Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 op Kieskeurig.nl.

OlafOtten 13-10-2017

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

Anoniem 05-11-2020

Apparaat binnen een jaar defect

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Goed apparaat, alleen al twee keer defect gereaakt..

Functioneel een top apparaat dat precies doet wat je wilt. Ik gebruik deze vooral onder de douche maar is helaas nu al defect (binnen een jaar!). Het apparaat doet helemaal niets meer, kan deze ook niet meer opladen.

XikiryoX 25-10-2017

Aangenaam toestel met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Als je de Philips multigroom uitpakt, dan kan je niet naast de hoeveelheid accessoires kijken die erbij zit, maar liefst 14. Op het eerste zicht meer dan ik ooit ga gebruiken. Dat wil ook zeggen, dat er voor elke denkbare situatie wel iets aanwezig was. En eerlijkheidshalve moet ik ook zeggen dat slechts enkele weken later er toch al 6/14 accessoires gebruikt zijn. Qua gebruik is het een zeer aangenaam toestel. Ligt goed in de hand en de batterij is meer dan oké. Ik heb toestel nog steeds niet moeten opladen. Dat het waterdicht is maakt het ook qua bodygrooming wel een alleskunner. Het enige puntje van kritiek, wat mij betreft, is dat het toestel geen bakje heeft waarin de haartjes vallen waardoor ik ongeveer even lang bezig ben met opkuisen dan dat ik bezig ben met trimmen. Verder zeker een aanrader.

Aversteeg 20-06-2021

Prettig product om te gebruiken

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De multigroom is een fijn product om te gebruiken. Deze is makkelijk in te stellen op de juiste lengte en voor alle lichaamsdelen makkelijk te gebruiken zonder irritaties na het scheren. Enige nadeel is dat je geen haaropvang hebt. Met deze functie zou het een perfect apparaat zijn.

MarcoK118 13-06-2021

Super combi

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beide zeer goede producten. Fijn om samen te combineren, oneblade echt een fantastisch apparaat, zeer blij mee. Tondeuse doet gewoon wat hij moet doen, niks op aan te merken.

Garnaaltje1 11-06-2021

Geweldig toestel top resultaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden van dit toestel, ik heb terug een mooi glad kooje.

Dalfsen76 10-06-2021

Kwalitatief veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat je alle onderdelen uit de verpakking haalt, is het even goed kijken wat je allemaal voor je hebt liggen. Wat een accessoires! Maar het gaat natuurlijk om twee apparaten de tondeuse en de one-blade.

De tondeuse voelt heel degelijk professioneel aan. Maar ligt toch licht in de hand. Heel vertrouwd op een of andere manier.
De opzetstukken zijn makkelijk te plaatsten en te verwisselen. Ik gebruik meestal de instelbare baardkam 3-7 mm (er zijn ook kortere en langere nog).
Afspoelen is natuurlijk een makkie en de accuduur is goed.

De one-blade verraste me heel erg. Ik had hier geen hoge verwachtingen bij maar is een hele fijne toevoeging op de tondeuse. Je kunt hier heel precies mee werken en is veilig in gebruik (uiteraard zachte huid in de hals wel even strak houden). Het scheert niet zo glad als een ouderwetsscheermes met schuim maar dat is voor mij niet belangrijk. Het is wel veel makkelijker en dan pak je hem toch sneller.
Ik gebruik hem om de haarlijn op de wang en in de hals strak te houden. Dan ziet het er al heel snel weer verzorgt uit.

Normaal gesproken kun je na en paar weken gebruik nog niet veel zeggen over degelijkheid. Ik wel: een week na ingebruikname liet ik de tondeuse keihard op de stenen vloer van de badkamer vallen, niets aan de hand gelukkig. Die kan dus nog een hele tijd mee wat mij betreft.

Melvv 10-06-2021

Fantastisch product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed zelfs bij lange baard makkelijk in gebruik

Van der Zandt 08-06-2021

Snel en glad scheren

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel erg tevreden met de Philips multigroom series 9000.De vele variaties bieden echt een goede uitkomst voor de gehele lichaam.Zo heb je altijd een hulpstuk voor jou gewenste lengte van het haar.De batterij gaat echt super lang mee!Na ongeveer in totaal een uur gebruikt te hebben heb ik nog steeds niet te hoeven opladen.Enige kleine nadeel die ik heb kunnen vinden is dat ik soms tegen het aan en uit knopje kom met vastpakken en dat hij dan uit gaat.Maar dat went ook wel.Ik ben zeer tevreden en blij met het apparaat.

Beer2019 07-06-2021

Handige multigroom en oneblade

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De multigroom is een robuust apparaat en wel iets wat zwaar in de hand. Het maakt daarin tegen niet veel geluid en er worden genoeg hulpstukken bijgeleverd. Genoeg keuze dus. Heel fijn is de Philips oneblade. Geen scheerwondjes meer ondanks dat de mesjes super scherp zijn! De Philips oneblade is ook onder de douche te gebruiken. De opzetstukjes gaat er gemakkelijk op en weer af, en de beide apparaten zijn goed schoon te maken.

Plakpot1 07-06-2021

Ik heb geen ander product meer nodig.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Om mijn korte baard bij te houden voldoet de Philips multigroom perfect. De strakke lijnen werk ik perfect bij met de OneBlade en de lengte van de baard is makkelijk en netjes te doen met de groomer. De opzetstukken zijn niet het meest comfortabel te gebruiken, maar werken wel heel goed. Voor zowel gezicht als lichaam zeker aan te raden!

Haarloos 07-06-2021

Fijne aanwinst

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede trimmer, handig in gebruik. Ligt fijn in de hand en makkelijk in te stellen.

Rverh83 07-06-2021

Hele fijne multigroom

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Accuduur heel goed! Ligt fijn in de hand en makkelijk in gebruik, mooi glad scheer resultaat. Handig op te bergen en mee te nemen

Nikkeitim 07-06-2021

Top product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product werkt top. Scheert erg fijn, zowel lichaam als gezicht. Zonder enige moeite en erg snel alles bijgewerkt.

Vanloffelt 26-05-2021

Alles in een!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product zou elke man in huis moeten hebben. Heel gebruiksvriendelijk en alles bij de hand. Je hebt zelfs geen extra neustrimmer meer nodig.
Batterij gaat lang mee..
Je kan het zelfs in de douche gebruiken dat maakt het extra gemakkelijk.
Geen huidirritatie hier.

van der Meij 25-05-2021

Het product doet wat het belooft

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zou dit product aan iedereen adviseren, eindelijk een vervangend product voor de traditionele scheermesjes in de vorm van de onblade. Tevens gaat het trimmen van de baard contouren met uiterste precisie.

Michel93 24-05-2021

Maakt het scheren kinderspel

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer content van dit product!
Heel gemakkelijk in gebruik,
Maakt het scheren kinderspel,
Heeft een lange batterijduur.
De mesjes gaan zeer lang mee.
Geen irritaties achteraf.
En het huidbeschermingsstuk doet zijn werk prima!

Florisan 22-05-2021

Super product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product werkt uitstekend.
Het scheren gaat heel goed en je kan preciezer bijwerken door de kleinere trimmer die erbij zit.
Ook de tondeuze gaat heel goed, hier gebruikt en was zeer snel klaar ermee, heel vlot in gebruik en verschillende standen om te gebruiken.

Wanderlust1988 21-05-2021

Mijn eerste Multigroom

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eerste keer dat ik de Multigroom gebruikte was het wat zoeken. De tondeuse is echt top! Mijn vrouw kon heel makkelijk mijn haar doen, het ging heel vlot door mijn haar (veel vlotter dan met de vorige tondeuse). Het verzetten van de tondeuse naar neustrimmer ging ook heel vlot en de neustrimmer werkt ook zeer vlot en goed. En voor mijn baard te trimmen ging ook alles zeer vlot! Misschien 1 klein minpuntje (als het al een minpunt is) na het trimmen van mijn baard heb ik meer opkuis, het haar valt over en niet enkel in de lavabo.
Voor de oneblade was het eerst even zoeken. Ik was begonnen met scheerschuim (uit gewoonte van met mijn voorgaande scheermesjes). Maar dit ging precies niet goed + had nadien meer uitslag. Nadien zonder scheerschuim geprobeerd en toen ging het veel beter! Geen reactie en uitslag op mijn huid.
Dus alles samengevat: een top product en voor mij een verbetering tegenover mijn oude tondeuse en scheermes!

Andriancic 21-05-2021

geweldige multigroom

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben helemaal tevreden met deze multifunctionele apparaat van Philips. Ik scheerde mij altijd met gewone scheermesjes en ik had meestal rode huid na de gebruik. Ik moest altijd creme op mijn gezicht aanbrengen. Met Philips OneBlade heb ik geen last meer van irritaties. Met de multigroom kan ik mijn baard op verschillende manieren trimmen en mijn haar ook mooi stylen. Ik gebruik het ook graag onder de douche .Geel handig na de werk direct gebruiken. Het batterij is ook langfdurig en het wordt in een uurtje opgeladen. Ik vind het prima dat het zoveel verschillende hulpstukken heeft voor verschillende haarlengtes. Ook handig die neus een oorhaar. Het doet helemaal geen pijn. Ik raad deze multigroom zeker en vast aan. Nu heb ik een uitstekend apparaat in huis die vervangt alle mijn andere scheermiddelen . Het heeft ook een opbergtasje. Heel handig om die overaal mee te nemen.