123Apparatuur.nl - Reviews & Ervaringen

123Apparatuur.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 326 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joyce vt 31-07-2020

De site geeft een duidelijk overzicht van de producten. De filters werken goed. een nadeel. Er bij heel veel onderdelen prijs op aanvraag. waardoor je niet meteen een prijsvorming kan maken bij een product. Misschien ook product filmpjes toevoegen? dit doet het ook altijd goed!

Corine Mosterdijk 31-07-2020

Huidige magnetron/oven was aan vervanging toe. Na enkele sites op Internet te hebben bezocht besloot ik voor 123Apparatuur te kiezen omdat ze de beste aanbieding hadden maar ook omdat ik heel snel en attent ben behandeld en ook was het niet moeilijk meer voor deze leverancier te kiezen want mijn gekozen Bosch apparatuur was ook nog eens veel goedkoper en direct leverbaar.. Dank mensen van 123Apparatuur voor de wel zeer snelle levering... 's-middags besteld en de andere ochtend kort na acht uur al gelevered !!! "Petje af"

Leroy Kivits 31-07-2020

Erg fijne en duidelijke webshop, die zijn afspraken nakomt. Gisterenavond laat besteld en nu al een mail met de geschatte levertijd vandaag. Van voor 23:59 volgende dag in huis is hier dus zeker sprake en dat zelfs in deze lastige tijd. Dikke pluim!

Svetlana 30-07-2020

Ik heb het telefonisch contact gehad en er werd alles goed uitgelegd. Er werd meteen de vaatwasser besteld voor mij.

Rudy Willink 30-07-2020

prima sortering, bij vragen snelle reacties en snelle levering. Wat wil men meer?

Edu Schol 30-07-2020

Prima service; konden snel nagaan wat levertijd was bij leverancier.
Scherpe offerte en vriendelijk geholpen aan de telefoon

nalinie 29-07-2020

goeie shop en lekker goedkoop zelfde koelkast elders duurder, ben blij met me aankoop

Van steenis 29-07-2020

Online schop is een motivatie om te schoppen overzichtelijk en voor de laagste prijs hoef je het niet te laten

M wijnberg 29-07-2020

Via de webshop een tafelmodel koelkast gekocht, besteld op vrijdag, die maandag een bericht om contact op te nemen voor bezorging, zeer vriendelijke man aan de telefoon, gevraagd of het bezorgd kon worden op onze vakantie plek in Groningen, geen probleem.
Die woensdag is het bezorgd nadat de chauffeur van tevoren een berichtje heeft gedaan dat het dan bezorgd werd.
Vriendelijke chauffeur.
En zo snel, wij zijn zeer tevreden.
Top, zo ook over het product.
Mensen ga zo door!! 👍

S. Beuker 29-07-2020

Prima onderhandeling, top service vwb betaling en super snelle levering. Gewoon zoals goede service hoort te zijn.

M. Vandooren 29-07-2020

Duidelijke en goed telefonische informatieverstrekking over de apparatuur. Nemen ook gewoon de tijd om je te woord te staan. Gewoon degelijk advies. Heb er veel aan gehad. Geeft je een gerust gevoel dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Rox 29-07-2020

Zoals altijd een goed advies en ook airco's hebben ze voor een voordelige prijs

Bm v elswijk 29-07-2020

Na veel zoeken naar een betrouwbaar overkomende bedrijf via internet ben ik bij u terecht gekomen.inmiddels had ik een oven elders besteld met grote teleurstelling.
Na het bestellen bij u is er zeer correct en naar wens alles afgehandeld.

Ria Schouten 28-07-2020

Prima overzicht ,je kunt alles goed vergelijken en de uitleg over levering bij Corona is duidelijk.

M 28-07-2020

Duidelijke productinformatie op de site. Product is volgende dag geleverd. 7.00 uur sms bericht en 30 min voor bezoek nog een telefoontje.

Martijn Vrenssen 28-07-2020

Erg tevreden over de webshop. Levering was in orde, ook al duurde het wat lang voordat de leveringsdatum bekend werd gemaakt. Bezorger was op tijd, kwam afspraken na en duidelijk over de levering. Top!

Kay de Jong 28-07-2020

De website is overzichtelijk en goed bereikbaar. Je wordt goed door de website heen geleid en dit zorgt voor duidelijkheid.

Jose van Houten 28-07-2020

Zeer goede service. Snel telefonisch contact. Vriendelijke geholpen. Ik zal zeker vaker hier bestellen!

Olaf 28-07-2020

123apparatuur werkt snel en makkelijk. Ze werken met een overzichtelijke site. Reageer snel op je bestelling.

Franca Snoeijen 27-07-2020

Heb ook al een inbouw koelkast vriescombinatie besteld en bevalt me nog steeds, vandaar dat we nu weereen koelvries combinatie bij jullie bestellen. D

Rudolph 27-07-2020

Overzichtelijke site met veel informatie over de artikelen. Prijs van het door mij gezochte artikel (Quooker) is scherp. Mogelijkheid dat het ook gemonteerd kan worden is interessante extra service.

Paul De Schrijver 27-07-2020

Nette duidelijk webshop met echt scherpe prijzen. Bellen je wel veel na voor de order, maar dan heb je ook wat :-)
Leveren de zelfde garanties als elke andere erkende reseller / dealer.

G. van Dam 27-07-2020

Deze winkel geeft service zoals ik dat verwacht, levert volgens afspraak, correct, vriendelijk gewoon zoals het hoort. Door aanraden van een zelfstandige witgoed monteur ben ik getipt over deze winkel.

Marinus 26-07-2020

Ik was opzoek naar een afzuigkap en kom 123 apparatuur.nl tegen, en het zag er allemaal zeer verzorgd en
duidelijk uit waardoor ik gekozen heb voor 123 Apparatuur.nl
Ik bestelde hem in de avonduren en de volgende dag al in huis
Na het openen ontdekte ik dat de filter niet goed was en de volgende dag contact gemaakt en binnen twee dagen hebben ze een nieuwe filter opgestuurd en het probleem was opgelost

Dus een zeer snelle levering en als er wat fout gaat een zeer snelle service
Ik kan iedereen 123 Apperatuur.nl aanbevelen

Hilde 26-07-2020

Nog niet veel ervaring, bezoek de website voor het eerst, maar de website is heel duidelijk.