De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de NAD C 338 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Benno 15-02-2018

Veelzijdige versterker

Geschreven voor: NAD C 338

Ik heb deze "instapper" van de nieuwe classic line een paar maanden in mijn bezit en de kwaliteit van deze versterker vond ik direct al verrassend. Het geluid van deze versterker vind ik open, helder en natuurlijk en de 2x 50 watt sturen mijn speakers onder alle omstandigheden mooi en ruim voldoende aan. Groot pluspunt is de ingebouwde chromecast waardoor je direct een steamingsoptie hebt. Dit werkt perfect. De versterker is ruim voorzien van alle digitale ingangen en heeft een subwoofer en hoofdtelefoonuitgang. Er is geen toonregeling mogelijk alleen een bass EQ functie, er wordt vanuit gegaan dat een kwalitatief goede versterker het geluid exact zo weergeeft zoals het bedoeld is. Aangezien de toonweergave persoonlijk kan zijn zal dit voor sommigen misschien als een nadeel worden ervaren. Verder niets dan lof over deze versterker. Wat mij ook aanspreekt is het ingetogen, sobere en strakke uiterlijk. De NAD app is leuk maar heeft niet echt veel toegevoegde waarde.

Pluspunten

• Zeer mooie geluidsweergave
  • Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding
  • Chromecast