Philips OneBlade Face + Body QP2630/30 - Reviews

Toepassing
baard, snor, lichaam
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade Face + Body QP2630/30 op Kieskeurig.nl.

sk 25-01-2020

Verrast maar tevreden

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik heb deze trimmer gister voor het eerst gebruikt en ik had er erg hoge verwachtingen van. Het scheert je huid erg goed glad en geeft geen scheer irritatie zoals een normaal scheermes. Hij trimt erg goed en is makkelijk schoon te maken onder de kraan.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Veel opzetstukjes voor lichaam of baard
  • Verschillende opzetstukjes maakt het hygiënisch

Minpunten

• Mag wel langer dan 5mm opzetstukje hebben.
  • Moet 8 uur opladen voor een klein uurtje gebruik

tydd1321 24-09-2019

prima alleskunner

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

nu 2 weken in bezit en meerdere scheer/trimbeurten al verder.

ligt makkelijk in de hand, eenvoudig hulpstukken te wisselen. Makkelijk schoon te maken.

Gezicht/hals: gaat eenvoudig, soepel, trimmen is ook handig.

Lichaam: gaat eenvoudig, soepel, enkel vanwege kleine scheeroppervlak langere tijd nodig om grote oppervlakken te behandelen. Je kunt met enkel het mesje (zonder bescherming) over je huid, geen schrammetje, geen pijnlijke momenten.

Ben zeer tevreden. Ben enkel benieuwd hoe lang de mesjes meegaan bij mij (advies is 4 maanden).

Ronny2 08-09-2019

Perfect voor het grovere resultaat.

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Perfect voor het grovere resultaat als je niet van heel glad houd of scheer allergie hebt. Snel bijwerken van je baard of het afscheren van grove baard groei. Het apparaat valt fijnloos tussen waar een scheermes het laat staan en dus te precies is. En waar een tondeuse te grof voor is.

ditch20 29-08-2019

Rasoir génial avec lames du futur

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Rasoir super complet pour visage et corps !
Ce nouveau concept de lames ne coupe pas et ne blesse plus la peau.
Vraiment génial.
Facile d'utilisation et léger.

Stoppel13 24-07-2019

scheert niet glad. Voor mij helaas een miskoop

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik heb de oneblade gezicht en body gekocht voor op reis. Ziet er goed en mooi uit en is compact. Dat belooft veel en scheelt ruimte in je koffer. De prestatie valt echt tegen. Het levert geen tijdswinst op. Je bent veel langer bezig dan met een scheermes en/of trimmer/tondeuse voor je body. Scheert absoluut niet glad en na 1 keer scheren voelt het mes al veel minder aan. Het begon hierna zelfs al pijnlijk te worden. Ik ben op vakantielocatie naar de winkel gegaan en weer een vertrouwd scheermes en scheergel gehaald.

Voor het design gezwicht wat resulteert in een stoppel lijf en gezicht.

Martijn83 25-06-2019

Goed apparaat met verschillende functies

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Het mooie van het apparaat is dat het voor verschillende delen van het lichaam te gebruiken is en daarmee kon ik een trimmer en grooming apparaat wegdoen.

Erg fijn in gebruik, ligt goed in de hand en mooi design

sderks73 25-06-2019

Handig alles-in-1 trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik heb de OneBlade nu een paar weken in gebruik. De OneBlade is vooral handig om snel je baard/snor te trimmen. Je kunt er weliswaar meer scheren, maar echt glad wordt het niet. Aan het einde van de werkdag zijn de stoppels bij mij alweer zichtbaar (bij nat scheren met een mes niet). Het trimmen van je baard en je body doet de OneBlade prima. Door het relatief kleine scheerblad duurt het trimmen van je baard wel wat langer dan een 'gewone' baardtrimmer. Het trimmen van mijn body met een baardtrimmer was geen goede optie, dat gaat met de OneBlade makkelijker. Het trimmen van je body kost wel wat tijd.

MvP4 12-05-2019

Product niet geschikt voor ieder huidtype

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik heb me jarenlang nat geschoren. Met de oneblade probeer ik nu een baardje te laten staan, maar ik krijg de haartjes niet goed weggeschoren. Voor mij (en wellicht anderen die overstappen van nat naar droog scheren) werkt het dus minder

Cass 09-05-2019

Il se casse vite

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Je suis très déçus au bout de 5jour le plastique c'est casser donc je ne peut plus m'en servir vue les pris des lame et la tête

Christian71 28-04-2019

Makkelijk en snel

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik vind het een mooi produkt werkt perfect, super glad. Ik gebruik hem eigelijk alleen op de body maar perfect.

Hugo1958 25-04-2019

Dit product werk zéér goed

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Dit is een zéér goed apparaat hij scheert héél goed
en je moet maar om de 6 weken het apparaat opladen
je kan je droog en nat scheren ik zal het zeker iedereen
aanbevelen het is zijn geld zeker waard
Prima product de Philips OneBlade face+body

TommyKD 25-04-2019

Prima. Kleine puntjes

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Prima ding maar er zitten wat ogen en haken aan dit apparaat zoals je kan niet onder de douche scheren en hij scheert niet echt je lichaam goed je gezicht doet die prima. Maar als je op je lichaam wil scheren moet je echt drukken en 100x over het zelfde plekje gaan als je echt resultaat wilt zien. En je moet met water scheren anders doet hij het niet echt.

Beukes 24-04-2019

goed voor lichaam, niet voor gezicht

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Het apparaat voldoet niet aan de verwachtingen, want voor het eerst gebruikt voor gezichtsbeharing, maar moest uiteindelijk mijn oude scheerapparaat weer gebruiken.
Voor het lichaam werkt het perfect.

Pietersz 14-04-2019

lichaam bijwerken fantastisch, baard scheren valt erg tegen

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik moet het maar eens gaan proberen dacht ik, de marketing van one blade was zo utopisch.
Maar het scheren van je baard is niet gemakkelijk nee zelfs onhandig met de one blade en het duurt lang voordat je glad geschoren bent. Op sommige plekken moet ik zelfs het mes er weer bij halen. Daar in tegen is het voor het scheren van je verdere lichaamsbeharing een handig ding. En zeker aan te raden. Zou mooi geweest zijn als ik ook mijn wekelijkse scheerbeurt van mijn hoofdhaar er mee had kunnen doen maar daar is hij ook niet echt geschikt voor helaas.

Mass17 10-04-2019

Toch niet naar mijn verwachting

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Na het bekijken van een aantal reviews online leek het mij toch een goed idee om de Philips Oneblade als eerst elektrisch scheermes ook aan te schaffen.

Helaas was mijn verwachting toch te hoog, het scheermes moet meerdere malen over een gedeelte van mijn huid gaan om haren te verwijderen. Ook scheert de Oneblade niet helemaal glad.

Ik vind dit heel jammer voor mijn eerste ervaring met een elektrisch scheermes. Vooral omdat van dit product zoveel reclame wordt gemaakt.

De prijs van de scheermesjes die je moet vervangen vind ik ook bijzonder hoog voor een apparaat wat nieteens glad scheert.

Lesier66 08-04-2019

Dat je met deze product lang met je scheermesje doet

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Product makkelijk in gebruik voor het scheren van mijn baardgroei,en tevens gebruik ik hem als tondeuse zéér handig als je op vakantie gaat je hóeft maar een apparaat mee teneme.

Bream 11-03-2019

Geweldige body toevoeging

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Het face gedeelte doet wat het moet doen maar niet bijzonder spectaculair, over het body gedeelte daarentegen ben ik absoluut te spreken. Wat een geweldige toevoeging, het werkt uitstekend en scheert super snel! De oneblade ligt fijn in de hand en voelt stevig aan, scheren gezicht gaat prima en snel maar niet glad. Handig is ook dat deze oneblade voor het lichaam kan worden gebruikt, hiervoor zit er een ander opzetstukje bij. Dit gaat ook heel soepel en zonder irritatie, super handig onder de douche. Al met al wel absoluut tevreden.

Anton89 06-03-2019

Handzaam en praktisch

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Ik ben zeer tevreden over de OneBlade. Ik kan mijn lichaamshaar en gezichtshaar hiermee gemakkelijk scheren. De bijgeleverde opzetstukken zorgen ervoor dat ik mijn baard gemakkelijk kan bijwerken/contouren. Het is een handzaam toestel wat gemakkelijk is in gebruik. Ook mijn lichaamshaar krijg ik op de verschillende plekken goed weggeschoren.

HugoKasteel 27-02-2019

Kracht en compact

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Deze kleine trimmer is ongelooflijk krachtig, ik kon mijn zeer lange baard in een kwestie van minuten in een driedaagse baard knippen.

Ik gebruikte ook op mijn wangen, maar het gevoel van een onvolledig scheren.

Mijn armen en rug waren zo blij met dit product: geen enkele irritatie. Sterk aanbevolen voor mensen met een gevoelige huid.

Ik zal zeker nog een keer een "One Blade" krijgen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thomas010 26-02-2019

Top product

Geschreven voor: Philips OneBlade Face + Body QP2630/30

Heerlijke en fijne trimmer die snel zn werk doet en geen irritatieplekken achter laat. Door de verschillende opzet stukjes multi inzetbaar. Top [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]