De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T6DB82GP op Kieskeurig.nl.

Wasvrouw 14-03-2022

Onverwacht, maar wel goed!

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Was niet gepland, mijn wasdroger van een ander bekend merk. nog niet zo oud,maar het gebeurde toch, een storing, niet meer waard om hem te laten maken, en de wasdokter die altijd komt, als ik een storing heb, zei dat hij nog een nieuwe AEG droger had staan.
Nu is mijn AEG wasmachine best wel goed, heb hem al een paar jaar, en dus de droger gekocht.
Verwachting is dat de droger het ook goed zal doen.

Kamp 09-03-2022

Prima droger met 1 nadeel

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Droger is stil en droogt goed. Helaas kan hij niet aangesloten worden op de afvoer, alhoewel dit wel in de beschrijving staat.

mabriefjes 02-02-2022

Kwaliteit en toch betaalbaar

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Voorheen ander merk gebruikt die 2x zo duur was en die na bijna 10 jaar de brui eraan gaf daar motor kapot was. Nu relatief goedkope condensdroger gekocht AEG met zelfs 10 jaar motorgarantie.

Liekje1990 12-01-2022

Super fijne droger!

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Het is een super fijne droger snel klaar
je kan zelf de temperatuur ook instellen makkelijk in gebruik ik ben super tevreden!

MarHenk 26-12-2021

Wat een degelijkheid!

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Jazeker, degelijk, mooi design en doet wat er is beloofd, normaal gesproken zijn wij zo van: hee, apparaat is apparaat, maar dit is echt een aanrader hoor!

MBLL 12-12-2021

Super droger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Deze droger is makkelijk in gebruik. Super dat je ook van alles zelf kan in stellen zelfs hoelang je iets zou willen drogen. Deze droger maakt niet veel geluid en geeft een fijne niet storend signaal als deze klaar is. Al met al een super droger.

HS 17-11-2021

Ideaal

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

M’n eerste droger, ik heb dus geen vergelijking, maar deze is ideaal. Mooi uiterlijk, aangesloten op afvoer, en filter is eenvoudig schoon te maken. Ook erg stil! Komt wel veel warmte af, maar weet dus niet hoe dit bij andere machines is. Na jaren van droogrekjes in de winter, nu wat meer comfort en sneller de was weer in de kast!

Lars 04-11-2021

Mooi Design en goede werking

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

De droger werkt super, heeft een eigen opvang bak is tevens ook aan te sluiten aan de afvoer. Makkelijk te instaleren en gemakkelijk in gebruik.

PJ57 13-09-2021

condensdroger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Onlangs overgestapt op een condensdroger van AEG .Mooi apparaat . Stil en snel het programma klaar. Past de tijdsduur automatisch aan
Gebruik gemaakt van 10 jaar extra garantie door de bijgeleverde kaart / code te activeren

Dennis 02-09-2021

Echt een AEG topper weer

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Na vele jaren gedaan te hebben met een ander merk drogen hebben we nu deze in gebruik en moet zeggen dat hij uitermate goed bevalt.
Stil, zuinig, duidelijk en handig in gebruik.
Dit apparaat voert perfect uit waar hij voor is. Niks meer en niks minder.
Na de AEG wasmachine zijn we nu ook heel blij met deze AEG droger.
Een aanrader.

Anoniem 26-08-2021

Deze hadden we al veel eerder moeten kopen!

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Een top apparaat, droogt fantastisch, snel en is erg stil! Een megaverschil met onze oude en "zuinige" warmtepompdroger! Die stond uren te draaien voor er iets droog was! Vanwege onze zonnepanelen gebruiken we de droger overdag, lekker efficient!

EvD 30-06-2021

Snel droog en stil

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Voldoet zeker aan de verwachting. Droger maakt veel minder geluid dan verwacht en heeft een fijn rooster die alle stof goed opvangt.

Jootje1950 26-03-2021

een Topdroger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

ik ben erg blij met deze droger veel droogmogelijkheden.
geruisloos en zuinig in gebruik.
een echte aanrader.

Yolanda 21-02-2021

Top droger, echt één van de beste !!

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

De droger is echt fijn, de programma zijn eenvoudig in te stellen, zelfs voor mijn man ;). De droger staat bovenaan de trap op zolder, dus vol in het zicht maar dat is geen probleem. Hij ziet er strak en mooi uit. Het geluid dat deze droger produceert is acceptabel, we hebben er 's-nachts een etage lager weinig hinder van. De was komt er bovendien ook nog droog en zacht uit. Kortom weer een heel fijn product van AEG.

Avv 17-02-2021

betrouwbaar

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

in 2004 eerste AEG droger gekocht. nu in 2021 was hij toch aan vervanging toe.
AEG doet wat het belooft.

Kayxan21 03-02-2021

Perfecte droger

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Droger werkt prima. Veel stiller dan voorgaande droger. In combinatie met mijn aeg wasmachine een perfect duo

Anoniem 12-01-2021

Geweldige stille wasmachine

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Super fijne wasmachine met zijn 9 kilo wasvermogen een echte aanrader. Heerlijk stil wast ie ieder gewenst wasje schoon weg. Een echte aanrader.

Arie 15-10-2020

Droger doet wat hij moet doen

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

De nieuwe aeg condensdroger onlangs aangeschaft. Onze 14 jaar oude Aeg (vorig model) deed het nog goed. Maar nadat onze vaatwasser stuk ging toch voor de zekerheid onze 14 jarige de deur uit gedaan.

Alles werkt zoals verwacht, door de tijd natuurlijk ook wat zuiniger en stiller geworden.

Top apparaat!!!

Brigitte 21-09-2020

Droger droogt niet

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Verschrikkelijke droger. Droogt voor geen meter. Kan geen enkel programma vinden wat goed werkt!
De was komt er niet droog uit.

Hans 08-06-2020

Droogt niet

Geschreven voor: AEG T6DB82GP

Deze droger nu 2dgn in ons bezit en ik kan niet wachten tot hij omgeruild is voor een ander merk wat een waardeloos apparaat droogt totaal niet op welk programma dan ook blaast alleen maar koude lucht ook op de hoogste temperatuur...echt een miskoop