Rowenta VU4410 Essential+ VU4410 statiefventilator - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta VU4410 Essential+ VU4410 statiefventilator op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Renard 07-05-2020

Stevige ventilator

Voor het product gekozen vanwege de prijs/prestatie verhouding. Valt ook absoluut niet tegen. Voor mij persoonlijk was een iets lagere stand nog wel prettig geweest. Maar voor de aankomende zomer... gaan we blij mee zijn.
Bij binnenkomst is nog wel even montage nodig, niet lastig overigens. Vanwege het lage gewicht ook makkelijk te verplaatsen, vergeet alleen telkens dat het statief niet aan de poot vastzit.

Pluspunten

• Flink effect
  • Makkelijk te verzetten ivm lage gewicht
  • Goede prijsstelling

Minpunten

• Laagste stand is nog stevig qua luchtverplaatsing
  • Montage bij binnenkomst

Sam 02-05-2020

Prima ventilator voor een nette prijs

Wij mochten dit product testen. Na de ventilator een aantal weken in gebruik te hebben kunnen we concluderen dat het apparaat erg stil is. Zelfs op de hoogste stand valt het geluid reuze mee. Het is nog niet heel warm geweest, maar we verwachten dat ook tijdens de hetere zomerdagen de ventilator prima zal werken.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Minpunten

• Vormgeving

MissFennoman 27-04-2020

Slaap als een roos met deze stille ventilator!

Via the Insiders mocht ik deze ventilator testen; en dat was met deze warme lentedagen geen straf!
Het apparaat is eenvoudig in elkaar te zetten, echter door het ontbreken van de montagehandleiding was het wel even uitzoeken.
De ventilator is heerlijk stil en de luchtverplaatsing is zelfs op de laagste stand stabiel en stevig.
De zwenkstand is traploos en het wijzigen van de stand is supersimpel met de draai knop!

Pluspunten

• Stil
  • Goede luchtverplaatsing

2020j 24-04-2020

Krachtige blaaskracht

Makkelijk om in elkaar te zetten. Lijkt ingewikkeld maar viel erg mee.
Mooi ding om te zien helaas best wel lomp en nog niet helemaal stil.
Maar doet het super.

Pluspunten

• Sterke blaaskracht
  • Makkelijk verstelbaar

Minpunten

• Best lomp
  • Niet stil

Miss77 22-04-2020

Fijne ventilator

Ik heb deze ventilator nu een paar dagen in huis en ben er erg tevreden over. Hij heeft 3 standen en de keuze voor heen en weer en vast. Hij is in hoogte verstelbaar en heeft ook een verstelbare kop zodat je nog beter de wind richting kan bepalen. Hij maakt niet al te veel geluid. Ik vind dit een mooi model ventilator.

Pluspunten

• Verstelbare kop

Minpunten

• Kort snoer

EdgarB 22-04-2020

Eenvoudig en goed

De ventilator heeft een eenvoudig maar praktisch design.
Maakt weinig geluid en daarom prima te gebruiken in de slaapkamer.
De hoogte is traploos instelbaar.

Pluspunten

• Eenvoudig design
  • Werkt goed (verkoelt)
  • Prettig instelbaar

Minpunten

• Opruimen (sta in de weg)

AkashaValo 18-04-2020

Mooi Design Ventilator

Sinds een week heb ik de ventilator in huis, deze heb ik mogen testen van TheInsiders. De ventilator is makkelijk in elkaar te zetten en heeft een mooi modern design. Hij heeft 3 verschillende standen, op de hoogste stand heeft hij een sterke blaaskracht echter hoor je hem wel maar niet dat is opzich niet storend. Ben er erg tevreden mee.

• Blaaskracht

Minpunten

• Geluid

Kaya 18-04-2020

Goed product

Ik heb deze ventilator inmiddels langer dan een week in huis en ben er vrij tevreden mee. De kabel is niet erg lang maar bij ons thuis is het van voldoende lengte. De hoeveelheid geluid die de ventilator maakt valt reuze mee! Dat is vooral handig met een slapende baby of bij het tv kijken. De drie standen zijn wat mij betreft goed ingesteld. De laagste stand voldeed de afgelopen week in ieder geval!
Verder past deze ventilator qua design mooi in ons interieur. Wat betreft de prijs is het een duur product!

Pluspunten

• drie standen
  • makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• prijs
  • kabel

Utregters 18-04-2020
  • Product gekregen

Had er meer van verwacht.

Gekregen van onze dochter om de zomer voor te zijn. Kwaliteit valt wat tegen, er zijn betere voor dezelfde prijs.
Vooral de standen vallen tegen. We voelen geen verschil tussen de verschillende standen.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Koelt goed

Minpunten

• Weinig verschil in standen
  • Goedkoop uiterlijk

StM88 17-04-2020

Elegante ventilator

Ik heb deze ventilator mogen testen via The Insiders en ik heb 'm nu een weekje in huis. Ik vond het erg eenvoudig 'm in elkaar te zetten en hij koelt erg goed! Helaas op de hoogste stand iets meer geluid dan gehoopt, maar desalniettemin een prima ventilator die in ieder interieur past!

• Blaaskracht

Minpunten

• Geluid