De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto WS-3400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b**8@g**l.com 22-09-2023

verrassing de ALECTO ws-3400 WINDMETER.

Geschreven voor: Alecto WS-3400

Ik heb de Alecto WS-3400 gekocht wat een fijn toestel met veel mogelijkheden zoals datum-tijd wind het weer -temperatuur makkelijk in elkaar te zetten en dan de batereien er in en alles wordt automatisch ingesteld super ben er erg blij mee en het is zeker een aanrader. Boudewijn Elve Terneuzen in Zeeland.

Pluspunten

• 10 PUNTEN

Minpunten

• GEEN

Jan W. 03-08-2023

Constructief zeer onbetrouwbaar.

Geschreven voor: Alecto WS-3400

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik dit weerstation via de rentepuntenwinkel van de ING bank gekocht.
In eerste instantie beviel het product prima. Maar inmiddels is al 2 keer het buitenstation kapot gegaan.
Weliswaar heb il alle keren een nieuwe gekregen, echter dan pas na diverse keren bellen. Dus zat ik elke keer ongeveer een maand zonder. Inmiddels heb ik dus ongeveer een maand geleden mijn vierde station geplaatst. Tot nu toe werkt het uitstekend. Makkelijk te bedienen.
Maar kwalitatief uiterst onbetrouwbaar

Pluspunten

• werking
  • uitlezing

Minpunten

• Buitenunit zeer onbetrouwbaar

Henk 16-12-2022
  • Product gekregen

super weer station

Geschreven voor: Alecto WS-3400

vandaag gekregen en in gebruik genomen na het paatsen van de batterijen werkte alles binnen 3 minuten perfekt super blij mee

Pluspunten

• werkt binnen 3 min.

Minpunten

• niets gemerkt wat een min punt kan zijn

Hans 21-08-2020
  • Product gekregen

Eerste indruk: zeer positief!

Geschreven voor: Alecto WS-3400

Duidelijk en compleet overzicht en makkelijk te installeren.

In de gebruiksaanwijzing staat een storende opmerking over het plaatsten van de buitenunit. Na het sturen van een mailtje kreeg ik snel een reactie dat de afdeling R&D er naar ging kijken en nog geen 2 dagen later had ik uitsluiting dat dit een fout was. Deze fout staat ook in alle talen..