De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WQ33G2D9NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

k*******@h******** 07-06-2023

Siemens warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WQ33G2D9NL

We hebben jaren een Siemens condensdroger gebruikt, nu een nieuwe Siemens warmtepompdroger aangeschaft.
Het apparaat werkt perfect en is een stuk zuiniger, dus ook nog eens beter voor het milieu.

Pluspunten

• Mooie stille motor
  • droogt perfect

h*********@k********* 19-12-2022

Siemens wasdroger.

Geschreven voor: Siemens WQ33G2D9NL

Wij hebben dit merk wasdroger gekozen, ten eerste omdat wij diverse apparaten van Siemens gebruiken ten tweede, de verkoper heeft ons gewezen op de voor en nadelen alsmede de bediening van de wasdroger. In vergelijking met andere merken kwam onze keuze bij de Siemens uit.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen.
  • Duidelijke gebruiksaanwijzing.

Minpunten

• Heeft lang werknodig in bijzondere programma's.

t***********@g******** 18-11-2022

De juiste keus

Geschreven voor: Siemens WQ33G2D9NL

Energie super zuinig , makkelijk te bedienen , gewoon een machine naar onze wens . programma makkelijk te bedienen .

Pluspunten

• zeer energie zuinig
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• geen

s-de-jonge@live.nl 11-11-2022

super machine

Geschreven voor: Siemens WQ33G2D9NL

De wasdroger voldoet aan alle verwachtingen.
Het mooiste er van is dat er zelfs een rekje bij zit om zelfs je schoenen te drogen.
Wij zijn in ieder geval als gezin heel blij met deze droger.
Hij maakt geen geluid, verbruikt weinig stroom, en de wasgoed komt er super droog uit.

Pluspunten

• verbuikt weinig stroom
  • schoenen rek voor zelfs je schoenen te drogen
  • maakt weinig geluid

t****************@h********** 09-11-2022

Een goede energiezuinige droger .

Geschreven voor: Siemens WQ33G2D9NL

Wij hebben een wasdroger van Siemens gekocht. Siemens, omdat we met de vorige droger van Siemens 12 jaar hebben gedaan waarbij we de droger zeker 4 x per week gebruikten. Deze nieuwe droger heeft energielabels A+++ met natuurlijk meer mogelijkheden. ( oa bedlinnen drogen)

Pluspunten

• Apart programma bedlinnen
  • A+++

Minpunten

• Nog niet ontdekt

p************@g******** 08-11-2022

een fijne en duurzame warmtepompdroger!

Geschreven voor: Siemens WQ33G2D9NL

ik heb de Siemens warmtepompdroger gekocht omdat ik meerdere Siemens apparaten in huis heb waar ik zeer tevreden over ben, maar in dit geval omdat de Siemens droger een reversable trommel heeft waardoor het wasgoed niet als een bol in elkaar draait, ook heeft de motor geen koolstofborsteltjes waardoor dure vervangingen niet nodig zijn.
Bovendien scheelde de prijs door de €50 terug aktie niet zo heel veel meer met andere merken of types, waardoor mijn keuze snel was gemaakt.
Minpuntjes of liever gezegd verbeterpuntjes:
- de instelknop: bij ons staat de droger óp de wasmachine in een hoek, waardoor je schuin naar de instelknop van de droger moet kijken: dan is de markering, die aangeeft welke selectie je moet maken, moeilijk te zien; als die markering óók aan de voorkant van de instelknop was aangegeven zou dit probleem opgelost zijn.....
- de vorm van het stoffilter: de behuizing van het stoffilter in de deuropening steekt als een soort trottoirband in de trommel, wat een obstakel vormt voor het ronddraaiende wasgoed en waar het wasgoed soms op blijft hangen: als de behuizing wat aflopend zou zijn, zou ook dat probleem zijn opgelost....
Verder een hele fijne fijne en duurzame warmtepompdroger......

Pluspunten

• reversable trommer
  • geen koolstofborsteltjes

Minpunten

• markering instelknop ook op voorkant
  • behuizing stoffilter af en toe obstakel