Sony FDR-AX700 zwart - Reviews

Megapixel
14,2

zinca mickael 16-06-2018

zinca vasile mihail

hij is de beste camera voor evenementen, voor alles, met het nieuwe autofocussysteem is het een "klein beestje", je kunt alles doen wat je wilt met deze camera, en ook met de s-log 2 en s-log 3 is meer filmisch, het is perfect voor alles. Verbazingwekkende video en geweldig geluid. Zodra je je instellingen hebt aangepast, is de uitvoer 4k goud. Helder beeld, goede bediening, vriendelijke menu's. Goede prestaties bij weinig licht, met bruikbare ISO tot 5000. Ik raad deze camera echt aan

Tony55 15-06-2018

Fijne camera, mooie scherpe beelden, schitterende kleuren!

Ik heb vandaag de camera gebruikt om een bruiloft te filmen, in een woord, super! Veel minder belemmeringen vergeleken met de fdr-ax100. Prachtige opnames, ik ben nog geen negatief dingetje tegengekomen. Dit is echt een aanrader, hij overtreft de fdr-ax100!

Gelijk mijn 2de fdr-ax700 aangeschaft als back-up camera. Ik heb nu 4 bruiloften gefilmd en ben nog steeds blij met de aanschaf, kom steeds meer mogelijkheden tegen. Hij heeft meer mogelijkheden dan de fdr-ax100 en de film is mooi scherp, wat bij de fdr-ax100 toch nog wel eens tegenviel ondanks de firmware update. De stabilisatie is van de hdr-cx730 beter, die lens zweeft en dat heeft deze camera niet.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen voor een gevorderde filmer.
  • Veel mogelijkheden voor handmatige bediening.
  • Super scherp beeld.
  • Nog veel meer..

Minpunten

• Stabilisatie kan beter.

Hotrotter 25-04-2018

Zeer goede camera

Heb deze camera gekocht als aanvulling op mijn FDR-AX1. De FDR_AX1 gebruik ik over het algemeen vanaf een statief en de AX700 als mobiele camera. Beeldkwaliteit zeer goed. Voor het geluid gebruik ik een externe microfoon. Snelle levering door kamera-express.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Instelmogelijkheden
  • Degelijkheid

Minpunten

• kleine knopjes voor menubediening