Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anneke 04-04-2022

Positieve ervaring van een skeptici.

Ik heb een wasmachine met TwinDos gekocht en was eerst wel wat sceptisch ,maar na een poosje het product gebruik te hebben ben ik hellemaal om.
Ben erg blij met de keuze die ik heb genomen.
Altijd een goede dosering en de was is super schoon,
Ondanks op lage temperatuur wassen. Het product heeft ook een aangename neutrale geur wat ik erg prettig vind.
Ik had nog een voorraad wasmiddelen ,die heb ik gewoon op kunnen gebruiken maar daarna direct weer de twinDos gaan gebruiken.

Groetjes en een oprechte aanbevelingen voor het aanschaffen van een wasmachine met TwinDos
Anneke.

d**s@o**k.com 04-04-2022

Miele met TwinDos doseersysteem

Miele met TwinDos systeem aangeschaft. Reden is gemakkelijk in gebruik omdat flacons met wasmiddelen adequaat doseren en goedkoper in gebruik en passend bij circulaire economie

Pluspunten

• Geruiksvriendelijk
  • Goed was resultaat
  • Moeglijkheid 20 minuten was te doen

Minpunten

• geheel elektronisch mis fysieke draaiknop

a**e@f**e.nl 11-01-2022

Top-wasmachine

Ik ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine voor ons 9-persoonshuishouden. De 9 kg trommel kan veel in één keer wegwerken. Het gemak van het TwinDossysteem is ideaal omdat met een enkele aanraking op de tiptoetsen het wasmachine draait zonder dat je er zelf nog wasmiddels aan toe voegt.
De was kwaliteit vind ik uitstekend. Schoner en frisser dan ik ooit eerder ervaren heb. Ik merk niet meer dat er een vettig laagje achterblijft in de trommel en op de was zoals eerder. Dan gebruikte ik snel te veel wasmiddel. De TwinDos doseert zichzelf.
Het is wel opletten dat de voorraad TwinDos wasmiddel flessen in de kast op peil is zodat je niet ineens zonder zit. Je kunt ze makkelijk online bestellen of bij de dicht bij zijnde dealer kopen.
Het machine draait en centrifugeert stil en rustig, dat is een fijne bijkomstigheid.
Het is ook praktisch om zoveel verschillende wasprogramma's te hebben.
Een ideaal machine voor grote wassen, kleine wasjes en speciale wasjes.

Pluspunten

• Ideaal met ingebouwde wasmiddelsysteem
  • Praktische machine waarvan je op aan kunt

Popiejopina 10-01-2022

Slimme wasmachine

Super wasmachine met veel mogelijkheden.
Twindos is super handig.
Maar het allermooiste is dat hij een slimme jongen is.
Nooit meer voor jenkie doedul naar de wasmachine lopen en ontdekken dat hij nog niet klaar is. En dan nog op afstand starten stoppen, enz., daar scoor je punten mee.
En stil en simpel in bediening.

Pluspunten

• Bediening via app
  • Twindos, 200 x wassen zonder zeep toevoegen
  • Super stil en stabiel

y**1@g**l.com 07-01-2022

Miele

De 9 KG inhoud , het toerenaantal voor de centrifuge. Het energie verbruik TOP

Pluspunten

• 9 kg
  • 1600 toeren
  • Energielabel

i**o@a**n.nl 07-01-2022

zeker een aanrader

Erg fijn apparaat dat geluidsstil is en het twin dos systeem zuinig maar op de juiste wijze doseert. Echt een aanrader.

Pluspunten

• wast zeer schoon
  • geluidsstil

a**s@h**l.com 03-01-2022

Zonder twijfel De beste!

Mijn oude miele wasmachine was met z'n 20 jaar wel aan vervanging toe! Voor mij stond vast dat ik weer voor een miele zou kiezen. En ook het hoge 1600 toetental was voor mij een must. De was is al bijna droog wanneer de machine klaar is. Zeker handig omdat ik geen droger heb.
Over de twindos heb ik even getwijfeld, vooral omdat ik parfum vrij wasmiddel moet gebruiken ivm allergieën binnen het gezin.
Maar het bleek dat miele ook een sensitive middel in het assortiment heeft. Dus heb voor deze machine gekozen en na een half jaar kan ik overtuigd zeggen dat het een geweldige machine is! De machine pakt zelf de hoeveelheid wasmiddel wat hij nodig heeft. Heel handig! Ook de programmas zijn heel uitgebreid en bij de meeste van deze kun je kiezen voor een single wash van 1 kg. Deze functie gebruik ik ik met regelmaat.
Ik ben heel tevreden!

Pluspunten

• Hoog toerental
  • Doseert zelf het nodige wasmiddel
  • Single was
  • Degelijk

l**1@g**l.com 03-11-2021

Perfect voldoet aan al je wensen

Ik ben heel erg tevreden met de Miele TwinDis 9 kg. Je gebruikt precies de juiste hoeveelheid wasmiddel. Heb je minder was dan past de machine de tijd aan. Een aanrader, de vorige Miele was ook goed.

jo89 03-11-2021

prima wasmachine

De wasmachine doet het erg goed. Er zitten veel progamma`s op. De gebruiksaanwijzing is duidelijk beschreven en ook wat er in welke wasprogramma gebeurd.
Het Twindos systeem is erg makkelijk. 1x instellen en je bent klaar.
Het navullen van de TwinDos is makkelijk.
Via de App kan je op de hoogte gehouden worden wanneer de wasmachine klaar is en daar krijg je ook een melding van.

Wij zijn erg blij met onze nieuwe wasmachine

Pluspunten

• Twindos
  • Veel ver schillende wasprogramma`s

Minpunten

• Navul verpakking zijn prijzig
  • Fijne was, kan maar tot 3 kg.

d**y@g**l.com 12-10-2021

Waardeloos

Na 15 jaar werd het tijd om onze oude Miele wasmachine te vervangen en we gingen natuurlijk weer voor een Miele. Dit is echter een waardeloos apparaat! Het wordt verkocht als zijnde milieuvriendelijk, maar de kleding slijt ontzettend en er is zo veel pilling en vervorming dat ik op deze manieer maar moet kiezen tussen kleding te vaak vervangen of de machine wegdoen. Het wordt natuurlijk de tweede: de machiene wegdoen (want met onze oude machine hadden we dit probleem niet, dus het ligt aan dit apparaat). Miele helpt overigens ook helemaal niet. Ze zouden "een onderzoek instellen" (met een kluitje in het riet???), en dan hoor je weer niets van hen. Dus voor ons nooit meer Miele.

Pluspunten

• niets vergeleken met onze oude Miele

Minpunten

• Was slijt enorm
  • Witte was wordt grijs met Twindos

Kmaxima 11-09-2021

Miele twindos

Het twindos wasmiddel is wel een beetje duur, maar wel makkelijk om te gebruiken. Als je het niet gebruikt, dan zegt de wasmachine dat je dezemoet reinigen met een speciale hulpstuk dat niet inbegrepen is--onhandig!

Pluspunten

• Makkelijk

Minpunten

• Duur
  • Handleiding alleen in het nederlands

j**e@g**l.com 11-09-2021

kan beter

De Miele wasmachine heeft na het plaatsen 3 x een was gedaan we lopen tegen het volgende probleem aan.
Dat het twindos systeem steeds vermeld dat de voorraad leeg is, dit met nieuwe flessen als ik de flessen opnieuw plaats dan geeft hij weer voldoende voorraad aan maar halve wege het programma gaat het weer dus fout ik zal Miele daar over bellen.
De app. van Miele werkt wel maar reageert/is een beetje traag.
Voor de rest veel instel mogelijkheden en een stille werking hij wast wel schoon.
Een dag zonder Miele is een verloren dag.
Gaat voor als nog niet voor ons op, ik ga er vanuit dat de kleine problemen wel zal worden opgelost.

Joep Janssen 09-09-2021

zeer goed een aanrader

Dit is onze tweede miele wasmachine. De eerste machine heeft 27 jaar zijn diensten bewezen. Het beste en betrouwbaarste produkt

Pluspunten

• Bijna onverslijtbaar
  • perfekt wasresultaat

Minpunten

• jammer dat we deze na 27 jaar moesten vervangen

Erwin2 08-09-2021

Korte levensduur, hoge reparatiekosten

Ik heb de voorganger van deze machine die technisch vrijwel vergelijkbaar is en voorzien van steamcare en automatisch doseersysteem(DOS). De machine kostte ooit 1800 euro, is 8 jaar oud en weinig gebruikt; ca 3300 uur en zou gemakkelijk 10000 uur / 20 mee moeten kunnen.

Deze week bleek de machine er 30 min voor einde programma mee opgehouden. Het water stond er nog in. Machine doet niets meer, lampjes blijven uit.

Miele, die alleen al 130 euro voorrijdkosten rekent, heb ik niet laten komen. Een ander bedrijf constateerde dat de printplaat ( 400 - 600 euro excl. reparatiekosten) kapot is. Daar was zichtbaar een klein onderdeel doorgebrand. Wat een kosten na 8 jaar voor zo'n dure machine die dus zijn geld niet waard blijkt. Daar kun je een nieuwe machine van ander Duits merk met DOS voor kopen.

Ik ga de machine niet meer laten maken. O.a.ook omdat de wastrommelkruizen bij Miele wasmachines van de laatste 10 jaar vaak blijken te scheuren door wassen op lage temp met vloeibaar wasmiddel. Daar zit ik op een later moment alsnog niet op te wachten. Mijn keuze gaat nu uit naar het andere Duitse merk met DOS van ca. 900 euro. Als deze na 8-10 jaar op zou houden ben ik alsnog jarenlang veel goedkoper uit geweest.

Wendela 07-08-2021

Zeer zuinige en fijne wasmachine

Deze wasmachine is super stil en zuinig. Ook is hij makkelijk in gebruik door het twin dos systeem.

Pluspunten

• Heel stil
  • Makkelijk in gebruik
  • Zuinig

Minpunten

• Het switchen van wasmiddel gaat niet gelijk.

m**r@h**e.nl 11-07-2021

Al weer problemen met Miele

iedereen tevreden, maar ik heb helaas weer een miele die binnen een half jaar problemen oplevert. Na een goedkopere wasmachine toch weer overstag gegaan en een miele aangeschaft. Printplaat of elektronica is volgens de dealer niet in orde. Zij hebben Miele gebeld en pas na 5 dagen kan er een monteur komen.
Wat een service!

Minpunten

• wast niet schoon
  • kwetsbare elektronica
  • van Miele Nederland slechte service
  • binnen half jaar werkt display niet meer;
  • bijna week wachten op monteur

a**n@m**n.com 20-06-2021

Miele W1 TwinDos GOED APPARAAT.

Doordat mijn oude wasmachine kapot ging en ik in een flat woon, was ik op zoek naar een nieuwe stille wasmachine. Kwestie van rekening houden met de buren. Na wat winkels afgezocht te hebben, en informatie over wasmachines opgezocht te hebben, geluid, was volume, zuinigheid. Kwam ik uit bij de Miele twindos. Ik vind het een ideaal apparaat, zoals Miele belooft is het apparaat stil ook de buren hebben mij verteld dat ze de wasmachine vrijwel niet horen. Uiteraard is het net als bij alle andere nieuwe producten wel even uitzoeken hoe alles werkt, werkt bij de Miele twindos vrij gemakkelijk of wel een kind kan de was doen. Met name het twindos systeem is handig men doet 2 flacons wasmiddel onderin en verder hoef je een maand (afhankelijk van hoeveel was je draait) geen wasmiddel meer toe te voegen. Een echte 9 waard.

Pluspunten

• stilste wasmachine ooit.
  • gemakkelijk in gebruik met TwinDos systeem.
  • Groot vermogen kan veel was aan.
  • En gemakkelijk op afstand te bedien.

Minpunten

• De wasmachine is zwaar.
  • En de behuizing is niet van roestvrij staal.

g**5@g**l.com 14-05-2021

Dit produkt is een kadootje voor iedereen die de was doet

energie zuinig,
geluid minimaal.
veel mogelijkheden met betrekking tot wassen 40-60 eco was ideaal.
net als de single was.
het niet hoeven vullen van de het wasmiddel, maar dat deze automatisch gepakt wordt uit de voorraad tank is ook erg prettig.
hij is stabiel.
ook de deur sluit goed, je hoort hem dicht vallen,
centrifugeren tot 1600 toeren.
eigenlijk is dit een kadootje voor iedereen die de was doet

Pluspunten

• geluid
  • kwaliteit
  • automatische dosering wasmiddelen
  • mogelijk gebruik voorkeur eigen wasmiddelen
  • single was

Minpunten

• prijs , maar volgens mij de moeite waard

Ed 23-04-2021

Fantastische wasmachine

Een geweldige wasmachine met ongelooflijk veel mogelijkheden. Het twindos systeem is echt goed. Veel mogelijkheden om favoriete wasprogramma’s voor te programmeren. Heel makkelijk te bedienen, wel even wennen. De service van Miele zelf is ook geweldig bij vragen. Ineerste instantie de app niet gedownload, maar dan wordt de machine niet geüpgrade en dat is dus wel een noodzaak. Daarna krijg je zelfs een mail als je wasmiddelvoorraad aangevuld moet worden. Lijkt overdreven vooraf voor een wasmachine, maar is uiteindelijk wel heel erg makkelijk en gebruiksvriendelijk. Gebruik van elektra , water en wasmiddel (bij Twindos) heel zuinig

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel favorieten opslaan
  • Verbinding met app
  • Wasresultaat perfect

Minpunten

• Even wennen

Janneke 11-04-2021

niet goed

ik vind dat de was reservoir niet voldoen aan de eisen omdat de helft achter blijft is dus te duur voor vloeibaar wasmiddel
ook word de witte was niet schoon op 60 gr moet dus op 95 gr en dat is weer goed voor de stroom rekening al met al niet blij met deze Miele