Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Rens 09-03-2021

Goedkoop, uiterst snelle levering en uitstekend product van bahco! Aanrader

Werner 09-03-2021

Bij aankomst leek het product gebruikt te zijn. Volgens de klantenservice verkopen zij geen 2e hands producten. Nou dan ziet het er in elk geval zo uit dat het gebruikt was. telefoniste zou laten weten hoe nu verder en dit werd niet opgevolgd. Na navraag te hebben gedaan bleek het hier te gaan om iemand die nog in de inwerkperiode zat en is het na dit telefoontje opgelost.

Dawid 08-03-2021

Goede service , altijd op tijd bezorgd , geen problemen met retour , veel assortiment sowieso aan te raden

Jan-Willem 08-03-2021

Je moet goed opletten wat je besteld. Alle aanbiedingen van accugereedschap zónder accu kun je overslaan, want totaal niet interessant. Ze lijken qua prijs leuk, maar bijna alles is zonder accu, voor de argeloze consument shoppen met hindernissen.

Gva 08-03-2021

Vroeger nooit hier problemen , maar ze beloven producten binnen 1-2 werkdagen , maar na 6 weken nog niks ontvangen , uiteraard wel betaald.
Dan probeer je ze te bellen , ook dramatisch en als je iemand spreekt , vertel je aan hun dat ze de leverdatum dan moeten aanpassen , als sommige producten blijvend niet leverbaar is, maar dat doen ze niet .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-03-2021

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend om te lezen hoe dit verloopt.
Op basis van de huidige gegevens kunnen wij geen order oproepen.
Zou je contact met onze klantenservice op willen nemen en refereren aan deze review?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Tom 08-03-2021

Prima bedrijf zolang de bestelde producten voorradig zijn. Is dit niet het geval is het regelmatig maanden wachten op levering of er komt helemaal geen levering.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-03-2021

Hartelijk dank voor je review Tom.
Helaas komt het inderdaad wel eens voor dat er flinke vertragingen ontstaan. We proberen je hiervan op de hoogte te houden per mail.
In sommige gevallen kan een artikel niet meer geleverd worden, dan annuleren we dit en betalen we je het aankoopbedrag uiteraard terug.

chris 07-03-2021

gereedschapcentrum raad ik iedereen aan, een mooi bedrijf die zich aan hun wordt houd. goeie en duidelijke website en klantenservice.

Georges Piters 06-03-2021

No nonsens en nette afhandeling.
Uitgebreid productenpakket.
Supersnelle levering.
Fantastische service.

Michael 05-03-2021

Mooie producten met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snel van levering.

Victor 04-03-2021

Duidelijke website
Duidelijke omschrijving van product
19:00 besteld de volgende dag al in huis .
Prima prijs kwaliteit .

Nigel Sloothaak 02-03-2021

Ik heb 1 maand geleden een pakket bestelt en heb nog niks binnen als ik ze bel of mail zeggen ze ja je moet maar afwachten als het goed is horen we meer rond 15 maart maar dat vind ik echt belachelijk als je bijna 2 maanden moet wachten op een pakket waar je voor betaald heb ze zouden niet even de moeite nemen om dit fatsoenlijk met de klant op te lossen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-03-2021

Hartelijk dank Nigel voor je review.
Het pakket was vermist geraakt bij de vervoerder. We moesten een onderzoek starten naar dit pakket. Dit onderzoek heeft veel langer geduurd dan verwacht. Halverwege hebben we er dan ook voor gekozen om het voor jou alvast op te lossen.
Excuus voor het ongemak.

Ton Mustang Country 02-03-2021

Voor de 1e keer besteld en dan altijd beetje achterdochtig , je weet immers maar nooit hoe het gaat ! .
Nou dat was totaal niet nodig , besteld rond 10:30 uur dezelfde dag binnen voor 17:00 uur.
Bestelling was perfect en top kwaliteit gereedschap ben erg tevreden met de service ! .
Ga zo door mannen en vrouwen ! .

Ron 02-03-2021

Scherp geprijsd, duidelijke website, veel aanbod. Ik heb net voor 9 uur ‘s avonds besteld en daadwerkelijk de volgende dag al mooi in huis. Duidelijke communicatie en verwachtingen.

bart 28-02-2021

gereedschapcentrum heeft een mooie webshop waar je gemakkelijk de juiste gereedschappen kunt vinden , vaak zijn de spullen op voorraad en word er dus snel geleverd .

Ladiges 28-02-2021

Een shop die ik aan iedereen aan zou bevelen.
Snelle levering,correct verpakt,en klantvriendelijk,aantrekkelijke prijzen.
Dus eigenlijk niets meer aan toe te voegen.
Zal er zeker weer bestellen.
Ook de uitleg bij de artikelen zijn duidelijk,zeker voor ons die voor het eerst van ons leven een tuintje hebben.
Dus u begrijpt dat ik het over tuingereedschap hebt.

Rik 27-02-2021

Prima geregeld!... stond eerst 3 weken levertijd nadat ik betaald had. Maar kwam waarschijnlijk door iets wat niet op voorraad was. Uiteindelijk kwam bestelling na 3 dagen. Ik ben er blij mee.

Elektroservice 27-02-2021

Makita haakse slijper gekocht. Uitvoering zonder accu gekozen omdat Makita een tijdelijke actie heeft met een gratis accu. Achteraf blijkt dat aankopen via gereedschapcentrum.nl niet mee doen aan de actie!! Dus helaas machine zonder accu.

T. van der Vlugt 27-02-2021

Ik heb Gereedschapscentrum gevonden via Google. De site is duidelijk en de prijzen veruit de laagste. Het product werd binnen 2 dagen al door ons ontvangen!

Bartosz Stasiak 27-02-2021

goede prijzen, een zeer grote keuze aan gereedschappen, snelle verzending, goede service

SB 27-02-2021

Bestelling gedaan maar had mijn vraagtekens of het product wel helemaal goed was, zonder moeilijk doen een retourformulier via de mail gekregen en nog voor ik het had retour gestuurd hadden ze al een hele nieuwe verzonden zodat ik toch het werk kon afmaken, top een dikke 10 voor jullie.

Tom Menninga 27-02-2021

Ik heb de Bahco SL25 25 delige 1/4" ratel doppen / bitset
aangeschaft omdat ik altijd mijn bitjes / ratel doppen kwijt ben dit is een mooi klein pakketje die je makkelijk overal naar mee toe kan nemen ik ben super te vreden over gereedschapcentrum en de service die ze bieden snelle levering

J.Struwe 26-02-2021

Volgende dag al geleverd! Alles netjes verpakt,kortom zoals het hoort.
Verder een goede overzichtelijke websitebezoek.

Gooitzen 26-02-2021

Supersnel geleverd , alles klopt gewoon. ///// Maar om in dit invulvakje, genaamd "Motivatie/Beoordeling" nou meer dan 75 karakters te eisen vóórdat het systeem verder wil, is wèl 'slightly overdone' , vind ik , althans.

Leon 25-02-2021

Zeer tevreden over dit bedrijf, bestellen is heel makelijk en bij problemen is err makelijk contact op te nemen

Martin Bek 25-02-2021

I chose for Gereeschapcentrum because they could supply my required order fast - one other supplier was 15% cheaper but needed about 2 weeks for delivery. It turned out that Gereedschapcentrum sent me the wrong material - AND that it was used AND defect! I have filled-in the web-based return form and even complained via their "service" telephone line, but nothing has happend after the first week - so I'm still waiting, with a very bad taste in my mouth!
I wonder if this will end well - I should have gone for the other supplier (Conrad)
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-03-2021

Dear Martin, thank you for your review.
Apparantly there are some problems with this to get an quick solution. I'm really sorry for the inconvenience.
We are still working on it. We will contact you today about this.