Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Richard Kooderings 17-06-2021

Veel op voorraad en zo niet wordt dit duidelijk vermeld . Leveren zeer snel en goede prijzen . Ik zeg Topzaak .

Ron van Steenis 16-06-2021

Uitgebreid assortiment, snelle levering. Bij het zoeken via Google op deze site terecht gekomen en goedkoper als elders mijn spullen kunnen kopen.

de Jong 16-06-2021

goeie levering correct. goeie website prima zoekfuncties in de website.
min punt zeer milieu onvriendelijke verzending pak zaagjes in een doos, die niet door de brievenbus gaat, die ik later moet ophalen, dus tijdverlies, post nl busje rijdt onnodig heen en weer, ik ben tijd kwijt met ophalen.

SO 15-06-2021

Artikelen zijn top....

De communicatie over levertijd en de aangegeven levertijden zijn waardeloos. Hier moet echt beter in gecommuniceerd worden, want dat klopt van geen kant, net als de aangegeven levertijd.

Bedrijf voor de rest is top, snel en prijs kwaliteit is netjes.

Ik hoop dat ze de vraag straks weer aankunnen zoals ik ze gewend ben en niet teveel uit hun jasje groeien en de klantenservice daarmee te kort komen...

Dank voor de levering.

Dorenbos 14-06-2021

Binnen zeer korte tijd geleverd, netjes in de verpakking en precies wat er geleverd moest worden. Snel en accuraat.

DG VLOERTECHNIEK 13-06-2021

Bij de eerste bestelling ging het niet helemaal goed, echter fouten maken is menselijk. Ik heb ze gebeld en is super opgelost.

Vervolgens al mijn gereedschap gekocht voor de start van mijn bedrijf. Hiervoor ben ik naar Tilburg zelf gegaan.

Super nette winkel, open en eerlijk advies en het meeste was op voorraad. De rest werd snel na gezonden.

Vervolgens weer een online bestelling gedaan, ‘s morgens vroeg besteld en ‘s avonds in huis.

Voor mij is gereedschapcentrum.nl het adres om mijn spullen te halen.

R. 12-06-2021

Goede service, snelle levering en ook goede retourmogelijkheden etc etc etc

Vic 10-06-2021

Kettingzaag makita en startpakket accu's gekocht.
Zeer goede producten. Doen wat ze moeten doen.
Nadeel dure investering.

Greg 09-06-2021

Waardelose bedrijf. Ik vind geen verschil tussen dit bedrijf en gewoon dief. Waarom? Ik heb zgan combihamer (bosch gbh 18v-26) met zeker een kleine mankament op garantie gestuurd (erg af en toe in gebruikt en in 90% met betonboor 6mm , ik vind hem tot iets te zwaar om in plafond te boren, lag rond 6 manden stil in de koffer ) Ik dacht om zelf te herstellen maar ik was toen nog blijk dat ik garantie heb . en eindelijk antwoord " zwaar overbelast en kosten op eigen rekening. ONZIN! DAT IS ONMOGELIJK! En als ik vraag wat is overbelast , wat is kapot , want dat is onmogelijk - geen antwoord meer alleen 3 keuzes: 1. betalen 150euro (nieuwewaarde iets boven 200 euro :) ) , 2 vernietigen gratis - dus gewoon gratis overnemen. , 3 terugsturen in vorm van 1000 onderdelen (zeker niet van mijn want volgens me dit bedrijf wilt mijn goede onderdelen gewoon stelen ) Ik moet nog 18 euro betalen om "onderdelen" te kregen . Geen duidelijke antwoord. Garantie is waardeloos. Volgens mij Ze zijn gewoon aan het liegen. Boven dat ze willen ook mijn hamer niet gewoon teruggeven. Echte ramp . Beste mensen LET OP!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-06-2021

Beste Greg, bedankt voor je review. Erg jammer om te lezen dat je de afhandeling van je garantie zo hebt ervaren. Ik kan aan de hand van alleen een voornaam geen bestelling erbij pakken waardoor ik ook niet na kan gaan wat er precies speelt. Hierdoor is het inhoudelijk reageren op je review helaas ook niet mogelijk. Mocht het nog niet opgelost zijn, dan wil ik je vragen om hier contact over op te nemen met onze klantenservice. We staan je dan graag te woord om samen te kijken naar een geschikte oplossing.

Geert 09-06-2021

Groot assortiment, duidelijke website. Beetje gek dat een heel groot gedeelte van het assortiment hele wisselende levertijden kennen, dus wel even opletten. Eerste bestelling was een dag langer onderweg dan beloofd en slordig ingepakt (het is slechts gereedschap dus geen punt van gemaakt, maar door de tape rechtstreeks op de schop te plakken is het logo er grotendeels af).
Tweede bestelling ook weer prima en wèl binnen een dag verstuurd. Grasmaaier liet defect zien na eerste keer maaien en werd zonder problemen ingenomen met geld retour.

Jort 08-06-2021

Groot assortiment, goede service en zeer snelle levering. Ik heb hier al vaker besteld en zal dat ook zeker blijven doen. Keep up the good work!

Matthijs79 07-06-2021

Scherpe prijs, goede communicatie, service bij problemen met product heb ik nog geen ervaring

de Vries 05-06-2021

Product zoals beschreven goede prijs en snelle levering, wat wil je nog meer

D Romme 04-06-2021

Altijd een breed aanbod voor een goede prijs.
Na bestelling snel geleverd.

Harry 04-06-2021

Snelle levering is waargemaakt.
Maar informatie over gereedschap met accu kan beter, d.w.z. als accu en oplader niet inbegrepen zijn, vermeld er dan bij welk type accu en oplader er bij passen. Op mijn betreffende vraag (via de site) is na 2 dagen nog niet gereageerd terwijl de site wel die reactietermijn hanteert.

Thijs Jacobs 04-06-2021

Goede shop. Betrouwbaar.
Had een verkeerde machine gekregen. Werd gelijk de dag erna omgeruilt. Super service

Rick 03-06-2021

Prima prijs, snelle verzending en deel verzending ook mogelijk als niet alles voorradig is. Ik kom tegenwoordig nergens anders meer voor gereedschap (en heb de afgelopen maanden behoorlijk besteld vanwege een forse verbouwing :))

hermien 03-06-2021

Goede en overzichtelijke webshop kwaliteit is onmundig goed oersterk en klein en kompact

Sjoerd 03-06-2021

Zoals altijd de volgende dag mijn gereedschap in huis tegen de scherpste prijs. Ook bij vragen goed bereikbaar en antwoord op je klusvraag. Een echte toevoeging in de kluswereld!

Mark 03-06-2021

Scherpe prijs en nog dezelfde dag geleverd.
Klein detail is dat de bestelde machine in een andere M-Box kwam maar daar werkt het product niet minder om en hij past er prima in.

Evl 02-06-2021

Leveren zoals beloofd en goede communicatie. Prijzen zijn ook goed. Ze hebben een ruim assortiment

Rob 01-06-2021

Ik kan hier alles vinden wat ik nodig heb incl. tuingereedschap. Inmiddels van elektrisch gereedschap tot een tuinschepje besteld maar alles verloopt snel en soepel!

Richard 01-06-2021

Gereedschapcentrum voldoet aan alle verwachtingen, ruime keuze in materialen en gereedschap van zeer goede kwaliteit. Zeer snelle afhandeling en levering ook betalen super door de enorme keuze in betaalmogelijkheden. Gereedschapsentrum toppie wat mij betreft zeer hoog aan te bevelen aan elke klusser en vakmensen.

J bremer 01-06-2021

Ik kreeg mn spullen binnen met 1 dag ertussen. Supergoede service voor zo'n zwaar pakket.
+ Gratis verzending
+ Gratis retourneren

George Sardjoe 01-06-2021

Ik bestel hier omdat de producten meteen leverbaar zijn en volgende dag in huis hebt. Je loopt niet tegen grote vertragingen aan, als je aan het klussen bent.
Er is een klantvriendelijk en behulpzaam service gericht naar de consument. Als klant kom je dan gauw weer terug naar Gereedschapcentrum.nl.