Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Bekijk alle Trimmers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 op Kieskeurig.nl.

OlafOtten 13-10-2017

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

Anoniem 05-11-2020

Apparaat binnen een jaar defect

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Goed apparaat, alleen al twee keer defect gereaakt..

Functioneel een top apparaat dat precies doet wat je wilt. Ik gebruik deze vooral onder de douche maar is helaas nu al defect (binnen een jaar!). Het apparaat doet helemaal niets meer, kan deze ook niet meer opladen.

XikiryoX 25-10-2017

Aangenaam toestel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Als je de Philips multigroom uitpakt, dan kan je niet naast de hoeveelheid accessoires kijken die erbij zit, maar liefst 14. Op het eerste zicht meer dan ik ooit ga gebruiken. Dat wil ook zeggen, dat er voor elke denkbare situatie wel iets aanwezig was. En eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat slechts enkele weken later er toch al 6/14 accessoires gebruikt zijn. Qua gebruik is het een zeer aangenaam toestel. Ligt goed in de hand en de batterij is meer dan oké. Ik heb toestel nog steeds niet moeten opladen. Dat het waterdicht is maakt het ook qua bodygrooming wel een alleskunner. Het enige puntje van kritiek, wat mij betreft, is dat het toestel geen bakje heeft waarin de haartjes vallen waardoor ik ongeveer even lang bezig ben met opkuisen dan dat ik bezig ben met trimmen. Verder zeker een aanrader.

Jadeski 09-01-2021

Manque d'explications claires

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Mon épouse ne l'a utilisée qu'une seule fois pour ma coupe de cheveux mais ne s'est pas retrouvée pour le choix et la manipulation des différents outils.
Pourquoi ne pas les avoir rangés par types d'emploi ?

Imileano 20-12-2020

Great product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

This full-featured product is easy to install, a durable piece, and its battery lasts for a long time, not to mention the attractive design of the device and the elegant bag that makes it easy to carry with the rest of the attached pieces. Really, it is a unique and beautiful experience that Philips provided us

Twisterr 14-12-2020

Goede soepele trimmer, te klein als tondeuse

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Ik heb de multigroom gekocht voor het trimmen van mijn baard en mijn hoofdhaar, ter vervanging van het eerdere model van Philips Multigroom 7000. Ik heb deze vervangen omdat de accu niet meer wilde opladen. Daarnaast liepen de mesjes van de baardtrimmer niet meer goed (en deze had ik al een keer vervangen om dezelfde reden).

Algemeen
Ten opzichte van mijn vorige multigroom lijken de mesjes beter hun werk te doen en soepeler te werken. De behuizing is een stuk steviger en de batterij gaat lang mee voordat ik hem moet opladen. De opzetstukken zijn eenvoudig te plaatsen en verwijderen.

Als baardtrimmer
Als baardtrimmer werkt hij soepel en goed. De trimmer ligt goed in de hand en mijn voorkeur gaat uit naar het opzetstuk met 5 verschillende standen.

Als tondeuse
Voor het millimeteren met het haar op mijn hoofd werkt deze tondeuse minder fijn dan de vorige versie. Je gebruikt dezelfde mesjes (en opzetstuk) als voor je baard. Omdat deze kleiner is dan een normale tondeuse glijdt deze minder gemakkelijk over je hoofd en wordt het resultaat meer 'piekerig'. Per saldo kost het daardoor meer werk/tijd om het netjes te krijgen.

Anoniem 30-11-2020

Trimmer that does the work well

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

I do use the Multigroom especially for trimming my beard at a fixed length of 3-4 mm and sometimes for removing hair from armpits. The Weight and steel material give a good qualitative and solid feeling and the battery time is good. What is missing is a nice charging unit that comes together with the more luxury version as well as with the One Blade Pro. Also this products comes with a multitude of attachment of which I do only use 2. Replacing those with adjustable attachments might be a better solution for me. So far this product is offering the best grooming results as compared to alternatives used: One Blade Pro, Braun Syncro shaver and Gillette Fusion.

For my beard, I only use the adjustable beard trimmer attachment. The steel base precision trimmer works well for a clear cut of the moustache, and has far better results as compared to the One Blade Pro. To remove hair from the armpit the 3mm attachment works well, also under the shower. Also here, much better results as compared to the One Blade Pro.

Szymdab 17-11-2020

Super pratique, précis et multifonctions

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Cette tondeuse est géniale de par sa taille compacte et sa maniabilité.
La multitude d’embouts permet d’être précis partout où il faut pour des résultats finis et nets. Se laisse facilement nettoyer et ranger dans son sac livré avec.
Je suis très satisfait du produit.

Veldhoven 2020 01-11-2020

Heel compleet, voor lichaamshaar van kop tot teen!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Mooi apparaat; heel veelzijdig door veel hulpstukken. Gebruik hem nu enkele weken en ben zeer tevreden. Echt voor elk haartje op je lichaam is wel een (veilig) hulpstuk.

Wordtinkerer 20-10-2020

Uitstekende accuduur, zeer solide

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Dit product gekocht ter vervanging van een oude trimmer. Het verschil is groot, zowel in trimkracht als in accuduur, maar ook de waterdichtheid was iets waar het oude model niet over beschikte. In gebruik is deze Philips erg prettig, hij hoeft zelden opgeladen te worden en werkt zowel nat als droog. Schoonmaken is relatief goed te doen, al is hem echt helemaal reinigen rond de motor nog een behoorlijk klusje - daar zou best wat voor mogen worden meegeleverd. Ook is het slappe zakje voor alle accessoires niet handig, het is een soort grabbelton - maar in de praktijk zal je er toch maar een paar gebruiken. Welke, zal per persoon verschillen, dus het is mooi dat er zoveel bij zitten.

Luc-S 13-10-2020

Al wat je nodig hebt in één toestel!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Voor werkelijk alle lichaamsbeharing, snijwijze en lengte is er een opzetstuk. Samen met de snijkracht, de batterijduur en de degelijke uitvoering zijn dit de sterke punten van het toestel. Als ik vergelijk met mijn vorig en goedkoper toestel (van een ander merk), is deze Philips een hele stap voorwaarts. Waar ik niet onmiddelijk aan gedacht had, is dat je wel snel bij een snijbeurt meerdere opzetstukken aan het gebruiken bent. Dus wisselen is aan de orde. Logisch achteraf, maar ik had het zo niet ingeschat. Gevolg is ook dat je alle of toch meerdere opzetstukken bij de hand moet hebben. Ze steken wel allemaal in het bijgeleverde tajse, maar het blijft wat rommelig.

Bercemalu 12-10-2020

Très bon produit

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Très bon produit. Je l'utilise quasi chaque jour. Je suis ravi de son autonomie et du nombre d'accessoires qui permettent d'entretenir son corps parfaitement

VB Loïc. 10-10-2020

Super

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Très satisfait. Super pratique. Correspond exactement à ce que je recherchais.
Complet, facile et précis.

Henk02 28-09-2020

Geweldig en zeer compleet apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Ik gebruik hem alleen als baardtrimmer maar dat doet hij zeer goed. Daarnaast is hij mooi om te zien en ligt hij goed in de hand. Echt een krachtig en professioneel apparaat. Alleen de handleiding zou wat duidelijker mogen (we zijn tenslotte geen pro).

Gebruiker 1009 30-08-2020

Dit is een baardtrimmer maar zeker geen multigroom

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

De multigroom MG 7745 bevalt mij totaal niet. Ik moet opzetstukjes erg vaak wisselen bij scheren en het opzetstuk die ik het meeste gebruik is valt er iedere keer af. Voorheen had ik een Philips BG5020 waar ik tevreden over was maar de MG 7745 helaas niet. Philips is via hun portal niet te bereiken, je kan ze alleen bellen ?

Vikash0513 24-08-2020

Slecht Product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Ik Heb In Het Verleden Een Philips Bodygroom Gehad En Een OneBlade...
De Multi groom Scheert Niet Zo Glad Als Zijn Broertjes

JHHa 17-08-2020

Uitgebreid en super stil!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Mijn tweede Philips en ik moet zeggen dat na 10 jaar de vorige te hebben gebruikt deze een verademing is. Ligt lekker in de hand, nagenoeg geluidsloos en heel veel handige hulpstukken

Stam-Ut 02-08-2020

Goede kwaliteit en multifunctioneel

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Heel tevreden met dit product. Degelijk en duurzaam materiaal wat goed in de hand ligt. Ideaal om alles met één apparaat te kunnen doen ipv 3 verschillende trimmers/groomers.

Bongersclan 30-07-2020

Ligt heerlijk in de hand,

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Eindelijk de goede gevonden voldoet aan de eisen die we hadden.
Fijne en goede hulpstukken Genot om er mee te werken

TRoc 28-07-2020

Veelzijdige verzorgingsset

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Goede baard trimmer en door de vele hulpstukken is het ook mogelijk op andere plaatsen het overtollige haar te verwijderen