Philips OneBlade QP6550 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade QP6550 op Kieskeurig.nl.

ArDaLiKi 18-05-2022

Scheren zonder te snijden

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Fijn apparaat om te scheren zonder je te snijden. Maar krijg het niet zo glad als met een “gewoon” mesje.

WD40+ 03-05-2022

Geweldig voor als je een dag vergeet te scheren.

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Zelf vergeet ik wel eens een paar dagen om te scheren. Oneblade is dan een geweldige uitkomst. De eerste was binnen een paar maanden defect, wilde niet meer opladen. Binnen een week een nieuwe, ander type gekocht. Hoop dat die het langer volhoudt.

PH-AJO 29-09-2021

Geniaal compact scheerapparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Ideaal apparaat ook voor als je veel op reis bent, prima hoes en accessoires bijgeleverd. Voorheen heb ik altijd nat gescheerd en dit is m’n eerste elektrische scheerapparaat, ondanks dat het nat scheren altijd extreem glad is valt op dat ook dit erg fijn scheert. De grip is fijn en de accuduur is erg plezierig. Na het scheren even afspoelen onder de kraan, voorzichtig afdrogen en weer in de hoes. Makkelijk en snel dus! Fijn dat er aan twee kanten geschoren kan worden… Kortom, een aanrader!

HaeMKa 10-08-2021

Uitstekend one blade

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Gebruik hem niet elke dag, niet echt nodig.
Na scheren met One Blade even met nat scheermesje echt glad maken. Gaat uitstekend.
Erg fijn apparaat. Scheren, bijwerken en trimmen baard gaat zéér goed.
Batterij gaat erg lang mee.
Geluid van One Blade is erg zachtjes.
Ben erg blij met déze aankoop…!
Heb ook reserve mesjes voor ruim een jaar. Kan dus nog wel even vooruit… :-))

Anoniem 08-05-2021

Veelzijdig apparaat met leuk design

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kreeg dit apparaat van Philips om te testen. Ik was aangenaam verrast door de bouwkwaliteit van dit apparaat en het mooie design: het toestel ligt perfect in de hand, voelt stevig aan, de opzetstukken zijn gemakkelijk te monteren en het laadstation zorgt ervoor dat je kabels mooi kan wegwerken.

De veelzijdigheid van het toestel is superhandig: trimmen, scheren, gevoelige zones bijwerken; de OneBlade Pro kan het allemaal.
De OneBlade Pro komt met een handig draagtasje waardoor je deze gemakkelijk overal kan meenemen. Dankzij de lange batterijduur hoef je ook niet telkens een lader mee te nemen, superhandig!

Nickdg 07-05-2021

Super makkelijke baard trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is makkelijk te gebruiken voorral het instellen van de lengte.

b**e@g**l.com 05-05-2021
  • Product gekregen

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Deze OneBlade pro nu een paar weken in gebruik en werkt erg fijn. Batterij gaat lang mee (na de 1e keer nog niet hoeven op te laden) en ligt fijn in de hand. Gebruik hem vooral om haarlijnen bij te werken en wat dingen te trimmen. Doet precies wat het belooft te doen, erg fijn!

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Haartjes springen een beetje in het rond

OneBlade fan 05-05-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze OneBlade pro nu een paar weken in gebruik en werkt erg fijn. Batterij gaat lang mee (na de 1e keer nog niet hoeven op te laden) en ligt fijn in de hand. Gebruik hem vooral om haarlijnen bij te werken en doet zeker niet onder voor een scheermes.

ddwe 04-05-2021

Veelzijdig product!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over dit product. Eenvoudig in gebruik. Werkt goed zowel op de lage als hoge stand en ook zonder opzetstuk. Het wel is wel even wennen dat het apparaat zonder het opzetstuk zowel boven als onderaan snijdt. Maar het werkt op deze manier nog eenvoudiger en nauwkeuriger om m'n baard in vorm te houden. De batterij is ook een plus!

Oskar M. 04-05-2021

Veelzijdigheid en gebruiksgemak zijn de pluspunten

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De beste eigenschappen van de OneBlade zijn de veelzijdigheid en het gebruiksgemak. De OneBlade is geen directe vervanging voor een scheermes! Echter, met de OneBlade kun je veel meer: trimmen, contouren en scheren (semi glad). Je kunt de OneBlade weken gebruiken na 1 keer opladen en ook schoonmaken is super makkelijk. Voor wie niet; iemand die elke ochtend zeer glad scheert. Voor wie wel; iemand die elke dag/week scheert, contouren doet en trimt.

Thomassen 03-05-2021

Fijne trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik, overzichtelijke trimstanden en makkelijk te wisselen naar scheren. Fijne hoes, waardoor ook makkelijk mee te nemen.

Michiel9 03-05-2021

Prijs-kwaliteit is top

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel makkelijker in gebruik dan scheermesjes. Veel goedkoper ook en beter voor de huid naar mijn mening. Scheert net iets minder kort dan gewone mesjes, maar zeker kort genoeg vind ik. Batterij gaat ook zeer lang mee.

Jansen1988 03-05-2021

Fijne trimmer voor lichaambeharing

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Een fijne trimmer om op verschillende standen lichaams haar te trimmen of baard. Echter is het mesje om glad te scheren niet zo fijn. Batterij gaat lang mee en je kunt de oneblade nat of droog gebruiken.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • nat en droog te gebruiken
  • Goede trimmer

Minpunten

• Niet goed glad scheren

Fris4 03-05-2021

Ik kan dit apparaat aan iedereen aanraden

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had altijd een vrij eenvoudig scheerappraat, maar toen ik deze OneBlade in gebruik nam merkte ik al gelijk verschil. Niet alleen het uiterlijk van het apparaat is mooi, maar vooral het gebruik is zeer eenvoudig! De verschillende opzetkoppen zijn erg fijn!

MathiasMM 03-05-2021

Zeer nauwkeurige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Philips Oneblade Pro is echt een top apparaat, zelf heb ik hem nu al een paar weken in gebruik en het is zeer makkelijk te gebruiken. De bijgeleverde opzetstukken zijn heel handig en voor elke lengte is er een opzetstuk die je nodig hebt.
Voor de body vond ik het product iets minder nauwkeurig, maar al met al een goed product
Verder komt het met een handig opbergzakje en is het product snel opgeladen

CAdam 03-05-2021

Ideaal voor de gevoelige huid

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit scheerapparaat nu een aantal weken en ik ben er erg tevreden mee! Bij mijn vorige apparaat moest ik vaak meermaals over hetzelfde stukje baard heen om het goed getrimd te krijgen, waarbij het nu in een aantal bewegingen weer strak is.

Daarbij is mijn huid gevoelig en ik heb snel irritaties bij scheren wanneer ik mesjes gebruik. Bij glad scheren presteert het apparaat ook goed. Weliswaar niet zo glad als wanneer je mesjes gebruikt, maar dus ook geen irritaties. Kwestie van dagelijks bijhouden dus!

Daarbij zijn er verschillende opzetstukken. In het begin is het even uitzoeken hoe het werk, zeker als je - net als ik - nooit een handleiding leest. Wellicht verstandig om deze toch even open te slaan. De opzetstukken zijn namelijk ideaal voor het bijhouden van lichaamshaar. Geen gehannes of kapotte huid meer bij het bijhouden van de oksels.

Ten slotte ben ik erg blij met de hardcover case. Ik reis regelmatig voor werk en daarbij is al menig scheerkam gesneuveld doordat deze is platgedrukt in de koffer. Dat is gelukkig verleden tijd.

Eén nadeel, maar dat is denk ik scheerapparaat-eigen. Bij het trimmen van mijn baard ligt de hele wastafel en alles daaromheen vol met haartjes. Als er een scheerapparaat met opvangsysteem zou bestaan was ik helemaal blij.

JWV90 02-05-2021

Heel fijn apparaat om mee te scheren

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Ideaal apparaat om mee te scheren en te trimmen. De verschillende opzetstukken zijn goed te gebruiken. Fijn dat het apparaat een lange accuduur heeft zodat je hem niet vaak op hoeft te laden.
Bij mij zat er geen handleiding bij zodat het in het begin even zoeken was hoe te gebruiken.

Pluspunten

• accuduur
  • design
  • opzetstukken

Minpunten

• geen handleiding

Martijn 02-05-2021

Fijn scheerapparaat met genoeg accessoires

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Na het opladen gelijk uitgeprobeerd en zeer tevreden.
In het begin even zoeken naar de juiste stand van de scheerkam, maar daarna is het heerlijk scheren.

Als je niet al te hard duwt op het scheerapparaat krijg je een mooi egaal scheerresultaat.
De omliggende haren zonder de opzetkam, scheer je mooi weg en een glad resultaat.
Enige minpuntje zijn de haren net onder je neus. Met opzetkam kom je hier niet helemaal goed bij.

Na het opladen kun je heerlijk lang scheren zonder steeds weer aan de oplader te moeten.

Kortom ik kan dit scheerapparaat zeker aanbevelen.

Pluspunten

• licht gewicht
  • lange batterijduur
  • scheert goed door stevige haren

Minpunten

• als je te hard duwt kun je te kort scheren

Mzaanstad 02-05-2021

Fijn scheerapparaat met genoeg accessoires

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij het openen van het scheerapparaat viel het mij op dat er voldoende accessoires bij zaten. Een opzetblokje voor 3 mm afstand en een verstelbare, en afneembare, kam.

Na het opladen gelijk uitgeprobeerd en zeer tevreden.

Kortom ik kan dit scheerapparaat zeker aanbevelen.

R. oel 02-05-2021

Philips Oneblade Pro super product

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn ervaring is dat het een gebruiksvriendelijk en fijn product is om mee te werken. je kunt alle lichaamsbeharing of scheren of trimmen er zitten verschillende opzetstukken bij voor het trimmen van een baard of het bijwerken van bijvoorbeeld borsthaar of haar in de schaamstreek. Het scheren kun je met scheerschuim en zonder doen mijn voorkeur gaat uit naar met scheerschuim omdat er dan minder haren wegspringen, ook heb ik het idee dat ik dan gladder scheer als zonder schuim. Wat mij verder positief opgevallen is de batterij duur van het apparaat hij gaat een heel aantal keer mee voordat je hem op moet laden ik kan er gemiddeld bijna 2 weken mee doen zonder hem op te laden met dagelijks gebruik