Philips 7000 series BG7025 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series BG7025 op Kieskeurig.nl.

8,9

Kind v Philipsmedewerker 03-04-2021

Aankoop van 3e Philips Bodygroomer.

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Omdat Philips de enige is die een dubbelzijdige Bodygroomer in het assortiment heeft het 3e exemplaar gekocht.
Alle 2 voorgaande types lieten het na verloop van tijd afweten met het opladen!
Ben benieuwd hoelang deze het vol gaat houden.

Soer 30-12-2020

Veel gebruiksmogelijkheden

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Gebruik de trimmer vooral voor mijn hoofdhaar en baard.
Hoofdhaar had ie eerst wat moeite mee maar toen we het snapten ging het goed.( gewoon wat vaker het mesje spoelen) nu het superkort is gaat het prima. Hoofd op 7mm baard op 5mm onder de douche heerlijk

RandyvonB 26-11-2020

Niet altijd even glad

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Droogscheren/trimmen is alles redelijk glad, maar onder de douche totaal niet. Mn oksels blijven vaak stoppelig.

Anoniem 18-11-2020

Ce produit correspond à ce que j'avais besoin.

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Je cherchais une tondeuse corps afin de pouvoir effectuer un rasage complet du maillot en toute sécurité. Celle-ci est parfaite ! Aucun risque de coupures, le rasage se fait tout en douceur. L'autonomie est très bonne, j'ai rechargé la tondeuse une fois lors de sa réception, je l'ai déjà utilisée 4 ou 5 fois et le témoin de recharge ne s'allume toujours pas. Je n'ai pas encore tester le côté tondeuse (3-11mm).

Loeko 08-10-2020

Gladde ballen

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Heel prettig product. In de douche maakt het veel minder pijnlijk en gevoelig. Bovendien verminderd het de kans op pijn aan de huid behoorlijk.

RT60 04-09-2020

Goeie bodygroomer

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Al met al een fijne groomer om je lichaamshaar makkelijk te trimmen of scheren. Door de verschillende standen kun je alle kanten op voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Buigt mee met de rondingen van het lichaam
  • Lange accuduur (18 uur)
  • Trimmen op verschillende lengtes
  • Waterbestendig dus te gebruiken onder de douche

Minpunten

• Geen opzetstuk om haartjes te stylen

Frenk040 02-09-2020

Goed product!!!

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldig product is dit! Hij scheert lekker glad, vlot en trekt niet aan de haartjes. Opladen gaat erg snel en onderhoud gaat ook heel makkelijk gezien het apparaat volledig waterdicht is.

Huis77 01-09-2020

Fijn apparaat, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Eindelijk een product wat mijn stugge en volle haargroei met gemak aan kan. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • 2-in-1 apparaat
  • glad scheerresultaat

HJ Huizinga 01-09-2020

Het apparaat is voor elke man een musthave.

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind dit echt een fantastisch apparaat. Het is erg handig dat je hem onder de douche en droog kunt gebruiken. Ook het schoonmaken gaat erg makkelijk omdat je de onderdelen makkelijk kunt verwijderen en onder de kraan kunt afspoelen. Ik vind het ook erg handig dat het eigenlijk een 2-in-1 apparaat is, zowel een tondeuse en een scheerapparaat.
Eindelijk een product wat mijn stugge en volle haargroei met gemak aan kan. Ik heb nog geen minuten kunnen ontdekken.

Jens 28-08-2020

Zeer goed product

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Fijn apparaat werkt goed door de twee scheer kanten zo kreeg ik het perfecte scheer resultaat ook was het fijn dat je hem onder de douche kunt gebruiken door dat die op accu werkt overal goedde ervaring en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Uniek design
  • Goede accuduur

Feuzzy 28-08-2020

Prachtig product zeker aan te raden.

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vond het product zeer gemakkelijk ingebruik omdat hij twee verschillende scheer kanten had en omdat je geen snoer nodig hebt om het product te gebruiken. Door de twee verschillende scheer kanten kun je precies de haren scheren hoe jij het wilt waar door ik het een erg fijn product vind. Ook is het erg handig dat je hem in de douche kunt gebruiken. Ik zou hem zeker aanraden aan familie en vrienden.

Bromic0416 25-08-2020

Zeer gebruiksvriendelijk!

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Mijn eerste bodygroomer en geen spijt van deze aanschaf! Het is handig in gebruik, licht van gewicht, water bestendig en door beide scheerkanten te gebruiken krijg je een optimaal scheerresultaat. E

Pluspunten

• Waterbesteding
  • Licht van gewicht
  • Gebruiksvriendelijk

Bromic 25-08-2020

Gebruiksvriendelijk en handig in gebruik!

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De bodygroomer is zeer gebruiksvriendelijk en ligt makkelijk in de hand.
Door beide kanten te gebruiken krijg je een optimaal scheerresultaat!

Van der Ende 23-08-2020

Het apparaat doet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ligt fijn in de hand en voelt degelijk aan. De accuduur is uitstekend! Het apparaat werkt nauwkeurig en is eenvoudig te bedienen. Ideaal is de mogelijkheid om te trimmen en te scheren!

Jac 22-08-2020

Hoogwaardig en multifunctionele bodygroomer

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Met een strak design en lange batterijduur zeker een aanrader.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Bodygroomer en trimmer in één
  • Hoogwaardige kwaliteit

58Jack 22-08-2020

Hoogwaardig en multifunctionele bodygroomer

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hoogwaardige en multifunctionele bodygroomer en trimmer. Gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken en geeft een goed resultaat (zonder snijwondjes!) Trimmer werkt ook erg goed en heeft verstelbare kop, de bodygroomer zelf heeft ook een beweegbare kop.
Met een strak design en lange batterijduur zeker een aanrader.

Ttjomme 20-08-2020

Geweldig in gebruik — snel schoon — fast charging!

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Geweldige body groomer die niet aan je haren "trekt". Scheert gemakkelijk glad en is omdat hij volledig waterbestendig is makkelijk onder de douche te gebruiken! Het ontwerp is prettig om te zien en aan twee zijde te gebruiken! Ook ligt het makkelijk in de hand met 2 zijdes die je kan gebruiken

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel opgeladen
  • Waterproof
  • makkelijk schoongemaakt
  • dubbelzijdig

Spijkers 20-08-2020

Geweldige bodygroomer van uitstekende kwaliteit!

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Ik ervaar de Philips BG7025/15 als een erg fijn apparaat! Het scheer/trimapparaat ligt erg lekker in de hand en scheert perfect. De multifunctionaliteit van het apparaat is top dankzij het dubbelzijdige ontwerp, zowel de ronde scheerkop die in meerdere richtingen scheert als de andere kant waarin je maar liefst 5 verschillende lengtestanden kunt kiezen. Verder een strak design, gaat lange tijd mee met een korte oplaadtijd en het scheer- en/of trimresultaat is erg strak. Ten slotte ook ideaal dat het apparaat waterbestendig is en erg makkelijk schoon is te maken en dus erg onderhoudsvriendlelijk is. Een echte aanrader!

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • Mooi en functioneel dubbelzijdig design
  • multifunctionaliteit van scheren en trimmen
  • accuduur en oplaadtijd
  • waterbestendig en gemakkelijk in onderhoud

van der Horst 20-08-2020

Geweldige bodygroomer van uitstekende kwaliteit!

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ervaar de Philips BG7025/15 als een erg apparaat! Het scheer/trimapparaat ligt erg lekker in de hand en scheert perfect. De multifunctionaliteit van het apparaat is top dankzij het dubbelzijdige ontwerp, zowel de ronde scheerkop die in meerdere richtingen scheert als de andere kant waarin je maar liefst 5 verschillende lengtestanden kunt kiezen. Verder een strak design, gaat lange tijd mee met een korte oplaadtijd en het scheer- en/of trimresultaat is erg strak. Ten slotte ook ideaal dat het apparaat waterbestendig is en erg makkelijk schoon is te maken en dus erg onderhoudsvriendlelijk is. Een echte aanrader!

Gravenburg 19-08-2020

Makkelijk scheren

Geschreven voor: Philips 7000 series BG7025

Trimfunctie werkt prima, de scheerkop scheert helaas niet meteen glad, na een paar keer wel. Het ligt goed in de hand en is makkelijk te gebruiken onder de douche. De scheerkop is minder beweeglijk dan verwacht. De accu is prima voor een trim/scheerbeurt en laadt gelukkig snel op.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Glad
  • Douchebestendig

Minpunten

• Accu
  • Beweeglijke scheerkop