De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Teza op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

MankM 09-03-2022

Een goede camera, echt een aanrader

Geschreven voor: Trust Teza

Deze camera heb ik mogen testen en hij bevalt erg goed. Zelf heb ik geen losse camera en gebruik de standaard camera van mijn laptop. Bij de camera worden enkele accessoires meegeleverd zoals een tripod ( een standaard waar de camera op gemonteerd kan worden), privacy scherm voor over de camera, een USB kabel en een USB-C verloopstekker. Allemaal heel handig hoewel de tripod te laag is ( +/- 20cm excl. camera) voor mij om te gebruiken. De clip waarmee de camera aan een monitor gehangen kan worden is voor mij perfect. De camera geeft erg mooi en scherp beeld. De camera focust automatisch op mij wat super is. Echt een aanrader voor wie een goede camera zoekt.

Pluspunten

• Beeld
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• lage tripod

Barry 08-03-2022

Prima ding!

Geschreven voor: Trust Teza

Super apparaatje dat ik gebruik als ik op m’n werkplek met tweede scherm werk zodat ik het beeld van voren heb (ipv de webcam in m’n laptop). Haarscherp beeld, vooral met lichte omstandigheden (iets minder in het donker maar dat is net hoe je erbij zit). De accesoires (driepoot en klem) zijn ideaal!

Pluspunten

• Plug & play
  • Haarscherp

Minpunten

• Iets vertraging in donkere ruimte

Familiestam2011 04-03-2022

Geweldige webcam

Geschreven voor: Trust Teza

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de webcam en de gebruikers mogelijkheden. Je kan hem op verschillende manieren neerzetten of klemmen. De beeld kwaliteit is super, daardoor is hij ook goed om video's mee te streamen, meetings te houden of te filmen. Mogelijkheden zijn oneindig. Ik raad deze webcam zeer zeker aan.

Pluspunten

• Geluid
  • Beeldkwaliteit
  • Meerdere bevestiging mogelijkheden

Minpunten

• Prijs

Gijs 02-03-2022

Kwalitatieve webcam - easy install

Geschreven voor: Trust Teza

Ik heb de webcam een aantal weken getest, met name in verband met het thuiswerken en bijbehorende videobellen. Door een webcam op mijn grotere beeldscherm(en) te zetten, maakt het voor mij mogelijk om mijn laptop dicht te klappen en toch te kunnen videobellen. De installatie van de webcam was zo gepiept; na het inpluggen in de USB-poort voltooide de installatie zich binnen enkele seconden. Er is overigens ook een adapter meegeleverd om ook andere poorten te kunnen gebruiken voor het aansluiting. De beeld- en geluidkwaliteit is prima; ik heb van meerdere personen hierover positieve feedback gehad. Vooraf had ik wat twijfels over hoe goed de webcam zou blijven zitten, maar ik ben positief verrast. De webcam blijft heel goed zitten. Enig minpunt voor mij is dat de webcam niet in de USB ingang van het beeldscherm geplugd kan werken – maar dat deze direct in de laptop moet.

Pluspunten

• Plug and play
  • Scherp beeld
  • Helder geluid

Trudy 02-03-2022

Scherp beeld en goed geluid voor de ontvanger

Geschreven voor: Trust Teza

Het beeld van deze webcam is haarscherp, daar heb ik meerdere positieve reacties over gekregen van de mensen waar ik videocalls mee heb gehad. Ook de geintegreerde microfoon werkt goed, want het geluid is helder en zuiver voor de ontvanger. Het beeld is redelijk breed, waardoor een groot deel van de kamer te zien is. Ik vind dat persoonlijk wel fijn, maar ik kan me voorstellen dat dit in sommige situaties minder wenselijk is. Natuurlijk eenvoudig op te lossen met vervagen van de achtergrond. De installatie verliep soepel, de webcam was snel aan de praat, redelijk plug en play. Ook het systeem om de webcam op de monitor te bevestigen werkt goed. Ook vanuit die positie kun je de richting van de webcam nog eenvoudig aanpassen. Ik heb dit product een aantal weken mogen testen, maar ben zeer tevreden!

Pluspunten

• scherp en breed beeld
  • goede microfoons
  • eenvoudige installatie
  • blijft goed op monitor zitten

Minpunten

• breed beeld kan minder wenselijk zijn

E************@h********* 28-02-2022

Superbeeld

Geschreven voor: Trust Teza

Ik speel sinds een langere tijd online games, daarnaast doe ik fanatiek aan online darten. Daarbij is het van groot belang dat het beeld haarscherp is, omdat de tegenstander vaak aan de andere kant van de wereld is. Met deze camera zie je precies wat er aan score gegooit is. Het installeren van dit bijzonder compacte camera ging nog sneller dan verwacht. Het is plug en play, er komt voor de rest niets bij kijken voor ingewikkelts
Het bijgevoegde standaard is geweldig handig, je schroeft het erop en je stelt het zo in als je zelf wilt. De autofocus werkt waar deze het gevoel heeft dat het beeld bijgesteld moet worden. Haarscherp 4k beeld. Daarnaast zit er een adapter bij om deze van usb naar usb c om te zetten.

Pluspunten

• 4k beeld
  • Scherp
  • Plug and play
  • Autofocus

s**************@g******** 26-02-2022

Scherp beeld, prima geluid, strak ontwerp

Geschreven voor: Trust Teza

Deze webcam is mooi vormgegeven en misstaat daarom niet bovenop een beeldscherm, ondanks het feit dat het een redelijk grote camera is. Door het lampje op de voorkant kun je duidelijk zien wanneer de camera aan staat.
Ondanks z’n grootte neemt de webcam redelijk weinig ruimte in van het beeldscherm – het haakje waarmee het bovenop het beeldscherm vast zit is zo klein dat het zelfs bij een monitor met dunne rand niet voor het beeld zit.
Mocht je ‘m niet op je beeldscherm willen zetten, dan kun je hem op een meegeleverde driepoot standaard zetten en door de lange kabel heb je voldoende keuze waar je hem neer wilt zetten.

Installeren is zo gepiept, doordat er geen extra drivers of software geïnstalleerd hoeft te worden is het een kwestie van de webcam inpluggen en je bent klaar.
Door de autofocus op de camera is het beeld altijd haarscherp, let wel op dat je niet te wild beweegt want dan kun je wel eens out of focus raken – maar dat is maar een fractie van een seconde.
De kwaliteit van het geluid is ook prima, vergelijkbaar met de kwaliteit die je kunt krijgen met een goede kwaliteit headset maar dan zonder iets op je hoofd te hebben.
Ik ben zeer tevreden over deze webcam.

Pluspunten

• Scherp

Minpunten

• Formaat

reneederuijter@hotmail.com 24-02-2022

Echt een aanrader

Geschreven voor: Trust Teza

De installatie van deze webcam was binnen een paar minuten gebeurd, ideaal. De autofocus van deze webcam werkt heel erg goed, mijn zoontje heeft een vlog opgenomen en deze was super duidelijk. De geluidskwaliteit is erg goed, we konden mensen die we belden zeer goed verstaan. De beeldscherpte is geweldig. Het statiefje wat er bij zit is heel stevig en handig. Alle accessoires waren goed en makkelijk aan te sluiten. Heel makkelijk uit de stevige verpakking te halen, weinig in plastic verpakt. Een topper dus, Misschien wat duurder maar zeer zeker het geld waard.

Pluspunten

• Zeer stevig en makkelijk te installeren

m************@l****** 24-02-2022

Goede prijs / kwaliteit en veel extra onderdelen

Geschreven voor: Trust Teza

Een goede prijs/kwaliteit webcam, veel extra onderdelen en eenvoudige installatie.

Pluspunten

• 4K met een grote kijkhoek
  • Veel extra’s en lange kabel

Minpunten

• Geen app om iets in te stellen
  • Ruis op de achtergrond bij minder licht

Thirsa 24-02-2022

Kwalitatief goede webcam

Geschreven voor: Trust Teza

Het is een kwalitatief goede webcam. Qua installatie is hij snel te installeren. Binnen 5 minuten kan je hem gebruiken.
De webcam geeft een scherp beeld. Wel is het jammer dat de webcam niet meer naar beneden kan draaien. Ik heb namelijk een groot scherm. Dus je ziet me een beetje van bovenaf.

Pluspunten

• scherpte
  • beeld
  • geluid
  • gebruiksvriendelijk
  • kwaliteit

Minpunten

• naar beneden draaien webcam