Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Sander Smits 30-01-2021

Op advies van een bekende heb ik hier besteld. Een dag later is alles netjes geleverd. Blij mee!!

K. Jansen 30-01-2021

‘Gereedschapcentrum’ is een prima en betrouwbaar adres voor gereedschappen. Gezocht op merk, ‘gereedschapcenrum’ kwam als goedkoopste uit de bus. Uitgebreide omschrijving en reviews gaven doorslag. Levering supersnel, volgende dag al in huis!

Jacco 30-01-2021

Snelle levering en prima producten heeft bijna alles wat je als ondernemer nodig heb

Pat 30-01-2021

alle tot nu toe bestelde artikelen, waren van goede kwaliteit en zeer snel bezorgd.
Site is overzichtelijk en daardoor makkelijk te doorzoeken naar de juiste artikelen.

Jay Nathe 30-01-2021

zoals afgesproken eerden bezorgd dan beloofd dik tevreden goede service klant tevreden op & top

Flex Design & Engineering BV 29-01-2021

Telefonisch niet te bereiken, hierdoor kon ik de bestelling niet meer aanpassen of annuleren. Via de mail werd er niet snel gereageerd, waardoor ik de producten thuis kreeg. Deze konden met dezelfde gang weer terug. Gewoon een slechte webwinkel, op zn minst telefonisch bereikbaar zijn tijdens kantoor tijden. De contact app via de website werkt wel, maar daar kan er niet direct geschakeld worden of ze begrijpen het niet. Jammer!

Verder word er slecht gecommuniceerd over naleveringen. Ik heb in december al producten besteld van meer dan 1500euro en het komt pas half februari mijn kant op. Als ik dit van te voren wist, dan had ik alles elders besteld natuurlijk. Wederom is hier de communicatie ver te zoeken, ik moest hier zelf achteraan mailen, om te vragen wanneer ik mijn bestelling thuis kan verwachten. Wij zullen als bedrijf hier niet vaak meer iets gaan bestellen. Actie is reactie en communicatie is de key.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-02-2021

Hartelijk dank voor uw review.

Het verbaast ons dat je aangeeft telefonisch niet bereikbaar te zijn. Onze klantenservice is sinds kort van 07.00 - 23.00 uur telefonisch bereikbaar. Het is vrij druk, dus het kan zijn dat er een wachttijd is. Die zou maximaal 8 minuten bedragen momenteel.

Vertragingen op levertijd kunnen wij uiteraard ook niet altijd voorzien, deze ontstaan vanuit de leverancier vaak pas op het laatste moment. Het is absoluut de bedoeling dat de klant hiervan de op hoogte gesteld wordt. Excuus dat het in dit geval niet gebeurt is.

Leonie 29-01-2021

Goed produkt supersnelle levering , prijskwaliteit verhouding goed. Naservice goed. Goede bereikbaarheid ook na 18 uur!

G.Dortmans 29-01-2021

Vlotte levering, al vaak gereedschap e.d. gekocht, nooit problemen mee gehad.
Prijs/kwaliteit is goed + vaak goede aanbiedingen.

De Gouw 28-01-2021

Wij hebben deze week een kacheltje besteld, na wat verwarring kregen wij 2 kacheltjes binnen. We hadden er maar 1 betaald.. en eerlijkheid duurt het langst dus hebben wij dit netjes gemeld. Inmiddels hebben we een aantal verschillende collega's gesproken veelal thuiswerkend zoals we begrepen en we worden super geholpen met al onze vragen en verwarmingen die ontstaan omtrent het terug sturen.. super respect voor jullie hoe jullie het allemaal doen in deze tijd om toch maar het hoofd boven water te houden.. samen sta je sterk en alleen samen kom je door deze tijden heen.. wij komen zeker graag bij jullie terug om te winkelen.. ga zo door met zijn alle!!

Rein 28-01-2021

Goede, verzorgde en snelle levering.
En of het geleverde goed is gaan we meemaken.

Rikie de Monnink 28-01-2021

Zeer tevreden met mijn aanschaf. En deze was zeer snel geleverd. Op zondagmiddag besteld en maandag middag al geleverd, top actie.

Hakan 28-01-2021

klantvriendelijk, snel, en top kwaliteit. Het is voor ons makkelijk bestellen.

Luuk 28-01-2021

Bestellen ging makkelijk en product was snel in huis!

Bedankt voor de goede service!

Jochem 28-01-2021

Prima winkel met ruime keuzes en snelle leveringen.
Tot op heden niks op aan te merken.

Keep up the good work 👌🏼

Anja Brouwer-Breukelman 28-01-2021

Op dit moment in de lockdown is het super handig om zo gereedschap te bestellen. Snelle en goede service geleverd

Jan Willem 28-01-2021

Zeer ruim en goed assortiment. De bestelde producten zeer snel en netjes verpakt bezorgd. Kortom, alles perfect.

Tamara 27-01-2021

De artikelen die ik zocht waren gemakkelijk te vinden. De levering was niet súper snel, maar ik had het dan ook niet direct nodig. De aangegeven levertijd was wel accuraat.

Jan Menno 26-01-2021

Goeie duidelijke webshop, perfecte omschrijving van het object en snelle levering. Doen wat ze toezeggen!

Rick 25-01-2021

Goede prijs, duidelijk verhaal over de verzending, groot assortiment gereedschap.

bart 25-01-2021

Makkelijk bestellen.
Goeie mailing en communicatie
Snelle levering.
Voor mij een bestrouwbare leverancier.
Top

Joep Van oosterhout 25-01-2021

Super service, uitgebreid assortiment. Ik had een foutje gemaakt door een oude bestelling alsnog te bestellen, na een belletje netjes opgelost en centjes ditect teruggestort. Prima en vakkundige webshop!

Lambert Seegers 25-01-2021

Zeer overzichtelijk site met ruime keuzemogelijkheden.
Je kunt een weloverwogen beslissing nemen.

Martin 24-01-2021

Mooie en overzichtelijke website. Goede info over levering en lage prijzen

Johanhelm 23-01-2021

Hier volgt een eerlijk oordeel:
Een 5 omdat de bestelling pas na ruim een maand is geleverd. Bij opening van het pakket ontbrak de timer/ schakelklok. Direct gemeld via chat. Met 3 mensen contact gehad om het ontbrekende te melden en een advies hoe het zelf te melden via de retourpagina. Met e-mail en ordernummer kon ik mijn verhaal niet kwijt. De 3e chat leverde de toezegging op dat de klacht door die meneer zou worden afgehandeld met toezegging dat per omgaande, via e-mail de afhandeling zou worden bevestigd. Vandaag, 2 dagen later, telefonisch contact met klantenservice waar ik te horen kreeg dat er volgende week aan gewerkt gaat worden. Kreeg wel betaalverzoek vandaag van Afterpay.
Andere onderdelen van bestelling zien er zeer goed uit en functioneren al. Dit oordeel geldt ook alleen na feiten hierboven beschreven en kan om die reden nu ook niet meer dan de 5 opleveren
Heb wel vertrouwen in juiste afhandeling
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-01-2021

Hartelijk dank voor uw review.
Wat spijtig hoe dit tot op heden verloopt. Volgens de berichtgeving in ons systeem is dit momenteel in behandeling. We komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.
Excuus voor het ongemak.

J Kok 23-01-2021

Vlotte levering en duidelijk hoe te retourneren als het niet is wat je verwacht had. Ook daarop lekker vlot antwoord. De eerste keer dat ik bij hun heb besteld en zou dat zeker weer doen als ik iets nodig ben.