Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 - Reviews

Beste deals -5% prijsdaling
tile-gebruikstijd
120 min gebruikstijd
Toepassing
oor, baard, snor, wenkbrauw, bakkebaard, hoofd
Voeding
accu

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 op Kieskeurig.nl.

OlafOtten 13-10-2017

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

HJ12 28-11-2018

een prima product voor een prima prijs

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

makkelijk te gebruiken en goed resultaat, trimt perfect is makkelijk schoon te maken en accu verbruik is laag

RW59 02-11-2018

Dit product werkt perfect.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Werkt zeer goed en is makkelijk in gebruik. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom, een prima product.

Wouterp 09-10-2018

Valt erg tegen, mesjes bot

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

De eerste scheer beurt was wennen. Niet gek aangezien het een ander model/merk is. Smallere kam etc. Scheren leek, verklaarbaar, langer te duren. 2e en 3e scheer beurt leken de mesjes amper door het haar heen te komen. Olie op de mesjes gedaan, dit heeft niet geholpen. Het verstelbare opzet stuk lijkt “aan te lopen”. Al met al een zeer teleurstellende aankoop.

Curly123 12-08-2018

Doet pijn bij gebruik

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

De mesjes bewegen langzaam wanneer er geen tegendruk is en versnellen zodra er belasting is. Bij het scheren van een volle baard is de tondeuse niet snel genoeg met versnellen en blijven de mesjes vaak hangen in de haartjes, wat redelijk pijn kan doen.

Ravaschelli 14-05-2018

Perfecte multigroom

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Ben zeer tevreden met deze multigroom. Vele verschillende hulpstukken en een prima lithium batterij.

daniël18051602 28-04-2018

Goed, maar kans gemist

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Allereerst, "16-in-1" is inclusief de basis/motor, dus is het hooguit 15-in-1, maar ook dat is inclusief de 2 kale messen, en zonder de messen heb je niks aan de opzetkammen. Dit soort marketing bla-bla vind ik verwarrend (je zoekt naar ontbrekende stukken) en misleidend.

Ik heb alle opzetstukjes geprobeerd. Neus/oor werkt vrij goed, bodykammen en haarkammen zijn ook goed. Oksels etc. worden niet zo glad als met een scheermes, maar toch vrij goed. Gezichtscheerapparaat is wel erg smal, +/- 1/3e zo breed als de oudere bodygroomers van Philips.

Verder vind ik het erg jammer dat ze geen 1, 20 en 24mm (brede) haarkammen meeleveren, en ook geen opbergtas (alleen een zakje waar je alles in kan gooien).

Helaas is dit typisch Philips... op zich een heel mooi en handig product, maar ze passen 'up-selling' toe... je moet de meest uitgebreide versie kopen (en dus veel meer betalen) om die 1 of 2 opzetkammen te krijgen die vrijwel iedereen nodig heeft (en ze kosten toch bijna niets om te fabriceren).

Zou ik het aanraden? Ik raad het zeker niet af, en het is wel een heel mooi en veelzijdig apparaat, maar met een paar andere opzetstukjes had het zoveel meer/completer kunnen zijn.

toeristje 02-04-2018

beste koop ooit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

werkelijk gebruiksvriendelijk en zeer goed resultaat
gewoon het beste produkt die ik voor deze doeleinde heb gebruikt

Tom T 24-01-2018

Apparaat werk nog steeds naar behoren

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Na enige tijd werkt het apparaat nog steeds naar behoren, de accu heeft op dit moment nog geen kuren en blijft tot nu toe zijn kracht behouden.

Pluspunten

• Goede accu
  • Veelzijdig

Minpunten

• Veel losse onderdelen

Erwin2020 05-11-2017

super trimmer

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

na 3 zeer verschillende tondeuses te hebben versleten , deze eens geprobeerd.
werkt zeer fijn, zeker de neushaartrimmer verbaasde mij zeer in het gemak. Ben tot nu toe zeer tevreden met deze aankoop.

maths 27-10-2017

All in one toestel

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Ik heb het apparaat ondertussen enkele keren gebruikt en ik ben zeer tevreden met het resultaat.
De hulpstukken die erbij zitten zijn zeer handig in het gebruik en accuraat in om de lengte van je baard te trimmen. Met het 1 mm stuk kan je je baard zeer kort trimmer zonder in je vel te snijden als je geen hulpstukje zou gebruiken. Ik heb ook het scheerstuk gebruikt om hier en daar beter af te lijnen en dit werkt ook naar behoren.
De neustrimmer klonk een beetje angstaannjagend maar werkt zeer goed.
Het bodygroomhulpstuk doet zen werk ook uitstekend.
De grotere hulpstukken voor lange baarden of het haar heb ik nog niet kunnen gebruiken.
Ik ben zeer tevreden met het toestel en al de hulpstukken, een echt all in one toestel!

CDoest 25-10-2017

Fijne trimmer.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Fijne trimmer, die gemakkelijk in de hand ligt. Door de vele accessoires is er een ruime keuze in wat je wilt. Deze accessoires zijn er gemakkelijk op te klikken. Is snel opgeladen. Alleen jammer genoeg niet te gebruiken tijdens het opladen.

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Goede grip en licht van gewicht
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Niet te gebruiken tijdens het opladen

YD1989 25-10-2017
  • Product gekregen

Degelijk en precies!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Bij de eerste aanraking voelde ik het al, hier heb ik iets degelijks in mijn handen!
Zoals ik met de multigroom met precisie mijn baard kan onderhouden, kon ik niet met mijn voorgaande trimmers.
Enigste nadelen zijn het 'moeilijk' verwisselbare kopstukken, en het ontbreken van een 'docking', waardoor ik hem niet mooi een prominente plaats kan geven in mijn badkamer.

Pluspunten

• Degelijk
  • precies

Minpunten

• geen docking

Ghost 25-10-2017

Super scheermachine

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Super product prijs kwaliteit is in orde! Waterdicht dus snel geschoren onder de douche is er ook bij! Handige hulpstukken en een mooi opbergtasje erbij.

Pluspunten

• Baterij
  • Hulpstukken
  • Waterdicht
  • Laadtijd

Joerdi 25-10-2017

Handig

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Heel handig apparaat om te scheren. Baard was er in 1 2 3 af. Haar was ook een simpel trucje. Kan onder de douche gebruikt worden!

XikiryoX 25-10-2017

Aangenaam toestel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Als je de Philips multigroom uitpakt, dan kan je niet naast de hoeveelheid accessoires kijken die erbij zit, maar liefst 14. Op het eerste zicht meer dan ik ooit ga gebruiken. Dat wil ook zeggen, dat er voor elke denkbare situatie wel iets aanwezig was. En eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat slechts enkele weken later er toch al 6/14 accessoires gebruikt zijn. Qua gebruik is het een zeer aangenaam toestel. Ligt goed in de hand en de batterij is meer dan oké. Ik heb toestel nog steeds niet moeten opladen. Dat het waterdicht is maakt het ook qua bodygrooming wel een alleskunner. Het enige puntje van kritiek, wat mij betreft, is dat het toestel geen bakje heeft waarin de haartjes vallen waardoor ik ongeveer even lang bezig ben met opkuisen dan dat ik bezig ben met trimmen. Verder zeker een aanrader.

Yassine 23-10-2017

Veelzijdig!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Dit is echt een top apparaat, verschillende trim/scheer apparaten hier voor gebruikt, maar deze steekt er met kop en schouders boven uit! Heel veelzijdig, erg licht apparaat en gemakkelijk in gebruik. Het apparaat is ook erg goed met contouren. Het heeft een lange gebruiksduur, dus met 1 keer opladen kan je hem erg lang gebruiken.
Het oog wilt ook natuurlijk wat, het design is erg luxe. Heb dit apparaat ook al aanbevolen aan familie en vrienden en die zijn ook erg enthousiast en enkele hebben hem ook al aangeschaft. In een woord top!

Roetker 23-10-2017

Aangename trimmer met veel tools

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Een trimmer die echt haartjes knipt ipv te trekken! Duurzame behuizing, goede accuduur. Veel tools en opzetstukken bij die ook nog eens vlot werken. Perfect onder de douche bruikbaar. Er is ook een handig opbergzakje bij en een klein borsteltje. De batterij is snel volladen en gaat lang mee. Enig minpuntje voor mezelf vind ik de aan/uit knop. Mijn duim drukt regelmatig het toestel uit wanneer ik me aan het scheren ben. Verder zijn de opzetstukken ook makkelijk te wisselen op het toestel.

Pluspunten

• Opbergzakje en borsteltje
  • Lange accuduur
  • Veel tools
  • Stevige behuizing

Minpunten

• positie aan/uit knop

Woutertje 23-10-2017

Alles in een apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Erg handig apparaat. Heeft heel veel opzet stukjes zodat je echt een alles in een apparaat hebt. Van neus en oor trimmer tot je baard en lichaamshaar. Hij ligt lekker in de hand en de accu gaat echt lang mee. Zonder dat je merkt dat hij zijn kracht verliest. Het bij geleverde zakje voor de hulpstukjes zou van mij wel doorzichtig mogen zijn. Dan kan je zien welke je pakt in plaats van zoeken in een donker zakje.

Pluspunten

• veel opzet stukjes
  • ligt lekker in de hand
  • lange accuduur

Minpunten

• bij geleverde zakjes niet doorzichtig

TimoVC 23-10-2017

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

De laatste tijd zijn er echt al heel wat scheerapparaten/tondeuses/trimmers op bezoek geweest in onze badkamer. Nu lijk ik eindelijk het meest complete apparaat gevonden te hebben! 2 dingen die je meteen opvallen bij het uitpakken: het apparaat voelt bijzonder stevig en kwalitatief aan + er zitten zéér veel verschillende opzetstukken bij. Tot hiertoe ben ik het meest enthousiast over de stoppelbaard-opzetstukken en de body trimmer met huidbescherming. Die doen echt hun werk meer dan perfect. Uiteraar is de neus en oortrimmer ook erg handig. Het apparaat is vrij krachtig en de batterij gaat zeker lang genoeg mee op 1 laadbeurt. Tot hiertoe 2 kleine minpuntjes: hij is niet bruikbaar op het stopcontact, dus bij ‘n lege batterij is ‘t effectief gedaan met scheren en moet je wachten tot ie terug voldoende opgeladen is. Ook een opbergdoosje om de opzetstukjes in te sorteren was handig geweest, in het simpele zakje dat er bijgeleverd werd is het nu ook maar een rommeltje. Maar qua gebruik en scheerresultaat, nogmaals: top!