Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg - Reviews

72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
  • Best Reviewed jan 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg op Kieskeurig.nl.

9,6

E van Bussel 04-04-2020

Super degelijke machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Mijn oude Miele wasmachine is 16 jaar oud geworden en nooit is er een monteur langs hoeven komen.
Maar nu kwam er toch een paar keer per maand een storing voorbij.
Vandaar dat ik weer voor een Miele ben gegaan.
Ik wilde sowieso een machine die wps erop had zitten en 1600 toeren kon draaien.
Toen kwam ik bij deze uit.
Wel flink in je buidel tasten, maar dan heb je ook wat.
Vooral de quickwash en singlewash sprak me aan.
Maar ook de twindos is zeer aangenaam.
Ik gooide altijd teveel wasmiddel erbij, en nu gebeurt dat automatisch.
De bediening van het apparaat is ook gemakkelijk en wijst zichzelf.
En nog een hele leuke bijkomstigheid is de miele@hone.
Ik kan precies op mijn app zien hoelang dat mijn machine nog moet draaien, en ik krijg ook een melding op mijn iPhone als de machine klaar is.
Handig, want ik vergat mijn was wel eens eruit te halen, daar kwam ik dan na een uur of 2 achter.
Hij is wel mega zwaar, en aangezien ik van schoon houd, gaat de machine zeker 1 x in maand een stukje naar voren zodat ik achter de machine kan poetsen.

Pluspunten

• Quickwash
  • Singlewash
  • Miele@home
  • Twindos

Beste Wasmachine ever 27-01-2021

Beste Wasmachine Ever

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Geen omkijken meer naar het toevoegen van wasmiddel en de was Assistant super handig. Ik ben milieu bewuster aan het wassen en hoe fijn is het dat deze machine in contact staat met mijn app. De Tesla onder de wasmachines

Pluspunten

• Wasmiddel dosering
  • Grote ladingen
  • Elke wasprogramma mogelijk
  • Caps dosering

Talitha 26-01-2021

soepele bediening

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Heerlijke machine, duidelijk keuze menu en ik ben super enthousiast over het twin dos systeem. Geen geknoei meer met flessen en poeder overal in je washok. Geen twijfels over de juiste dossering. En geen flessen voor mijn wasmachine deur. De deur is overigens ook robuust, mijn vorige wasmachine had al 2 x kapot plastic van de deur greep(siemens). Wast goed, wat natuurlijk belangrijk is. Maar is ook nog stil(op normaal programma, want je hebt ook nog een extra stil programma). Ik vind 'm helemaal top, ook de extra service van miele in de producten

Pluspunten

• twin dos
  • stil
  • robuust
  • wast goed schoon

Minpunten

• zwaar
  • groot

Mike 23-01-2021

Miele wasmachine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Prima machine, handig en eenvoudig in de bediening, geen geknoei meer met wasmiddel, door middel van het doseersysteem. Was erin, aan zetten en klaar. Machinecis lekker stil

• Doseersysteem wasmiddel
  • Eenvoudige bediening

Jeroen Bergers 23-11-2020

Miele wasmachine twin dos systeem

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Thuis werd er vaak veel te veel wasmiddel gedoseerd in de wasmachine, zeker na aanschaf van dure waterontharder. Om dosering wasmiddel goed te reguleren gekozen voor miele twin dos wasmachine. Nu veel zuiniger in gebruik en wasgoed zeer schoon.

Pluspunten

• Zeer stille machine
  • Zuinig in verbruik
  • Duidelijk display
  • Handige WiFi verbinding
  • Melding op telefoon als wasprogramma klaar is

Chantal 08-11-2020

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Wij hebben altijd Miele wasautomaat en drogers gehad. Na 15 jaar was onze wasmachine toe aan vervanging na meer dan de gebruikelijke draaiuren te hebben volbracht.
Voor Twindos gekozen vanwege het gebruiksgemak. Het stelt zeker niet teleur. Wat een mogelijkheden zitten erop! Navulling op en nog geen nieuwe in huis? Dan gebruik je gewoon je wasmiddel dat je nog over hebt of even snel haalt. Weet je niet wel programma je moet gebruiken? De wasassistent helpt.
Wel belangrijk om af en toe ook je machine te reinigen. De was gaat anders wat muf ruiken.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mogelijkheden
  • Nooit meer te veel doseren wat betref wasmiddel

Marie 06-11-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Na 19 jaar Miele wasmachine nu opnieuw gekozen voor Miele en geen seconde spijt van! En wat een gemak met het Twindos doseersysteem!

Marjon 09-10-2020

Wat een uitvinding, Twindos!

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Ik vind het ideaal, geen geknoei meer met wasmiddel, prima gedoseerd, wasmachine is bijna geluidloos, zuinig. Ik ben blij verrast!

Pluspunten

• Automatisch doseer systeem
  • Geluidsarm
  • Veel keuze programma’s
  • Powerwash (kort programma)
  • Ook wasbeurt voor 1 of 2 kledingstukken

CvdV 10-09-2020

Zeer fijne machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Voor het eerst in me leven een Miele wasmachine!
Super fijne stille wasmachine met automatisch dosering van het wasmiddel.
Ook erg heerlijk wasmiddel van Miele, ruikt zo fris en schoon (Je kan ook eigen wasmiddel gebruiken)
Ik had vlekken in me wasgoed, die er in onze oude wasmachine niet uitgingen, en nu dus wel! Zoooo blij met deze aankoop, beste koop ever!

Pluspunten

• Stille wasmachine
  • Wast schoner en snel
  • Wasmiddel dosering
  • Heerlijk wasmiddel van Miele

S zaaijer 25-08-2020

Super wasmachine overnagedacht

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Onze oude miele machine was 14 jaar oud en wij wassen heel veel en hij kreeg kleine mankementen.
Gekeken voor een nieuwe en kwamen direct bij miele uit en dit apparaat is helemaal top goed energie zuinig heel erg stil.
En met twindos gebruik je ook nooit teveel wasmiddel en hoef je niet iedere keer te vullen.
En je kunt hem startuitstel geven maar ook tijdsblokken voor de dal uren dan gaat de machine vanzelf aan als je hem ingesteld heb.
En de miele app is helemaal fantastisch zodra je de was erin heb of je zit beneden op de bank kun je via de app het programma of je favoriete memory programma aanzetten en draaien maar
Je kunt precies zien hoe laat ie klaar is hoe vol ie is en verbruik van energie en water.
Dus heel degelijk overnagedacht een dikke 10

Pluspunten

• App besturing
  • Zuinig water energie en wasmiddel

Miele 14-07-2020

top machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

topper beetje moeilijk om juiste programma te vinden maar we hebbe ook nog maar net
dus veel mogelijkheden met deze miele

Pluspunten

• goed display
  • wast super

Minpunten

• prijs
  • was middel miele prijzig

Giel 09-07-2020

Tevreden klant

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Mooie degelijke machine met heel veel mogelijkheden zo als we van mielen gewend zijn makelijk in aansluiting en bediening

Pluspunten

• stil
  • Zuinig

Minpunten

• zwaar

Super wasmachine 24-06-2020

Geweldige wasmachine van miele

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Sinds een week deze machine in huis , mijn bosch wasmachine had t na 17 jaar begeven en er moest regelmatig een monteur langskomen. Mijn was ruikt zo fris dat was ik niet meer gewend vd oude daar kwam de was letterlijk muf eruit. De bediening is heel makkelijk en er zitten fijne programma’s op voor bijv hoofdkussens /nieuw textiel/ dekbedden. De trommel is lekker groot en er zit verlichting in ook wel handig. Voor mij gaf de doorslag om deze machine te nemen vanwege het Twindos systeem en het quick power programma. Twindos is ideaal hij doseert automatisch en je kunt evt ook nog zelf je eigen wasmiddel gebruiken, het quick power programma is makkelijk als je geen vollle trommel hebt maar wel vies wasgoed zoals bijv voetbalkleren en t is ook nog eens vlug klaar. En ik kreeg er n gratis Miele stofzuiger bij!

Pluspunten

• Twindos systeem
  • Quick power programma
  • Makkelijke bediening
  • Keuze uit vele programma’s
  • Makkelijk in combinatie met de miele app

Francien 14-06-2020

Top machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Sinds deze week na ruim 14 jaar een nieuwe Miele aangeschaft en direct een stap in de toekomst gemaakt. Touchscreen werkt heel goed en twindos systeem werkt (na even installeren) perfect.
Connecten met de app duurde langer dan verwacht en is misschien voor de oudere generaties niet echt een toegevoegde waarde. Zelf vind ik het wel handig om te checken of de was al klaar is en eventueel een gezinslid dat door te geven. Grotere trommel is sws een grote plus en verder is de machine zoveel stiller dan de vorige Miele. Ok de aanschafprijs ligt veel hoger, maar mijn ervaring is dat je ook veel langer met deze machines doet. 14 jaar klinkt misschien kort, maar ik was hee vaak doordat wij een groot gezin hebben.
Wat ik verder erg handig vind, is dat je meerdere favoriete programma’s aan kan maken, zodat letterlijk een kind de was kan doen.

Pluspunten

• Stille machine
  • Grote trommel
  • Dosering
  • Gratis Miele stofzuiger en 7 Twindos verpakkingen

Minpunten

• Hogere prijs
  • Duurder wasmiddel

Joke Lankhaar 14-03-2020

Heel duidelijk bedieningspaneel, verschillende mogelijkheden

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Ik vind dit een heel makkelijk te bedienen wasmachine met ontzettend veel verschillende mogelijkheden;De grote trommel, extra opties, het wassen van donzen dekbedden, alsmede het energielabel van A+++ gaven voor mij de doorslag om voor dit apparaat te kiezen.

Pluspunten

• De duidelijke display
  • twin dos systeem