Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg - Reviews

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg op Kieskeurig.nl.

Miele 14-07-2020

top machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

topper beetje moeilijk om juiste programma te vinden maar we hebbe ook nog maar net
dus veel mogelijkheden met deze miele

Pluspunten

• goed display
  • wast super

Minpunten

• prijs
  • was middel miele prijzig

Giel 09-07-2020

Tevreden klant

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Mooie degelijke machine met heel veel mogelijkheden zo als we van mielen gewend zijn makelijk in aansluiting en bediening

Pluspunten

• stil
  • Zuinig

Minpunten

• zwaar

Super wasmachine 24-06-2020

Geweldige wasmachine van miele

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Sinds een week deze machine in huis , mijn bosch wasmachine had t na 17 jaar begeven en er moest regelmatig een monteur langskomen. Mijn was ruikt zo fris dat was ik niet meer gewend vd oude daar kwam de was letterlijk muf eruit. De bediening is heel makkelijk en er zitten fijne programma’s op voor bijv hoofdkussens /nieuw textiel/ dekbedden. De trommel is lekker groot en er zit verlichting in ook wel handig. Voor mij gaf de doorslag om deze machine te nemen vanwege het Twindos systeem en het quick power programma. Twindos is ideaal hij doseert automatisch en je kunt evt ook nog zelf je eigen wasmiddel gebruiken, het quick power programma is makkelijk als je geen vollle trommel hebt maar wel vies wasgoed zoals bijv voetbalkleren en t is ook nog eens vlug klaar. En ik kreeg er n gratis Miele stofzuiger bij!

Pluspunten

• Twindos systeem
  • Quick power programma
  • Makkelijke bediening
  • Keuze uit vele programma’s
  • Makkelijk in combinatie met de miele app

Minpunten

• aanschafprijs

Francien 14-06-2020

Top machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Sinds deze week na ruim 14 jaar een nieuwe Miele aangeschaft en direct een stap in de toekomst gemaakt. Touchscreen werkt heel goed en twindos systeem werkt (na even installeren) perfect.
Connecten met de app duurde langer dan verwacht en is misschien voor de oudere generaties niet echt een toegevoegde waarde. Zelf vind ik het wel handig om te checken of de was al klaar is en eventueel een gezinslid dat door te geven. Grotere trommel is sws een grote plus en verder is de machine zoveel stiller dan de vorige Miele. Ok de aanschafprijs ligt veel hoger, maar mijn ervaring is dat je ook veel langer met deze machines doet. 14 jaar klinkt misschien kort, maar ik was hee vaak doordat wij een groot gezin hebben.
Wat ik verder erg handig vind, is dat je meerdere favoriete programma’s aan kan maken, zodat letterlijk een kind de was kan doen.

Pluspunten

• Stille machine
  • Grote trommel
  • Dosering
  • Gratis Miele stofzuiger en 7 Twindos verpakkingen

Minpunten

• Hogere prijs
  • Duurder wasmiddel

E van Bussel 04-04-2020

Super degelijke machine

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Mijn oude Miele wasmachine is 16 jaar oud geworden en nooit is er een monteur langs hoeven komen.
Maar nu kwam er toch een paar keer per maand een storing voorbij.
Vandaar dat ik weer voor een Miele ben gegaan.
Ik wilde sowieso een machine die wps erop had zitten en 1600 toeren kon draaien.
Toen kwam ik bij deze uit.
Wel flink in je buidel tasten, maar dan heb je ook wat.
Vooral de quickwash en singlewash sprak me aan.
Maar ook de twindos is zeer aangenaam.
Ik gooide altijd teveel wasmiddel erbij, en nu gebeurt dat automatisch.
De bediening van het apparaat is ook gemakkelijk en wijst zichzelf.
En nog een hele leuke bijkomstigheid is de miele@hone.
Ik kan precies op mijn app zien hoelang dat mijn machine nog moet draaien, en ik krijg ook een melding op mijn iPhone als de machine klaar is.
Handig, want ik vergat mijn was wel eens eruit te halen, daar kwam ik dan na een uur of 2 achter.
Hij is wel mega zwaar, en aangezien ik van schoon houd, gaat de machine zeker 1 x in maand een stukje naar voren zodat ik achter de machine kan poetsen.

Pluspunten

• Quickwash
  • Singlewash
  • Miele@home
  • Twindos

Minpunten

• Mega zwaar

Joke Lankhaar 14-03-2020

Heel duidelijk bedieningspaneel, verschillende mogelijkheden

Geschreven voor: Miele WEI875 WPS PWash&TDos&9kg

Ik vind dit een heel makkelijk te bedienen wasmachine met ontzettend veel verschillende mogelijkheden;De grote trommel, extra opties, het wassen van donzen dekbedden, alsmede het energielabel van A+++ gaven voor mij de doorslag om voor dit apparaat te kiezen.

Pluspunten

• De duidelijke display
  • twin dos systeem

Minpunten

• Ik heb geen minpunten