De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Einhell GE-SA 1640 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Klaas 12-04-2018

beetje heet geworden na 50 vk meter

Geschreven voor: Einhell GE-SA 1640

De 1e keer dat ik hem ga gebruiken begint hij na 50 vrk m te roken en houd op. Heb hem laten afkoelen en toen deed hij het wel maar stonk nog ontzettend. Hen de volgende dag geruild bij Houkema tools en een nieuwe gekregen. prima service, hoop wel dat deze het langer volhoud.

Pluspunten

• prettige lichte machine
  • 40 cm breed

Minpunten

• niet voor grote opp ??

Kris 27-09-2016

Matige kwaliteit, overweeg een alternatief!

Geschreven voor: Einhell GE-SA 1640

In tegenstelling tot de positieve testresultaten is mijn ervaring met deze machine ronduit teleurstellend. Na enige meters verticuteren begon de aandrijving te slippen (zelfs op hoogste stand), ook liep de aandrijfsnaar uiteindelijk van het aandrijfwiel af. Tenzij mijn machine een maandagmorgen exemplaar betrof, raad ik deze machine aan niemand aan! De prijs-kwaliteit verhouding is benedenmaats. Mijn machine is na 2 banen verticuteren linea recta teruggestuurd...

Pluspunten

• breedte van de messen
  • grote opvangbak

Minpunten

• slechte aandrijfconstructie
  • kwaliteit

Sander 16-08-2017

Thanks!!