Sony HDR-CX625B zwart - Reviews

30 x
Beeldstabilisatie
Formaat display
7,62 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Darel 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Heeft plussen en minnen

Deze camera is moeilijk te beoordelen in goed of slecht. De beeldkwaliteit is subliem. Hij kan dubbele opnames maken (schrijft dan 2 bestandsformaten naar geheugenkaart). Voor iemand die gewoon "huis-tuin-en-keuken-vakantie opnames wil maken is hij uitstekend met veel instellingsmogelijkheden. Goede Time Laps mogelijkheid. Voor wie semi-pro wil opnemen en digitaal op de computer wil editen, zitten er wel wat minpunten aan. Ook zitten er veel overtollige "flauwekul" mogelijkheden op, die in het internettijdperk blijkbaar noodzakelijk zijn. De stabilisatie is matig hoewel het tegendeel beweerd wordt.
Het beeld blijft bij langzaam draaien altijd een beetje licht schommelen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Twee bestandsformaten opnemen
  • TimeLaps
  • Goed handmatig in te stellen

Minpunten

• Stabilisatie
  • Veel overtollige internet flauwekul

Libra 13-09-2017

Beste Darel Wat voor minpunten zitten er op m.b.t. het digitaal editen. Ik heb er vandaag eentje gekocht en ik heb 20 dagen de tijd om hem terug te brengen. Ik wil namelijk semi-pro opnemen en editen.
Met vriendelijke groet Awad

libra 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

groot scherm goede accuduur

Ik ben blij met deze camera. Mooi beeld. Blijft mooi filmen tijdens het lopen. Bij donker maakt ie toch nog mooie beelden. Gebruiksvriendelijk en ben blij met de snelle focus.

Jos 14-04-2017 Product paar maanden in bezit

Perfecte stabilisatie

Deze camera gebruikt op safari, veel opnames vanuit de terreinwagen enrijdend. Prima stabiel beeld. De 30x zoom werkte ook fantastisch, kon veel dieren erg goed in beeld krijgen. Zeer tevreden met deze camera