De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cresta DTX370 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

g**k@g**l.com 04-10-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: Cresta DTX370

Dit apparaat geeft veel problemen en de klantenservice laat het ook nog afweten. De handleiding bij mijn DTX370 klopt niet. De instructie omtrent de 24 uurs instelling komt niet overeen met hoe het wel werkt. Toen ik dat zelf uitgevonden had (de klantenservice was niet erg genegen om te helpen) bleken er de volgende afwijkingen te zijn. 1. Er is een afwijking tussen de temperatuur op de buitensensor en de basis van ruim een halve graad terwijl ze naast elkaar staan. 2. Als ik de buitensensor buitenzet en de basis is op 4 meter afstand, dan valt de verbinding weg. Als uiteindelijk alles goed is afgesteld, verspringt de tijd na enige minuten met 3 uur en later zelfs met 11 uur

g************@g******** 29-11-2022

Goed, met kanttekening

Geschreven voor: Cresta DTX370

Mijn oude weerstation (ook een Cresta) was kapot en moest dus vernieuwd worden. Ik heb gekozen voor de Cresta DTX370. Op zich werkt het prima, ik heb het station begin dit jaar gekocht en nu is het bijna december. Maar het valt me op, dat het scherm slecht valt af te lezen na een poosje. Met nieuwe batterijen erin gaat het weer goed, en is het scherm nu weer goed leesbaar. Maar de batterijen moeten dus wel snel vervangen worden (al na een maand of 6!). Voor de rest prima weerstation.

Pluspunten

• werkt goed
  • makkelijk in te stellen
  • geeft een goed beeld van het weer

Minpunten

• scherm is vrij snel bijna onleesbaar
  • kost dus veel batterijen

r******@g******** 05-09-2021

Onleesbaar display

Geschreven voor: Cresta DTX370

Leuk weerstation met functies zoals zons op/ondergang en barometer. Echter het display is van zulke slechte kwaliteit dat het totaal onleesbaar is tenzij je er precies recht voor staat. Kan alleen op ooghoogte worden neergezet. Wie brengt nu zo iets op de markt? Ik zou graag iets meer betalen voor hetzelfde apparaat maar dan met een fatsoenlijk display. Nu is het een prul.

Pluspunten

• compeet uitgerust
  • buitensensor werkt prima

Minpunten

• totaal onleesbaar display

Pieter 27-07-2017

Spijt van aanschaf.

Geschreven voor: Cresta DTX370

Ziet er leuk uit en eigenlijk alles wat ik er minimaal op wilde hebben zat er op, maar de buitenunit . . . die gaat telkens stuk. Ik ben ondertussen al aan mijn 4e buitensensor toe (kosteloos, dat dan weer wel).
Nee, maak die buitensensor geschikt voor buiten en anders niet.
Een ander minpunt is dat de bedieningsknoppen aan de achterzijde zitten. En ook de afleesbaarheid is niet super. Je moet goed onder een bepaalde hoek kijken.
Voor mij nu maar een duurder weerstation.

Minpunten

• Buitensensor kan niet niet tegen buiten :-(

Wc.Oetelaar 26-01-2015
Geschreven voor: Cresta DTX370

Zeer tevreden,na 2jaargebruik,buitensensor kapot,gebelt,3 dagen later nieuwe in de brievenbus,,kostenloos,,dat noemen wij nog eens service.Hartelijk dank.

ajw72 24-12-2013
Geschreven voor: Cresta DTX370

“Helaas, helaas... Dit uiterlijk mooie product stelt zeer teleur. Binnen een dag was de connectie met de buitensensor verdwenen en niet meer tot stand te brengen. Vervolgens van alles geprobeerd om dit te herstellen, ook de resetknop gebruikt. Dat was het definitieve einde van de set. Het beeld viel namelijk uit en kwam niet meer terug. Terug gegaan en een nieuwe gekregen. Na een maand precies dezelfde problemen! Teruggebracht voor reparatie bij de winkel, moet er eerst contact opgenomen worden met Cresta voor een reparatiecode! Wat is dit voor service? Moet nog bellen. Update volgt. Advies tot nu toe: dit apparaat links laten liggen.”

koolmees 10-07-2014

Waar is de update?

ajw72 27-01-2015

Hierbij de update.
Na twee weken kreeg ik een nieuw apparaat toegestuurd. Deze werkt nu een jaar probleemloos! Ben er uiteindelijk toch blij mee.