Honeywell HSF600BE4 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell HSF600BE4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jochem 22-02-2022

Lawaaiig

Geschreven voor: Honeywell HSF600BE4

Zojuist in elkaar gezet. Bijna blind gekocht na positieve test in de consumentengids.

Ben teleurgesteld over de bouwkwaliteit en geluid. Een klem van het rooster klikt niet goed dicht waardoor het rooster gammel vast zit.

De montage gaat voor een gedeelte anders dan beschreven in de handleiding.

Mijn exemplaar is zeker niet fluisterstil. Het ventilatorblad is zichtbaar niet goed in balans / uitgelijnd waardoor er een soort resonantie ontstaat bij lage en hoge snelheden. Hopelijk is dit nieuwigheid en verdwijnt dit weer.

Te weinig kwaliteit voor 75 euro...!

6,5

Pluspunten

• Opbergen Afstandsbediening achterin

Minpunten

• Niet stil genoeg
  • Bouwkwaliteit

Casper 21-06-2020

Stille ventilator honeywell

Geschreven voor: Honeywell HSF600BE4

Als je op zoek bent naar een ventilator die je overdag en s'nachts kunt gebruiken,dan is deze zeer geschikt,is zeer stil in de nachtstand,en nauwelijks hoorbaar in de hogere standen.
Had eerst een goedkopere van een ander merk,maar leek net een opstijgend vliegtuig ,snel teruggebracht!
Montage is zeer eenvoudig.
Timer is handig ,de kunststof voet oogt wat goedkoop ,maar is okee,en in hoogte verstelbaar.
3 jaar garantie.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Kwaliteit
  • Timer en nachtstand

Minpunten

• Kunststof Voet oogt wat cheap