Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Anton 29-06-2021

Ik vind het schandalig hoe mijn bestelling (ter waarde van 491,98) thuis werd bezorgd door "de amateuristische bezorgdienst "red je pakketje" De verpakking van de Makita DUR181RT 18V Li-Ion accu Trimmer set was volledig opengescheurd. Nederlandse handleiding ontbrak. Ik weet niet wat er verder nog uit deze doos was gevallen. Ook de originele doos van de WOLF-Garten A 4600 Benzinemaaier was blijkbaar al open geweest (wellicht een retour zending van een andere klant?) en was door het gereedschapcentrum weer dicht geplakt met tape. Ik was zeer teleurgesteld door de toestand waarin mijn artikelen werden thuisbezorgd. Ik ben niet van plan nog ooit wat te bestellen bij een webshop die zo met hun klanten omgaan en die met zulke amateuristische bezorg-partners samenwerken.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-07-2021

Beste Anton,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling. Helaas kan ik op basis van je gegevens, geen order terug vinden.
Inhoudelijk kan ik daarom niet reageren op je review. Wel wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice als het probleem nog niet is opgelost. We staan je graag te woord.

Bert 29-06-2021

Heb een bladblazer gekocht, na de bestelling op de hoogte gehouden waar ze mee bezig waren, alles ging volgens afspraak, goed verpakt en goed bezorgd, zeker een aanrader.
Bert

Ramon 28-06-2021

Een multitool aangeschaft, wordt nooit geleverd. Contact opgenomen en gereedschapcentrum geeft aan dat het op een ander adres is geleverd. Daar ben ik nog zelf heen gegaan maar er wordt niet open gedaan. Dit weer aangegeven bij gereedschapcentrum maar die antwoorden (na meerdere mails niet te beantwoorden) dat het echt bij DHL ligt en ze geen geld terugstorten of een vervangend apparaat opsturen. Ik snap nooit zo goed hoe bedrijven hier mee weg komen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-07-2021

Beste Ramon,

Bart 27-06-2021

Het is een uitgebreide site waar van alles te koop is!
service is ook goed!

Hans 27-06-2021

Zondag om 14:58 uur een haakse accuslijper van Makita besteld en inderdaad ‘s maandags al keurig verpakt in huis! Superfijn!

Rob 27-06-2021

Gunstige prijs, overzichtelijke site en vlotte afhandeling. Vrij snel geleverd.

SP 27-06-2021

Heel groot voorraad. Goede prijzen. Heel diverse en veel betaalmogelijkheden!

Bob 25-06-2021

Al meerdere keren heb ik (veel) gereedschap besteld via gereedschapcentrum.nl. Dit bevalt altijd super. De communicatie is snel en goed en de leveringen ook. Op de website is ook goed aangegeven wat de voorraad van de machines/gereedschap is zodat je niet onnodig hoeft te wachten en kan schakelen naar iets wat wel voor handen is. Al met al een topbedrijf!

Dennis 25-06-2021

Goede service, alleen de volgende keer DHL kiezen als transporteur ipv PostNL.
Gewoon weer bestellen bij het gereedschapscentrum dus, prima prijs kwaliteit verhouding 👍

Bertina 24-06-2021

Super snelle service , we hadden een glasbouw besteld deze was heel Goed verpakt en er zat nog geen krasje op .
Dank jullie wel voor jullie goede en snelle service

Javier Betancor Bosch 23-06-2021

Extremely professional and serious company. Anything I have ordered so far is delivered in perfect condition, the customer is well informed during the process and if there is any delay, notifications on the way!
The online detailed product description is always very helpful when looking for tools/components, and prices are actually good.
This company also includes insurance during transport and also in case you decide to return the delivered item within a certain period of time. Small discount always included!

Overall, no issues so far, so I definitely recommend!

Patrick 23-06-2021

Overzichtelijke en duidelijke website. Het bestelproces verloopt eenvoudig en duidelijk.
De volgende dag werd het gekochte ook keurig bezorgt. Goed verpakt.

Marij 23-06-2021

Duidelijke uitleg apparatuur. En een snelle levering. Duidelijke mails over je bestelling en wanneer de levering gaat plaatsvinden. Kortom top geregeld

Leon 23-06-2021

Erg lange levertijd (5 weken) maar gereedschapcentrum heeft wel regelmatig een berichtje gestuurd over de voorgang van de bestelling.

Erik 23-06-2021

Duidelijke website, doen wat ze zeggen mbt tot leveren. 's ochtends besteld en 's avonds in huis.

Harm Boschker 22-06-2021

Ondertussen meerdere Makita apparaten aangeschaft via Gereedschapcentrum.nl. Duidelijke omschrijving op de site met alle nodige informatie. Ook eerlijk over levertijden.
Kortom: aanrader

Henk Post 22-06-2021

Geen abonnement nodig. Bestellen ging snel, leek even op abonnement dienst, maar dat hoeft echt niet. Als je veelvuldig wenst te bestellen kan je meer korting krijgen. Ik bestel zelden iets, kan gewoon zonder extra korting.

Steve 21-06-2021

Na verscheidene leveranciers vergeleken te hebben op levertijd koos ik voor gereedschapcentrum gezien ze na 1 werkdag konden leveren volgens de site. 2 werkdagen later nam ik contact op met de klantenservice, waar me werd verteld pas over 3weken mijn artikelen te kunnen ontvangen. Ook werd stellig beweerd dat dit altijd zo op de website stond. Na uitleg over dat ik specifiek had gekozen voor gereedschapcentrum aangezien ze het product voorradig hadden kreeg ik te horen dat ook op dat moment op de website niet één werkdag, maar blijkbaar ongeveer 4 weken zou moeten hebben gestaan. Klinkklare onzin....
Wat een waardeloze ervaring met een waardeloze klantenservice....
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-06-2021

Beste Steve,

Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat dit zo is verlopen met jouw bestelling. Helaas kan ik op basis van je gegevens geen order terug vinden.

Henk 21-06-2021

Accu boorhamer aangeschaft ,maar was niet kompleet, eerst geprobeerd te bellen maar kwam er niet door, te druk dacht ik toe maar met de lifechat maar die had het ook niet goed begrepen, er werd een onderdeel toe gestuurd wat ik al had dus waar ik niets mee kon. Dan maar even naar de showroom toe,daar ben ik met een inzet van 300 procent geholpen, zodoende tóch nog een zeer tevreden KLAND 👍👍

Gert-Jan 21-06-2021

Voor een cado voor een vriend zocht ik een moment sleutel. Voor eigen gebruik. Hier vond ik een prima gereedschap maar niet het A++ merk wat in mijn geval ook niet nodig was.
Gereedschap was goed verpakt en doet wat het moet doen.

Sander 20-06-2021

Scherpe prijs voor de terrasheater waar ik naar op zoek was. Zeer snelle levering beloofd en waargemaakt. Helemaal tevreden!

Stefan 19-06-2021

goede snelle service en zeer scherpe prijzen. Zou in de toekomst zeker weer bij deze winkel bestellen.

Tonnie 19-06-2021

Meerdere producten gekocht zoals: makita haakse slijper en haakse boormachine. Altijd snel en netjes geleverd.
Ook zijn er heel veel verschillende manieren van betalen mogelijk. Duidelijke en overzichtelijke website.

Arnold 18-06-2021

Goede prijs/kwaliteitverhouding, supersnelle en goede afhandeling, top winkel.

Danny 18-06-2021

Fijne en overzichtelijke site! Als je belt word je snel en vakkundig geholpen en als je iets retour doet is dat snel geregeld. Ik raad Gereedschapscentrum aan eenieder aan!
Heb al 6 keer wat besteld en alle keren geen bijzonderheden en snel in huis en je word goed op de hoogte gehouden wanneer pakket word bezorgd!

Top!!