De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T8DE86ES op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Miranda 02-08-2022

Super Warmtepomp Droger

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben via AEG een warmtepompdroger gekocht het scheelde niet alleen qua prijs met de winkels maar het is ook nog eens een super droger alles komt er droog en vooral in deze tijd hij is super zuinig kortom alles wat je van AEG mag en kan verwachten ook de service van levering was geweldig de monteurs hebben ons zeer bruikbare tips gegeven en hem netjes geinstalleerd Dus wij zijn zeer blij na de wasmachine nu ook de warmtepompdroger van AEG

Han 21-07-2022

Een verademing, na 20 jaar een slang uit het raam

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

We hebben de droger pas een paar weken, maar de ervaringen tot nu toe zijn heel goed. De droger is stil, makkelijk te bedienen en droogt sneller als gedacht. Het is een aanrader!

Toine 02-07-2022

Perfecte droger.

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

Echt een zeer goede droger. Makkelijk in gebruik en droog zeer goed. Zuinig in energieverbruik en ook een mooie machine. Ik raad hem voor 100% aan.

Toine

Syl 26-05-2022

Goede droger

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een goede droger met veel functies. De functies en knoppen zijn makkelijk te begrijpen en te bedienen. Erg fijn dat er verlichting in de trommel zit. Zeker als je de droger in een dronkere ruimte hebt staan, zoals bij mij het geval is. Enige wat ik tegen vind vallen is dat het bedden goed minderdroog dan ik had verwacht op deze speciale stand hiervoor. Toen ik deze op katoen gezet had, werd het wel goed droog.

Christian 14-05-2022

Functionele en mooie wasdroger

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer functionele wasdroger met diverse droogprogramma’s en droogopties. Design is ook erg mooi. De waterafvoer is makkelijk aan te sluiten en het filter goed te legen. Absolute aanrader.

Bob 26-04-2022

Kwaliteitsdroger!

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

Oud besje eindelijk vervangen voor een energiezuinige droger. Alle soorten was komen mooi droog uit de machine, ideale voor -ingestelde programmas.

Daarnaast ziet de droger er ook nog eens goed uit en is het geluid dat geproduceerd wordt geheel niet storend.

Blij met deze aankoop!

Peter 06-04-2022

Te vreden

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden met de aankoop doe ook wat ik er van verwacht en zeker minder energie verbruikt gewoon top

Rob 14-03-2022

Heerlijk droge was en lekker rustig

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De programma's zijn duidelijk, de bediening is simpel, ziet er goed uit. Ik gebruik geen slang dus af en toe legen, maar dat gaat ook prima. Fijn apparaat, wetend dat het een energiezuinig apparaat is en dat mijn was goed droog wordt. En lekker warm als je gelijk je broek aantrekt :-)

Marloes 07-03-2022

Super droger

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

Wij hebben voor het eerst een droger en ik dacht gelijk; waarom hebben we dit niet eerder gekocht? Hij werkt erg makkelijk en droogt goed. Met verschillende soorten stoffen is het wel even zoeken, maar met katoen kastdroog+ gaat dit goed.
Hij schakelt zelf uit, waardoor we hem ook gebruiken in de avond of als we weg gaan.
Het geluid valt erg mee.

Ann 22-02-2022

The sound of silence

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

We can text line over line describing the high quality of this dryer, its stylish look and the way how the clothes are handled with care by this gem of technology. But what is the most surprising for us is the low noise the dryer makes while it performs its job. Hence, turn on the power, select the appropriate program and enjoy the sound of silent!

Nikki 13-02-2022

Fijne droger

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger die doet wat die moet doen! Mooi in combinatie met bij behorende was machine. Staan op elkaar gestapeld! Maakt natuurlijk wel geluid bij het drogen, maar anders wordt de was niet droog!

Ton 29-01-2022

Maakt een solide indruk

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk de knoop maar eens doorgehakt en onze 30 jaar oude condensdroger verruild voor een warmtepompdroger. Eenvoudig in gebruik, maakt niet veel lawaai en de was komt er mooi droog uit. Niets mis mee dus.

Erade 28-01-2022

Super apparaat nooit meer een ander merk

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super tevreden . Kwaliteit, functionaliteit, prijs verhoudingen alles klopt . Nooit meer een ander merk dan Aeg

Aad 24-01-2022

Lekker droog

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger maakt de was weer lekker droog. Hij is makkelijk te bedienen en ziet er voor een wasdroger prima uit.

HG 21-01-2022

Top droger.

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stil zuinig genoeg opties gewoon een geweldige droger.
En prijs kwaliteit verhouding zeer goed

sander 15-01-2022

mooie machine

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie degelijke machine die zijn werk goed doet.
ook handig dat je de draairichting kan veranderen van de deur.

Anoniem 13-01-2022

Topartikel voor een redelijke aanschafprijs

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

De gekochte wasdroger is energiezuinig,uitgebreide programma's, degelijk en 10 jaar garantie op de motor!

Laura 13-01-2022

Design droger met veel mogelijkheden

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de Aeg droger is energiezuinig .heeft veel droogprogramma's je kan alles instellen van verkorten tot verlengen van he programma's. Hij geeft de kilo's aan die je kunt drogen. Hij kan ook opfrissen .Je kan de droogtegraad appart instellen dat vond ik ook heel prettig.hij doet er soms wat langer over door de warmtepomp maar verbruikt ook weinig energie erg belangrijk in deze tijd vind ik.En je wollen en fijne wad kan er ook in zonder te krimpen .ik vind het een aanwinst
En wil je hem aansluiten op afvoer ook dat kan met de bijgeleverde slang zodat je nooit je waterreservoir hoeft te legen ik zeg doen deze Aeg.

Thivya 06-01-2022

Still droger

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

Droger werkt perfect. De kleding is mooi droog. Hij gaat automatisch uit na het drogen, dus ik hoef niet telkens ernaartoe lopen om het uit te zetten. Echt een aanrader.

Alet 06-01-2022

Uitproberen!

Geschreven voor: AEG T8DE86ES

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net in huis, ben de machine nog aan het ontdekken. De beste functie tot nu toe BEDDENGOED! Geen in elkaar gedraaide hoeslakens meer. Geen onverwachte natte plekken meer in je beddengoed. Super!