De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR63142 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k************@g******** 27-02-2023

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG LR63142

Had al 27 jaar aeg wasmachine, nog steeds niet kapot maar door kadokaart gemeente nu toch nieuwe gekocht
Dus zeer betrouwbaar en veel zuiniger

Pluspunten

• Zeer betrouwbaar
  • Energiezuinig
  • Na registratie 10 jaar garantie op motor

Minpunten

Marije 04-01-2023

Super machine

Geschreven voor: AEG LR63142

Wauw wat een mega verschil met de wasmachine die ik hiervoor had. Met 2 opgroeiende jongens en een hond dan weet je wel een beetje hoe vol mijn wasmanden zijn elke week. Doordat de deur groot is kun je gemakkelijk te wasmachine volladen. Het kost geen enkele moeite. De bediening is simpel en heeft de programma's allemaal al heel mooi voorgeprogrammeerd. Doordat je ook kunt kiezen voor een kort programma kost het je allemaal minder! Minder tijd, minder water, minder energie etc etc.
De was komt er veel minder gekreukeld uit en zelfs met het korte programma brandschoon!

Pluspunten

• grote deur
  • kort programma
  • makkelijk te bedienen

mrsimonk93@gmail.com 02-01-2023

Geweldige wasmachine voor gezinnen met jonge kinderen!

Geschreven voor: AEG LR63142

Deze wasmachine is echt een geweldige machine voor een gezin met (jonge) kinderen! Ik heb zelf 2 jonge kinderen rondlopen dus dan kan je er wel vanuit gaan dat ik elke dag veel vieze was heb. Normaal moesten we elke dag wassen en nu kunnen wij ongeveer 3 keer per dag wassen! Dit komt omdat de wasmachine tot 10 KG was aan kan! Echt een geweldige uitkomst dus :)

De wasmachine staat bij ons op de gang in een washok, tegenover mijn slaapkamer en de kamer van de kids. Ik kan toch wel zeggen dat deze machine echt geluidsarm is, we kunnen nu zelfs wasjes draaien in de avond. Dat is voor een druk gezin natuurlijk een geweldige oplossing.

Verder ben ik ook erg tevreden met de verschillende functies die erop zitten, erg handig om gebruik te kunnen maken van de startuitstel-knop. Tevens is de functie voor een korte en verkorten van je wasprogramma ook super, zo kan je toch even snel dat shirtje wassen die je aan wil de volgende dag.

Het design is ook top, modern en classy. Ik zou hem bijna midden in de woonkamer plaatsen haha.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • 10 KG trommel
  • NIet groter dan een 'normale' machine
  • Handige functies (kortere wastijd)

Gezinmetkinderenenhond 31-12-2022

Goede grote wasmachine

Geschreven voor: AEG LR63142

Ik heb deze wasmachine nu zo'n 2 weken in bezit. Via de reviewclub gekocht. De trommel is enorm groot! Dit scheelt mij een aantal keren wassen per week. Ik heb een gezin van 4personen, waarvan 2 kinderen. En we hebben een hond. Genoeg te wassen dus.

Wanneer ik de bedden heb verschoond, heb ik al een was minder. De 2 1persoons hoeslakens en overtrekken passen prima in 1trommel.

Ook ben ik enorm bij met de tijdbespaar functie. Die kun je 2x indrukken om enorm snel een 60 of 90 graden was op de katoen stand te draaien.

Met de vorige wasmachine was in gewend dat wanneer ik de start uitstel knop gebruik, ik de eindtijd van de was in stelde. Met de startuitsel knop op deze wasmachine, stel je echt de uitstel tijd in voor de was begint. Dat is even oefenen.

Ik heb de wasmachine besteld bij bol.com. De bezorging was ietwat wreed. Maar de wasmachine was goed ingepakt en is ook door de bezorgers aangesloten.

Al met al ben ik erg blij met de wasmachine die mij energie lijkt te besparen door de grote trommel. Het centrifugeren is ietwat luider dan de vorige.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Tijdbespaar functie
  • 20 minuten programma

Minpunten

• Centrifugeren ietwat luid