Hozelock Automatische haspel met 40 m slang - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Hozelock Automatische haspel met 40 m slang op Kieskeurig.nl.

1,5

Hans hfd 29-11-2014
  • Product jaar of meer in bezit

2,5
Dit is echt een slecht product, de stalenveer is niet van roestvast staal en is doorgerot na 1 jaar omdat de interne wateraansluiting niet 100% waterdicht is, gevolg roestplekken op de grond onder de haspel en het enige wat je dan nog kan doen is weggooien, daaaaag 150,00 euro

Tuinliefhebber 11-06-2020

Geen reparatie mogelijk

Geschreven voor: Hozelock Automatische haspel met 40 m slang

Zoals vaak, gebeurt er niets met je product na afloop van de garantie.
Ook met de autoreal 40 mtr. Wat blijkt deze kan niet worden gerepareerd.
Hoewel in de gebruikershandleidingn wel staat dat reparaties kunnen worden verzorgd. Men had er geen zin in en hooptenop een nieuwe verkoop.
Mis gegokt, ander merk terug gekocht. Nooit meer Hozelock zonder service.

a**n@g**l.com 12-08-2021

Zeer slechte kwaliteit

Geschreven voor: Hozelock Automatische haspel met 40 m slang

Wij hebben er 8 hangen die wij dagelijks gebruiken. de modellen van 10 jaar geleden waren kwalitatief, degene die ze nu verkopen zijn waardeloos. Ze lekken, de veer gaat binnen een jaar kapot, ongeacht of deze binnen of buiten hangt. De slang rolt vaak verkeerd terug , bij sommige modellen moet de slang bijna terug geduwd worden omdat oprollen erg slecht is. Echt een drama, rotzooi dus.