Remington MB 4700 - Reviews

Maximum haarlengte
18 mm

W. Hiemstra 16-06-2018

Mooie en fijne baardtrimmer

De Remington MB4700 ligt lekker in de hand dankzij de rubberen achterkant en voelt degelijk. De elektrisch verstelbare kop werkt ook op de millimeter precies en er kunnen 4 standen bewaard worden. Ook is de trimmer snel opgeladen en kan hij vrij lang mee.

3 jaar garantie is natuurlijk ook erg netjes, mits je hem registreert op de website van Remington.

Het enige minpuntje is de plastic kam die erop moet, die is niet heel sterk naar mijn idee. Daar zul je voorzichtig mee om moeten gaan.

Pluspunten

• Maar 1 opzetkam nodig
  • Ligt lekker in de hand
  • Precies op de mm in te stellen (175 standen)
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• Plastic kam niet zo sterk

Bernard 06-05-2018

Super baardtrimmer

Eigenlijk kan ik de baardtrimmer in 1 woord samenvatten : TOP. De Remington MB4700 voldoet aan alle verwachtingen.Met de verlichte digitaal touchscherm kan je de lengte instellen per 0.1 mm.Bovendien onthoudt hij de laatste 4 lengte instellingen . Hij ligt heel goed in de hand door de anti slip. Je kan trimmen met snoer of snoerloos.Een aanrader!

Pluspunten

• Met snoer of snoerloos
  • Digitaal touchscreen
  • Volledig afwasbaar
  • 175 lengte instellingen
  • Opbergetui

Japporaiden 02-05-2018

Fijne baardtrimmer

Ik heb recent de Remington 4700 aangeschaft. Mijn oude was al een tijdje kapot en functioneerde niet echt. Een vriend vertelde dat hij deze had en tevreden was. Nou ik moet zeggen ik ben ook erg tevreden over deze baardtrimmer. Heb hem nu zo'n 2 maanden en heb nog geen moment spijt gehad. Het is een krachtig apparaat dat nooit pijn doet bij gebruik. Tenminste niet bij mij. Het aanwezige Touch screen is niet allen mooi om te zien maar werkt ook super fijn. Je ziet precies de instellingen en wat je doet. Mijn vorige baardtrimmer gleed altijd uit mijn hand. Deze heeft een soort extra grip laagje waardoor dat niet meer kan gebeuren. Eigenlijk kan ik weinig vinden wat niet goed is aan de 4700. Dus ik zou zeggen kopen, de prijs is die zeker waard

Pluspunten

• lekker krachtig
  • Ligt fijn in de hand
  • Anti slip laagje
  • touch screen

Minpunten

• haartje blijven er soms in hangen