De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DPY 8506 GXB1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marc 06-11-2017

Prima service

Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

De droger nu twee jaar in bezit. Kreeg problemen met deur die spontaan opende tijdens programma. Na twee keer een vlotte en prima herstelpoging was het probleem niet opgelost en kreeg ik een nieuw apparaat thuisbezorgd. Zeer zuinig en goed bedienbaar apparaat met uitstekende droog resultaten.

Pluspunten

• Duidelijk menu
  • Goede droog resultaten
  • Zuinig in gebruik en goedkoop in aanschaf
  • Makkelijk in onderhoud
  • Uitstekende service (binnen garantie iig)

Minpunten

Vlerck 25-05-2016

Fantastische droger!

Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

We zijn tot nu toe super blij met deze droger! Hij is groot, zuinig, ondanks heel veel functies zeer gemakkelijk te bedienen, maakt weinig geluid en ziet er nog mooi uit ook! En dat alles voor een super goede prijs! Droger werd door zeer vriendelijke mensen naar boven gebracht en geïnstalleerd en de oude droger plus het berpakkingsmateriaal werd weer meegenomen. Kortom: wat wil je nog meer?!

Robert 31-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Zeer fijne droger, makkelijke bediening met een zeer duidelijk display
Je hoeft ook geen reservoir meer leeg te maken

Stella 30-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Hele fijne droger, werkt prima en doet zijn werk goed. Stil en makkelijk in gebruik. Heb meerdere producten van Beko en bevallen mij prima, geen spijt en weet zeker jaren plezier hiermee te gaan hebben!

U. Hofstee 29-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Wij hebben deze Beko wasdroger nu ruim 6 weken in gebruik. Het eerste wat opviel was hoe stil het apparaat is. De grote deur is een genot bij het in- en uitladen van de het wasgoed. Het is ook fijn dat het condensvocht rechtstreeks op de afvoer kan worden afgevoerd zodat het legen van de condensbak niet noodzakelijk is. Verder zijn de pluizenfiltesr gemakkelijk te reinigen. De was komt goed droog uit de machine, die uitblinkt in de vele droogmogelijkheden. Al met al een hele degelijke, mooi vormgegeven, droger met een goede prijs/kwalliteitverhouding.

Mabee 25-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Fraai vormgegeven wasdroger. We hebben hem nu een paar weken en hij bevalt prima. We moesten even wennen aan de bediening, maar die blijkt op zich logisch in elkaar te zitten.

Danny 25-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Wij hebben deze droger een paar dagen in ons bezit maar zijn nu al zeer tevreden.
Wij zijn voor deze Beko warmtepompdroger gegaan omdat deze best getest was en zeer zuinig. Wat uiteindelijk weer geld bespaard.Onze oude droger was een C label en deze een A+++ !!
Waar onze oude droger maar drie functies had heeft deze er een stuk meer. Het was wel even uitzoeken, maar nu we alles onder de knie hebben werkt dit echt zeer prettig.De was komt er of strijkdroog of kastdroog uit. De tijdindicatie werkt ook heel goed.Zelfs als je er 8 kg in doet.
En het oog wil uiteraard ook wat, mooi design met een handig lcd scherm.
Wij hebben nu een mooi setje van Beko staan en wij willen niet meer anders !!

Karin Tamminga 21-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Grote trommel (8 kg ) die verlicht wordt wanneer je de deur open doet. Je hoort de droger bijna niet, wat fijn is al je later op de avond nog een was wil drogen. Vooral het triple A energielabel en de prijs-kwaliteitverhoudig spreken mij enorm aan!

PaulusSHelmond 19-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Nu een paar weken in bezit na 10 jaar een Siemens condensdroger te hebben gebruikt.
De BEKO droogt erg goed. De grote trommel zorgt voor goede doorluchting van de kleding. Het kiezen van een favoriet programma is erg makkelijk.
De condensor is bij deze droger ingebouwd en voorzien van een extra filter (vervangbaar filtermateriaal) naast het normale filter. Bij dit condensor filter (na iedere 3 droogbeurten te reinigen) blijft het wat vochtig na het drogen. Bij ons gaat dit klepje na het drogen even open om het vocht weg te laten gaan.
Hopelijk bespaart deze droger net zoveel als wordt beloofd, hij droogt goed en oogt goed.

gekkedien 18-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Het wasgoed dat je in de droger stopt kreukelt amper. Het wasgoed hoef je bijna niet te strijken. Je kan er alles in doen zelfs wollentruien. Het wasgoed is altijd goed droog, ook al lijkt het dat er teveel wasgoed in zit.

lotte_v_z 17-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

De wasdroger net in gebruik genomen. Super simpele bediening en de was is zoals het hoort goed droog. Het apparaat maakt weinig geluid en er komt weinig warmte vrij. Een kind kan de was doen!

sspruijt 15-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Vandaag de Beko droger mogen ontvangen. De droger gelijk aangesloten en uitgeprobeerd.
Deze droger vooral aangeschaft wegens het A+++ label, aanwezigheid van vochtigheidsensoren, condensafvoer, mogelijkheid voor kleinere wasjes, anti-kreuk fase, uitgestelde start en de 5 jaar fabrieksgarantie.
De bediening is eenvoudig. We moeten wel even wennen aan de langere duur van drogen, maar eigenlijk geen punt voor ons. Ook zit er een favorietknop op, zodat een geschikte en veel gebruikte instelling onthouden wordt.
De eerste was gedroogd met de Mixed-functie om het effect te beoordelen. De was was voor ons nog iets te vochtig, verlengt met de timer en de was is prima, droog en kreukvrij. Wordt nog even uitzoeken wat de beste stand is.

eyilmaz 15-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Het is een erg fijne wasdroger met veel mogelijkheden. Na het drogen worden de kleren lekker zacht en glad. Ook de besturing ervan is heel eenvoudig. 'Een kind kan de was doen' Top kwaliteit!

eyilmaz 15-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Het is een erg fijne wasdroger. Het erin gegooide was komt er heel droog, glad en zacht uit. Het vergt ook niet teveel tijd. Top kwaliteit.

woejjjj 14-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Goede prijs kwaliteit verhouding. Is makkelijk in gebruik. Droogt de was goed. Veel keuzes in verschillende menu's waardoor veel verschillende stoffen goed gedroogd kunnen worden.
Persoonlijk vind ik wel dat de programma's lang duren.
Design is mooi en de opening is groot waardoor de was makkelijk erin gestopt kan worden en eruit gehaald kan worden.
Is erg stil.

woejjjj 14-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Droogt goed. Is makkelijk in bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Persoonlijk vind ik dat het lang duurt voordat het programma klaar is.

madsfedde 14-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Deze droger hebben we nu een klein weekje in ons bezit en is nu al niet meer weg te denken. Met de komst van een tweede kleintje afgelopen juli, draait de wasmachine overuren, maar het drogen duurt steeds langer op die rekjes, nu het weer kouder en vochtiger wordt.

De droger is heel eenvoudig aan te sluiten (geen service voor nodig) gewoon stekker erin, plastic verwijderen, vlakke ondergrond en klaar! Ook is er een slang bijgeleverd die eenvoudig is aan te sluiten zodat het water direct afgevoerd kan worden. (is niet per se nodig dankzij het ingebouwde waterrecevoir. Deze dient dan wel na elke droogbeurt even geleegd te worden)

Sinds de droger is aangesloten, heeft de Beko hier dagelijks aangestaan. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooi vormgegeven (helder scherm, licht in trommel, kinderslot :-) ), grote laadklep, resttijd staat aangegeven en de tijd dat er bepaalde producten niet meer in de droger mochten is voorbij. Voor elk kledingsoort of stofmateriaal is wel een programma, zelfs voor wol, lingerie en babykleding. Eigenlijk kan alles erin en waarom ook niet….met A+++ is dit apparaat zo zuinig dat drogen op een rekje, of de verwarming uiteindelijk duurder is. Gemak dient de mens.

Oh ja, zelfs handdoeken die langzaam als schuurpapier van de waslijn kwamen zijn nu weer een stuk zachter dankzij de droger. Geldt voor alles trouwens.
Over de duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, maar ik ga er vanuit dat we hier jaren plezier van gaan hebben.

Zeer goed product, voor een zeer goede prijs!!

Iris_ned 14-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

De droger nog niet zo lang in bezit. Onder andere gekozen om zijn belofte zeer energiezuinig te zijn. Alhoewel ik het uiterlijk van een droger niet heel erg belangrijk vind moet ik zeggen dat ik deze wel erg mooi vind.
Wat ik erg prettig vind is het lampje in de droger, die trouwens uitgaat zodra de droger een tijdje draait. Het geluidsniveau is zeker acceptabel. Ook is de droger geschikt om in een kleine ruimte te plaatsen. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar tot nu toe ben ik dik tevreden.

Iris_ned 13-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

De wasdroger belooft erg energiezuinig te zijn. Het vulgewicht is ook dikke prima. Alhoewel ik vormgeving voor een droger niet heel belangrijk vind, ziet deze er mooi uit. Het lampje vind ik ook erg prettig. Deze gaat na even draaien weer uit. De droger maakt niet teveel lawaai en is ook zeer geschikt voor een kleine ruimte. Tot nu toe ben ik dik tevreden.

simon en ellen 13-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

goede droger, eenvoudig in gebruik en we hopen dat de energierekening daadwerkelijk lager zal zijn in vergelijking met een conventionele condens droger. Over duurzaamheid kunnen we alleen zeggen dat A+++ toch wel heel duurzaam is.. over de duurzaamheid tav (ver)storingen kunnen we nog niks zeggen. Wat we wel kunnen melden is dat alles solide aanvoelt.

Avramova 13-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Heeft een heel mooi design. Mooi uiterlijk. Gebruiks vriendelijk. Droogt goed

Avramova 13-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Ik ben erg blij met de droger. Hij droogt goed en is gebruiks vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi uiterlijk.

Van den Hul 12-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Sinds kort tevreden bezitters van deze zeer energiezuinige wasdroger. In onze keuze voor een wasdroger hebben we naast een warmtepompdroger, specifiek gelet op een zuinig energielabel, diversiteit aan programma’s (zoals voor fijne stoffen), ruime trommelinhoud, prijs (500-800 euro) en kinderslot. Deze wasdroger voldoet aan onze wensen, en ook in de praktijk maakt deze droger het helemaal waar! Het energielabel is A+++ dus met het energieverbruik zit het wel goed. Er zitten diverse programma’s op waaronder een wolprogramma met Woolmark waardoor je met een gerust hart wollen was in de droger kan stoppen. Maar ook de programma’s speciaal voor delicate stoffen, jeans en zelfs babykleertjes komen voor ons goed uit. Het dagelijks programma waarbij het mogelijk is om 4 kg wasgoed te drogen in 1 uur vinden wij erg fijn. Wij hebben nog niet alle opties kunnen uitproberen, maar variatiemogelijkheden, ook in instellingen, zijn er genoeg. De trommel is lekker groot en de verlichting daarin is handig. De droger is makkelijk in gebruik en het grote display is goed interpreteer- en leesbaar. Qua geluid vinden wij de droger redelijk hoorbaar, maar het is niet overheersend. Het schoonmaken van de droger is een fluitje van een cent. Wij hebben de droger nog niet op de afvoer aangesloten met de waterafvoerslang, waardoor we tot nu toe de condensbak na een droogbeurt handmatig moeten legen. Maar zelfs dit is een klusje van een paar seconden. Wij zijn erg blij met onze keuze voor de Beko wasdroger en raden iedereen aan om voor deze fijne droger met zeer goede prijs-kwaliteit verhouding te gaan!

Nathalie van de Laar 12-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

We hebben deze droger pas een paar dagen in ons bezit, maar zijn erg tevreden. De was wordt goed droog, er zitten veel opties op het apparaat (o.a. babycare programma en spijkerbroeken programma) en het apparaat is gemakkelijk te bedienen (het spreekt voor zich). Verder ziet het apparaat er degelijk uit en vinden we het een mooi design. Het lampje dat aan de binnenkant aangaat na het aanzetten van de droger, vinden we erg praktisch. Over de duurzaamheid kunnen we echter nog niet veel zeggen, aangezien we de droger pas net binnen hebben gekregen.
Het enige wat ons een beetje tegenviel, was het geluid dat de droger maakt. Anderen zeggen dat de droger erg stil is, maar wij horen hem wel duidelijk. Er zit ook een nachtprogramma op. Misschien dat deze stand rustiger is, maar dit hebben we nog niet uitgeprobeerd.

ianaxel 11-10-2015
Geschreven voor: Beko DPY 8506 GXB1

Deze BEKO droger bevalt prima. Goed droogresultaat. Maakt weinig geluid en veroorzaakt geen hoge luchtvochtigheid en warmte in de ruimte (kast) waar het apparaat staat. De kastdeur kan gewoon dicht. Makkelijk is het nachtprogramma. Het apparaat is dan nog stiller en het eindesignaal kan worden uitgezet. Al met al hoop ik lang plezier te hebben van deze warmtepompdroger.