123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 328 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans uit Haarlem 02-05-2020

Het personeel heeft kennis van zaken plus doen wat ze beloven. Komen hun afspraken na perfect en een hele goede service n goed geïnformeerd over de levering en op tijd geleverd binnen de gegeven tijd klasse.

Jolanda 02-05-2020

123apparatuur is een aanrader! De koelvriescombinatie die ik wilde hebben, was overal uitverkocht. Wel op voorraad bij 123apparatuur, dus de gok gewaagd om hier te bestellen! Telefonisch zeer klantvriendelijk geholpen. Koelvriescombinatie kon telefonisch besteld worden, kreeg daarna een ideal link om te betalen, gelijk orderbevestiging gekregen. Kon volgende dag al geleverd worden, dag later laten leveren. Op de dag van levering berichtgeving via sms en e-mail. Kort voor levering nog een telefoontje van chauffeur, ook daar één en al lof over. Koelvriescombinatie netjes in de gang gezet, rekening houdend met het coronavirus. 123apparatuur TOP 👍👍👍Echt een aanrader ..... goede service

Edelbroek 02-05-2020

Heel duidelijk met de levering precies op het moment dat het gezegd werd . Interessante aanbieding en zover als wij kunnen beoordelen betrouwbaar

L Meijers 01-05-2020

De adviseur nam meerdere malen alle tijd om ons van (extra) advies te voorzien. Hij dacht ook uitstekend mee en ook ongevraagd ons te wijzen op een aantal wezenlijke keuzes. Prijstechnisch was 123 apparatuur uiteindelijk ook net iets goedkoper dan de concurrentie.

Monique 01-05-2020

Op advies van de aannemer ben ik bij jullie website terecht gekomen. Veel keus en mogelijkheden. Alles staat netjes weergegeven qua eigenschappen van de apparatuur.
De website is overzichtelijk en je kan meteen gericht gaan zoeken. Een aanvulling zou zijn om de apparatuur, bv 2 of 3 modellen, te kunnen vergelijken met elkaar.

Jacqueline 30-04-2020

Goede service, denkt mee in deze Corona tijd, om spullen op tijd te kunnen leveren.

H. Vet 30-04-2020

Opzoek naar een nieuwe quootte met cube diverse sites bekeken en prijs vergelijk gedaan. In 2013 hebben wij alle keuken apparatuur besteld bij 123 apparatuur. Nu ook weer maar er zat een flink prijs verschil in. s Avonds E-mail gestuurd en de volgende dag netje terug gebeld en men ging met de laagste prijs mee. Direct besloten om de quooker aan te schaffen. Binnen 5 minuten orderbevestiging , geld overgemaakt en direct een e-mail met bedrag is binnen en gaan uw bestelling verwerken. Volgende dag om 7 uur sms met de tijd dat hij geleverd zou worden. Half uur laten de chauffeur aan de telefoonnet hij er over 25 minuten zou zijn. Keurig afgeleverd in de gang. Alles perfect gelopen 12 uur besteld volgende dag om 8 uur geleverd. Keurig te woord gestaan aan de telefoon en prima levering. Zou meer zo moeten zijn😉.

Rvri 30-04-2020

Breed assortiment van kwalitatief zeer goede producten, snelle levering en uitstekende service !

Doug 30-04-2020

IK wilde meer informatie hebben over een koelkast en montage mogelijkheden. Ik werd binnen 24 uur door een vriendelijke medewerkster teruggebeld met een antwoord op al mijn vragen en hele zinvolle tips. Er werd mij telefonisch meteen een nog scherpere aanbieding gedaan voor een nieuwer model koelkast en de mogelijkheden voor vakbekwame inbouw. Alles werd ook meteen per mail aan mij bevestigd, echt Top behandeld.

Simon 30-04-2020

123apparatuur heeft een goede prijs, snelle levering, vriendelijke chauffeur en goede communicatie. De combi oven was makkelijk te installeren en makkelijk in gebruik. Helemaal goed!

Britt 29-04-2020

Je kunt altijd de beste deal krijgen bij 123 apparatuur, even bellen en je doet geweldige zaken!

Hans 29-04-2020

Goede website, Snelle respons op Email vragen en direct een zeer goede offerte !

Kevin 29-04-2020

Goede prijzen top website aanbevolen
Veel keuze
Top klantenservice
Goede keuze

Peter Nieuwenhuize 28-04-2020

Nette afhandeling en dat je zelf een datum voor de levering kan kiezen
En duidelijke leverings-voorwaarden.

Jos Oerlemans 28-04-2020

Er is een snelle reactie op de aangevraagde informatie. De uitgebrachte offerte is makkelijk om te zetten in een order. De afwikkeling en de betaling is tot op heden vlotjes verlopen. Hopelijk zal de bezorging en de gevraagde installatie van de inbouwapparatuur op dezelfde alerte wijze verlopen. We blijven in afwachting en wordt vervolgd.

JG 28-04-2020

Wij hadden onze keus laten vallen op een bepaalde kookplaat. Deze werd bij andere webshop voordeliger aangeboden.
Dit aangegeven bij 123apparatuur.nl en wij werden vlot terug gebeld met een verrassend aanbod.
Aanbod geaccepteerd, telefonisch alles keurig afgehandeld en bevestigingsmail met betaal link werd ons toegestuurd.
Gewoon top service, nu de levering nog even afwachten maar dat zal allemaal goed komen

Mike 28-04-2020

Zeer tevreden over het telefonisch contact en geboden korting ivm lagere prijs apparaat op andere site. Al eerder via deze shop een vaatwasser besteld en ook toen tevreden over afhandeling en (snelle) levering. Vandaar ook deze nieuwe bestelling van 2 apparaten via 123keukenapparatuur.

Aneta 28-04-2020

Ik beveel 123apparatuur aan iedereen. De betaling was meteen verwerkt (op een feestdag!) en mijn koelkast was volgende ochtend meteen geleverd. Een half uur van tevoren een telefoontje dat die aankomt en klaar is Kees! De handige bezorger bracht mijn koelkast op de juiste plek zonder enige moeite.
De prijs was zelfde als bij BCC maar daar moest ik 15 lagen wachten in verband met levertijd. Super tevreden!!!

Severin 28-04-2020

Snelle reactie op mijn vragen. Goed advies en denken mee om tot oplossing te komen. top!

Drilboor 28-04-2020

Fijne overzichtelijke website, erg vriendelijke meneer aan de telefoon gehad en alles tip top geregeld. De bestelling meteen telefonisch in orde gemaakt terwijl ik alleen een vraag had. Dus antwoord op mijn vraag of ze ook in deze corona tijd morgen bezorgen en de bestelling dus gedaan. Per mail een betaal link en voila, morgen kunnne we weer verder vriezen! Een 10 geef ik bijna nooit, maar deze komt aardig in de buurt.

Essie84 28-04-2020

Ze hebben scherpe prijzen en ook snelle reactie via de mail. Heel erg tevreden hierover!

Danny 28-04-2020

Goede service, en snelle reactie via email.
De prijs was ergens anders voordeliger, dit is vervolgens netjes aangepast en wel tot 1100 euro bespaard!
Ondanks koningsdag/woningsdag toch de volgende werkdag in huis.

Hansie 28-04-2020

Snel, correct, goed, eerlijke prijzen en vriendelijk behandeling. Het maken van afspraken ging vlot en levering was zoals afgesproken. Vooraf was duidelijk dar er een back-order was en ook die was er snel na de eerste levering.

Gerda van Straalen 27-04-2020

Dankzij eerdere goede ervaringen met 123apparatuur, hebben we bij het aanschaffen van een nieuwe keuken opnieuw met hen contact opgenomen. Onze contactpersoon heeft Vanaf het begin ons geadviseerd, meegedacht en ons constant op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. Dit heeft geresulteerd in de aanschaf van alle benodigde apparaten. Wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf/deze verkoper van harte aan.

Verzijl 27-04-2020

Makkelijke orderprocedure, goede klantgerichte aanpak. Productgamma zeer breed. Ik verwacht er veel van.