Philips USB Flash Drive FM08FD70B/10 - Reviews

8 GB
Inschuifbare USB-connector
Kleuren
groen, wit

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Tim 09-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede kwaliteit

Deze USB stick is opgewassen tegen een stootje. Heb laatst 2 van deze sticks (1 van 8GB en 1 van 16GB) in mijn broek laten zitten en zijn mee de wasmachine en dorger ingegaan.

De stick van 8GB heeft zelfs 2 rondjes meegedraaid in de droger maar alle bestanden zijn nog intact. Zorg wel dat de stick droog is als je hem in je pc duwt, nu was dat bij mij geen probleem aangezien ze uit de broek waren gevallen in de droger (dus kunnen ook wel tegen een stootje, zo los in de drogers ;) ).

Los van dit moment ben ik verder ook zeer tevreden over dit product, doet wat het moet doen en doet dit altijd, nog nooit problemen gehad.
Je kunt het dopje achterop de stick plaatsen wat ook handig is.

Pluspunten

• Stevig
  • Wasmachine en dorger proef ;-)
  • Dopje kun je achterop steken
  • Doet wat het moet doen

Heleen23 03-05-2017

Ziet er mooi uit, maar helaas problemen mee

Ik heb deze USB stick in diverse capaciteiten. Helaas werkt deze niet meer. In plaats van 8GB heb ik nog maar 512 MB zichtbaar. De rest zit in een niet toegewezen ruimte. Hoe krijg ik die 8GB weer op de stick.

detank16 18-04-2014

Dramatisch

Deze niet kopen. Ik heb er 1 dag van kunnen genieten, en nu is de schrijf beschermd tegen schrijven en kan ik ook niet formatteren.. Dus ik ga maar weer mijn geld terug vragen.

jmk69 31-03-2014

matig

ik heb er 4 waarvan 3 werken naar behoren.
de 4de heb ik een in een windows computer gehad om gegevens op te zetten en 1 maal in een mac met de bedoeling om de gegevens er weer af te halen, maar te vergeefs want toen deed ie het niet meer. ook niet meer op een windows computer

Cellos 09-09-2013

wordt niet herkend op iMac OSX 10.8.4

Eerst aangesloten op iMac 3,1 GHz Intel Core i7, OSX 10.8.4. De stick wordt herkend.
Ik sluit hem vervolgens aan op de Laptop Window 7 en laad bestanden. Dan terug aangesloten op de iMac wordt de stick niet herkend en moet ik het verwijderen.

problemen 22-08-2013

probleem opgelost

had eerst het probleem dat ik geen nieuwe files erop kon zetten maar met dank aan Denise is dat allemaal weer geregeld. Top service!

problemen 21-08-2013

Verwijdert dingen niet compleet

Als ik nieuwe files op de usb-stick wil zetten lukt dat niet omdat de harde schijf nog vol zit van andere dingen terwijl ik die ervan af heb gehaald.. Wat nu?

WouterS 26-04-2013

lage overdrachtsnelheid

Ziet er mooi uit en werkt ook heel makkelijk, maar hoge schrijfsnelheid is uitermate overdreven. Helaas geven ze op de verpakking niet aan hoe hoog die is maar ik kan u verzekeren dat het bij mij niet boven de 4mb/s uitkomt. Hiervoor had ik een stickje die met gemak de 20mb/s haalde. Helaas moet ik dan ook weer een nieuwe kopen want met een gemiddelde van 2gb aan bestanden die ik heb moet ik 10 minuten wachten.