fantastische service

Ondanks het verstrijken van de garantie termijn, zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. In de winkel het apparaat uitgeprobeerd en met klein nieuw onderdeel weer volledig gerapareerd mee naar huis!

Secrets of beauty 07-06-2017

Snel, klantgericht, goede kennis, prettige omgang!

Deze mensen snappen het!
Alleen maar telefonisch gesproken en alles duidelijk aan me uitgelegd. Binnen no-time had ik de Jura koffiemachine in huis! Ze denken met je mee en bieden een goede prijs/kwaliteit/service/klantgerichtheid/kennis/enthousiasme etc...

Antoine 10-05-2017

Uiteindelijk goed opgelost!

Ik heb een JURA E8 koffiemachine besteld en waterfilters "white". Het was me niet duidelijk dat voor mijn machine ik zogeheten waterfilters "smart" zou moeten bestellen. Dit had wat mij betreft beter vermeldt mogen worden. In eerste instantie wil de eigenaar de verzendkosten niet betalen maar na een telefonisch gesprek heeft hij dit alsnog wel gedaan. Kortom: wat problemen met bestellen (mede door mijn eigen fout) maar "at the end" keurig en kosteloos opgelost! Vaak weet je pas wanneer je de maken hebt met een "goed" bedrijf als er problemen zijn. Uit ervaring kan ik dus zeggen dat problemen hier netjes worden besproken en opgelost. Top!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Zeer tevreden klant 17-12-2016

Sfeer en top service

Sfeer, kennis en service is wat je krijgt in deze winkel.
De koffie stond klaar en al mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Top!

Pluspunten

• Sfeer
  • Kennis

Marije36 08-11-2016

Snel en klantvriendelijk

Een paar weken geleden bestelde ik een blender van Magimix. Deze bleek achteraf niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk. Ik werd hier dezelfde dag nog netjes over gebeld of dit voor mij een probleem was. Dat vond ik best bijzonder voor een webshop. De blender is met slechts één dag vertraging alsnog bezorgd. Kort samengevat: topwinkel!

Pluspunten

• Klanten zijn geen nummer
  • Goede website
  • Goed telefonisch bereikbaar voor vragen

Marlies 08-10-2016

Hele goede service

Had deze webshop willekeurig gekozen omdat ze de beste aanbieding hadden voor de keukenmachine, die ik zocht. Bij de verzending ging iets mis bij de vervoerder, maar de winkel heeft daar heel snel en adequaat een oplossing voor gezocht. Zo had ik het apparaat de volgende dag alsnog op tijd in huis. Super service!

nickbestelt 13-05-2013

Korte versie: Alles naar afspraak afgehandeld en zeer soepele website,goede voorwaarden voor leveren en retourneren, maar daar bovenop een zeer complete en prettige dienstverlening door het personeel.

Vrijdags een bestelling geplaatst; een fluitketel voor moederdag.
Pas na de bestelling bedacht dat deze fluitketel mogelijk te klein zou zijn.

Na een prettig gesprek met de winkel en na een controle van de voorraad werd ik even later gebeld dat de gewijzigde bestelling verstuurd zou worden, in de hoop deze zaterdag te bezorgen.
Levering op zaterdag; uitstekend!

Op maandag bellen met de winkel om alsnog de kleine fluitketel te bestellen. Hoewel een andere medewerker, wederom zeer fijne en professionele dienstverlening via de telefoon: retoursticker voor de geleverde fluitketel werd opgestuurd en het resterende bedrag teruggestort.

In mijn contact met deze winkel zie ik geen verbeterpunten.

Captain2choas 02-03-2013

Snel geleverd, laagste prijs. Zelf door verkeerd gebruik het deegmes en aandrijfas beschadigd. Na een vriendelijk telefoongesprek werd dit geheel kosteloos gerepareerd en teruggestuurd. Terwijl het buiten de garantie viel. Top!

pepermolen 01-02-2013

wat een goede service bij de pepermolen in
nieuwegein! het klepje van mijn waterkoker sloot
niet meer, zonder pardon een nieuwe waterkoker
gekregen! top! Dat terwijl de garantie was verlopen.......

Ron Witkamp 31-01-2013

Uitstekende service! De Pepermolen controleert de spullen ook voordat ze verzonden worden. Het door mij bestelde apparaat bleek beschadigd en nog dezelfde dag kreeg ik een erg net en vriendelijk telefoontje dat de bezorgtermijn van 1 dag daardoor niet gehaald werd. Nieuw apparaat kwam de volgende dag. Ik besloot te kiezen voor een andere kleur en men deed daar niet moeilijk over. Toen mijn vrouw ook nog eens apart een extra accessoire bestelde werd die netjes nog even toegevoegd aan mijn eerste bestelling om verzendkosten uit te sparen. Deze winkel is een echte aanrader!

Barbara69 18-01-2013

Lang getwijfeld voor de aankoop van de Magimix, eerste keukenmachine die ik gekocht heb. Kon bij de Pepermolen met vragen terecht en na de bestelling werd hij snel en goed geleverd. Aanrader dus!

Mopke 03-01-2013

Goede website waarop veel informatie te vinden is, ben mijn apparaat zelf gaan ophalen (woon in de buurt). Deskundig personeel, uitgebreide voorlichting; een aanrader!
Ook aftersales is prima, alle accessoires zijn gewoon uit voorraad leverbaar.

Hetty K 23-12-2012

Een groot compliment voor de mensen van de Pepermolen: twee jaar geleden kochten we er een Jura espressomachine, die eergisteren een storing gaf. Op mijn mail ontving ik - ondanks de zeer drukke zaterdag voor Kerst - binnen een half uur een telefonische reactie. Vandaag (zondag) mocht ik al langskomen met het apparaat: de Pepermolen heeft het probleempje opgelost én daarnaast het hele apparaat van onder tot boven schoongemaakt. Ondanks de grote drukte in de winkel(koopzondag) nam men alle tijd en volop aandacht voor ons. De Pepermolen biedt naast fantastische producten en veel kundigheid een onovertroffen service: veel complimenten. Een adres dat ik iedereen aanraad!

Hjf1956 15-12-2012

In de afgelopen week ben ik 2x in de winkel in Nieuwegein geweest om mij te laten voorlichten over de diverse expresso machines. Ik zocht een adres met de prijzen van een webshop, maar de service van een lokale winkel. Bij de Pepermolen werd uitgebreid op mijn vragen ingegaan en met veel enthousiasme het e.e.a. getoond. Desondanks werd mij geen keuze opgedrongen. Na het hele verhaal ben ik weggegaan zonder iets te kopen. Meestal zie je dan de ware aard van de verkoper. En inderdaad, met een gemeende positiviteit wenste hij mij veel succes met de beslissing. Je bent hier echt klant. De volgende dag teruggekomen en een Siemens apparaat besteld. Ik hoop natuurlijk dat de aftersales van hetzelfde niveau zal zijn als de presales.

InekeFrans 27-11-2012

Hier is de klant nog echt koning!

Was erg aan het twijfelen over de aankoop van een machine.
Wist absolut niet wat de verschillen waren dus ging opstap naar de Pepermolen
waar je nog gewoon kan kijken! wat er allemaal te koop is.
De verkoper gaf mij het advies om een machine mee naar huis te nemen zodat we het goed konden uitproberen. dat hebben we gedaan en wij waren er zeker van de machine ging er komen, Met de hulp van de zeer vakkundige verkopers is de keus gevallen op de Impressa C9 Bedankt mensen van de Pepermolen voor de geweldige service.

Frans en Ineke Kooij

24Sylvia 02-10-2012

De website is duidelijk en geeft info over de producten.
Telefonisch is de winkel goed te bereiken.
We hebben zelf de kenwood opgehaald en kregen een zeer goed advies over de machine. Omdat deze winkel oficieel dealer is kregen we een extra accessoire kado via Kenwood.
Het aparaat is zeer handig in de keuken. Al veel beslag, brooddeeg en zelf speculaas deeg mee gemaakt. Neemt veel werk uit handen. foodprocessor( gratis van kenwood) hakt en raspt van alles super snel.

Cecilia99 01-10-2012

Snelle efficiënt en vriendelijke service. Na 4 maanden gebruik deed de blender het niet meer, Het was mij duidelijk dat deze defect was. Ik heb ze gebeld en de dag nadat ik het defecte apparaat terug heb gestuurd kreeg ik meteen een nieuwe. Een snellere en correctere service kan ik mij niet voorstellen. Zeer goede ervaring, De kookshop Pepermolen heeft alles wat je als consument verwacht van een winkel. ouderwets goed!

Noknok 22-09-2012

Wat een verademing! Een webwinkel met liefde voor zijn producten. Ruim de tijd, teruggebeld als het nodig is en goed advies.

Na wat rond shoppen/kijken gebeld met de Pepermolen, omdat we de geselecteerde machine wilde bekijken. Dit lag in het magazijn en zou worden gehaald. Netjes teruggebeld dat hij tijdelijk niet op voorraad was behalve een demo. Afgesproken dat we langs zouden komen en dat de levering van de machine erna zou komen. In de winkel word liefde voor het vak gecombineerd met interesse in de klant. Uiteindelijk een keuze gemaakt en ruim na sluitingstijd met een netjes ingestelde machine tevreden huiswaarts gekeerd. De Pepermolen een echte aanrader.