Philips OneBlade Face + Body QP2630/30 - Reviews

Toepassing
baard, snor, lichaam
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade Face + Body QP2630/30 op Kieskeurig.nl.

Duberckle 01-10-2020

Uitstekend product

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Apparaat werkt nauwkeurig en voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen. Werkt nauwkeurig en prettig. Resultaat is goed. Niet te gebruiken als vervanger voor nat scheren of scheerapparaat, maar echt meer voor baard en body

Groningerman 29-09-2020

Heel mooi scheerresultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Mijn scheerresultaat is bijna zoals dat van een natte scheerbeurt maar dan in een fractie van de tijd.

MarcFroidchapelle 27-09-2020

Super fonctionnalité

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Pour moi le meilleur des rasoirs surtout pour un excellent prix.
Super pour la barbe de 3 jours et excellent pour raser de près le corps et partie intime !
Je le recommande sans aucune hésitation .

Rayke M. 26-09-2020

Meer Pluspunten dan Minpunten

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Pluspunten:
- handig in gebruik
- is lekker licht in gebruik
- niet duur in aanschaf
- leuke actie voor extra scheermesjes met 50% korting
- scheert goed bij korte haargroei in gezicht
- ideaal dat je kan zien aan mesje wanneer het vervangen moet worden "Dan wordt het mesje langzaam groen"

Minpunten:
- met dikke baard groei, dan gaat het mesje niet lang mee en wordt het scheer resultaat helaas niet glad.
- mesjes zijn best prijzig
- zit geen opbergtasje bij en die zijn best wel prijzig

Twee 14-09-2020

Gemakkelijk in gebruik en handig mee te nemen

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik zou het zeker aanbevelen!
Hopelijk is het deze keer een product dat blijft en gemakkelijk om nieuwe stukken te verkrijgen.

Mamapaco 02-09-2020

Achat inutile

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Produit acheté pour mon époux, il la essaye 2 fois, il a une barbe dur et ce produit n'est pas approprié. Il es revenu a une tondeuse a cheveux.

Harley1954 25-08-2020

Goed werkende OneBlade maar lastige verpakking.

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

De Philips OneBlade werkt goed en de diverse accessoires zijn goed bruikbaar.
De verpakking was een crime: deze moest op drie plaatsen open gesneden worden om bij het product te kunnen. Alle onderdelen zaten vast aan een plastic frame en op de gebruiksaanwijzing was niet aangegeven hoe deze te verwijderen. Kostte me aardig wat tijd om dat te ontdekken, ook omdat elk onderdeel weer anders was bevestigd. Verder zijn de afbeeldingen op de handleiding te klein om goed te kunnen zien wat er is afgebeeld. Dus ook voor het gebruik moest ik e.e.a. Zelf uitzoeken. Dat kan beter Philips!
Ook lastig is dat slecht te zien is hoe de snoerplug voor het laden in het apparaat gestoken moet worden. Dat kan Philips aangeven met een contrasterend merktekentje bijvoorbeeld.

K. Bouter 21-08-2020

Mijn twijfels zijn weg!

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik had m'n twijfels bij het kopen of het wel kort genoeg kon scheren. Maar jonge zeg, het is korter dan met mijn gewone scheerapparaat. Verder is deze superfijn in zijn gebruik door de tweezijdige scheerkop. Zelfs voor de edele delen. Nadeel is wel dat de haartjes overal heen vliegen. Maar dat probleem is opgelost als je onder de douche staat. Kortom een echte aanrader!

BramBoy 17-08-2020

Lichtgewicht met Stoppelkammen

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Het product is lichtgewicht en dat werkt prettig. Prettig bij het scheren en stylen. Echter bij het onderhoud van je stoppelbaard m.b.v. de Stoppelkammen is het ook een "lichtgewicht". Mijn voorgaande Philips baarden trimmer kon elke "haal" in één keer op de juiste lengte brengen. Dit terwijl de oneblade hoorbaar blijft scheren zelfs na tien keer. Ik betwijfel of deze wel "gemaakt" is voor dit doeleinde. Het lijkt meer dat men deze optie dit apparaat heeft opgedrongen en dat is voor mij jammer omdat dit mijn primaire aanschafdoel was.

Het feit dat het wegwerp mesjes zijn spreekt mij ook niet aan. Ik verwacht simpelweg veel meer kosten te gaan maken tijdens de totale levensduur van het apparaat.

Helaas is het weer net een andere aansluiting voor de stroomadapter. Mijn andere Philips adapters kunnen dus weer niet samen werken.

pjirt 13-08-2020

effect van het app. is niet glad

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

er was in diverse artikelen beloofd zo glad als met een mes, maar dat is absoluut niet het geval. Plus is met het mes scheren veel sneller.

Amida1968 30-07-2020

Great tool

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik hou van deze trimmer omdat het zeer compact en makkelijk in de hand ligt. Daarbij nog een clean cut afleverd

Malikdr 30-06-2020

Excellent!

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ce produit est pratique, facile d’utilisation, fonctionnel. Les lames ont une bonne durée de vie. Les sabots proposés offrent de grandes possibilités et une liberté d’utilisation dont on ne peut négliger après l’avoir essayé.

Boersma 12-06-2020

Onmisbaar voor het onderhoud van je baard.

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Het scheermes kan in de kast blijven. Dit product maakt het mooi glad. Lijnen zijn makkelijk te trekken.

Anoniem 22-05-2020

Product doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik had de OneBlade aangeschaft om mijn baard te trimmen en lichaamsbeharing weg te halen.
Hiervoor had ik eerst een tondeuse. Deze werkte ook goed alleen bij het weghalen van het haar beneden het probleem dat ik mezelf steeds sneed.
Met de OneBlade heb ik daar helemaal geen last meer van.

Luna 2011 21-05-2020

het is een goed en makkelijk apparaatje

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

ben zeer te vrede over mijn blade en heb er goede resultaten mee vind het een aanrader voor iedereen

Herman88 21-05-2020

Geen huid irritatie meer

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Met dit apparaat heb je geen last meer van huid irritatie op de hals.
Elke dag scheren is nu geen probleem meer.
Het is niet super glad, maar goed genoeg.

Itsmeagain 13-05-2020

Zacht waar het moet en heel efficiënt

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Superhandig apparaat, heb het nu ongeveer een maand, gebruik het vooral voor lichaam, met ander mesje voor gezicht. Dank zij het opzetstukje kan je veilig zonder snijwondjes overal waar je wil je scheren. Voor het gezicht moet je geen glad resultaat verwachten als bij een scheermesje, maar dat wordt ook niet geclaimd. Al bij al een aanrader, beste bodytrimmer die ik al gehad heb, is mijn 3e...Ook handig zijn de meegeleverde opzetstukjes voor verschillende haarlengtes, waterdicht (in douchecabine te gebruiken) en laadt behoorlijk snel op.

sk 25-01-2020

Verrast maar tevreden

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik heb deze trimmer gister voor het eerst gebruikt en ik had er erg hoge verwachtingen van. Het scheert je huid erg goed glad en geeft geen scheer irritatie zoals een normaal scheermes. Hij trimt erg goed en is makkelijk schoon te maken onder de kraan.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Veel opzetstukjes voor lichaam of baard
  • Verschillende opzetstukjes maakt het hygiënisch

Minpunten

• Mag wel langer dan 5mm opzetstukje hebben.
  • Moet 8 uur opladen voor een klein uurtje gebruik

tydd1321 24-09-2019

prima alleskunner

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

nu 2 weken in bezit en meerdere scheer/trimbeurten al verder.

ligt makkelijk in de hand, eenvoudig hulpstukken te wisselen. Makkelijk schoon te maken.

Gezicht/hals: gaat eenvoudig, soepel, trimmen is ook handig.

Lichaam: gaat eenvoudig, soepel, enkel vanwege kleine scheeroppervlak langere tijd nodig om grote oppervlakken te behandelen. Je kunt met enkel het mesje (zonder bescherming) over je huid, geen schrammetje, geen pijnlijke momenten.

Ben zeer tevreden. Ben enkel benieuwd hoe lang de mesjes meegaan bij mij (advies is 4 maanden).

Ronny2 08-09-2019

Perfect voor het grovere resultaat.

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Perfect voor het grovere resultaat als je niet van heel glad houd of scheer allergie hebt. Snel bijwerken van je baard of het afscheren van grove baard groei. Het apparaat valt fijnloos tussen waar een scheermes het laat staan en dus te precies is. En waar een tondeuse te grof voor is.