Kookshop De Pepermolen - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kookshop De Pepermolen.

Kookshop De Pepermolen stelt zich voor

Kookshopdepepermolen.nl is al jaren de specialist op het gebied van espressomachines, keukenmachines en nog veel meer. U kunt terecht op onze website, maar u bent ook van harte welkom in onze winkel in Nieuwegein. Ouderwetse service voor scherpe prijzen. Naast goede service zorgen wij ook voor een snelle gratis verzending van uw bestelling.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dickeneus 03-10-2013 Via de website gekocht

Het artikel erg simpel online plaatsen.
Aftersales erg vriendelijk en goed.
De fysieke winkel indien nodig via gewoon netnummer snel te bereiken
Heerlijk zoals het hoort.

Service is *****
Plooibaarheid richting klant is *****
Bereidheid om te luisteren is *****

Assortiment
Assortiment uitgebreid en van hoge kwaliteit voor een groot publiek.

Aanbeveling
Vriendelijke vakwinkel voor iedereen die lekker en gezond wil eten of het wil leren en de juiste kwaliteit daar bij zoekt.

Extra toelichting
De problemen met onze blender Solis 834 onder de aandacht van de Hr. Peter de Gier gebracht. Ik heb een hele korte lijn bij Solis waren zijn woorden. En dat bleek niet zomaar een opmerking te zijn. Vrijdag namiddag blender opgestuurd Solis Service Dienst. Dinsdagmiddag 13.30 nieuwe blender Solis 834 in ons bezit. Geleverd door Solis Nederland dus in 1,5 werkdag.

Winand 19-07-2013 Via de website gekocht

De bestelling is eenvoudig online te plaatsen. Mochten er na de levering toch problemen voordoen is de service erg goed. Geen duur 0900 nummer, maar gewoon een netnummer. Geen call center medewerker, maar gewoon de winkel aan de lijn.

De service staat op een ongekend hoog niveau. Mijn bestelling bleek een fabricage fout te hebben. Het omruilen was zo gebeurd, zonder gedoe. Klanttevredenheid is belangrijker dan snel geld maken.

Assortiment
Een uitgebreid assortiment van alleen maar kwaliteitsmerken. De webshop heeft ook gewoon een fysieke winkel, waar je eventueel langs kan gaan om de producten te vergelijken en deskundig advies te krijgen. De medewerkers zijn echt mensen uit het vak.

Aanbeveling
Ik ben op een voor mij ongewoon vriendelijke en meer de correcte manier geholpen. Bij deze winkel staat de klant tevredenheid hoger dan het snel verdienen.

Extra toelichting
Mijn review hieronder is zo lovend dat het doorgestoken kaart zou kunnen lijken. Ik heb gisteren een ervaring gehad in klantvriendelijkheid. Die voor mij heel bijzonder is. Mijn via internet bestelde waterkoker bleek een fabricage fout te hebben. Na telefonisch contact afgesproken om een nieuwe waterkoker op te komen halen. Ik moest toch in de buurt zijn voor mijn werk, dus dat was geen probleem. Om het defect aan de nieuwe waterkoker te tonen had ik mijn drie jaar oude defecte waterkoker van het zelfde merk en model ook meegenomen. Deze had juist niet dit probleem. In de winkel werd bij het zien van mijn drie jaar oude waterkoker, spontaan door de heer De Gier voorgesteld om mijn geld terug te storten en mij een nieuwe waterkoker mee te geven. Het was volgens hem niet redelijk dat mijn oude waterkoker van een kwaliteitsmerk na drie jaar al kapot zou zijn. Hij zou dit wel met de fabrikant oplossen. Ik had deze waterkoker in het verleden niet bij hem gekocht. Hierdoor verdiende hij niks aan mij en had ook nog werk aan mij, omdat hij met de fabrikant in gesprek moest. Deze vorm van service ben ik nog nooit ergens tegengekomen. Ik vond het gebaar zo bijzonder dat ik een review moest schrijven. Zij verdienen het om succesvol te zijn met hun bedrijf! Een bedrijf dat volgens mij de bedrijfsvorm van de toekomst heeft. Een kleine showroom, met daarnaast een goede webwinkel en een ouderwets goede service.

smedtje240 18-07-2013 Via de website gekocht

Kiezen op internet, betalen via internet, onmiddellijke en keurige afhandeling.

Zowel bij aankoop als bij een garantie werd alles superfijn geregeld.
NIET zoals op vele plaatsen dat je moet vragen, aandringen, antwoordapparaten enz., nee, net andersom : een mailtje en ik werd zelf gecontacteerd met alle info voor de verdere afhandeling. Alles werd supersnel en supergoed geregeld. Tevens werd ik op de hoogte gebracht hoe alles verliep.
NOOIT eerder geziene service.
200 % tevreden. Dikke aanrader.

zie bovenstaande.
Reeds tal van slechte ervaringen via internet, dit was gewoonweg ongezien goed.

treintje33 14-07-2013 Via de website gekocht

Super!

Extra toelichting
Al een poosje was ik aan het nadenken en rondkijken voor een keukenmachine van Magimix. Ik twijfelde erg tussen twee modellen, maar helaas ben ik niet woonachtig in de buurt van de winkel en daarom moest ik mijn keuze op afstand maken. Nadat ik mijn bestelling had ontvangen leek het me toch dat ik de verkeerde keuze had gemaakt. Ik belde met de winkel en werd super te woord gestaan! Ik kon meteen merken dat de medewerkers heel deskundig en vakkundig zijn! Er werd aangegeven dat het geen enkel probleem was om het product te ruilen en de volgende dag al lagen er verzendstickers in de brievenbus. Ik kon hiermee het apparaat kosteloos retourneren. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van mijn retouren en het verschil werd meteen terug overgemaakt! Ondertussen heb ik een ander model mogen ontvangen.. maar nu ik het verschil zie tussen beide machines zou ik het alsnog graag willen omruilen, ik heb er spijt van! (Dat is het nadeel van op afstand iets kopen) Ik zou erg graag dichter in de buurt hebben gewoond van 'de pepermolen' want ik denk dat ik in de winkel met behulp van deze vriendelijke en deskundige medewerkers mijn keuze meteen goed had kunnen maken. Ik zou zeker aanraden om bij 'de pepermolen' u bestelling te plaatsen of ten raadde te gaan voor advies. Ze hebben een enorme goede service en zijn ontzettend klantvriendelijk! Daarbij weten ze inhoudelijk echt goede dingen te vertellen over de producten en te adviseren. Ik heb een erg goed gevoel bij deze winkel en zal dit dan ook met veel plezier aan anderen doorgeven!

treintje33 18-07-2013

Nog even een aanvulling op bovenstaande review. Ik heb zondag een email gestuurd naar kookshop de Pepermolen met mijn dilemma over de Magimix keukenmachine en dat ik spijt had van mijn ruiling. Maandagochtend kreeg ik al vroeg een mail terug en ook nu gaf DHr de Gier aan: 'geen paniek, we maken het in orde, geen probleem!!'
Ik had aangegeven dat ik eventueel zelf de verzendkosten wel wilde betalen, omdat ik me een beetje opgelaten voelde, maar dhr de Gier gaf meteen aan dat hij een verzendsticker zou opsturen waarmee ik de machine kon retourneren.

Ik kan niet anders zeggen dat 'de Pepermolen' een enorme klantvriendelijkheid en service heeft! Ze denken met je mee, adviseren zeer deskundig en laten je voelen dat je als klant echt belangrijk bent. Op afstand wil ik ze dan ook enorm bedanken voor deze behandeling!

Koeniev 12-07-2013 In de winkel gekocht
Nieuwegein

De website is duidelijk. De winkel is met de auto goed bereikbaar (een paar minuten lopen) en ligt zeer dicht bij de stad Utrecht.

Vriendelijke mensen die uitgebreid de tijd nemen om uitleg te geven over het product.

Assortiment
Het is een relatief kleine winkel met de betere merken.

Aanbeveling
Service gerichte en goede prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Vriendelijke mensen die service gericht zijn.

rob vd bor 07-06-2013

Extra toelichting
een jura f 7 gekocht bij deze winkel en ik kan het alleen maar bijzonder aanbevelen.goede voorlichting en bijzonder prettig geholpen ,goede kennis van zaken.mocht je overwegen om zo'n machine aan te schaffen dan is deze onderneming zeer aan te bevelen.

nickbestelt 13-05-2013

Korte versie: Alles naar afspraak afgehandeld en zeer soepele website,goede voorwaarden voor leveren en retourneren, maar daar bovenop een zeer complete en prettige dienstverlening door het personeel.

Vrijdags een bestelling geplaatst; een fluitketel voor moederdag.
Pas na de bestelling bedacht dat deze fluitketel mogelijk te klein zou zijn.

Na een prettig gesprek met de winkel en na een controle van de voorraad werd ik even later gebeld dat de gewijzigde bestelling verstuurd zou worden, in de hoop deze zaterdag te bezorgen.
Levering op zaterdag; uitstekend!

Op maandag bellen met de winkel om alsnog de kleine fluitketel te bestellen. Hoewel een andere medewerker, wederom zeer fijne en professionele dienstverlening via de telefoon: retoursticker voor de geleverde fluitketel werd opgestuurd en het resterende bedrag teruggestort.

In mijn contact met deze winkel zie ik geen verbeterpunten.

Captain2choas 02-03-2013

Snel geleverd, laagste prijs. Zelf door verkeerd gebruik het deegmes en aandrijfas beschadigd. Na een vriendelijk telefoongesprek werd dit geheel kosteloos gerepareerd en teruggestuurd. Terwijl het buiten de garantie viel. Top!

pepermolen 01-02-2013

wat een goede service bij de pepermolen in
nieuwegein! het klepje van mijn waterkoker sloot
niet meer, zonder pardon een nieuwe waterkoker
gekregen! top! Dat terwijl de garantie was verlopen.......

Ron Witkamp 31-01-2013

Uitstekende service! De Pepermolen controleert de spullen ook voordat ze verzonden worden. Het door mij bestelde apparaat bleek beschadigd en nog dezelfde dag kreeg ik een erg net en vriendelijk telefoontje dat de bezorgtermijn van 1 dag daardoor niet gehaald werd. Nieuw apparaat kwam de volgende dag. Ik besloot te kiezen voor een andere kleur en men deed daar niet moeilijk over. Toen mijn vrouw ook nog eens apart een extra accessoire bestelde werd die netjes nog even toegevoegd aan mijn eerste bestelling om verzendkosten uit te sparen. Deze winkel is een echte aanrader!

Barbara69 18-01-2013

Lang getwijfeld voor de aankoop van de Magimix, eerste keukenmachine die ik gekocht heb. Kon bij de Pepermolen met vragen terecht en na de bestelling werd hij snel en goed geleverd. Aanrader dus!

Mopke 03-01-2013

Goede website waarop veel informatie te vinden is, ben mijn apparaat zelf gaan ophalen (woon in de buurt). Deskundig personeel, uitgebreide voorlichting; een aanrader!
Ook aftersales is prima, alle accessoires zijn gewoon uit voorraad leverbaar.

Hetty K 23-12-2012

Een groot compliment voor de mensen van de Pepermolen: twee jaar geleden kochten we er een Jura espressomachine, die eergisteren een storing gaf. Op mijn mail ontving ik - ondanks de zeer drukke zaterdag voor Kerst - binnen een half uur een telefonische reactie. Vandaag (zondag) mocht ik al langskomen met het apparaat: de Pepermolen heeft het probleempje opgelost én daarnaast het hele apparaat van onder tot boven schoongemaakt. Ondanks de grote drukte in de winkel(koopzondag) nam men alle tijd en volop aandacht voor ons. De Pepermolen biedt naast fantastische producten en veel kundigheid een onovertroffen service: veel complimenten. Een adres dat ik iedereen aanraad!

Hjf1956 15-12-2012

In de afgelopen week ben ik 2x in de winkel in Nieuwegein geweest om mij te laten voorlichten over de diverse expresso machines. Ik zocht een adres met de prijzen van een webshop, maar de service van een lokale winkel. Bij de Pepermolen werd uitgebreid op mijn vragen ingegaan en met veel enthousiasme het e.e.a. getoond. Desondanks werd mij geen keuze opgedrongen. Na het hele verhaal ben ik weggegaan zonder iets te kopen. Meestal zie je dan de ware aard van de verkoper. En inderdaad, met een gemeende positiviteit wenste hij mij veel succes met de beslissing. Je bent hier echt klant. De volgende dag teruggekomen en een Siemens apparaat besteld. Ik hoop natuurlijk dat de aftersales van hetzelfde niveau zal zijn als de presales.

InekeFrans 27-11-2012

Hier is de klant nog echt koning!

Was erg aan het twijfelen over de aankoop van een machine.
Wist absolut niet wat de verschillen waren dus ging opstap naar de Pepermolen
waar je nog gewoon kan kijken! wat er allemaal te koop is.
De verkoper gaf mij het advies om een machine mee naar huis te nemen zodat we het goed konden uitproberen. dat hebben we gedaan en wij waren er zeker van de machine ging er komen, Met de hulp van de zeer vakkundige verkopers is de keus gevallen op de Impressa C9 Bedankt mensen van de Pepermolen voor de geweldige service.

Frans en Ineke Kooij

24Sylvia 02-10-2012

De website is duidelijk en geeft info over de producten.
Telefonisch is de winkel goed te bereiken.
We hebben zelf de kenwood opgehaald en kregen een zeer goed advies over de machine. Omdat deze winkel oficieel dealer is kregen we een extra accessoire kado via Kenwood.
Het aparaat is zeer handig in de keuken. Al veel beslag, brooddeeg en zelf speculaas deeg mee gemaakt. Neemt veel werk uit handen. foodprocessor( gratis van kenwood) hakt en raspt van alles super snel.

Cecilia99 01-10-2012

Snelle efficiënt en vriendelijke service. Na 4 maanden gebruik deed de blender het niet meer, Het was mij duidelijk dat deze defect was. Ik heb ze gebeld en de dag nadat ik het defecte apparaat terug heb gestuurd kreeg ik meteen een nieuwe. Een snellere en correctere service kan ik mij niet voorstellen. Zeer goede ervaring, De kookshop Pepermolen heeft alles wat je als consument verwacht van een winkel. ouderwets goed!

Noknok 22-09-2012

Wat een verademing! Een webwinkel met liefde voor zijn producten. Ruim de tijd, teruggebeld als het nodig is en goed advies.

Na wat rond shoppen/kijken gebeld met de Pepermolen, omdat we de geselecteerde machine wilde bekijken. Dit lag in het magazijn en zou worden gehaald. Netjes teruggebeld dat hij tijdelijk niet op voorraad was behalve een demo. Afgesproken dat we langs zouden komen en dat de levering van de machine erna zou komen. In de winkel word liefde voor het vak gecombineerd met interesse in de klant. Uiteindelijk een keuze gemaakt en ruim na sluitingstijd met een netjes ingestelde machine tevreden huiswaarts gekeerd. De Pepermolen een echte aanrader.

dfriskes 22-08-2012

Op de webwinkel van Kookshop de Pepermolen een Kenwood KM030 gevonden. Omdat ik toch wat vragen had heb ik ze gebeld en telefonisch overleg gehad.

In het telefoongesprek gelijk de machine besteld. Een aanbetaling was niet nodig. Machine zou besteld worden bij Kenwood en levering zou ongeveer twee weken duren. Dit werd helaas iets langer. Tussentijds ben ik keurig gebeld door de winkel om door te geven dat het wat langer zou duren, dat kom je niet vaak meer tegen!

Vanochtend werd ik gebeld dat de machine binnen was. Omdat ik toch wel erg nieuwsgierig was naar de winkel ben ik het apparaat zelf gaan ophalen.

Wat een verademing! Kookshop de Pepermolen is een zeer mooie winkel in het winkelcentrum van Nieuwegein en geen loodsje achteraf op een schimmig industrieterrein. De heer en de dame die er werken zijn super vriendelijk en doen echt hun best voor je. Ik weet zeker dat ik in de toekomst nog vaker naar deze winkel zal gaan voor producten.

Wat mij betreft echt een aanrader. En als je de mogelijkheid hebt om zelf af te halen zeker doen!

bymy141 04-07-2012

Kookshop de Pepermolen is een verademing in de wereld van Webwinkels. Ik heb de espressomachine niet laten bezorgen maar afgehaald. Dat komt omdat we weinig thuis zijn om een bezorging aan te nemen. Wel ff bellen, anders staat je product misschien in het magazijn, en die is niet bij de winkel.
Bij aflevering is de Siemens EQ7 espressomachine uitgepakt, getest, ingesteld, gedemonstreerd en uitgelegd. Als klant word je uitgebreid en met aandacht behandeld. Deze winkel is misschien 20 euro duurder dan de goedkoopste webwinkel, je krijgt wel een pak bonen van €25 euro mee en in mijn geval is de hele doos ook nog eens met kadopapier ingepakt. Uiteindelijk dus nog goedkoper ook!
De mensen hebben hier overigens écht verstand van espressomachines, ik raad je aan voordat je een keuze maakt er eens langs te gaan. Er staan tientallen machines aangesloten en je kunt ze dus echt proberen!
Een ideale combinatie van de beste eigenschappen van een kleine winkel met de mogelijkheden en de zeer scherpe prijsstellingen van een webdiscounter.
Mijn complimenten Pepermolen!

Arjan_W 01-07-2012

Altijd uitstekende ervaringen met Kookshop de Pepermolen gehad! Ik ben voor een Jura koffiemachine naar de winkel geweest omdat ik in Nieuwegein woon, waar de winkel is. Zeer vakkundige uitleg over de keuzemogelijkheden gehad en prachtmachine uit voorraad mee kunnen nemen.

Eugene4708 15-05-2012

Omdat ik nog wat vragen had over het product heb ik telefonisch contact gezocht. Ik ben uitstekend te woord gestaan: geduldig, informatief en objectief. Mede door de wijze waarop ik te woord ben gestaan, heb ik besloten tot aanschaf van het apparaat over te gaan. De ochtend er op had ik het apparaat in mijn bezit. Chapeau!

ik999 06-05-2012

Na veel speur- en vergelijkwerk bij deze winkel mijn kenwood KM010 aangeschaft. Een paar keer telefonisch contact gehad met vragen over dit apparaat, alvorens het aan te schaffen en steeds zeer vriendelijk geholpen. Toen ik besloot om het in de winkel in Nieuwegein te gaan afhalen werd me aan de lijn duidelijk uitgelegd waar ik het beste kon parkeren en welke route te lopen naar hun winkel. Als ik het (met de auto) niet kon vinden kon ik altijd bellen zodat ze me kon navigeren.
Vanaf een bepaalde tijd zou ze hulp hebben in de winkel, dus er werd geadviseerd rond die tijd er te zijn. Dankzij de goede route beschrijving was ik te vroeg en werd ik voorzien van een kopje thee.
De lopende consumentenactie bij het apparaat (streepjescode+ kopie van bon opsturen naar de fabrikant voor gratis accesoire) zou door de winkel voor me geregeld worden. Dat hoefde niet van me, maar mocht het me nou toch niet lukken "dan kunt u altijd bellen en dan regelen wij het voor u".
Het niet al te lichte apparaat werd in een winkelwagentje van de nabij gelegen supermarkt geladen en voor me naar de parkeergarage gereden. Zelfs het wagentje werd daar weer voor me geparkeerd. iets wat ik allemaal ook zelf had kunnen doen.
Bijzonder vriendelijke mensen en een dergelijke omgangsvorm en service kom je (helaas) zelden meer tegen.

Giudoo 02-04-2012

Had een sap centrifuge gekocht via internet, bestelling en levering prima zoals het zich behoort. Het product was echter niet wat ik ervan verwacht had en wilde het daarom terugsturen. Hierbij ben ik prima begeleid en geholpen, dit getuigt van enorme klasse. Mijn ervaring is: vaak als mensen wat van je willen hebben zijn ze vriendelijk, maar zodra ze je eigenlijk niet meer nodig hebben wordt het allemaal moeilijk. In het geval van Kookshop De Pepermolen was dit zeker niet aan de orde, ik werd constant op een vriendelijke manier geholpen. Indien ik in de toekomst wat nodig zal hebben, zal ik zeker weer terugkomen!

Ronny Platschorre 30-03-2012

Wij hebben na een tijdje zoeken en vergelijken van espresso machines een Siemens TE503201RW machine besteld bij Kookshop de Pepermolen ,wij hadden al een aantal winkels gehad waar we best tot aankoop over wilden gaan maar de kennis en zin van verkopen was niet groot, nadat ik afgelopen zaterdag contact opnam via de Email kreeg ik snel een zeer nette mail van peter de Gier , na een aantal keren heen en weer mailen had ik er een goed gevoel bij , het leek te mooi om waar te zijn , maar we besloten hem te bestellen , machine maandag besteld en betaald woensdag om 12 uur stond TNT aan de deur , de extra bijbestelde melkkan zat er in het waterfilter en ook nog een gratis pak bonen .
Super ! Snel ! Binnen 2 dagen in Huis , gisterren ons eerst bakje espresso heerlijk :) , wij zijn zeer tevreden .Wat ons betrefd is Kookshop de Pepermolen een aanrader .

Dreumes 25-03-2012

Ik heb een mooie ijsblauwe Kitchenaid en recent een mooie Solis waterkoker.

Ik ben super geholpen en steeds op de hoogte van de levering.

Producten erg netjes afgeleverd en werken perfect.

Hulde

goudappeltje 16-02-2012

Wij zijn erg tevreden over de aanschaf van de ENA 9. Niet alleen zijn we daarover erg tevreden maar ook over de wijze waarop jullie ons van advies hebben gediend. Mia heeft alle tijd genomen om alle vragen die we hadden deskundig te beantwoorden. Uiteindelijk heeft dat geleid tot de aanschaf van de ENA 9. Wij zijn graag bij jullie de winkel ingelopen en hopen dat velen ons zullen volgen.

Polar137 03-02-2012

Ik ben bij de winkel terug geweest om een paar problemen met mijn machine op te lossen en ik werd prima geholpen door de heer De Gier, alle problemen met mijn machine zijn verholpen. Bij deze winkel neemt men de tijd om alles goed uit te leggen en ik zal in de toekomst zeker weer terug gaan naar deze winkel.

devip 01-01-2012

5,5
De Magimix La M- 190 Citiz besteld op 27 november. Uiteindelijk binnen gekregen op 14 december. Op 13 december een mailtje van Kookshop de Pepermolen ontvangen waarin stond dat we als geste diezelfde week wat strips nespresso-capsules toegestuurd zouden krijgen. Maar tot op heden nog niets ontvangen.

melviper 05-12-2011

6,5
Nespresso citiz besteld voor pakjesavond. Product stond op de website "op voorraad", levertijd 2-4 werkdagen... zou zeker binnen zijn voor pakjesavond!! Niet dus..
Vanavond geen nespresso in de zak, erg jammer. werd door winkel erg lauw op gereageerd. "Kunnen we niets aan doen ligt aan de leverancier". Zet dan NIET dat je een product op voorraad heb! erg slordig.. zeg maar dag sinterklaasje

devip 28-12-2011

Uiteindelijk binnen gekregen op 14 december, was besteld 27 november!!!! Op 13 december een mailtje ontvangen waarin stond dat we als geste diezelfde week wat strips nespresso-capsules toegestuurd zouden krijgen. Nog niets ontvangen!!!!

Els Mak 25-11-2011

Prima service meedenkend en bekwaam.
Snelle levering.
Een zeer tevreden klant

Magdy el 20-09-2011

Winkelpersoneel vriendelijk en behulpzaam in winkel zelf. Aan de telefoon kreeg ik echter de informatie die mijn niet duidelijk op de website.
Uitleg, advies, ze zijn erkend door het merk dealer, waar door je garantie gewaarborgd HIER in Nederland.
Bestelt en betaald, volgende dag de bestelling met de TNT NL thuis met een welkom pakket.
Ik had probleem met het instellen van de koffiemachine, een telefoontje, krijg ik goed uitleg en goede advies, en dat voor het lokaal tarief.

Echt aanrader.

diny1958 26-05-2011

Fantastische service. De klantvriendelijkheid die men hier toont moet werkelijk gekoesterd worden.
Goede winkel, deskundig personeel en uiteraard een fantastisch apparaat.
Petje af.

Rob Baas 05-03-2011

Zeer kundig personeel, zeer goed advies
Bij problemen TOP service

Polar 137 24-01-2011

Ik ging naar deze shop om een Kenwood Major mixer aan te schaffen, maar eenmaal daar aangekomen en over de mogelijkheden van de cooking chef major te zijn ingelicht uiteindelijk deze machine aangeschaft.
De voorlichting was uitstekend en eerlijk en de service was uitstekend daar ik niet over een auto beschik werd de 30 kg wegende doos bij mij thuis gebracht zonder exstra kosten. Ik bezit deze machine nu 3 maanden en ben zeer tevreden zowel met de machine als met de service van deze winkel.

De Appeltaart der Appeltaarten 31-12-2010

Blij verrast heb ik woensdagochtend de Kenwood KM013 al ontvangen. Dit is slechts één dag na de verzending en slechts vier dagen na de bestelling terwijl er de kerstdagen tussen zaten!

Zelden gaat iets zo soepel als deze aankoop bij uw winkel en ik wil u dan ook complimenteren met deze manier van werken.

De eerste taarten zijn inmiddels gemaakt en het apparaat voldoet uitstekend.

Evelyn1 24-12-2010

Ik ben zeer tevreden over Kookshop de Pepermolen.
Ik had via de website een Jura Ena5 besteld. Helaas bleek deze het na een paar weken niet goed meer te doen. Op een door mij gestuurde mail, kreeg ik nog diezelfde dag telefonisch een reactie. Kookshop de Pepermolen heeft vervolgens op een zeer prettige manier het probleem afgehandeld en na een week had ik een nieuwe Jura Ena5 in huis.
Ik vind de website erg overzichtelijk, de bereikbaarheid is zeer goed en Kookshop de Pepermolen is erg klantvriendelijk.
Ondertussen geniet ik elke dag weer van een heerlijk bakje koffie!!

Janny-Joop 16-12-2010

Zeer prettige winkel, de eigenaar en het personeel zijn vakkundig en zeer vriendelijk. Afspraken worden altijd nagekomen en de aftersales is dik in orde.
Zeker een aanrader!

mas hensen 15-12-2010

Zeer vriendelijke stem van verkoopster. Werd snel gereageerd op het telefonisch verkeer. Bestelling en aflevering volgens afspraak. Ik kon het produkt in de winkel afhalen. Is centraal gelegen en het produkt had een scherpe prijs.