Braun 3000BT - Reviews

baardtrimmer

Roy Meurders 05-02-2018
  • Product gekregen

Fijne trimmer, lange batterij

Het Braun scheer apparaat heb ik een aantal maanden gratis mogen testen. Voor mij was dit de overstap van nat scheren naar een apparaat. Ik moet zeggen dat dit scheerapparaat mij veel tijd scheelt en ik mijn baard nu echt goed kan trimmen door middel van de verschillende opzet stukken! Voor mij naar jullie is dit een echte aanrader, zeker voor mannen die goed willen trimmen. Ook gaat de batterij lang mee, deze houd het gemakkelijk een paar weekjes vol! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Soms erg ruw

David 27-01-2018

Lawaaiige, doch goede trimmer.

Overall ben ik erg tevreden met deze Braun. Ik gebruik hem voornamelijk om te trimmen. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen, maar gebruik hem nog steeds zeer vaak. Het gladscheren gaf helaas wat irritatie aan mijn huid, maar dat kan ook aan mijn gevoelige huid liggen. Om deze reden gebruik ik hem voor het trimmen, en daarvoor is die perfect. De verschillende opzetstukjes geven me de vrijheid om af te wisselen en nat scheren is een fijn proces. Een nadeel is dat het apparaat redelijk wat lawaai maakt.

Pluspunten

• Fijne trimmer
  • Lange batterijduur
  • Veel opzetstukjes

Minpunten

• Gladscheren gaat niet altijd even makkelijk
  • Lawaai

JensV 21-01-2018

Zeer goed scheerapparaat!

Ik heb gratis de Braun 3000BT ontvangen en vind het een zeer goed scheerapparaat! Het scheert vlotjes mijn baard glad en als ik hem wil trimmen kan ik zelf de lengte van mijn baard kiezen door gebruik te maken van de verschillende opzetstukjes. Enkel de kleine haartjes in de hals krijg je moeilijk weg. Het apparaat maakt wel redelijk wat geluid bij gebruik. Het is globaal gezien een zeer goed scheerapparaat!

Pluspunten

• Scheert vlot
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Veel lawaai bij gebruik

basp 18-01-2018

Werkt goed, maar niet perfect

Ik heb dit Braun scheerapparaat gratis ontvangen. Ik vind het scheerapparaat erg prettig in gebruik en maak er daarom dus ook graag gebruik van. Ik scheerde eerst altijd met een scheermesje en dit gaat toch een stuk vlotter. Hij apparaat heeft wel een klein beetje moeite met het weghalen van de laatste kleine haartjes, dus deze haal ik vaak even alsnog met een mesje weg.

Pluspunten

• scheert vlot

Lambrecht 27-12-2017

Voldeed niet aan mijn verwachtingen

Het is zeer praktisch dat het toestel zoveel kopstukken heeft waardoor het zeer multifunctioneel is.
Toch kon het mij niet echt bekoren aangezien ik vind dat de snelheid met een gewoon scheermes een stuk sneller is en de glatheid is ook een stuk beter.
Daarnaast vind ik dat het toch wel een lawaaierig toestel is.
Toch kan ik begrijpen dat mensen die het gewoon zijn om zich met een electrisch toestel zeer tevreden zijn van dit toestel wegens zijn gebruik.

Pluspunten

• veel kopstukken
  • compact

Minpunten

• lawaaierig
  • snelheid

SanderO 24-12-2017
  • Product gekregen

Goed en handig toestel voor een scherpe prijs!

Dit scheerapparaat, dat ik gratis gekregen heb om uit te testen, is echt de moeite waard! Waar ik vroeger nog een tondeuse gebruikte om mijn baard te trimmen, gebruik ik nu dit handig toestel. De bijgeleverde koppen zorgen er voor dat je sowieso een gepaste lengte vindt voor je baard. Daarnaast laadt het toestel zeer snel op en kan je het ook gebruiken terwijl je het in het stopcontact steekt. Je kan het ook gemakkelijk afwassen omdat het water resistent is. Kortom, het is echt een goed toestel voor mensen die een baard willen hebben, maar hem af en toe toch willen verzorgen en trimmen!

Pluspunten

• Snelle oplaadtijd en lange batterijduur
  • Bijgeleverde kopstukken
  • Water resistent

Minpunten

• Geen bijgeleverde reisetui