De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LWR73864 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

combiwasdroger 06-11-2023

transformatie

Geschreven voor: AEG LWR73864

De AEG LWR73864 heeft ons wasroutine volledig getransformeerd. Het 8 kg laadvermogen is ruim voldoende voor ons gezin, en de resultaten zijn fantastisch. DualSense zorgt ervoor dat delicate stoffen met zorg worden behandeld. Het apparaat is eenvoudig te bedienen en stil. Ik ben blij met de besparing in tijd en moeite die deze was-droogcombinatie ons biedt.

j**************@h********** 23-10-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: AEG LWR73864

Ik mocht deze was-droogcombinatie uitproberen en ik vind hem in 1 woord geweldig! Echt super dat je maar 1 apparaat nodig hebt voor zowel wassen als drogen. Dat komt op onze krappe overloop echt goed uit. De wasmachine heeft een maximaal vulgewicht van 8 kg maar ik laad hem in met 5 kg zodat ik gelijk de droger kan laten werken als hij klaar is met wassen. Ik was eerst wat huiverig omdat ik eigenlijk liever een wasmachine wilde voor 10 kg, maar in de praktijk draai ik nu meer wasjes en heb ik bijna altijd een lege wastrommel ;-) Je kunt zelfs 1 kg wassen en drogen binnen 1 uur, echt top voor mijn tieners die ineens perse iets aan willen.
Ook vind ik de stoomfunctie echt heel handig, want soms is een wasbeurt niet nodig en wil je alleen een kledingstuk even opfrissen en dat kan nu. Binnenkort ben ik van plan om mijn winterjas te stomen, ben benieuwd naar het resultaat! chts 1 uur was en droog je namelijk 1 kilo gemengd wasgoed. Is alleen wassen voldoende? Dan hoef je slechts 20 minuten te wachten.

Pluspunten

• neemt weinig ruimte in
  • kleine wasjes zijn erg snel klaar
  • de stoomfunctie

Minpunten

• belading van max 8 kg voor wassen
  • belading van max 5 kg voor drogen