Philips MG1100/16 - Reviews

Oplaadbaar
Opzetkammen
baard, snor, bakkebaard
Scheren op lichtnet

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

tomPBreda 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een fijn apparaat. Niet duur, onbetaalbaar resultaat! Geen acculader en andere poespas. Gewoon een gemakkelijk en klein apparaat. Erg precies en prettig in gebruik. Ook prettig dat je het apparaat met water kunt reinigen. Daarnaast springen de haren niet overal heen. Iets wat ik bij andere trimmers ervaren heb. Een ware aanrader!

Duzeaux 20-08-2015 Product maand in bezit

Deze groomer heeft vooral voordelen ten opzichte van eerder door mij gebruikte trimmers EN scheerapparaten.

Door zijn kleine formaat gaat hij makkelijk mee op reis. Omdat hij zowel geschikt is voor scheren als trimmen, vervangt het voor mij mijn scheerapparaat en trimmer voor mijn korte baard.

Met een simpele draai beweging wissel je de opzetstukjes naar gelang scheren of trimmen is gewenst. Wat ook super is: Hij werkt op 1 AA batterij. Daardoor hoef je hem niet een paar uur aan de lader te hangen of op reis een lader mee te slepen. Een batterijtje is genoeg om binnen een paar seconden weer vol te zijn. Ook onderweg is deze overal te krijgen als je er onverhoopt geen mee hebt.

Ik had het handiger gevonden als de trimkam in lengte verstelbaar was geweest, in plaats daarvan zitten er 3 losse opzet kammen bij (S/M/L) maar deze kunnen makkelijker kwijtraken en ik mis een XL voor mijn iets langere baard.

Het enige nadeel is een nadeel dat niet specifiek voor dit product geld als meer voor alle merken met het verticale messensysteem: Ook met dit apparaat heb ik mij 3 keer lelijk gesneden/geknipt in de huid van mijn bovenlip en hals. Ik hoop dat men daar ooit eens iets op verzint, bijvoorbeeld een nog krappere afstand tussen de mesjes, maar ik snap ook dat dit weer ten koste zou gaan het gemak waarmee haren in de snijkam vallen.

Dit is de reden dat ik hem niet aanraad voor neus- en oorharen.

Duzeaux 20-08-2015

Compact en compleet

Divie 16-08-2015 Product kwartaal in bezit

Het is een fijn en compact apparaat wat makkelijk in een tas of koffer past om mee te nemen. Het is makkelijk te gebruiken en heeft 3 trim standen die gemakkelijk zijn te verwisselen. Het werkt op batterijen wat een nadeel is omdat ze steeds vervangen moeten worden.
Het geeft een goed resultaat na het scheren.

Divie 14-08-2015

Handig

Het is een fijn compact apparaat wat makkelijk mee te nemen is op vakantie of weekjes weg.
Het apparaat is ligt in gewicht en makkelijk te gebruiken.
Het heeft drie verschillende kapjes met maten om de baardgroei te scheren.

Johan33 11-08-2015

Uitstekend resultaat

Het is een piekfijn en haarscherp apparaat. Ik gebruik het voor het trimmen van mijn baard en snor, en merk telkens weer dat het een uitkomst is.

johan73 30-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is een uitermate goed product. Het is haarfijn, werkt de contouren uitstekende bij ,en laat een glad gevoel achter. Absoluut een aanrader, voor bijwerken van snor en/of baard!

TerryH 30-07-2015 Product paar weken in bezit

De Philips precisietrimmer is een handig handzaam apparaat dat gemakkelijk en pijnloos trimt.

De kapjes zorgen ervoor dat je, je baard niet te kort trimt en dat de geen onnodige foutjes maakt.
Verder is de precisie stand makkelijk te hanteren omdat het apparaat klein en ligt is.

De scheerkop die erbij geleverd wordt, is matig. Scheert minder goed dan gespecialiseerde scheerapparaten.

De trimmer is zeer gemakkelijk schoon te houden.

Pluspunten:Goede prijs/kwaliteit, makkelijke schoonmaak, precisie

Minpunten: Scheerfunctie, Snelheid

TerryH 30-07-2015

Zeer goed apparaat voor trimmen

De trimmer is zeer gemakkelijk schoon te houden.

jorisvo 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
scheert vrij redelijk maar is te klein voor mij om volwaardig als baardtrimmer te gebruiken. Met name handig om onderweg nog even de puntjes op de i te zetten als je nog onregelmatigheden ziet, thuis verkies ik een standaard trimmer.

joris27 29-07-2015

prima product, met name handig voor onderweg

tis een mooi product om te zien en ook handig in het gebruik met name door de verschillende opzetstukjes. Mijn trimmer voor de rest van mijn lichaam heeft een verschuifbaar opzetstuk maar dit voelt degelijker aan. Wat ik jammer vind is dat hij op een (bijgeleverde, niet oplaadbare) penlite batterij werkt, had liever een oplaadbare accu gezien zoals bij een scheerapparaat. Ook het mesje is wat aan de scherpe kant indien je het zonder opzetstuk gebruikt (in het geval van contouren bijwerken).

Ik zou het vooral zien als een extra scheerapparaatje die je vooral onderweg goed kan gebruiken om nog net even de puntjes op de i te zetten voor wat betreft je baardgroei, thuis verkies ik toch een grotere trimmer.

Reinden 29-07-2015

Handig apparaatje

Heb deze nu een week in gebruik en bevalt me prima. Hij is scherp en krachtig genoeg, ondanks dat deze op 1 penlite batterij werkt.

Ik kan nog niet oordelen hoelang deze op 1 batterij werkt maar na een week te hebben gebruikt merk ik nog niet dat de kracht aan het afnemen is. De opzetstukjes zijn precies goed.

Al met al een handig apparaat.

Reinden 29-07-2015 Product paar weken in bezit

Al met al een handig apparaat.

keuveltjuh 24-07-2015 Product paar dagen in bezit

mooi klein desing. hij scheert goed de bakkebaarden, maar voor de rest scheert hij niet goed. terwijl het mes goed scherp is. qua uiterlijk perfect leuke opzet stukjes. maar werkt niet. heb nu me hele baard verwijder en glad geschoren met het ouderwetse scheermes.
klein, veel opzet stukjes
niet oplaadbaar, matriaal is erg dun plastic zal snel breken., scheert niet zoals belooft

johan73 30-07-2015

Absoluut een aanrader, voor bijwerken van snor en/of baard!

Keuveltjuh 24-07-2015

Dit product ziet er super uit