Yamaha A-S701 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Aantal kanalen
Analoog in (RCA)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bram van Rijn 29-05-2017

Top midden klasse versterker

Het klinkt vreemd. Maar deze versterker kan niet veel. Er zit een aansluiting voor twee (ouderwets stereo) luidsprekers op en als extra een eventuele woofer. Natuurlijk is er wel een A en een B uitgang.
Er is ondermeer een direct CD ingang, een phono ingang en nog 3 andere ingangen.
Verder zijn er knoppen voor bass en treble en een regelbare loudness.
Tevens is er een direct uitgang. Hij slaat dan alle instellingen over en produceert direct het geluid zoals het ooit bedoeld was.
Terugkomend op mijn eerste zin, hij kan niet veel. Geen 5 of 7 boxen aansluiten, geen tuner, geen glimmend display, etc.
Maar hij doet exact waar hij voor gemaakt is. Een uitmuntend geluid weergeven.
Een meer dan voortreffelijk apparaat tegen een alleszins redelijke prijs.

Pluspunten

• Uitmuntende geluidsweergave
  • Geen overbodige poespas

wilco 19-11-2017

mooi puur geluid voor een super prijs

jaren lang dolby in huis gehad maar ben weer terug gegaan naar stereo gewoon weer lekker puur mijn vinyl draaien en daarom deze versterker gekocht
geen moment spijt van wat een mooie versterker en wat een mooi geluid
ga je terug naar stereo is dit echt top

Pluspunten

• prijs
  • kwalitijd

Minpunten

Mr.1470 16-11-2017

Back to basics

Na jarenlang een prima AV-receiver van Yamaha te hebben gehad, was het nu weer tijd om mezelf meer te gaan focussen op muziek. En wat een subliem geluid stuurt deze versterker naar mijn ASW Cantius 604 speakers. De versterker heeft ruim voldoende vermogen en produceert daarmee een erg dynamisch en transparant geluid. Voor mij als vinyl liefhebber is een goede phono ingang van groot belang. Mijn platenspeler heeft nog nooit zo goed geklonken als nu! Kortom, als je gewoon wilt genieten van een erg goede, krachtige versterker, dan is deze Yamaha iets voor jou. Wil je een versterker met poespas, zoek dan maar verder. Er zit echt niks op wat niet direct met geluid te maken heeft. Geen geluidsvelden, streamings opties, apps of wat dan ook. Gelukkig maar, want daar zat ik ook totaal niet op te wachten.

Pluspunten

• Krachtig
  • Dynamisch geluid
  • Makkelijke bediening
  • Mooiste afstandsbediening ooit

Minpunten