Panasonic ER-GB86-K503 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ER-GB86-K503 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

markgeldrop 17-02-2019

zeer fijne trimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Heb deze trimmer een week of 6 in mijn bezit,ja eigenlijk gewoon een fijn apparaar,doet wat ie moet doen en zeker de lange accuduur vind ik een pre.
ook is de trimmer heel makkelijk te reinigen,wat ik ook zeer prettig vind
er zitten genoeg opzet stukken bij dus voor ieder wat wils
ik ben er zeer blij mee en zou t apparaat zeker aanraden

Pluspunten

• accuduur
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• het trim mes had misschien iets breder gemogen

Mike 19-01-2019

Hele fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

De baardtrimmer zit keurig verpakt en komt met 3 opzetstukken, olie en etui. De opzetstukken zijn makkelijk op te zetten en te verwisselen. Met de 3 wisselende opzetstukken kan je van een halve milimeter tot 3 centimeter trimmen. Door de draaiknop kan je per halve millimeter de lengte instellen. Het apparaat ligt lekker in de hand, maakt nauwelijks geluid en is af te spoelen dus reinigt ook goed. Het was even zoeken welke lengte te beginnen, maar door de draaiknop een lekkere lengte gevonden. Ik had een baard van 2 cm, maar bijgewerkt naar 1,5 cm... De vormgeving van de opzetstukken glijden lekker over de huid en de mesjes zijn goed scherp. Ik ben heel tevreden en raad dit product aan, mijn beste trimmer tot nu toe!!!

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • per halve mm te verstellen
  • goed resultaat
  • weinig geluid

Edgar 12-01-2019

Prima trimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Ik heb een baard die ik soms wat langer laat groeien en soms lekker kort houdt. Bij de kapper laart ik altijd mijn baard doen maar elke keer naar de kapper is prijzig dus vandaar dat ik dit apparaat heb uitgeprobeerd. Ik merk dat het moeilijk is om de juiste stand te vinden want het wordt of te kort of je trimt bijna niets weg. Ik denk dat hiervoor toch echt professioneel aparatuur met bijbehorende opzetstukjes nodig is. Toch vind ik deze apparaat de beste die ik heb gebruikt tot nu toe (en ik heb heel wat aparaten gehad in de tussentijd).

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Batterij
  • design
  • batterij

Minpunten

• geen precizie werk
  • prijs

Wilbert1976 11-01-2019

Degelijke materialen, goede resultaten

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Ik heb deze trimmer nu ongeveer 2 weken in gebruik. Ik ben van een medium lange baard (2 cm) naar een korte baard gegaan van 7 mm. Ik ben erg tevreden over het resultaat. Je krijgt een regelmatig netjes resultaat en hij neemt alle haren goed mee.

Gelijk bij het uitpakken viel me op dat het apparaat degelijk aanvoeren. Er zijn degelijke materialen gebruikt voor zowel het apparaat als de opzetstukken. Ik had hiervoor een relatief goedkope trimmer van een niet nader te noemen bekende winkelketen. Deze had een een opvangreservoir (de Panasonic heeft dit overigens niet) waarvan het klepje vrijwel direct kapot ging. Ook zaten de opzetstukken te los waardoor deze soms tijdens gebruik verschoven waardoor de lengte niet meer klopte. Bij deze is alles veel steviger en beter bevestigd.

De trimmer wordt geleverd met 3 opzetstukken waarmee je een lengte van 1 tot 30 mm kunt bereiken. Dit is met stappen van 0,5 mm dmv een draaiwieltje te verstellen. Dus zeer precies. Ook dit voelt solide aan. Ook zit er een etui, schoonmaakborsteltje en flesje olie bij om de mesjes te smeren. En natuurlijk de oplader. Oplaadtijd volgens gebruiksaanwijzing een uur, in praktijk is dit iets korter.

De trimmer is onder de kraan af te spoelen, hierdoor erg makkelijk schoon te maken. Het apparaat ligt erg makkelijk in de hand en ik vind hem stil, zeker in vergelijk met mijn vorige trimmer.

Pluspunten

• Degelijke materialen
  • Per 0,5 mm in te stellen
  • Stil
  • Afspoelbaar

mima75 09-01-2019

baard trimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Mooie vormgeving, kwalitatief goede indruk, ligt goed in de hand en het geluidsniveau is acceptabel.
De opzet stukken zijn eenvoudig te (de)monteren.
Het apparaat is een echte baardtrimmer dus zonder opzetstukje scheert het niet korter als 3 mm.
Als baardtrimmer goed te gebruiken.Dat het afspoelbaar is , is ook een positief voordeel.

Ik heb het ook gebruik bij het knippen van haar maar dat was niet echt een succes.
Ik vind de verkoopprijs te hoog voor dit apparaat.

Pluspunten

• opzetstukjes
  • afspoelbaar
  • geluidsniveau
  • design

Minpunten

• niet staand te plaatsen
  • echte baardtrimmer
  • prijs

Roy19841 07-01-2019

Comfortabel, makkelijk in gebruik en prima resultaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Al langere tijd op zoek naar een nieuwe trimmer voor mijn korte baard. Waarbij het bij andere trimmers nodig is om hard te schuren met trimkammen die vrij scherp zijn, is een lichte beweging met deze trimmer voldoende voor een goed scheerresultaat. Dit komt mede door de afgeronde trimkammen en de vlijmscherpe scheerbladen.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat
  • Goede prijs/kwaliteitverhouding

Ed Falcon 03-01-2019

Fijne baardtrimmer.

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Ik heb de Panasonic baardtrimmer nu ongeveer twee weken in mijn bezit en hij bevalt mij heel erg goed. De baardtrimmer is erg snel opgeladen (binnen een half uur), maar is ook aan het oplaadsnoer te gebruiken. Het design is strak en het apparaat voelt degelijk aan. Naast een oplaadsnoer wordt de baardtrimmer met drie opzetkammen en een etui en een flesje smeerolie geleverd. Tijdens het gebruik valt het op dat de messen erg scherp zijn en de baardtrimmer ook erg stil is. De lengte van de trimmer is eenvoudig in te stellen. Mijn baardharen zijn ongeveer 1,5 cm lang en deze zijn prima bij te houden met deze baardtrimmer. Zonder opzet kam is de trimmer ook goed te gebruiken voor het scheren van mijn hoofd. Een ander voordeel is de baardtrimmer na gebruik gewoon afgespoeld kan worden. Ik ben zeer tevreden over het gebruik en de prestaties van deze baardtrimmer!

Pluspunten

• Snel oplaadbaar
  • Erg stil
  • Degelijk design
  • Onder de kraan af te spoelen
  • Scherpe messen

sam 03-01-2019

Lekker scherp, zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

De Panasonic baardtrimmer werkt fantastisch.
Wat echt een pluspunt is ten opzichte van mijn vorige baardtrimmer, is dat je je kunt scheren terwijl hij zich aan het opladen is, dat is echt gebruiksgemak, dus nooit de irritatie dat je je niet kunt scheren omdat de batterij leeg is.
En nog een pluspunt voor mij is dat je hem na gebruik gewoon onder de kraan kunt afspoelen.
De messen zijn lekker scherp waardoor de haartjes snel worden afgeschoren, dus niet eindeloos heen en weer scheren. Hierdoor snel klaar en geen irritatie. Ook haartjes die net de andere kant op groeien worden gelijk mee geschoren.
De trimmer ligt lekker in de hand en ziet er ook nog eens mooi uit, goed design !
De lengte van de haartjes is nauwkeurig te bepalen, zeker als je hem vaker hebt gebruikt weet je precies op welke stand hij het beste scheert voor dat moment. Er zitten veel standen op waardoor je ook nog wat kunt variëren.
Kortom een top apparaat waar ik erg blij mee ben !

Pluspunten

• onder de kraan afspoelbaar
  • werkt ook tijdens opladen
  • veel instelmogelijkheden
  • scherp

Peter 28-12-2018

Makkelijk in gebruik met goede resultaten

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Ik heb de Panasonic nu een aantal weken in bezit en heb me nu tweemaal geschoren. Het apparaat wijst zich voor zich en is makkelijk in gebruik. De eerste keer heb ik mij zonder opzetstuk geschoren op stand 10 met als resultaat bijna geen baard meer over. De tweede keer geschoren met het kleinste opzetstukje. Dit maal wel een goede baard. Al met al een prima apparaat en een aanrader.

• Resultaat

hieronimus20 28-12-2018

Mooie baardtrimmer, ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Panasonic ER-GB86-K503

Ik heb deze Panasonic baardtrimmer getest en dit is mijn ervaring met het product:

1. Ik vind 'm mooi
2. Hij maakt weinig geluid
3. Erg scherp

Ik heb een baard van ongeveer 4 cm. Ik ga altijd naar de barbier maar wil in de periode ertussen mijn baard bij houden. Ik heb gemerkt dat dit wel kan met de baardtrimmer maar had me niet gerealiseerd dat de barbier er ook een model inhoudt en die is met een eigen trimmer moeilijk te evenaren.

De opzetstukken helpen maar die zorgen ervoor dat de hele baard dezelfde maat krijgt en het model van mijn baard was een beetje anders, namelijk aan de zijkant korter dan aan de langere kant. Nu ik dat weet ga ik de baardtrimmer ook anders gebruiken: verschillende opzetstukken voor de zijkant, onderkant en snor.

Al met al een mooi apparaat wat waarschijnlijk jaren mee zal gaan.

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • Veel opzetstukken
  • scherp