Fritel CW 2437 - Reviews

Anti-aanbaklaag
Kleuren
zilver, Metallic
Aantal wafels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Fritel CW 2437 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jose 08-06-2018

Slechtste aankoop ooit

Geschreven voor: Fritel CW 2437

Thermostaat werkt niet naar behoren. 10 min om een gewone wafel te bakken. 3x terug naar de winkel met nog altijd hetzelfde probleem. Terwijl we in de winkel waren kwamen nog mensen hetzelfde wafelijzer terug brengen met hetzelfde probleem

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Je kan er meerdere platen voor kopen

Minpunten

• Werkt totaal niet naar behoren

Philip 03-01-2019

Ook wij kochten dit toestel op 16/12/2018 maar hadden deze review van tevoren niet gelezen.
Wijn hebben het toestel reeds 1x terug binnengebracht omdat wij zeer ontgoocheld waren in dit toestel. Het toestel warmt niet zoals he hoort. Over 25 dubbele wafels 4x7 inclusief aanmaak deeg deden wij 6 uren. Voor 1 dubbele wafel hadden wij 8 minuten nodig en de "overgelopen randjes" waren dan nog niet gebakken, zelfs nog deeg. Er scheelt duidelijk iets met de thermostaat van dit toestel aangezien wij tijdens het bakproces onze handen bijna konden leggen op de buitenkant van het toestel. De 1600 watt klopt absoluut niet. Wat een ontgoocheling. Het toestel heeft onderaan zuignapjes om zogezegd te blijven staan bij het omdraaien. Dit werkt al evenmin. Nu proberen wij het nog eens met het nieuwe vervangtoestel maar verwachten geen beterschap als we de reactie van Jose lezen.