Inventum RVW6027AB - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading

Mr.1470 11-09-2018

Mooie retro vaatwasser

Erg mooi design vaatwasser met forse handgreep. Een dergelijk design van een Nederlandse fabrikant met energielabel A++ voor zo'n spotprijs? Het lijkt niet mogelijk maar wanneer de fabrikant 5 jaar fabrieksgarantie durft te geven zal het met de kwaliteit ook wel goed zitten. Heb de machine nu een paar dagen in bezit en ben zeker onder de indruk. Hij laat zich makkelijk bedienen, is stil én de vaat komt er schoon en droog uit! Is er dan alleen maar lof? Nee, de deurscharnieren voelen ietwat fragiel aan en de rekjes beneden zijn niet inklapbaar. Jammer, maar gezien alle voordelen is mijn eindoordeel 9,5 en dat is afgerond nog steeds een 10!

Pluspunten

• Erg mooi design
  • A++
  • 5 jaar fabrieksgarantie
  • Goed was en droogresultaat
  • Spotprijs

Minpunten

• Ietwat fragiele deurscharnieren
  • Onderste rekje niet neerklapbaar
Geschreven voor: Inventum RVW6027AB

WimVriend 11-11-2018

Sieraad in de keuken

De vaatwasser is echt een sieraad in onze keuken. De retro-look is prachtig.
Verder wast de machine prima en heeft hij voldoende programma's. Ook de uitgestelde start is fijn.

Een minpuntje: de vaatwasser piept als hij klaar is, zelfs als je de uitgestelde start gebruikt. Dat is vervelend als je (zoals wij) in de buurt van de keuken slaapt. Volgens Inventum kan de pieper niet uitgeschakeld worden...

Pluspunten

• Het uiterlijk is geweldig
  • Wast prima

Minpunten

• De pieper kan niet uitgezet worden
Geschreven voor: Inventum RVW6027AB