Trust Trino HD Video Webcam - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Trust Trino HD Video Webcam op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pa0nhc 17-11-2016

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Prima beeld.

Geschreven voor: Trust Trino HD Video Webcam

! Eerst naar de in het quickstart foldertje opgegeven internet adres van Trust gegaan en de driver geïnstalleerd ! Daarna in het geïnstalleerde AMCAM programmatje (=driver) de camera optimaal ingesteld (zie hieronder) . In een matig verlicht hobby kamertje een prima plaatje, met zeer goede doortekening in donkere partijen, goede kleuren en scherpte, zelfs met tegenlicht van een raam. Fix focus maar voldoende scherpte tot dichtbij. Mijn instellingen : Eigenschappen = Video capture PIN - Uitvoer grootte 1280x720 - Kleur ruimte compressie RGB24 - !!! TOEPASSEN!! = Video capture filter - Helderheid 36 - Contrast 36 - Gamma 110 - Tint 5 - Verzadiging 64 - Comp. Ahct. Verl. 0 - 50Hz. !!! TOEPASSEN !!! Let op : tint evt. op NUL, afhankelijk van uw verlichting kleur.

Pluspunten

• Beeld
  • Instel mogelijkheden
  • Prima prijsje

Minpunten