Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 - Reviews

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

OlafOtten 13-10-2017 Product paar weken in bezit

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

Raul87 17-10-2017 Product paar weken in bezit

Goede Multigroom met een goede accuduur

Deze Multigroom van Philips is aardig stil, voelt degelijk aan en ligt lekker in de hand. Doordat de 7000 serie waterdicht is kan je ‘m ook onder de douche gebruiken en is schoonmaken een fluitje van een cent. De trimmer is voorzien van diverse opzetstukken die gemakkelijk en snel te verwisselen zijn, de opzetstukken voelen degelijk aan. De instelbare baardkam die je kunt instellen van 3 tot 7 millimeter is erg handig.

Ik gebruik de Multigroom voor het trimmen van mijn baard, oksels en de schaamstreek. Het trimresultaat en de accuduur zijn goed, wanneer de accu leeg is kan je de Multigroom helaas niet gebruiken doormiddel van de oplaadkabel en moet je wachten totdat de accu weer (gedeeltelijk) is opgeladen.

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Degelijke opzetstukken

Minpunten

• Kan niet worden gebruikt tijdens het opladen

Hub29 17-10-2017 Product paar weken in bezit

Goeie trimmer!

Met de Philips Multigroom 7720/15 kun je in een mum van tijd je gezichtshaar bijwerken. De trimmer snijdt door het haar als een mes door boter, waardoor het voor mij gewenste resultaat binnen no-time bereikt was. Het apparaat ligt lekker in de hand, is mooi vormgegeven, heeft een goeie accuduur en kan zonder problemen onder de douche gebruikt worden!
Er had wel een opbergsysteem voor alle opzetstukjes bij mogen zitten. Het bijgeleverde zakje geeft wel een luxe uitstraling, maar is onhandig als je een specifiek opzetstukje zoekt.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Scheert/trimt prima

Minpunten

• Mist een opbergsysteem voor de opzetstukjes

Jos 15-10-2017 Product paar maanden in bezit

Handig in gebruik

Deze trimmer is superhandig, heel veel hulpstukken om alles netjes en strak te kunnen trimmen en ontharen. zoals de baard snor en neus.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • scheert egaal
  • multifunctioneel

Suus 15-10-2017 Product paar maanden in bezit

Multifunctioneel

Zeer handige multifunctionele trimmer. Waar ik voordat ik de trimmer van philips had naar de baardshop moest, kan ik het nu makkelijk zelf. Hij is alles in 1 omdat ik kan stylen en trimmen van mijn baard. Maar ik kan ook door simpel te wisselen van opzet stukje mijn neusharen trimmen. waar ik hiervoor een aparte neustrimmer voor nodig had.

Pluspunten

• tijd en geld besparend
  • multifunctioneel
  • lange batterij duur
  • snel opgeladen
  • scheert egaal glas

Ruben 13-10-2017 Product paar weken in bezit

Aanrader

Ik was onmiddellijk verbaasd over de volledigheid van het pakket bij het openen van de verpakking: er zijn immers enorm veel accessoires inbegrepen bij dit toestel. Ik was ook onder de indruk van het uiterlijk , door de combinatie van het rubber en metaal, wat een stevige en stoere look geeft. Het apparaat voelt stevig in de hand, en toch niet te zwaar. Een handige etui is inbegrepen, waarin je je verschillende onderdelen kan wegplaatsen. Het scheren zelf verloopt super vlot. De batterij gaat enorm lang mee, vergeleken met mijn oud toestel, en het toestel maakt tijdens het scheren niet veel lawaai. Dit toestel dient niet enkel voor het scheren van gezichtshaar, maar ook voor ander lichaamshaar: een echte allrounder aldus. Voor mij is het enorm handig dat ik het toestel onder de douche kan gebruiken, waardoor het opruimen achteraf zeer beperkt is. Het toestel zelfs is trouwens ook zeer makkelijk te reinigen. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Autonomie
  • Gebruiksgemak

cartonnie7 12-10-2017 Product paar weken in bezit

ultracompleet toestel

Het toestel heeft alles om je lichaamsharen te trimmen of scheren. Met de verschillende opzetstukken is niks onmogelijk. De mogelijkheden tot stylen is echt oneindig.
Het toestel kan onder water, dit maakt het reinigen heel gemakkelijk. Het toestel ligt gemakkelijk in de hand, de powerknop zit wat ongelukkig zodat je tijdens het scheren het toestel gemakkelijk (per ongeluk afzet). De opzetstukjes zitten in een opbegzakje. Iets minder handig om je opzetstukje in het zakje te zoeken. Het toestel heeft een lange batterijduur. Men kan het toestel wel niet gebruiken tijdens de oplaadbeurt.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • oneindig veel mogelijkheden
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• niet te gebruiken tijdens opladen
  • positie powerknop
  • opbergzakje

Wouter 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Prima multifunctionele trimmer

Prima toestel, ligt uitstekend in de hand. De vele hulpstukken maken het makkelijk om verschillende baard/haarstijlen aan te nemen.
Een minpuntje is het opbergzakje, dit is een stoffen zakje zonder enige bescherming voor het toestel zelf.

Pluspunten

• Vele hulpstukken
  • Stevig toestel

Minpunten

• Opbergzakje

Boma 11-10-2017 Product paar maanden in bezit

ik ben zeer tevreden over de philips multigroom

Ik ben zeer tevreden over de perfectie van het scheervermogen van de Philips Multigroom tondeuse/ trimmer.
Met een zeer ruime keuze aan opzetstukken trim je makkelijk en met goed resultaat zo heb ik er verschillende getest ook voor de baard te trimmen, je kunt hier een mooi verzorgend model van maken. Voor hoofd en body shaver is dit ideaal de trimmer ligt goed in de hand en scheert met optimaal resultaat.

Het apparaat is goed schoon te maken, van alle kleine haartjes wat achter blijven.
Een groot plus punt vindt ik je kunt hem makkelijk opbergen, het is geen heel groot apparaat en je kunt hem rechtop zetten. Er zit een handig tasje bij waar je alle opzetstukken in bewaart.

ik vindt het een zeer goed apparaat van Philips en kan het iedereen aanraden die graag een baardje strak en in design wilt houden. En net als ik een millimeter kapsel heb.

PitbullCorp 10-10-2017 Product paar weken in bezit

Super compleet product

Bij het openen van de doos valt het op dat er voor elke mogelijke toepassing een opzetstukje is bijgeleverd. 👍

Nu bij het gebruik gaat alles super hij scheert mooi, wisselen van opzetstukken verloopt vlot, juist de opzetstukken uit het opbergzakje vissen is wel elke keer een opdracht en gemakkelijker om het gwn volledig leeg te maken.

Toestel ligt zeer goed in de hand en totaal niet zwaar waardoor deze toch zeer fijn in gebruik is

Pluspunten

• Gemakkelijk te hanteren
  • Waterdicht
  • Gemakkelijk te reinigen
  • Opzetstukken voor alle mogelijkheden

Minpunten

• Opbergzakje is niet handig

Mike 09-10-2017 Product paar weken in bezit

Zeer compleet apparaat

Commentaar: Zodra ik de doos opende was ik onder de indruk van de mogelijkheden. Je kan er echt veel mee! Nadelig vind ik hoe je de mesjes verwisseld. Dit lijkt niet heel stevig, het is afwachten hoe lang dat dit het volhoudt. Dat is nog iets om aan te kijken. Verder doet hij wat hij moet doen en scheert, trimt erg fijn en snel. Ook het kleine opzetstukje voor de precieze werkjes werkt perfect!

Tomgras 06-10-2017 Product paar weken in bezit

Handig apparaat en werkt uitstekend

Het apparaat ligt fijn in de hand en werkt naar behoren. Door de vele variaties aan opzetstukken kun je alle plekken van het lichaam trimmen of scheren.
Het apparaat oogt ook kwalitatief goed zoals je van Philips mag verwachten.

Pluspunten

• Multifunctioneel

Minpunten

• Veel losse opzetstukken

riddler 06-10-2017 Product paar weken in bezit

super allrounder

Het valt direct op dat deze Philips Multigroom een hoop accessoires heeft voor verschillende doeleinden, zo zijn er buiten de standaard tondeuse-opzetstukken ook opzetstukken voor body en neus, alsook enkele precisie opzetstukken.
Als je de eerste keer een opzetstuk wil wisselen lijkt het wel alsof je "aan het breken" bent, maar eens je het gewend bent, is het heel makkelijk om te gebruiken.
Ondertussen heb ik de Philips multigroom al enkele malen gebruikt, en qua gebruiksgemak zit het heel goed. De verschillende opzetstukken werken zoals het zou moeten.

• prijs/kwaliteit
  • groot aantal opzetstukken