Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720 op Kieskeurig.nl.

OlafOtten 13-10-2017

Uitstekend apparaat met oneindig veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

Op dit moment gebruik ik de Philips multigroom 7720/15 nu ongeveer een week. Wat direct op valt is het strakke design. Een duurzame metalen afwerking met een waterdichte behuizing. Wat een beest! In het begin is het even uitvogelen welk opzet stuk waar precies voor dient. Met name de vele opzet kammen is soms een zoektocht. Hierin had ik eerder gekozen om meerdere opzet stukken te combineren. Het apparaat heb ik nog maar 1x op hoeven laden, en gaat nu al dik een week mee. Doordat ik het apparaat onder de douche kan gebruiken bespaár ik iedere ochtend zo’n 10minuten. Top!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Scheert goed

Minpunten

• Wellicht te veel opzetstukken

Schimmelpenninck 15-09-2021

In één woord fantastisch; perfect resultaat!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang tobben met verschillende grooming producten heb ik eindelijk het perfecte apparaat gevonden. Dit apparaat is zo compleet dat je praktisch elke vierkante millimeter op je lichaam glad krijgt. Ik heb bijna alle functies wel gebruikt, droog en nat, en het resultaat is echt perfect. Het apparaat scheert (of trimt) efficiënt en zeer gelijkmatig. Of je nu een extreem gladde stijl wil of juist meer lengte. Ik vind het apparaat ook bijzonder goed werken onder de douche in vergelijking tot andere apparaten. De wisselende koppen zijn handig in geventileerd; ik bewaar ze netjes in het meegeleverde zakje. Kortom; voor mij echt een uitkomst. Ik kan twee andere apparaten wegdoen en deze blijven gebruiken met tekens weer een perfect resultaat!

Pfpfpfpf 09-09-2021

Goed en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dankzij de vele opzetstukken is de multigroom goed te gebruiken voor het trimmen. Hij werkt erg nauwkeurig en ook de neustrimmer werkt prima.

Jimego 07-09-2021

Scheer apparaat om aan te raden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inmiddels een aantal weken in gebruik dit Philips scheerapparaat. Over het algemeen zeer tevreden mee! Zelf heb ik een redelijk zware baardgroei. Ligt makkelijk in de hand, is licht in gewicht. Het apparaat gaat soepel langs de huid en heeft genoeg verschillende opzet stukjes , ook om model te vormen in de baard.

V dongen 06-09-2021

Scheerblad te smal

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

T scheerblad is erg smal als je je lichammsbeharing wilt scheren. Hierdoor sla je te snel stukken over. Jammer...

Anoniem 06-09-2021

Het product heeft ontzettend veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mooi product! Door de vele bijgeleverde opzetstukken is het perfect voor het bijhouden van je lichaamshaar. Hier geldt natuurlijk wel voor dat je, om alles goed te kunnen gebruiken, onderzoek moet doen wat waar voor nodig is. Wellicht dat een link naar een YouTube film hierbij kan helpen.
Het apparaat is stinken gebruik, laadt snel op en ligt lekker in de hand. Als ik een verbeterpunt mag/moet noemen, dan zou ik graag zien dat de opzetstukken wat zachter zijn. Of in ieder geval wat zachter aanvoelen voor de huid.

N1ck! 05-09-2021

Fijn veelzijdig apparaat voor dagelijks gebruik!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijn apparaat met, door de 16 in 1, heel veel mogelijkheden. Dat is prettig zodat je altijd het juiste opzetstuk hebt. De accu gaat ook lang mee dus dat is ideaal. Nu bijna 2 weken lang elke dag gebruikt met nog steeds power van de 1e keer opladen. Het design is ook mooi en hij ligt fijn in de hand. Enige wat ik mis is een mooi doosje of iets waar je alle opzetstukken in kunt bewaren. Nu zit er een zakje bij maar dan moet je iedere keer weer zoeken welke je wilt gebruiken. Een overzichtelijk doosje zou een oplossing kunnen zijn. Ik heb dit apparaat als product tester ontvangen en mogen proberen.

Anoniem 05-09-2021

Erg veelzijdig product voor het hele lichaam!

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de Philips Multigroom enkele weken te hebben gebruikt ben ik erg tevreden. Ik gebruik het voor lichaam en gezicht. Door de verschillende opzetstukken heb ik geen enkel ander toestel meer nodig. De batterijduur is uitstekend, ik heb hem zelfs nog niet moeten opladen.

Penw 04-09-2021

Alles in 1

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn toestel met langwerkende batterij. Opzetstukken zijn gemakkelijk op en aan te brengen. Genoeg keuze uit de opzetstukken. Trimt en scheert zeer goed

Beernaert 03-09-2021

Prijs/kwaliteit zit goed.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is een handig en lichtgewicht tondeuse. Een groot pluspunt is dat je het in de douche kan gebruiken en dit vergemakkelijkt het trimmen van intieme zones. Nog een groot pluspunt is de batterij die zeer lang meegaat. Enig nadeel aan deze tondeuse is het scheerblad dat niet zo breed is, wat het scheren van een volledig hoofd wat bemoeilijkt. Ik heb alle bijgeleverde accessoires getest en ben positief over de opzetstukken om te trimmen (inclusief de precision trimmer en de nose & ear trimmer werken uitstekend) Over het opzetstuk "Body Shaving" ben ik niet zo tevreden, deze scheert niet kort, scheert ook ongelijkmatig en gaf nadien wat lichte huiduitslag. Alle opzetstukken klikken er makkelijk op en af en deze tondeuse vergt zeer weinig onderhoud door de Self-sharpening metal blades.

Odesmet 03-09-2021

Ligt goed in de hand.

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het toestel heeft een enorm korte oplaadtijd, maar toch een gebruikstijd van 120 minuten. Om dit meer te schetsen: Ik gebruik de multigroom nu ongeveer een maand en trim m’n baard minstens 3x week en heb nog steeds niet opnieuw moeten opladen.
Verder worden er veel opzetstukken bijgeleverd waaronder 4 messen (inclusief neustrimmer en body shaver) en 8 kammetjes om de lengte te bepalen. Zelf ben ik wel geen fan van de neustrimmer en body shaver, dit is een stap achteruit in vergelijking met andere philipsproducten. De body shaver trimt niet zoals het zou moeten. Van de standaardmessen wel heel tevreden.

Reevink 03-09-2021

Prima product

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] + Gaat lang mee op batterij
+ Makkelijk neerzetten
+ Eenvoudig schoonmaken (waterdicht)
- Teveel onderdelen/geen opbergsysteem kopjes

Super apparaat, eigenlijk van alle markten thuis. Het trimmen van mijn baard gaat precies zoals ik dat wil en de messen werken super goed. De multigroom kop (meerdere standen) is ideaal want je hoeft zo niet vaak van kopje te wisselen. Als tondeuse is hij ook prima, al is hij natuurlijk niet zo sterk als professionelere tondeuses (single-purpose). Batterijduur is verbazingwekkend goed en ook het schoonmaken is een fluitje van een cent doordat hij waterdicht is. Voor het scheren van lichaam is hij ook prima, al ben ik van mening dat de Philips OneBlade hier beter in is, want die scheert in meerdere richtingen.

Groot nadeel is dat er veel te veel kopjes worden bijgeleverd, waardoor je eerst een halve minuut opzoek bent naar het juiste kopje in het bijgeleverde zakje. Waarom niet gewoon meerdere multi-groom kopjes? Kosten besparing?

Desondanks is dit een top product voor iemand die alles met het apparaat wil kunnen.

JSleebos 02-09-2021

Multifunctionele krachtpatser

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Multigroom 7000 is een zeer uitgebreide trimmer / shaver die voor veel doeleinden gebruikt kan worden. Dit doet de Multigroom over het algemeen met veel gemak. Voor het eerste gebruik had ik hem, zoals beweerd werd in de handleiding, vijf minuten opgeladen om een volledige scheerbeurt mee te gaan. Tot mijn verrassing heb ik er zelfs twee beurten mee kunnen doen. Handig, vooral als je vergeten bent om op te laden en je toch snel moet scheren of trimmen.

De nodige lichaamsharen en neusharen heb ik weggehaald met de Multigroom en ook gezicht en hoofdhaar werd niet gespaard. Alles kon ik doen met enkel de Multigroom.

Wat mij opviel bij het scheren van het hoofdhaar was dat er twee verschillende koppen zijn waar opzetstukken op kunnen. Wanneer je een combinatie wilt maken van de verschillende opzettenstukken tijdens de scheerbeurt is het wat onhandig dat de kop veranderd moet worden. Bij het ontdekken van het in hoogte verstelbare opzetstuk werd het wisselen gelukkig minder. Het resultaat mocht er wezen, het kapsel was strak en en staken geen haren uit die overgeslagen waren.

Het trimmen van de gezichtsbedekking (het is niet echt een baard te noemen) ging vrij soepel. Met de kleinere kop met opzetstukken heb ik het haar tot de juiste lengte gebracht en met trimkoppen heb ik het strak getrokken. Vooral de kop voor het gladscheren werkte beter dan verwacht en je kon geen verschil in resultaat zien tussen mijn scheerapparaat en de Multigroom. Wel merkte ik tijdens het trimmen dat ik wel heel makkelijk de aan/uit knop indrukte terwijl ik bezig was. Dit kwam doordat ik mijn duim netjes op het gripvlak zet en de onderkant van mijn duim daardoor de knop indrukt.

Ik heb de Multigroom nu twee weken gebruikt en heb hem maar een enkele keer hoeven opladen. Na elk gebruik heb ik alles steeds netjes schoongemaakt en alle koppen en opzetstukken konden handig in het bijgeleverde zakje.

Al met al een zeer fijn apparaat dat ook nog eens weinig weegt. Het is eenvoudig in gebruik en heeft weinig ruimte nodig bij het opbergen.

Meulman 02-09-2021

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een veelzijdig apparaat. Elke haar op het lachen kan aangepakt worden. De baard kan tot in de details gestyled worden. De hinderlijke haren rond de oren en de neus zijn een kleinigheidje voor dit apparaat. Absolute pre is dat hij in de douche net zo goed zijn werk dat als op het droge.

B79K 01-09-2021

Fijn apparaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, vooral voor lichaamshaar.
Bij gebruik voor hoofdhaar (zonder opzetstuk) vind ik het scheeroppervlak te klein en scheert hij niet kort genoeg.
Ik het apparaat al 2x gebruikt (hoofd en lichaam) zonder her apparaat op te laden.
Na gebruik is het zo afgespoeld onder de kraan, super makkelijk.

brabo82 01-09-2021

Een scheerapparaat bestemd voor gezicht en haar

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit product is mij beschikbaar gesteld door Philips echter mijn review is onpartijdig.

Deze scheerapparaat is er één welke ik zou aanbevelen. Hij heeft voldoende attributen om hoofd en haar te scheren. De batterijduur is goed te noemen zonder dat de kracht afneemt. mocht deze toch leeg zijn dan laad hij snel op waardoor je de klus toch kan afmaken.

Het wisselen van de hulpstukken gaat soepel er zijn:
3 mesjes met diverse opzetkammen,
1 trimmer voor je neus- en oorharen (deze heb ik niet gebruikt)
1 rolmes voor het haar onder de lip en boven de kin. Deze werkt goed echter vindt ik dit overbodig omdat de normale trimmer+opzetkam voldoende is en dan ook sneller werkt. Misschien voor personen die van een ringbaard houden dat dit wel een uitkomst is.
1 bodytrimmer deze werkt goed wanneer het haar niet te lang is.
De attributen zijn goed en scherp genoeg om stug haar van hoofd en kin bij te werken. Aangezien mijn hoofdhaar steeds met de 9 mm kam en mijn baard met de 2mm kam worden gedaan kan ik niet aangeven of het apparaat glad genoeg scheert. Voor mij is dit de beste scheerapparaat die ik heb gebruikt.

Alles wordt geleverd in een stoffenzakje wat voldoende ruimte biedt. Het vervelende hieraan is dat mocht je meerdere hulpstukken gebruiken je alles eruit moet halen. Bij gebruik van 1 hulpstuk/trimmer kan het op de scheerapparaat blijven.

Het schoonmaken is makkelijk omdat het toestel onder water kan. je spoelt het onder de kraan af eventueel wanneer je het gebruikt tijdens het douchen. haartjes die achterblijven kunnen met het bijgeleverd borsteltje schoongemaakt worden.

Schaken 31-08-2021

Fijn om goed te modelleren

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door alle hulpstukken is het makkelijk om te modelleren. Vooral getest bij de gezichtsbeharing. Eerst langer en daarna steeds korter. Van 3 naar 2 naar 1 mm. Het model bleef er netjes in en de haren werden netjes op gelijke lengte geschoren. Het apparaat heb ik tussendoor niet op hoeven te laden, dus de batterij gaat erg lang mee. Een nadeel is dat het mesje net niet zo glad scheert als bij nat scheren.

Dekkers98 31-08-2021

Product werkt top

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eigenlijk alles aan dit apparaat werkt goed! Het verwisselen van de koppen en hulpstukken is super makkelijk en vanzelfsprekend. Hij mist geen haartjes waardoor de scheerbeurt heel snel gaat. Daarnaast gaat de batterij lang mee, en als de batterij wel op is kan je hem in een paar minuten opladen voor 1 scheerbeurt waardoor het apparaat altijd voor je klaar staat.

Moesber 31-08-2021

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit product ontvangen voor een producttest van Phillips. Ik heb het als een prettig scheerapparaat ervaren veel mogelijkheden met de verschillende opzet stukken. Erg handig vond ik de verstelbare scheer opzetstuk die je kan instellen van 3mm tot 7mm. Minpunt was voor mij het meegeleverde zakje om alles in te bewaren. Deze moest ik elke keer helemaal legen om de goeie kam te vinden

Zuijderduijn 31-08-2021

Uitstekend trimmer voor meerdere toepassingen

Geschreven voor: Philips MULTIGROOM Series 7000 MG7720

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij ontvangst van de Muligroom moest ik eerst puzzelen met alle hulpstukken. De plaatjes op de verpakking hebben daarbij behoorlijk geholpen. Ik heb daar een foto van gemaakt, zodat ik af en toe nog eens kan terugkijken welk hulpstuk voor welke toepassing is.

Bij het installeren van de hulpstukken is het niet direct intuïtief duidelijk hoe je de bevestigde tondeuse (voor hair cutting) kan verwijderen en een hulpstuk voor precisie scheren kan monteren.
Ik vindt de multigroom echt uitstekend voor een snelle scheerbeurt (bijwerken van mijn baard), bijwerken van de baardlijnen en voor een uitgebreide baard trim. De batterij gaat goed lang mee (120minuten) en de multigroom is te gebruiken onder de douche. In de praktijk gebruik ik ca. 5 van de 16 hulpstukken
Al met al ben ik zeer tevreden met de multigroom en vind ik het een prettige tondeuse voor het dagelijks bijwerken en het wekelijks strak trekken van mijn baard.