Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jaco 21-01-2021

Duidelijke site, waarbij de producten goed zijn afgebeeld en omschreven. Producten zijn goed te vergelijken en er worden altijd alternatieven (niet perse duurder) aangegeven.
Na bestelling volgt een snelle levering.
Onbeschadigd product ontvangen! Dus ook hulde aan de bezorgdienst.
Wij gaan genieten van ons bestelde product.
Ik ga hier vaker bestellen!!!

Hans 21-01-2021

Breed assortiment met scherpe aanbiedingen. Vlotte levering van de producten.
Echt zeer tevreden!

Davy 21-01-2021

Na zo een 3 maanden te wachten nog steeds niet mijn bestelling binnen. Communicatie word vaak eenzijdig gestart en niet vanuit gereedschapcentrum.nl.
Wellicht ben ik een uitzondering, ik beveel de winkel zeker niet aan
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-01-2021

Hartelijk dank voor uw review.
Wat spijtig om te lezen dat de levertijd van uw bestelling zo veel vertraagd is en dat u niet goed op de hoogte gehouden wordt.
In principe werken we met een aantal, veelal geautomatiseerde, mails om de klant op de hoogte te houden van de status.
Wellicht gaat er bij deze order iets niet goed.
Excuus voor het ongemak.

Jan Geurts. 20-01-2021

kan ik nog niet zeggen .heb mijn product( figuur zaagmachine ) nog niet ontvangen. Mijn bandschuurmachine heb ik vrij snel ontvangen. vlotte afhandeling.

Martijn de Jong 19-01-2021

Ik had iets besteld waarop 5 weken levertijd op stond.
Na 5 weken keurig thuisbezorgd.
Goede beschrijving van het product en bij hulp wordt je professioneel en snel geholpen.

kees 19-01-2021

Nadat mijn Milwaukee schroefmachine de geest had gegeven na meer dan een miljoen schroeven volgens mij ,bij mijn vast leverancier een nieuwe besteld. Vraag ik na een week waar dat ding blijft ,wordt pas maart geleverd. Laat maar. Daarna op internet bij Gereedschapcentrum (bestel wel meer wat daar).besteld en de volgende dag in huis. Daar wordt ik blij van.

KJ 18-01-2021

Duidelijke website met goede prijzen. De levering ging lekker snel ondanks de corona waarschuwing met eventuele vertragingen. Ik ben een tevreden klant.

Cor de boer 18-01-2021

Gewoon een goede service in alles techniek hulp bij uitzoeken. Verzenden. Top gewoon

Dirk 18-01-2021

De zaagtafel is lastig te verkrijgen maar Gereedschapscentrum heeft het voor elkaar gekregen om deze toch te beschikbaar te krijgen. Afwikkeling ging soepel via de webshop en voor een check vraag via de chat met Lonneke prima geholpen. Levering was in het tijdslot dat was aangegeven en de items waren keurig op een pallet en omwikkeld met plastic folie zonder beschadigingen geleverd. Kortom prima geregeld.

Custables 17-01-2021

Een fijne webshop en up to date. De scherpe prijzen zijn voor mij de trigger om hier mijn producten aan te schaffen. Je wordt netje op de hoogte gehouden van de levertijd, ook als deze onverwacht uitloopt. Ik zou deze webshop zeker aanraden.

gereedschap centrum 17-01-2021

omdat de bladverzamelaar op verschillende plaatsen uitverkocht was en ik niet graag nog een aantal winkels wou aflopen.

Pieter 17-01-2021

Het voordeel van de shop is dat je gereedschap kunt bestellen, afhalen en contant betalen. Ideaal als de shop op rijafstand is.

Willem v Bavel 16-01-2021

Overzichtelijke websitebezoek en snelle en correcte levering. In vergelijking met andere webwinkels, is gereedschapscentrum.nl dikwijls de voordeligste.

mm laurens 15-01-2021

Door een probleem bij post.nl, die zeggen dat het pakketje is afgeleverd, maar ik heb het nog steeds niet !! Kan ik jullie nu ook geen hoog cijfer geven. Hoop dat het probleem gauw word opgelost.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-01-2021

Hartelijk dank voor uw review.
Op basis van de huidige gegevens kunnen wij geen order oproepen in ons systeem.
Hopelijk is het bezorgprobleem intussen opgelost. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

B. van Egdom 15-01-2021

Heldere site, goede productomschrijving en goede zoekfunctie.
Zeer spoedige afhandeling en levering, top!

Rk 15-01-2021

Goede heldere site, prima feedback over status bestelling en snel in huis, Top

tiny 14-01-2021

Eerst bestelde ik via Bol.Com Een prachtige airkoeler . Helemaal mijn apparaat, fijn dat wij straks een beetje koelte hiervan kunnen krijgen.
Dus eerst even spieken bij de website van gereedschapscentrum dacht ik!
wat hebben ze fijne producten zeg! vooral nu in deze vreemde Corona tijd toch altijd een goed idee om te kijken naar deze website met zijn mooie spullen en niets is te duur! Echt de moeite waard en zeer overzichtelijk.

Ren 14-01-2021

Ik heb al meerdere keren spullen aangeschaft bij gereedschap centrum alles werd altijd keurig en snel bezorgd.
Fijn bedrijf om je spullen bij te bestellen.

Hartveld 14-01-2021

overzichtelijke website, goede prijzen ,snelle afhandeling, pretige betalingregeling

Klaus Friedrich 13-01-2021

Ik ben zeer tevreden ! De website is zeer overzichtelijk en de bestelde artikelen kwamen iets later ivm coronadrukte maar dat was geen punt natuurlijk ! Dat geeft aan dat bestellingen die gedaan worden in “ gewone “ tijd heel snel binnnenkomen

Jan Koen 13-01-2021

Het is simpel. Je bent je afspraak nagekomen en daar gaat het om. Alles is keurig afgeleverd

R. Zwitser 12-01-2021

Goede site, supersnelle levering en scherpe prijzen,. Kortom erg goed geregeld, dagelijks aanbiedingen.

Tom 11-01-2021

Ik heb hier een Bosch Easydrill 1200 besteld. Op de website stond omschreven dat er een 2,5Ah accu zou worden meegeleverd. Bij ontvangst zat er een accu van 1,5Ah in. Ik heb vervolgens met gereedschapcentrum contact gehad over een mogelijke oplossing. Mij is verteld dat het allemaal recht gezet kon worden, maar dat ik Bol.com hier over moest contacten. Hun waren partij die het artikel verkeerd hebben aangeboden. Bol.com gaf aan dat dit niet het geval was en stuurde mij weer terug naar gereedschapcentrum. Opeens werd het een moeilijk verhaal. De bestelde accu boormachine bestond uit een set en het was niet mogelijk om een andere accu te leveren. Ik had zelf maar de EAN code moeten checken. Kortom de schuld werd in mijn schoenen geschoven. De enige optie was alles terug sturen en elders voor duurder kopen. Hierna, op advies van de klantenservice, nog een aantal keer contact gehad. Ik zou meerdere keren worden terug gebeld door iemand van gereedschapcentrum die binnen het bedrijf meer voor mij kon betekenen. Helaas is dit nooit gebeurd. Uiteindelijk werd ik gebeld door de klantenservice dat er echt niks voor mij gedaan kon worden.

conclusie: je weet niet wat je koopt. Het had net zo goed een schuurmachine kunnen zijn. Ik had zelf de EAN code maar moeten controleren. Zeer slechte klantenservice als je het mij vraagt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-01-2021

Hartelijk dank voor uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u zich niet gehoord voelt door onze klantenservice omtrent uw bestelling.

Op het moment dat er verkeerde product informatie staat vermeld bij bol.com betreuren wij dit natuurlijk ten zeerste, aangezien dit door bol.com verkeerd is geplaatst.

Een product samenstelling van ons is ten alle tijden leidend, dit is u in dit geval goed gecommuniceerd door onze klantenservice.

Dat niet het antwoord wat u graag wilt horen hebben wij alle begrip voor, maar is wel het enige correcte antwoord.

Op het moment dat het een bol.com bestelling betreft kunnen / mogen wij op verzoek van bol.com geen artikelen omruilen.

Echter hebben wij alsnog een korting aangeboden vanwege het ongemak.

U heeft te kennen gegeven hier geen gebruik te van willen maken.

Dus hetgeen dat wij u niet tegemoet willen komen en u overal de schuld van geven is in dit geval pertinent niet waar.

wim swier 09-01-2021

makkelijke site, alles te vinden en zeer snelle levering, een aanrader op het gebied van gereedschappen

Dirk-Jan 09-01-2021

Mooie webshop, goede product omschrijving en een nette prijs. Ik heb 's avonds besteld, volgende dag geleverd ondanks de corona drukte! Voortaan bestel ik mijn gereedschap hier :)