• Test panel 8,7 mrt 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WNA14420NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E. Kroner 03-04-2022

Super was droog machine

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is super fijne was droog combinatie; wast perfect en droogt ook goed. Moest in het begin een beetje kijken welke programma's nu het beste voor ons werken, maar hij draait als een zonnetje!

Bert 24-03-2022

Goede eerste indruk

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine heb ik nu een aantal weken in gebruik. De wasmachine wast goed, maar de duur van de programma's is best lang. Daarnaast duurde het ook wel even voordat de fabriekslucht eruit was. Het droogprogramma heb ik nog maar beperkt gebruikt en is nog best een beetje zoeken. De eerste keer was de helft van de was goed droog en een deel niet volledig droog. Mogelijk is dit nog een beetje wennen qua hoeveel was erin kan en welk programma geschikt is, maar het kan ook aan de droogkwaliteit van de machine liggen.

Ronald 01-02-2022

Dikke aanwinst

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een machine het gemak en comfort en vooral de eenvoud.
Hadden wij veel eerder moeten doen :-)

Gebruiksvriendelijk 05-01-2022

Super stil en eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een zeer gebruiksvriendelijke maar tevens geavanceerde was/droog combinatie. Verbazingwekkend stil.

Allison 28-11-2021

Tot nu toe tevreden!

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De was- en droogcombi doet heel goed wat het moet. Ben tot nu toe erg tevreden! Als ie lekker lang meegaat en blijft functioneren zoals nu, dan 100% tevreden.

Martien 11-11-2021

Droog-wascombonatie beoordeeld

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine werkt geruisloos. Een keer bij het ecoprogramma was de centrifuge niet optimaal; toch ging de droger werken. Maar wellicht heb ik iets verkeerd geprogrammeerd. Er zijn nogal wat mogelijkheden.

Heleen 05-11-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vooralsnog ben ik super tevreden met deze wasmachine. Ik moet nog ontdekken welk droogprogramma mij het beste bevalt, maar heerlijk dat de was er schoon en droog uit komt.

Heleen 05-11-2021

Super apparaat

MarieJ 22-10-2021

Stille droog- wascombinatie

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Super fijne stille was- droogcombinatie. In het begin wel nodig om de handleiding cq gebruiksaanwijzing te raadplegen.

DannyM 12-10-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Bosch droog- en wascombinatie ervaren wij als erg fijn. Wij vinden het fijn dat je eerst kan wassen, kledingstukken die je niet moet drogen eruit kan halen en vervolgens de droger aan kan zetten. Met handdoeken stellen wij een programma in dat er gewassen en gedroogd wordt, de machine geeft vervolgens een seintje dat het programma klaar is. Opvouwen en klaar!.
Bedienen spreekt voor zich en handleiding is duidelijk. Apparaat maakt weinig herrie dus dat vinden wij fijn aangezien deze naast onze slaapkamer staat. We vinden het gewoon, zoals alle Bosch producten, een top apparaat!

Noortje van Lent 14-06-2021

Een fijne en stille wasmachine/droger

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Deze was-droogmachine heeft mijn verwachtingen overtroffen! Ivm ruimtegebrek moest ik een combinatie machine aanschaffen, maar waarin mijn verwachting was dat niet alle was goed zou drogen is dit alles behalve waar. Zelfs laken en handdoeken komen mooi en droog uit de machine en ik ben dan ook uiterst tevreden met dit product!

• Goede droogfunctie

M.G. 27-05-2021

wasdroogcombi WNA14420NL

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine nu een paar weken in mijn bezit.
Ik ben uiterst tevreden, veel programma,s met instelmogelijkheden,van centrifuge,temperatuur.Was is prima schoon,zelfs met de speed perfect toets ,droogresultaat ook prima ,maar met wel de + toetsBovendien is de machine heel stil.hHiervoor had ik ook een wasdroogcombinatie van een ander goed en bekend merk,maar deze overtreft hem!!
Ik hoop nog heel lang plezier te hebben van deze machine, al zal dat niet zo lang zijn als mijn bosch combi/magnetron oven,nu ruim 25 jaar oud en functioneert nog uitstekend!!!

M.G. 27-05-2021

wasdroogcombi WNA14420NL

Toine de Jong 18-05-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Voorheen een Samsung wasmachine en droger in 1. Was nat niet gebruiksvriendelijk.
Nu dus een Bosch. 2x ik heb vorig jaar het apparaat gekocht mijn vriend nu op mijn advies.
Zeer tevreden!
- was snel droog
- gebruiksvriendelijk
- veel
Programma’s

Deboefjesshop.NL 30-04-2021

Wouw wat een super machine. Ben er zo blij mee

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Wouw wat een super was droog.
Ben hier zo blij mee.
Ik heb maar voor 1 machine plek en dan moet je een keus maken maar Bosch maakt het mogelijk om niet te hoeven kiezen.
Was en droog in 1 ben er echt heel blij mee.
Hij is q wassen snel en goed.
Meestal hangt de was buiten en dan heb ik binnen een uur een schone was.
Maar zo ideaal om de was aan te zetten en de droog functie aan te zetten en wakker te worden of thuis te komen van het werk een een schone was en droge was aan te treffen heerlijk.
Elke functie uit geprobeerd en tot heden geen min puntje te vinden.
Ik heb de machine sinds 31 maart 2021.

Pluspunten

• Wassen
  • Drogen
  • Aparte was en droog functie
  • Grote deur

Anne 14-04-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Erg blij met deze was/droog combinatie. Is stiller dan mijn vorige. Product ziet er mooi en degelijk uit en hij is van binnen echt groot. Ik kan er voor ons gezin lekker veel in kwijt.

Prima 13-04-2021

Super

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige ook bosch maar deze is zo stil helemaal top

Laura 31-03-2021

Beste was/droogcombinatie

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Deze Bosch was/droogcombinatie is perfect voor een klein huis. Heel veel was opties en komt goed droog uit de machine. Maakt weinig geluid. Kan meer dan genoeg in de trommel. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Perfect voor een klein huis
  • Veel was opties
  • Komt er goed droog uit
  • Weinig geluid
  • Kan genoeg in de trommel

Minpunten

• Geen minpunten

T Avkapan 29-03-2021

Echt ideaal, zonder moeite wassen&drogen!

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Erg tevreden, na wassen kan ik gelijk drogen en de was komt er super droog uit. Makkelijk in gebruik en goeie prijs/kwaliteit verhouding!

A.D. Vogelaar 27-03-2021

Fijne stille en uitstekende wasdroogcombinatie!

Geschreven voor: Bosch WNA14420NL

Fijne stille machine! Gekozen voor wasdroogcombinatie i.v.m. ruimte gebrek voor 2 apparaten. Tot nu toe bevalt hij prima ondanks de negatieve verhalen die je over wasdroogcombinaties hoort...

Pluspunten

• Erg stil
  • Veel programma’s