AEG T6DB82GP - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T6DB82GP op Kieskeurig.nl.

Ries Modderkolk 20-06-2018

Heb dezelfde teleurstellende ervaring. Waardeloos ding.

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Omslachtige bediening. Start laat na kiezen van het programma.
Geen enkel programma geeft een goed droog resultaat. Was is helemaal verkreukt. Heb het idee dat mn spullen er ook aan gaan. Wat een rot ding.

Ontevreden klant 14-05-2018

ik vind het een waardeloze droger.

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Droogt bij mij voor geen meter. Allerlei programma's getest maar is niet droog.

2x monteur bij geweest. de eerste vond dat de was wel droog was, de tweede heeft de sensoren schoongemaakt met schoonmaakazijn. Beide zonder resultaat. de was is niet droog. Alleen maar minpunten voor mij.

Minpunten

• Niet droog

Brigitte 21-09-2020

Droger droogt niet

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Verschrikkelijke droger. Droogt voor geen meter. Kan geen enkel programma vinden wat goed werkt!
De was komt er niet droog uit.

Jootje1950 26-03-2021

een Topdroger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

ik ben erg blij met deze droger veel droogmogelijkheden.
geruisloos en zuinig in gebruik.
een echte aanrader.

Yolanda 21-02-2021

Top droger, echt één van de beste !!

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

De droger is echt fijn, de programma zijn eenvoudig in te stellen, zelfs voor mijn man ;). De droger staat bovenaan de trap op zolder, dus vol in het zicht maar dat is geen probleem. Hij ziet er strak en mooi uit. Het geluid dat deze droger produceert is acceptabel, we hebben er 's-nachts een etage lager weinig hinder van. De was komt er bovendien ook nog droog en zacht uit. Kortom weer een heel fijn product van AEG.

Avv 17-02-2021

betrouwbaar

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

in 2004 eerste AEG droger gekocht. nu in 2021 was hij toch aan vervanging toe.
AEG doet wat het belooft.

Kayxan21 03-02-2021

Perfecte droger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Droger werkt prima. Veel stiller dan voorgaande droger. In combinatie met mijn aeg wasmachine een perfect duo

Anoniem 12-01-2021

Geweldige stille wasmachine

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Super fijne wasmachine met zijn 9 kilo wasvermogen een echte aanrader. Heerlijk stil wast ie ieder gewenst wasje schoon weg. Een echte aanrader.

Arie 15-10-2020

Droger doet wat hij moet doen

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

De nieuwe aeg condensdroger onlangs aangeschaft. Onze 14 jaar oude Aeg (vorig model) deed het nog goed. Maar nadat onze vaatwasser stuk ging toch voor de zekerheid onze 14 jarige de deur uit gedaan.

Alles werkt zoals verwacht, door de tijd natuurlijk ook wat zuiniger en stiller geworden.

Top apparaat!!!

Hans 08-06-2020

Droogt niet

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Deze droger nu 2dgn in ons bezit en ik kan niet wachten tot hij omgeruild is voor een ander merk wat een waardeloos apparaat droogt totaal niet op welk programma dan ook blaast alleen maar koude lucht ook op de hoogste temperatuur...echt een miskoop

haan3011 18-02-2020

Top droger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Zo blij met mijn condensdroger, aangezien ik weinig ruimte om het binnen te drogen. Vooral om deze periode van het jaar. Hoop er nog jaren plezier van te hebben, net als mijn 1e droger van AEG.

freebird 23-09-2019

Perfecte wasdroger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Ik ben 100% tevreden met de aankoop van deze wasdroger.lekker grote inhoud dat is fijn voor eens een dekbed ofzo en anders zeker ook fijn als de was er niet dicht opeengepakt inzit ivm met niet kreuken.Heerlijk overzichtelijk display.

nikkistefanie 16-02-2019

Prettige wasdroger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Met heel veel opties, groot laadvermogen waardoor je prima een wasmachine trommel vol kunt drogen zonder dat het er alsnog nat uit komt. De machine is wanneer in gebruik geen ontzettende herrie post en tevens geeft hij weinig warmte af als hij draait. Veel soorten droog opties die bijna allemaal aan te passen zijn. Enige “minpuntje” is dat ik het pluizenfilter lastig te legen vind, er zit een richeltje waar je net niet de pluizen uit krijgt zonder stofzuiger.

G Damstra 28-05-2018

Droog????

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

de was komt regelmatig niet goed droog uit de droger, ook de knoppen op het dashboard werken niet fijn