Domo DO8123 Kolom ventilator - Reviews

Model
staande ventilator
Automatisch oscilleren

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Nico 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bij verrast met deze mooie, stille, koele en gebruiksvriendelijke ventilator.

Heb deze online besteld nadat ik twee keer teleurgesteld was teruggekeerd naar de winkel met een te luidruchtige toren van een ander merk, die ook nog eens flink duurder was. Zocht een geschikte stille en gebruiksvriendelijke ventilator die er goed uit hoorde te zien ook daar ik net de slaapkamer had vernieuwd. Nou deze toren voldeed geheel en meer aan mijn verwachtingen. Ja het voetje lijkt inderdaad het zwakste punt wat ik al las in diverse reviews, maar of het ooit problemen gaat opleveren dat geloof ik nou ook weer niet. De montage was niet meer dan de toren onderste boven te plaatsen en de twee helften van de voet om de netkabel heen vast te klikken en met vier vleugelmoeren vast te zetten aan het ventilatorhuis. Heel fijn vind ik persoonlijk de modus-functie, ook in combinatie met de speed-instelling, het oscilleren en de timer. In het donker valt door de locatie van de diverse leds onder het bedieningsconsole de status af te lezen. Ga vanavond ook zeker weer genieten van de koele zuchtjes wind die deze DOMO (Belg) in de slaapmodus produceert. Wil je wat krachtiger wind, ook dan zit je met deze toren helemaal goed. Ook met de natural-modus werkt dit zo fijn en geeft zeker in combinatie met de oscillatie-stand veel minder snel nek-/spierklachten.