Philips OneBlade QP6550 - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips OneBlade QP6550 op Kieskeurig.nl.

DhrB 21-03-2021

Top apparaat voor het gehele lichaam

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Ik ben erg tevreden over deze Philips bodygroomer! Ik gebruik dit apparaat vooral als bodygroomer, maar ook voor de gewone baardgroei is het een prima optie. De verschillende opzet stukken maken dit product een veelzijdig apparaat: trimmen kan in op verschillende lengtes, maar ook het opzetstukje voor de gevoelige plekken werkt erg goed. Met name de kwetsbare plekken (oksels, buik en daar beneden) zijn met dit apparaat goed bij te werken! Het apparaat is snel opgeladen en gaat lang genoeg mee.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • veelzijdigheid opzetstukjes
  • voor het gehele lichaam
  • onder de douche te gebruiken

Minpunten

• prijs nieuwe scheerkoppen

DV1990 20-03-2021

Multifunctioneel en prima scheerresultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het nadeel van de (gezichts)scheerapparaten van philips vond ik altijd dat deze de langere gezichtsharen niet mee namen. Met deze apparaten moest ik dagelijks scheren om een optimaal resultaat te hebben en te houden. Met deze trimmer kan ik ook als ik me een aantal dagen niet geschoren heb, zowel de lange als korte haartjes nagenoeg perfect glad scheren.

Finny 16-03-2021

Erg fijn nat en glad

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Vooral geschikt voor gebruik zonder opzetstukjes, dus op de kortste stand. Wil je je haren wat langer houden, dan kan je beter een normale trimmer gebruiken. Die zijn wat sterker en pakken de haren beter op. Zonder opzetstukken scheert dit apparaat echter korter dan welke trimmer ook, zonder de irritatie van scheren.

Pluspunten

• Nat
  • Droog

LH1987 15-03-2021

Scheerresultaat blijft achter

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooi scheerapparaat met uiteindelijk het gewenste resultaat, maar dit vergt meerdere bewegingen over hetzelfde stuk huid.

jprdevries 15-03-2021

mooi resultaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] nauwkeurig resultaat
soepel gebruik
goed te gebruiken onder de douche

Pieter85! 15-03-2021

Solide fijne trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Door het design van de Philips OneBlade ligt het product makkelijk in de hand. In combinatie met het lichte gewicht van het product (250 gram) komt dit het trimmen en scheren zeer ten goede. Door het dubbelzijdige mes kan ik de contouren van mijn baard nauwkeurig bepalen. De bijgeleverde instelbare kam geeft mij de mogelijkheden mijn baard op de gewenste dikte te trimmen. Door het combineren van deze eigenschappen in een individueel apparaat geeft de Philips OneBlade mijn een perfect tool voor mijn dagelijkse trim,-en scheerbeurten.

Pluspunten

• Dubbele functie (trim en scheerbeurten)
  • Waterbestendige eigenschappen

Jan Hein 14-03-2021

perfect om je baard te trimmen!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

De one blade pro is een goede styler en trimmer voor je baard. Puur voor het scheren is hij minder geschikt. Zeker als je normaal scheert met een mes. De batterij laad snel op en gaat lang mee, ik heb hem pas 1 keer opgeladen en al bijna een maand in gebruik. Normaal gesproken heb ik na het scheren last van een rode uitslag in de nek, maar daar heb ik met de oneblade nog geen last van gehad. Samenvattend is het een goede styler en trimmer, en een minder scheerapparaat!

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • makkelijk in gebruik
  • geen rode uitslag op huid
  • perfect om baard te stylen/trimmen

Minpunten

• scheerfunctie is minder

LimTim 14-03-2021

Premium scheerapparaat voor gezicht en lichaam

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kwalitatief hoogwaardig scheerapparaat voor zowel het gezicht als lichaam. Het scheerapparaat is gebruiksvriendelijk, ligt goed in de hand en heeft een zeer goede batterijduur. Het scheerresultaat was echt boven verwachting, zeer strak en vrijwel in één beweging. Erg tevreden over de multifunctionaliteit van het apparaat, je kunt het voor je lichaam gebruiken maar ook voor je gezicht, zowel nat als droog. Er zijn meerdere opzetstukken, ook een trimmer die in lengte verstelbaar is. Zeer tevreden : )

MJansen026 14-03-2021

Het product is nauwkeurig en stijlvol

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips OneBlade Pro is echt een geweldige vervanger van een traditioneel scheermes of normaal scheerapparaat. Sinds het gebruik van de OneBlade Pro heb ik veel minder ingegroeide haartjes en ontstekingen op mijn gezicht en lichaam.

Onneweer 12-03-2021

Vloeiend met een lange batterijduur

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin is het even wennen. Toen ik doorhad wat de beste scheerbeweging was voor mijn baard, ging het onwijs soepel. De OneBlade scheert zonder moeite een volle baard. In nagenoeg een beweging scheert hij alle haren weg. Door het glade mesje heb je niet het idee dat het stroef gaat. Ook de batterijduur is erg goed. Ik scheer mij nagenoeg om de dag en heb hem pas na drie weken weer even op de lader hoeven zetten.

tjakuh 10-03-2021

fijne allround trimmer

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een fijn apparaat!
trimt je baard, contouren bijwerken en borsthaar scheren alles kun je er mee doen.
Of je dat nu voor de spiegel doet of onder de douche dat maakt voor dit apparaat niet uit.
De batterij gaat lang mee en geeft duidelijk aan hoeveel % hij nog heeft.

Sel123 10-03-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een erg handig apparaat vooral met dat kop erop

vdmeer2 09-03-2021

Makkelijk scheren en trimmen in één!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat ligt makkelijk in de hand en is heel intuïtief te gebruiken met de eenvoudige draaiknop voor verschillende lengtes van 0,4 – 10 mm. De batterij laadt snel op en gaat lang mee. Én ideaal dat het scheren en trimmen kan met één apparaat. Aanrader!

D'n Toort 09-03-2021

Mooi design en leuke kleurstelling

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Het is een mooi vormgegeven apparaat met veel verschillende toepassingen mbt haarverzorging.
De OneBlade is super snel opgeladen wat natuurlijk praktisch is in het dagelijks gebruik.
De verschillende hulpstukken zorgen ervoor dat je je kunt stylen op diverse plaatsen op het lichaam.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • veel hulpstukken

Minpunten

• de mesjes zijn niet zelfslijpend
  • een ontbrekend reinigingsborsteltje

Amsterdam86 08-03-2021

Erg fijn modern apparaat!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel verschillende standen en opzetstukken, erg fijn! Batterij gaat lang mee, ook fijn! Daarnaast komt het met een fijne travelcase en het apparaat ziet er sowieso mooi uit!

Bom48 08-03-2021

Super scheerapparaat!

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb het scheren met de Philips Oneblade Pro als heel prettig ervaren. Ten opzichte van mijn Philips Trimmerset die ik voorheen gebruikte scheert de OneBlade Pro heel soepel. Het LED scherm die de batterij aangeeft is heel strak en de batterij gaat lang mee (in twee scheerbeurten is hij 5% omlaag). Ook is het fijn dat de OneBlade Pro waterdicht is. Daardoor kan hij ook onder de douche gebruikt worden. Hij is ook makkelijk onder de kraan schoon te maken. Kortom: een top scheerapparaat!

TjFl 08-03-2021

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Scheert soepel en zonder irritatie.
Makkelijk schoon te maken en een fijne compacte opbergetui

William 08-03-2021

OneBlade Pro - Goede verbetering

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

Goede trimmer, voor face & body. Veel accessoires waardoor het makkelijker word de juiste lengte te kiezen. Mesjes gaan lang mee en je krijgt er een mooi opbergzakje bij waardoor het netjes opgeborgen maar vooral bij elkaar blijft.
Ook goed onder de douche te gebruiken!

Pluspunten

• Ook geschikt voor nat gebruik (douche)
  • Veel accessoires
  • Goed verpakt
  • Gaat lang mee op accu
  • Percentage van batterij is af te lezen

Marcel 87 08-03-2021

Fijn snel apparaat

Geschreven voor: Philips OneBlade QP6550

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een fijn apparaat. Normaal gebruikte ik voor mijn ‘Bodyhaar’ alleen de tondeuse die vastzit aan het scheerapparaat. Maar dit werkt veel fijner! De huid is nu niet meer geïrriteerd.

Voor mijn gezicht blijft het scheerapparaat toch gladder scheren, maar ook deze Blade doet goed werkt. Je hebt wel dan stoppeltjes, maar voor een vakantie (het ding is namelijk lekker klein en compact om mee te nemen!) is dit perfect!