Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226 - Reviews

Toepassing
baard
Voeding
batterij/netstroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226 op Kieskeurig.nl.

Albers 26-03-2020

Prettige baardtrimmer die doet wat die moet doen!

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De trimmer is makkelijk te verstellen en makkelijk schoon te maken.
Door het design trim je makkelijk alle hoekjes van je baard.
Al met al een hele prettige trimmer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martinos 26-03-2020

Licht apparaat met prima trimprestaties

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Ik vind het een prettig apparaat. Licht in gewicht en met veel instellingen, dus voor iedere baard wat wils. Accu gaat lang mee, ook erg prettig. Doordat hij licht in gewicht is, ook erg handzaam.

Pluspunten

• Accuduur
  • Gewicht
  • Instellingsmogelijkheden

Minpunten

• Geen aparte snortrimmer

Gewoon Peter 24-03-2020

Gewoon goed!

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De trimmer doet gewoon wat hij moet doen,
Hij voelt degelijk aan en is makkelijk in gebruik en onderhoud.
Ook de accuduur is top! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rick Albers 22-03-2020

Top baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De baardtrimmer is makkelijk te gebruiken. Met de draaiknop stel je de lengte in en je kan aan de slag. Schoonmaken van het apparaat is ook snel en prettig te doen. Ondanks mijn dikke en vaak stugge baard kan ik met deze baardtrimmer snel en pijnloos trimmen.

Pluspunten

• Lange levensduur accu
  • Makkelijk te reinigen
  • Komt ook op de lastige plekjes

Koetje 2508 18-03-2020

Value for money

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Het apparaat mogen ontvangen. Bij het uitpakken van de het apparaat merk je gelijk dat deze lekker in de hand ligt. Voor de prijs wat ie nu in de winkel ligt is het qua materiaal zeer goed. Het voelt robuust en ergonomisch aan. Wat zit er nog meer in de doos? Het apparaat, een opzet kammetje, de oplader en een opberg tasje. Daarnaast de gebruikelijke handleidingen.

Apparaat opgeladen spreekt voor zich, onderkant insteken (let op de inkeping) en laden maar. Bij het in gebruik nemen heb ik hem ingesteld op stand 2 en was benieuwd wat het resultaat is. Ik heb vrij stugge en dikke haren die allerlei kanten opspringen bij het scheren, dus dit was wel een goede test. Apparaat ingeschakeld en viel me op dat hij veel geluid maakt. Kan je interpreteren als sterke motor die het werk geklaard krijgt. Het trimmen ging voorspoedig. Wauw wat een apparaat. Hij bleef niet hangen trok niet aan de haren alsof er iets bleef hangen. Het kammetje voelde wel wat fragiel aan maar irriteerde niet op de huid. Wel merkte ik dat er toch wat haren achter het opzet kammetje bleef hangen waar ik vaker het kammetje los haalde om overtollig haar te verwijderen. Wat wel bleek is nl. waar ik met mijn oude trimmer de haren alle kanten opspringen hier niet ter sprake was. Dit viel mij dan ook echt mee. Ik gebruik dit apparaat 3 keer in de week en het resultaat blijft hetzelfde.

Na gebruik schoongemaakt met het bijgeleverde kammetje en in de zak opgeborgen.

Dit is een apparaat voor mensen die gewoon een goed en degelijk product willen kopen die niet te duur is maar wel goed resultaat levert. Ben jij op zoek naar zo'n apparaat die draadloos te gebruiken is met een uitstekend trim resultaat die allerlei soorten typen haren en lengtes aankan, dan moet je niet verder te zoeken, dan is dit het juiste apparaat.

RicoZteH 18-03-2020

Trimmen is fun

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Prima trimmer. Ligt goed in de hand. Stevig en toch licht. Trimt soepel, snel en gelijkmatig.
Lengte instelling gaat perfect met de draaiknop. Blijkt scherp en de batterij gaat lekker lang mee

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Blijft scherp
  • Makkelijk in gebruik
  • Batterij gaat lang mee

Draaijer 18-03-2020

Eenvoudig en snel in gebruik.

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Het product werkt snel en eenvoudig. Bij weinig tijd is het ideaal om snel je baard te trimmen. Het is eenvoudig te verstellen om op de juiste lengte te trimmen.

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudig
  • Behendig

Anoniem 16-03-2020

Zeer gelijkmatig scheerresultaat

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Erg fijn apparaat, want scheert alle haren gelijkmatig weg. Stil en licht, dus erg handzaam [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kennybis 14-03-2020

Een baard trimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Product in handen genomen en ingestoken hij werkt meteen en hoeft dus niet opgeladen te worden.
Er zitten 20 standen op. Ik had meteen standje 2 genomen dit was wel heel kort.
wat ik wel meteen heel fijn vond was dat de snor heel makkelijk te trimmen was.
Ik heb altijd me baard met een tondeuse bij gehouden maar god wat is dit een plezier in gebruik.
Wat ik merkte bij de tondeuse was dat ik vaker over me baard moest gaan maar daar had deze trimmer geen moeite mee.
Ik ben hem nu 4 weken aan het gebruiken en heb hem nog niet hoeven op te laden dus de accu dat zit wel snor.
Het schoon maken is makkelijk En er wordt een borsteltje bij geleverd.
Dus wil jij een mooi verzorgd baardje hebben dan raad ik je de Baardtrimmer BT3226/14 zeker aan.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Scheer gemak
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Nogal luid

Tom531 14-03-2020

Top

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Deze trimmer doet precies wat je ervan verwacht. Zelf heb ik wat stugge baardhaartjes, maar de baardtrimmer gaat hier mede dankzij de lifttechniek zeer goed doorheen. De baard voelt na gebruik zacht aan en ziet er verzorgd uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rob 13-03-2020

goed scheerresultaat en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Goed scheerresultaat zonder irritatie . De hoogte van de mesjes is makkelijk instelbaar.
Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Hoogte mesjes makkelijk instelbaar
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• niet onder douche te gebruiken

Donderdrewstsr 13-03-2020

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Trimt snel en eenvoudig tot de juiste lengte.
Scheermes eenvoudig te demonteren om schoon te maken. Ligt goed in de hand en niet te zwaar

combi 12-03-2020

prima product, handig in gebruik

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

ik heb de brdtrimmer nu enkele weken in gebruik en hij bevalt prima.
de vormgeving is goed waardoor het trimmen probleemloos gaat, ruim voldoende Accu capaciteit. De lengteinstelling is prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerrit82 10-03-2020

Gewoon goed scheer-apparaat

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Een prima scheerapparaat. Scheert goed, makkelijk instelbaar en batterij gaat lang mee. Op 0,5 mm scheert hij bijna glad als je hard drukt, dus even opletten. gemakkelijk te reinigen na afloop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martin9 10-03-2020

Goede en simpele baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Deze trimmer doet feitelijk gewoon heel goed waar hij voor bedoeld is; je baard goed trimmen. Bij vorige baardtrimmers was het vaak lastig om alle haartjes goed mee te krijgen. Hierdoor werd je ergens halverwege de dag geconfronteerd met een paar lange haren in je baard. Daar heb je bij dit product geen last van. Verder voelt hij zwaar en degelijk aan. De afwerking is goed gedaan. Tevens is hij makkelijk mee te nemen door het bijgeleverde tasje.

Pluspunten

• Trimt alle haartjes
  • Bouwkwaliteit

SDWasabi 10-03-2020

Goede baardtrimmer, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Deze baardtrimmer is zeer scherp en het trimresultaat is erg goed bij mijn baard van enkele millimeters lang. Scheert gemakkelijk moeilijke gebieden af, vooral rond de nek. Genoeg keuzes om de gewenste lengte in te stellen, van 0,5 tot 10 mm.
Draadloos gebruik is erg handig en de accuduur is uitstekend, ik hoef hem niet vaak op te laden bij een paar keer gebruik in de week. Onderhoud is ook erg gemakkelijk. Tevens makkelijk mee te nemen voor op vakantie, weekendje weg, etc.
Het enige kleine probleem is dat het oplaadsnoer alleen voor dit apparaat is bedoeld, dus weer een andere kabel in mijn steeds groeiende verzameling opladers. Ik had liever de voorkeur gegeven aan een USB-aansluiting. Aangezien ik veel opladers in huis heb voor diverse apparaten ten behoeve voor in de badkamer, etc.
Ik raad deze baardtrimmer aan als je naar een eenvoudige en makkelijke versie op zoek bent zonder teveel poespas.

Pluspunten

• accuduur
  • bediening
  • eindresultaat

Minpunten

• geen usb aansluiting om op te laden

Tom531 10-03-2020

Zeer goed product.

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Zeer goed product. Doet precies wat je ervan verwacht, echter ben ik vooral te spreken over de lifttechniek waardoor alle haartjes getrimd worden. Bij een stugge haard blijft na gebruik een zachte baard over.

Pluspunten

• Door de liftechniek alle haartjes worden getrimd.

Goeden1994 10-03-2020

Goede baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

De baardtrimmer is makkelijk in de bediening en scheert goed. De accu gaat lang mee, als deze leeg is kan je ook met snoer er aan wel nog gebruikt worden. Mooi model.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • langdurige accu

Minpunten

• geen afvalbakje

Goeden 10-03-2020

Scheert goed

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

het scheerapparaat scheert goed, de accu gaat lang mee, zelfs als je accu leeg is kan je hem aan het snoer gewoon gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Samversteeg 10-03-2020

Fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BEARDTRIMMER Series 3000 BT3226

Hele fijne baardtrimmer met scherpe mesjes en ligt fijn in de hand. Het liftsysteem om de haartje op te liften zodat deze beter afgeschoren worden voegt niet heel veel toe maar verder een heel fijn apparaat.

Pluspunten

• Scherpe mesjes
  • Ligt fijn in de hand