De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DEN87CC op Kieskeurig.nl.

Ruud 02-05-2022

Alleskunner

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Deze droger kan echt alles drogen zonder dat het een negatief effect heeft op de spullen die gedroogd worden.
Er zijn zoveel beschikbare programma's waardoor je een passend programma kan kiezen zonder handmatig nog moeten te verstellen.

Daarnaast is het een prachtig apparaat om te zien en voelt alles stevig aan.

Enige nadeel is dat de WiFi niet optimaal werkt, advies hierin is om je netwerk te "verbieden" apparaten te forceren naar 5GHz. De droger werkt op 2.4GHz. Met mijn AEG wasmachine heb ik overigens dit probleem niet.

Ik 23-04-2022

Aus Erfarung Guth

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

doet de wa(s) t het moet doen. Snel goed en droog zuinig en netjes. Als T9DEN87CC. Echt blij met mijn goed overwogen aanschaf.

Amuse 20-04-2022

Verbijsterend goed en schitterende vormgeving

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

In deze tijd kun je niet achterblijven n.l. verantwoord omgaan met energie. Daarom onze oude, conventionele wasdroger vervangen door een AEG warmtepomp wasdroger. Wat een verschil, niet alleen in energieverbruik maar ook hoe stil hij is. Daarnaast heeft hij ook nog eens een prachtige designuitvoering. Hij is heel eenvoudig te programmeren d.m.v een keuze draaiknop. De was komt er goed droog uit en kreukvrij. Een ander pluspunt is de grote trommel waar met gemak het beddengoed in kan. Bij ons wordt het condenswater afgevoerd in de afvoer waar ook de wasmachine op is aangesloten. simpelweg door een Y-stuk. Het leukste, volgens mijn man dan, is de WiFi verbinding waardoor je op afstand kunt volgen hoe lang het programma nog duurt of hem uit/aan kan zetten.
Kortom een super goede aankoop deze “Parel van Aeg”.

Suzan 16-04-2022

Fijne droger, werkt heel gemakkelijk

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

De droger werkt heel makkelijk, en droogt erg goed. De keuze programma's zijn meer dan voldoende, en kun je ook nog eens aanpassen naar jouw voorkeuren. Het design is mooi. Het is daarnaast ook nog eens heel handig dat je de droger op de app kan aansluiten waardoor je meldingen krijgt wanneer het programma klaar is. Ik raad deze machine zeker aan!

Ellen 14-04-2022

Moderne, functionele wasdroger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Recent heb ik de wasdroger van AEG in combinatie met de wasmachine aangeschaft. De machines passen door hun moderne, strakke design bij elkaar. De wasdroger is eenvoudig te gebruiken door de display. De machine is duurzamer door de verlengde programma's, wat ik een groot pluspunt vind!

Quirine 07-04-2022

Luchtig gedroogd, weinig tot geen kreukels

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Hele fijne stille droger, de eco programma’s zijn lang maar er zijn ook kortere programma’s beschikbaar. Droogt geweldig en de was komt er met weinig kreukels uit. Daarnaast is hij erg zuinig. Echte aanrader!

Monique64 05-04-2022

Super droger!

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Prima droogresultaat en door de app weet ik precies wanneer declasseerde droog is. En omdat de droger zo zuinig is, kan ik nu mijn wasmachine en droger tegelijk laten draaien. Heerlijk!

Henk 27-03-2022

Supermachientje

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Na een paar weken gebruiken bevalt ie super. Het drogen duurt ietsje langer dan de vorige maar daarentegen gebruikt ie minder stroom en droogt superlekker.

Rini 24-03-2022

Mooie machine

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Heel veel handige functies en programma's. Maakt niet veel lawaai, wat in ons appartement wel erg fijn is.

Peter 19-03-2022

Energie sparen

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Aanwinst in mijn bijkeuken, alle was zorgvuldig gedroogd met veel minder stroom. Internetkoppeling ook zo geregeld

Verdoorn 03-03-2022

Super goede aankoop onze warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

We zijn zeer tevreden over onze warmtepompdroger. Ook goed advies gehad van onze leverancier welke keuze we het beste konden maken.
Hij is stil droogt perfect echt een aanrader.

Nitflex 01-03-2022

Droogmonster!

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Een groot gezin en veel was, de was die er is, gaat dus gewoon in de wasmachine.
Daarom zetten we de droger op Mix XL. Alles wat er in zit komt er droog uit. Zelfs de spijkerbroeken met knoopsgat elastiek in combinatie met slanke tailles zijn droog. Daarbij is deze droger ook nog eens snel klaar in vergelijking met andere warmtepomp drogers.
Zodra de droger klaar is verschijnt er een melding op mijn telefoon. Ideaal, want je vergeet eigenlijk niet meer dat er een droge was klaar is.
De melding dat je de zeef moet schoonmaken en de condensator is ook erg handig. Op deze manier op tijd onderhoud uitvoeren is een absolute pré.
Het display is ook erg makkelijk te bedienen en erg duidelijk.
Een top apparaat!

Kees 07-02-2022

Twijfel niet, koop AEG!

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Goede condensdroger, werkt perfect!
Soms wat problemen met de app. Is soms moeilijk om droger "online" te krijgen.

Ryanne 30-01-2022

Super apparaat

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Wij vinden het een super apparaat, droogt goed en sneller als de vorige. Dit ook omdat trommel beide kanten op draait. Zelf een machine die iedereen kan gebruiken makkelijk programma

Miranda 29-01-2022

Top droger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

We zijn voor deze droger gegaan, omdat die het beste uit de test kwam van de Consumentenbond. Heel tevreden. En de uitstraling is ook nog geweldig.

M57 20-01-2022

Topper

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Eindelijk door de knieën gegaan en deze droger gekocht. Beste uit de test van de Consumentenbond. Héél blij mee. Voldoet perfect aan mijn gestelde wensen. Alles goed droog en toch voorzichtig met kwetsbare stoffen. Topper dus!

Mo 19-01-2022

Snelle warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Droogt goed. De tijd die de droger nodig heeft valt reuze mee. Is soms sneller klaar als mijn vorige condensdroger.
Ook handig: via de app krijg je meldingen en kun je zien welk cyclus hij mee bezig is en hoe lang t nog duurt. Ook heb je via de app meer keuze mogelijkheden .

Ton 11-01-2022

Mooie energiezuinige droger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Na 11 jaar een condensdroger te hebben gehad, was het nu tijd voor een meer energiezuinige warmtepomp droger. Model heeft (te)veel mogelijkheden, ook via de app. Maakt wel redelijk veel geluid, maar doet voor de rest wel wat het moet doen en er is ook een "extra stil" functie, maar die nog niet gebruikt (weet niet of die invloed heeft op de tijd/resultaat). Deaur eenvoudig om te zetten naar andere kant, en eenvoudig zelf te installeren. Alleen wel vreemd dat je constant de melding reservoir legen krijgt, terwijl deze direct op de afvoer is aangesloten. Voor de rest, mooi apparaat die hopelijk een stuk zuiniger is dan de meer traditionele condensdrogers.

EN 05-01-2022

Top droger

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Superblij met onze nieuwe droger. Zoveel minder geluid en een veel beter resultaat. Ik durf nu ook meer dan alleen handdoeken in de droger te doen.
Hij staat goed stevig en een fijne grote trommel.

CK 29-12-2021

Mooi Schoon en Mooi Droog!

Geschreven voor: AEG T9DEN87CC

Zowel wasmachine en droger van AEG gekocht. Ben zeer tevreden over de uitstraling, de grote vulopeningen en de digitale keuze van de programma's. De wasmachine denkt met je mee in het wasproces. De was komt er schoon uit en niet te vergeten de stoomfunctie. Dat is voor mij een toegevoegde waarde. Niet alleen een mooi design, maar ook een schone was. De droger biedt vele mogelijkheden in het droogproces. Voor elke was wat wils. Tot nu toe ben ik dus erg tevreden met de aankoop.