De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT3226 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Aduitdeberg 27-11-2021

Een prima baardtrimmer voor die prijs

Geschreven voor: Philips BT3226

Gemakkelijk en goed in gebruik. Batterij gaat een maal opgeladen lang mee. Jammer dat het meegeleverde tasje te klein is om de trimmer in op te bergen

Philly54 17-11-2021

Uitstekende baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

De baardtrimmer is een goed in de hand liggende trimmer. Hij voldoet aan de gestelde eisen als gebruiksgemak en veiligheid. De trimmer heeft één nadeel, het opzetstuk is wat liber. Dit kan wat beter. Daarom 4 sterren

Youssef_69 11-10-2021

Veel beter dan zo'n goedkoop apparaat

Geschreven voor: Philips BT3226

Deze trimmer is ideaal om je (stugge) baard op de gewenste lengte te krijgen. Hij is heel precies instelbaar. Jarenlang goedkope trimmers gehad, maar deze is echt goed. Kan niets negatief ontdekken.

LF12 18-09-2021

Top Product

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het toestel voldoet aan bijna alle verwachtingen. Het beste voordeel aan dit product is dat je maar 1x hoeft te scheren zonder meerdere malen over dezelfde plaats te gaan. Om mijn baard af te lijnen heb ik toch nood aan de Oneblade om die kleine haartjes weg te krijgen.

Carojoki 15-09-2021

Ik vind dit een topproduct

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Héél goede batterij. Reeds 5x geschoren zonder te moeten opladen (1 keer in de week)

Seppe Geens 08-09-2021

Geweldige Baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze trimmer heb je veelzijdige keuzes aan baardstijlen. Je kan makkelijk een stoppelbaardje creëren door het beschermkapje eraf te laten, heb je liever een klein baardje gebruik dan het beschermkapje met lengte naar keuze. Ik vond persoonlijk op 3mm het fijnste.
De batterij wwas geweldig. De trimmer beschikt over Fast charging en is du binnen 1 uur opgeladen. En gaat +- 2weken mee.
De trimmer heeft een fijne vorm, grip

Wat ik wel een kleine afknapper vind is het draagtasje, het is gemaakt van een zwarte synthetisch materiaal en geeft een goedkoop gevoel.

Wk010 07-09-2021

Geweldige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden met deze baardtrimmer van Philips. Met mijn dikke haren heb ik ondertussen al een aantal baardtrimmers versleten, omdat ze niet krachtig genoeg waren. Deze baardtrimmer van Philips heeft er totaal geen moeite mee. De haren worden perfect weggeschoren en m’n hoofd haar kan ik erook perfect mee afscheren. Het apparaat is makkelijk in gebruik, eenvoudig schoon te maken en de batterij gaat lang mee.

Dimitri.M 07-09-2021

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zocht al een tijdje naar een trimmer om mijn baardje te stylen. Deze trimmer is mij heel goed bevallen. Het toestel ligt zeer ergonomisch in de hand en heeft een heel simpele bediening. In deze set zit 1 kammetje (van 0,5 tot 10mm). Aangezien ik enkel deze nodig heb is dit eigenlijk perfect. Er bestaan ook sets met meer hulpstukken voor mensen met een langere baard. Het mes is ongeveer 3 cm breed wat heel handig is om in detail te gaan werken. De batterij gaat een uur mee wat ruim voldoende voor verschillende scheerbeurten. Indien de batterij leeg is kan men nog verder scheren met snoer. Deze kabel is 1,8 meter lang waardoor je genoeg bewegingsvrijheid hebt.

Bart4444444 07-09-2021

Geweldig product!

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Philips Beardtrimmer series 3000 Baardtrimmer is een zeer fijn product dat heel nauwkeurig een mooie getrimd gezicht geeft! Daarnaast heeft het een opzetstukje waardoor je goed de lengte kan bepalen. Zeker een aanrader :)

Rick1986 06-09-2021

Prettige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De baardtrimmer is prettig in gebruik. Hij ligt fijn in de hand en trimt op een soepele manier verschillende lengtes. De verschillende lengtes zijn makkelijk in te stellen. De mesjes zijn scherp, trekken niet aan de huid en je snijdt jezelf er niet snel mee.

Goca 06-09-2021

Mooie gebruiksmakkelijke baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit product ontvangen als onderdeel van een producttest, Philips heeft geen redactionele invloed op mijn beoordeling.
Bij het ontvangen van het product moest deze voor het eerste gebruik volledig opgeladen worden, dit duurde wel even (ongeveer een uur). Maar hij gaat lang mee, ik heb hem al 3 keer gebruikt en hij is nog steeds vol. Ook al zou hij tijdens het trimmen op raken, dan kan hij met het snoer gebruikt worden.
De baardtrimmer ligt lekker in de hand, het draaiwieltje is erg handig voor de verschillende standen. Zo kan je heel gemakkelijk een fade maken in je baard, zonder dat hij ineens van stand verandert.
Wel vond ik dat ik vaak over dezelfde plek heen moest om hem goed alle haartje op te laten pakken. Ook zonder het kammetje, vind ik niet dat hij kort genoeg trimt, had nog wat korter gemogen.
Het schoonmaken is heel makkelijk, je klikt het scheerhoofdje er zo af en kan deze onder de kraan spoelen. Met het bijgeleverde borsteltje kan je het apparaat weer makkelijk schoon borstelen.
Voor de prijs/ kwaliteit is het een mooi apparaat en raad ik hem zeker aan als je met regelmaat je baart trimt.

Trimmer858 06-09-2021

Super goede en fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vroeger scheerde ik altijd mijn baard na een paar dagen weer af, dit was omdat ik geen fijne baardtrimmer kon vinden. Nu gebruik ik sinds een aantal weken deze baardtrimmer en ik ben er helemaal blij mee. De hoogte is erg makkelijk verstelbaar wat hem dus eigenlijk voor elk type baard geschikt maakt. De accu gaat super lang mee, ik laad hem gemiddeld eens in de twee weken op, en dan is die nog niet eens volledig leeg. Dit is ideaal want hierdoor kon ik de trimmer ook handig meenemen op vakantie zonder dat een oplader onnodige ruimte in de koffer in beslag nam. Kortom een ideale trimmer die het super makkelijk maakt om een verzorgde baard te dragen.

Zevenbergen37 06-09-2021

Baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne baardtrimmer. Licht en handzaam model, makkelijk aan te passen trim lengte. Wat heel handig is dat hij zowel draadloos (op accu) als met stekker gebruikt kan worden.

Gebruikstester 02-09-2021

Degelijke baardtrimmer, voldoende functionaliteit

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Algemeen:
De Philips baardtrimmer 3000 series is een simpel doch stylisch uitgevoerde baardtrimmer. Hij doet wat ie belooft te doen, met een voldoende resultaat.

Gebruiksgemak:
De baardtrimmer is makkelijk in gebruik. Bij levering dient hij wel eerst volledig opgeladen te worden, hierna is hij direct gebruiksklaar.
De aan/uit knop is duidelijk aanwezig, met hierboven een wiel dat kan draaien. Hiermee kun je gemakkelijk de gewenste lengte selecteren. Hiervoor moet wel het meegeleverde hulpstuk geplaatst worden, in de hiervoor uitgespaarde holten aan weerszijden bovenop de trimmer. Indien deze verwijderd wordt kan er zeer kort getrimd worden.

Resultaten:
De resultaten staan in relatie tot de kosten van het apparaat goed in balans, wat mij betreft. Ik heb een stugge, volle baard, de trimmer weet zich hiertoe goed te verhouden. Ik heb een gedeelte van mijn baard altijd iets langer, dit kon ik prima instellen met het "draaiwiel". De onderkant van mijn baard (keel/hals) is kort, dit kon ik zo kort mogelijk afsnijden en hierna met een mesje of elektrisch scheerapparaat nog verwijderen.

Schoonmaken:
De trimmer is eenvoudig te reinigen, houdt er wel rekening mee dat niet het gehele apparaat water dicht is. Je kunt het meegeleverde hulpstuk afspoelen onder de kraan. Daarnaast is ook het messenblok te verwijderen, deze mag ook onder de kraan afgespoeld worden. Er wordt een kwastje meegeleverd, deze kun je na iedere scheerbeurt gebruiken om achtergebleven haartjes van het apparaat te verwijderen.

Technische resultaten:
Ik heb de trimmer tijdens de afgelopen twee weken 1 keer opgeladen, hierna niet meer. De trimmer is elke twee dagen gebruikt. De batterij is momenteel nog niet leeg. indien de batterij leeg zou zijn moet het apparaat hierna minimaal 60 minuten opgeladen worden.

Disclaimer:
Ik heb het product van Philips ontvangen en mogen testen in de afgelopen twee weken. Philips heeft verder geen redactionele invloed gehad op deze recensie.

Jvg07 31-08-2021

Zeer fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de baardtrimmer nu een paar weken en ben erg tevreden. De baardtrimmer is zeer makkelijk in gebruik. Gewoon een goed en eenvoudig apparaat.. geen toeters of bellen. De braadtrimmer is makkelijk in te stellen. De scheerlengte is makkelijk in te stellen doormiddel van de draaiknop. De opzetkam is makkelijk te verwijderen om de messen schoon te maken of om zeer kort te scheren.

De accu van de baardtrimmer gaat lang mee en het heeft een snelle oplaadtijd. Het apparaat ligt goed in de hand en is niet zwaar waardoor deze fijn in het gebruik is.

De fijnste baardtrimmer die ik tot nu toe heb gebruikt. Scheert snel en goed. Zowel trimmen als scheren. Zeker een aanrader voor veelvuldig gebruik om je baard goed bij te houden

M.J.J.P STEEGHS 31-08-2021

Goede trimmer

Geschreven voor: Philips BT3226

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niks te klagen. Alles werkt baar mij idee. Niks ondekt wat niet goed is

Henk2106 29-05-2021

Ben er blij mee

Geschreven voor: Philips BT3226

Werkt fantastisch. Ik ben er blij mee. Enigste minpuntje vind ik dat hij lang aan de lader moet maar aangezien ik hem maar 1 á 2 x per week gebruik kan ik daar wel mee leven.

MavaWo 30-04-2021

Doet precies wat ik er van verwachtte

Geschreven voor: Philips BT3226

Makkelijk instelbaar. Hooudt het lang vol op 1 lading. Makkelijk schoon te maken. Alleen een beetje meer geluid dan verwacht.

Anoniem 24-03-2021

Het product is zeer handig in gebruik.

Geschreven voor: Philips BT3226

De baardtrimmer voldoet aan de verwachtingen.Hij ligt goed in de hand,is eenvoudig en doet zijn werk correct.

Ton0057 10-03-2021

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips BT3226

De trimmer doet wat hij moet doen maar het kan beter... Langere haren worden door de kam niet voldoende opgetild en dus niet getrimd. De trimmer voelt solide aan en de prijs/kwaliteitsverhouding is goed.