Philips USB Flash Drive FM16FD75B/10 - Reviews

Opslagcapaciteit
16 GB
Inschuifbare USB-connector
LED-indicatie

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

gh111 08-10-2014

USB Stick plots onbruikbaar geworden

Plotsklaps blijkt de stick - alleen lezen- en zijn file-namen onleesbaar en dus onbruikbaar geworden.

De reden hiervoor is onduidelijk.

Eerdere identieke sticks ( gedacht individuele fout) reeds vervangen door leverancier- dus kennelijk productiefout in meerdere sticks.

Geen oplossing te vinden op de Philips-site - slechts telefoonnr gegeven voor ondersteuning.

nikita 28-04-2014

zeer slecht, werkt gewoon niet

De USB net nieuwe gekocht. de computer herkent de USB wel maar ook weer niet. Als ik via configuratiescherm naar apparaten beheer ga geeft hij wel aan dat er hardware is aangesloten, maar je kan hem niet gebruiken... wat is dit voor iets???? ofterwijl je kan er dus gewoon helemaal niks mee...

BonkieTonkie 30-11-2013

Zeer snel en makkelijk in gebruik!

Kleine handige stick die zeer snel de gegevens overzet.
Jammer dat er geen mogelijk is om een wachtwoord in te stellen.

MJGA 04-09-2013

Dit Product werkt niet

Ik kocht windows tablet Surface, met usb 3.0 aansluiting. Op mijn PC met usb 2.0 werkte de stick feilloos. De stick werkte op mijn tablet, maar 'ineens' werd hij niet meer herkend. Met software van Nirsoft, de (drivers van de) stick uitgeschakeld, de tablet weer teruggezet in oorspronkelijke instellingen (fabriek), Windows updates uitgevoerd > USB stick wordt gewoon NIET herkend. Nu ook niet meer op mijn stand alone PC. Jammer > daar gaat al mijn werk van de laatste 2 maanden. Dus: terugbrengen naar de winkel is er niet meer bij. Of er speciale drivers zijn voor deze stick > is mij niet duidelijk geworden bij de productspecificaties. Tip voor Philips: zet het er bij of dit wel of niet nodig is!!

mvdsteen 01-09-2013

hij doet het niet

Heb de usb stick al een tijd geleden gekocht. bonnetje niet kunnen terug vinden dus kan er niet mee terug naar de winkel. verschillende laptops geprobeerd maar de usb stick wordt of niet herkend en als hij hem heeft gevonden kun je er niks op zetten of vanaf halen. dit is erg vervelend aangezien het wel geld heeft gekost en ik er dus niet mee terug kan vanwege het feit dat ik geen bonnetje meer heb.

chris1990 23-08-2013

3.0 haalt maar 11 mb/s

Het is een uitstekende usb, maar presteert niet goed als usb 3.0 absoluut niet, ik heb een macbook pro met 3.0 aansluitingen maar deze usb stick wilt niet hoger als de 11 mb schrijfen per seconden.

Ruud129 11-08-2013 Product kwartaal in bezit

Stick leek aanvankelijk prima te voldoen, echter binnen drie maand stuk. Na aansluiting van de stick vraagt hij om formatteren, dit lukt echter niet. Hoewel Philips aangeeft dat als je niet in het bezit bent van een aankoopbewijs dat zij dan de garantieperiode baseert o.b.v. productiedatum, bleek dit uiteindelijk niet het geval. Het vergt Philips consumer care 14 dagen om door te verwijzen naar DW Retail - blijkbaar de maker van dit product. Deze blijken heel andere ideeën over garantie te hebben dan Philips voor hun (inferieure) product. Niet kopen!

IlseP 09-07-2013

Werkt niet

Twee usb sticks gekocht een 1 werkt niet, na 1,5 maand al.

Dacht google even om te kijken of dit een bekend probleem is, maar wat ik hier lees is dat dus zo :-(

Jammer denk je een goed product van een goede naam te kopen ipv merkloos en voor het eerst problemen met een usbstick.

Janus50 03-06-2013

Niet te beoordelen, doet helemaal niets

Stick gekocht op 1 Juni jongstleden ermee thuisgekomen werd hij niet herkent op 4 PC's en op een iMac. Kreeg de melding dat het apparaat niet werd herkent en een storing veroorzaakt.
Terug naar de winkel op 3 Juni, stickje is daar geformateerd en geprobeerd op 4 Laptops, hij werkte, ik blij.
Helaas, helaas, thuisgekomen word hij nog steeds niet herkent, op een Laptop word hij herkent op 1 USB ingang andere herkent hem ook niet op de overige PC's en iMac geen herkenning.
Miskoop??
Hoop dat Philips iets kan betekenen.

FvS060750 12-03-2013

Werkt niet

Ik heb deze usb stick minder dan een maand in gebruik en laat het al afweten.
Kan niet meer van gelezen worden...
Zodra die aangesloten wordt krijg ik de melding dat deze stick geformatteerd moet worden..
Pc kan hem echter niet formateren...
Waardeloos product ....niet kopen........!!!!!

julian 07-12-2012

werkt niet in usb 3.0 ingan

ik heb nu een moederbord met usb 3.0 ingang maar deze stick met usb 3.0 word niet geregistreerd.
zijn er enige drivers voor?
hij kan wel in een usb 2.0 maar daar wil hij geen bestand van 4.7 gb overnemen omdat hij zegt dat het te groot is