Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 - Reviews

Type/soort
scheer-, knip- en trimapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

OlafOtten 13-10-2017

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

Wouterp 09-10-2018

Valt erg tegen, mesjes bot

De eerste scheer beurt was wennen. Niet gek aangezien het een ander model/merk is. Smallere kam etc. Scheren leek, verklaarbaar, langer te duren. 2e en 3e scheer beurt leken de mesjes amper door het haar heen te komen. Olie op de mesjes gedaan, dit heeft niet geholpen. Het verstelbare opzet stuk lijkt “aan te lopen”. Al met al een zeer teleurstellende aankoop.

Tom T 24-01-2018

Apparaat werk nog steeds naar behoren

Na enige tijd werkt het apparaat nog steeds naar behoren, de accu heeft op dit moment nog geen kuren en blijft tot nu toe zijn kracht behouden.

Pluspunten

• Goede accu
  • Veelzijdig

Minpunten

• Veel losse onderdelen

Erwin2020 05-11-2017

super trimmer

na 3 zeer verschillende tondeuses te hebben versleten , deze eens geprobeerd.
werkt zeer fijn, zeker de neushaartrimmer verbaasde mij zeer in het gemak. Ben tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop.

CDoest 25-10-2017

Fijne trimmer.

Fijne trimmer, die gemakkelijk in de hand ligt. Door de vele accessoires is er een ruime keuze in wat je wilt. Deze accessoires zijn er gemakkelijk op te klikken. Is snel opgeladen. Alleen jammer genoeg niet te gebruiken tijdens het opladen.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede grip en licht van gewicht
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Niet te gebruiken tijdens het opladen

YD1989 25-10-2017
  • Product gekregen

Degelijk en precies!

Bij de eerste aanraking voelde ik het al, hier heb ik iets degelijks in mijn handen!
Zoals ik met de multigroom met precisie mijn baard kan onderhouden, kon ik niet met mijn voorgaande trimmers.
Enigste nadelen zijn het 'moeilijk' verwisselbare kopstukken, en het ontbreken van een 'docking', waardoor ik hem niet mooi een prominente plaats kan geven in mijn badkamer.

Pluspunten

• Degelijk
  • precies

Minpunten

• geen docking

Ghost 25-10-2017

Super scheermachine

Super product prijs kwaliteit is in orde! Waterdicht dus snel geschoren onder de douche is er ook bij! Handige hulpstukken en een mooi opbergtasje erbij.

Pluspunten

• Baterij
  • Hulpstukken
  • Waterdicht
  • Laadtijd

Yassine 23-10-2017

Veelzijdig!

Dit is echt een top apparaat, verschillende trim/scheer apparaten hier voor gebruikt, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit! Heel veelzijdig, erg licht apparaat en gemakkelijk in gebruik. Het apparaat is ook erg goed met contouren. Het heeft een lange gebruiksduur, dus met 1 keer opladen kan je hem erg lang gebruiken.
Het oog wilt ook natuurlijk wat, het design is erg luxe. Heb dit apparaat ook al aanbevolen aan familie en vrienden en die zijn ook erg enthousiast en enkele hebben hem ook al aangeschaft. In een woord top!

Roetker 23-10-2017

Aangename trimmer met veel tools

Een trimmer die echt haartjes knipt ipv te trekken! Duurzame behuizing, goede accuduur. Veel tools en opzetstukken bij die ook nog eens vlot werken. Perfect onder de douche bruikbaar. Er is ook een handig opbergzakje bij en een klein borsteltje. De batterij is snel volladen en gaat lang mee. Enig minpuntje voor mezelf vind ik de aan/uit knop. Mijn duim drukt regelmatig het toestel uit wanneer ik me aan het scheren ben. Verder zijn de opzetstukken ook makkelijk te wisselen op het toestel.

Pluspunten

• Opbergzakje en borsteltje
  • Lange accuduur
  • Veel tools
  • Stevige behuizing

Minpunten

• positie aan/uit knop

Woutertje 23-10-2017

Alles in een apparaat

Erg handig apparaat. Heeft heel veel opzet stukjes zodat je echt een alles in een apparaat hebt. Van neus en oor trimmer tot je baard en lichaamshaar. Hij ligt lekker in de hand en de accu gaat echt lang mee. Zonder dat je merkt dat hij zijn kracht verliest. Het bij geleverde zakje voor de hulpstukjes zou van mij wel doorzichtig mogen zijn. Dan kan je zien welke je pakt in plaats van zoeken in een donker zakje.

Pluspunten

• veel opzet stukjes
  • ligt lekker in de hand
  • lange accuduur

Minpunten

• bij geleverde zakjes niet doorzichtig

TimoVC 23-10-2017

Top apparaat!

De laatste tijd zijn er echt al heel wat scheerapparaten/tondeuses/trimmers op bezoek geweest in onze badkamer. Nu lijk ik eindelijk het meest complete apparaat gevonden te hebben! 2 dingen die je meteen opvallen bij het uitpakken: het apparaat voelt bijzonder stevig en kwalitatief aan + er zitten zéér veel verschillende opzetstukken bij. Tot hiertoe ben ik het meest enthousiast over de stoppelbaard-opzetstukken en de body trimmer met huidbescherming. Die doen echt hun werk meer dan perfect. Uiteraar is de neus en oortrimmer ook erg handig. Het apparaat is vrij krachtig en de batterij gaat zeker lang genoeg mee op 1 laadbeurt. Tot hiertoe 2 kleine minpuntjes: hij is niet bruikbaar op het stopcontact, dus bij ‘n lege batterij is ‘t effectief gedaan met scheren en moet je wachten tot ie terug voldoende opgeladen is. Ook een opbergdoosje om de opzetstukjes in te sorteren was handig geweest, in het simpele zakje dat er bijgeleverd werd is het nu ook maar een rommeltje. Maar qua gebruik en scheerresultaat, nogmaals: top!

Lvl31 22-10-2017

Prachtig resultaat

Voelt zeer licht aan, handig in gebruik. Mooi, snel voelt goed aan op me gezicht geen uitslag. In 1 woord gezegd Top

DavyVdk 22-10-2017

Multifunctioneel toestel

Toestel laadt snel op, ligt goed in de hand, precisie, veel mogelijkheden. Kan zelfs onder de douche gebruikt worden.

Pluspunten

• Handig
  • Waterbestendig
  • Precisie
  • Multi functioneel

Tommy 19-10-2017

Zeer goede timmer (voor een interessante prijs)

Ik heb dit toestel nu een weekje in men bezit en na de eerste keren te gebruiken zijn de indrukken toch zeer positief. Hij laad zeer snel op & heeft een lange batterijduur. Werkt bijzonder stil, zonder enige vorm van trekkend gevoel of jeuk achteraf. Lijkt me ook korter te scheren dan mijn ander/huidig toestel. De opzetstukken moet ik nog wel uitproberen maar voorlopig ben ik zeer tevreden. Enkel de aan/uit knop vind ik onhandig geplaatst maar dat is een detail :).

Pluspunten

• Accuduur
  • Werkt zeer stil
  • Makkelijk te reinigen/onderhouden

Minpunten

• Plaatsing aan/uit knop

sndrr 19-10-2017

Solide en veelzijdig

De verpakking
Philips heeft niet bezuinigd, zo blijkt tijdens het uitpakken. Er zitten naast het scheerapparaat zelf
een heleboel opzetstukjes in de doos. Maarliefst 14 stuks!

Eerste indruk
Een stevig apparaat wat erg lekker in de hand ligt. De opzetstukjes zijn ook erg solide
en klikken gemakkelijk op het apparaat. Een goede eerste indruk dus!

Eerste gebruik
Na het product uitvoerig te hebben bekeken is dan het moment om het apparaat te testen en ik kan zeggen dat het erg goed werkt. Mijn vorige trimmer was
toe aan vervanging en hakte door de baard heen met wat moeite. Het nieuwe apparaat doet dit net even anders en gaat als een mes door boter.
Wat een verademing!

Conclusie
Een solide en veelzijdig apparaat wat goed doet wat het moet doen; kortwieken van de haren. Ik gebruik het zelf voornamelijk voor het bijhouden van mijn baard ( -+ 15mm lang)
en dat werkt perfect! Ben je op zoek naar een kwalitatief en veelzijdig scheerapparaat? Dan raad ik dit apparaat zeker aan!

Pluspunten

• Veel opzetstukjes
  • Waterdicht

Raul87 17-10-2017

Goede Multigroom met een goede accuduur

Deze Multigroom van Philips is aardig stil, voelt degelijk aan en ligt lekker in de hand. Doordat de 7000 serie waterdicht is kan je ‘m ook onder de douche gebruiken en is schoonmaken een fluitje van een cent. De trimmer is voorzien van diverse opzetstukken die gemakkelijk en snel te verwisselen zijn, de opzetstukken voelen degelijk aan. De instelbare baardkam die je kunt instellen van 3 tot 7 millimeter is erg handig.

Ik gebruik de Multigroom voor het trimmen van mijn baard, oksels en de schaamstreek. Het trimresultaat en de accuduur zijn goed, wanneer de accu leeg is kan je de Multigroom helaas niet gebruiken doormiddel van de oplaadkabel en moet je wachten totdat de accu weer (gedeeltelijk) is opgeladen.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Degelijke opzetstukken

Minpunten

• Kan niet worden gebruikt tijdens het opladen

Hub29 17-10-2017

Goeie trimmer!

Met de Philips Multigroom 7720/15 kun je in een mum van tijd je gezichtshaar bijwerken. De trimmer snijdt door het haar als een mes door boter, waardoor het voor mij gewenste resultaat binnen no-time bereikt was. Het apparaat ligt lekker in de hand, is mooi vormgegeven, heeft een goeie accuduur en kan zonder problemen onder de douche gebruikt worden!
Er had wel een opbergsysteem voor alle opzetstukjes bij mogen zitten. Het bijgeleverde zakje geeft wel een luxe uitstraling, maar is onhandig als je een specifiek opzetstukje zoekt.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Scheert/trimt prima

Minpunten

• Mist een opbergsysteem voor de opzetstukjes

Jos 15-10-2017

Handig in gebruik

Deze trimmer is superhandig, heel veel hulpstukken om alles netjes en strak te kunnen trimmen en ontharen. zoals de baard snor en neus.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • scheert egaal
  • multifunctioneel

Suus 15-10-2017

Multifunctioneel

Zeer handige multifunctionele trimmer. Waar ik voordat ik de trimmer van philips had naar de baardshop moest, kan ik het nu makkelijk zelf. Hij is alles in 1 omdat ik kan stylen en trimmen van mijn baard. Maar ik kan ook door simpel te wisselen van opzet stukje mijn neusharen trimmen. waar ik hiervoor een aparte neustrimmer voor nodig had.

Pluspunten

• tijd en geld besparend
  • multifunctioneel
  • lange batterij duur
  • snel opgeladen
  • scheert egaal glas

Josterd 15-10-2017

Fantastisch apparaat

Voorheen maakte ik gebruik van een andere trimmer, het duurder zolang voordat mijn baard goed zat dat ik daarnaast nog iedere week naar de baardshop ging.
Sinds ik deze Philips multigroom heb hoef ik daar niet meer naar toe en kan ik zelf snel en goed mijn baard stijlen. Dit bespaard mij veel geld en tijd. Ook super handig zijn alle hulpstukjes waardoor ik mijn snor en baard perfect kan stylen en trimmen.
Ook een handig opzetstukje is die voor de neusharen, waar ik normaal een losse neustrimmer voor had. Nu heb ik alles in 1 wat super relaxed is. Hij is ook snel opgeladen en gaat lang mee. Ik kan niets negatiefs verzinnen over mijn nieuwe trimapparaat. Beter dan alle andere die ik hier voor heb gehad, een toppertje en blijvertje wat mij betreft.