Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Kooiman 30-03-2021

Dit is de perfecte shop voor gereedschap, snelle en complete levering. En als ik iets niet goed heb besteld wordt het zonder problemen in retour genomen en snel het geld overgemaakt. Perfect dus!!!

Syb 30-03-2021

Ben super tevreden snelle levering goed verpakt.
Prima bedrijf.
Een dikke voldoende.

Sander 29-03-2021

Duidelijke webshop, snelle levering, goed product. Erg enthousiast als ik weer wat nodig heb bestel ik het hier.

J.Dalhuisen 29-03-2021

Prima bedrijf, afspraak is afspraak. Prettig winkelen en het produkt voldoet aan verwachting.
Sterk aanbevolen.

Sjoerd 29-03-2021

Prima product, voldoet helemaal aan de verwachtingen en het product is snel geleverd. Dik tevreden!

Rinus 29-03-2021

Gevonden bij vergelijken op internet. Bleken goede aanbiedingen te hebben en ook nog goed bereikbaar waardoor nog een specifiekere aanbieding kon worden gegeven door een vriendelijke en adequate medewerkster

Hans Beije 28-03-2021

Super snel geleverd ben er erg blij met en het werk goed dus ik zou het zeker aan raden om hier wat te kopen

Ham 27-03-2021

Exact gekregen wat er besteld was.de volgende dag al en ik ben er blij mee

Machiel 26-03-2021

Mooie boorhamer gekocht om 23:00 in de avond en de volgende dag geleverd! Top service en een geweldige prijs voor de beste kwalitijd!

F. Tuijtelaars 26-03-2021

Ze hebben een breed assortiment gereedschap in alle prijsklassen met duidelijk omschreven productspecificaties. Je kan makkelijk vergelijken en zo tot een passende keuze komen.
Daarnaast is het fijn dat als je besteld hebt het de volgende dag al geleverd wordt

Bram 25-03-2021

Duidelijke website, groot aanbod, scherp geprijsd en ook altijd snel met leveren! Al meerdere malen bij besteld en stelt nooit teleur.

wim 24-03-2021

supersnelle levering vrijdagavond besteld zaterdagmorgen geleverd super!! top bedrijf

Harm 24-03-2021

Snel geleverd en hebben ook accessoires op voorraad waar je bij anderen langere tijd op moet wachten.

SN-Cardesign 22-03-2021

Scherpe prijs, snelle levering ('s avonds nog kunnen bestellen voor de levering de volgende dag). Geleverd volgens afspraak, prima producten.

Fred 22-03-2021

Ik ben heel tevreden over Gereedschap centrum, omdat ze veel keuze hebben en een goede prijs kwaliteit verhouding.
De bestelling is 24 uur later al geleverd.
Bij de vorige bestelling was dit ook zo.
Top.

Tomasoa 22-03-2021

Zeer vlotte levering van producten en de producten voldoen uitstekend!
Echt heel erg fijn!

Shane 22-03-2021

Uitstekende service. Pakketen snel in huis
Degelijk verpakt.
Overzichtelijke website, vriendelijke klantenservice.
Alles bij elkaar een prettige omgeving om te winkelen

John 20-03-2021

Uitgebreide klantvriendelijke site met kwalitatief goed gereedschap.
Jammer dat er bij sommige artikelen een levertijd is van 3 tot 4 weken.

Peerke 20-03-2021

Zeer goede en duidelijke site.
Genoeg keuze, goede en snelle verwerking van de bestelde order . Een echte aanrader

R notenboom 19-03-2021

Ik vindt het een aanrader. Zending perfect, netjes verpakt en makkelijke site met zoeken. De prijzen zijn ook goed en netjes
Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Hans 18-03-2021

Bij het plaatsen van mijn bestelling (DeWalt-accuboormachine) lette ik niet goed op (Ik bestelde een machine zonder accu/oplader).
Volgende dag gebeld, werd zeer vriendelijk enter zake kundig geholpen. Nog een dag later was alles binnen en kon ik gaan klussen. Hulde!

gerard 18-03-2021

Ik bezoek de website regelmatig .Sinds kort hebik een account. Alles ziet er prima uit. Minpunt . Ik ben op de hoogte van vertraging bij bezorging door coronadrukte. Maar in jullie systeem krijg ik een gepingpong tussen jullie en post.nl
Als ik op de site afga hebben jullie de opdracht afgerond. Als ik track en trace bezoek zegt post nl .Wij hebben nog niet ontvangen en verwerkt. Tussen die 2 termen maken ze klaarblijkelijk geen onderscheid. Afijn : Ik heb besteld op zondag/maandag 15 maart en nu 18 maart nog geen aankondiging van bezorgen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-03-2021

Hartelijk dank voor je review Gerard.
Soms loopt een pakket vertraging op bij PostNL, nog voordat het door het sorteerproces gaat. Hiervoor hebben zij geen andere melding dan: "Pakket is nog niet ontvangen of verwerkt". Excuus voor deze verwarrende melding.
In verband met de extreme drukte momenteel bij PostNL wil ik adviseren om dit nog een paar dagen af te wachten en anders contact op te nemen met onze klantenservice. Wij pakken het dan verder op met PostNL.
Excuus voor het ongemak.

martin de jong 16-03-2021

Had gegoogeld op een workmate. Deze winkel popte op. De levering duurde lang. Positief is dat ze er een mail over stuurde.

Hans 16-03-2021

Ik heb voor jullie gekozen vanwege een gunstige prijs en lage of geen verzendkosten. Jammer dat de artikelen tamelijk lang op zich lieten wachten en ze niet echt goed waren verpakt. Okay, het betreft gereedschap, maar dan nog kun je daar beter mee omgaan.

Ron H 16-03-2021

Gereedschapcentrum beschikt over een mooi breed assortiment, overzichtelijk gepresenteerd op een prettige website. Communicatie omtrent leveringen is goed en leveringen zijn snel. Kortom dik voor elkaar. Ik ben zeer tevreden met de verschillende producten die ik al via Gereedschapcentrum heb aangeschaft.