Cresta DTX370 - Reviews

Kleuren
wit
Buitensensoren
temperatuur, Thermometer

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Pieter 27-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Spijt van aanschaf.

Ziet er leuk uit en eigenlijk alles wat ik er minimaal op wilde hebben zat er op, maar de buitenunit . . . die gaat telkens stuk. Ik ben ondertussen al aan mijn 4e buitensensor toe (kosteloos, dat dan weer wel).
Nee, maak die buitensensor geschikt voor buiten en anders niet.
Een ander minpunt is dat de bedieningsknoppen aan de achterzijde zitten. En ook de afleesbaarheid is niet super. Je moet goed onder een bepaalde hoek kijken.
Voor mij nu maar een duurder weerstation.

Minpunten

• Buitensensor kan niet niet tegen buiten :-(

Wc.Oetelaar 26-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Zeer tevreden,na 2jaargebruik,buitensensor kapot,gebelt,3 dagen later nieuwe in de brievenbus,,kostenloos,,dat noemen wij nog eens service.Hartelijk dank.

ajw72 24-12-2013 Product maand in bezit

“Helaas, helaas... Dit uiterlijk mooie product stelt zeer teleur. Binnen een dag was de connectie met de buitensensor verdwenen en niet meer tot stand te brengen. Vervolgens van alles geprobeerd om dit te herstellen, ook de resetknop gebruikt. Dat was het definitieve einde van de set. Het beeld viel namelijk uit en kwam niet meer terug. Terug gegaan en een nieuwe gekregen. Na een maand precies dezelfde problemen! Teruggebracht voor reparatie bij de winkel, moet er eerst contact opgenomen worden met Cresta voor een reparatiecode! Wat is dit voor service? Moet nog bellen. Update volgt. Advies tot nu toe: dit apparaat links laten liggen.”

koolmees 10-07-2014

Waar is de update?

ajw72 27-01-2015

Hierbij de update.
Na twee weken kreeg ik een nieuw apparaat toegestuurd. Deze werkt nu een jaar probleemloos! Ben er uiteindelijk toch blij mee.