Braun BT3221 Baardtrimmer, Baard- En Haartrimmer, 20 Lengte-instellingen Zwart/Voltgroen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT3221 Baardtrimmer, Baard- En Haartrimmer, 20 Lengte-instellingen Zwart/Voltgroen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Karelkieskeurig 03-05-2020

Fijne baardtrimmer zonder plukken

Deze trimmer wordt ready to use verzonden/afgeleverd dus niet gelijk met stekkers meuten maar gelijk actie. Een genot opzetstukken wisselen zonder je trimmer te slopen of schroevendraaier. heel wijd aantal centimeters in te stellen qua baardlengte dankzij diverse kopstukken. Trekt geen haren uit je gezicht ook niet als je haast hebt. Heel fijn dat ik in staat ben gesteld dit apparaat gratis te testen, echt beter dan de trimmer die ik hiervoor had. overigens betreft het de BT3241 die op kieskeurig nog niet aanwezig is. Naar mijn idee is dit apparaat identiek aan de BT3221 op een controlelampje na wat de 3241 wel heeft en de 3221 zo te zien niet, werking zal identiek zijn.

Pluspunten

• Trekt geen haartjes uit
  • 39 lengte standen

Kevin M 29-04-2020

Mooi apparaat en ligt fijn in de hand, kwaliteit is minder.

Ik heb deze trimmer een ongeveer een maand in bezit en was er tot 2 weken geleden tevreden over. Ik moet er elke dag goed uitzien voor mijn werk, dit is zeer belangrijk voor mij.

In het begin trimt het apparaat fijn en ook kan je goed gedetailleerd contouren ermee aanbrengen. Helaas is tijdens een trimbeurt de knop om af te stellen 'gebroken' waardoor hij opeens wel héél kort aan het trimmen was, dit gebeurde op de helft, dus moest ik alles kort gaan trimmen. De kwaliteit van het apparaat is helaas niet wat ik van Braun gewend ben. Jammer!

Pluspunten

• Design.
  • Afstelbaar.

Minpunten

• Afstelknop breekt snel af.
  • Voelt goedkoop aan.

Daniel 23-04-2020

Heb zelf een volle baard aan de voorkant en korte contouren aan de zijkant, zodat ik er elke dag scherp uitzie. De trimmer is prima te gebruiken voor lang als kort, en daarnaast makkelijk mee te nemen. In het kort, doet alles wat hij moet doen en prijs is prima.

Pluspunten

• Prima prijs
  • Scherpe contouren
  • Makkelijk mee te nemen

AvieNL 19-04-2020
  • Product gekregen

Nice. Deze trimmer is licht en niet te groot. Lekker in de hand dus. Ook de bediening is eenvoudig en met de draaiknop goed in te stellen.
Het scheerresultaat mag er absoluut zijn. Mooi strak op het korte werk en ook goed bruikbaar om de langere baarddelen bij te werken.
De behuizing is wel aan de gladde kant. Ook de powerschakelaar doet niet stevig aan. Maar goed, ik heb ook wat grotere handen dan de gemiddelde gebruiker.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Gewicht
  • Formaat

Minpunten

• Gladde behuizing

Floris Pinxten 17-04-2020

Goed Apparaat

Ik heb voor dit product gekozen vanwege de diverse scheeropties die dit apparaat heeft. Gister heb ik wederom dit apparaat gebruikt tijdens het scheren en door de diverse mogelijkheden kwa scheerkoppen komt je perfecte verzorging van je baard tot in de puntjes tot zijn recht. Daarnaast gebruik ik ook de all in one beard trimmer van Braun type nummer : MGK 3220 ook dit apparaat is prima in gebruik en bied een perfecte verzorging voor zowel baard als neus en oorharen die bestreden kunnen worden met de extra trimmers.

Pluspunten

• Handig gebruik
  • Diverse scheermogelijkheden

Jitsr 15-04-2020
  • Product gekregen

Scheert strak af, vlotte trim beurt

Nette goede trimmer. Na een aantal weken deze trimmer te hebben gebruikt ben ik nog steeds zeer tevreden. Accu gaat lang mee en de lengte is zeer precies af te stellen door de draaiknop. Een erg prettige toevoeging is dat de kam verwijderd kan worden zonder dat de lengte regeling veranderd. Hierdoor blijf je altijd op de zelfde lengte knippen. Een min puntje is wel dat de afgeschoren haartjes behoorlijk in de kam blijven zitten. Dit is best vervelend waardoor je de kam vaak moet verwijderen. Maar al met al een fijne trimmer!

Pluspunten

• Makkelijk te verwijderen kam
  • Goede accu

Minpunten

• Ophoping van haren in de kam
  • Maar 1 kam

SanderN 15-04-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb de Braun Baardtrimmer inmiddels een aantal weken in huis en ben er erg blij mee. De baardtrimmer ziet er modern en hip uit met zijn zwarte kleur en groene accenten. De baardtrimmer is voorzien van een makkelijke draaiknop waarmee de stand eenvoudig ingesteld kan worden (0 tot 10mm). Het opzetstuk is ook eenvoudig te demonteren zodat de baardtrimmer gemakkelijk schoongemaakt kan worden. Je kunt de baardtrimmer, met de kop, afspoelen onder de kraan. Het apparaat kan helaas niet in zijn geheel afgespoeld worden / meegenomen worden onder bijvoorbeeld de douche, omdat deze helaas niet waterdicht is. Verder wordt er uiteraard een adapter meegeleverd zodat de baardtrimmer ook opgeladen kan worden. Opgeladen gaat hij gemakkelijk uren mee. Houdt er alleen rekening mee dat je de baardtrimmer niet kunt gebruiken tijdens het opladen.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Kan niet gebruikt worden tijdens het laden

EdwardR 14-04-2020
Deze baardtrimmer ligt prettig in de hand. Door middel van de draaiknop kan bijna elke gewenste haarlengte worden ingesteld. Hij heeft een mooi design (ik vind de groene kleur minder geslaagd). De accu gaat lekker lang mee. De aan/uit knop voelt wat fragiel. Dit product is zijn geld waard, maar persoonlijk ik zou een prijsklasse hoger kiezen.

Pluspunten

• Prettig in de hand

Minpunten

• Haren blijven aan de kam plakken
  • Fragiele knop

Robert705 14-04-2020

Mooi en handig apparaat

Dit apparaat is anders dan de meeste apparaten.
Geen verveldende opzet stukken die je kwijt kunt raken.
Het apparaat doet wat het moet doen.
Lekker snel opgeladen voor lang scheer gebruik.
Ik had mijn twijfels over het wieletje om de lengtes te bepalen. maar hier geen enkel probleem mee, deze blijft stevig op de plek zitten,
Ik gebruik dit apperaat ook voor mijn hoofdhaar. Hier werkt het ook perfect.

Pluspunten

• Snel opgeladen

JoostH 05-04-2020

Snel opgeladen, veel trimstanden en makkelijk te verstellen.

Fijn product. valt goed in de hand en heeft veel verschillende lengtes qua trimmen. het opzetstuk is er makkelijk op/af te zetten. het enige nadeel aan het product vind ik dat je hem niet onder water kan gebruiken. hierdoor is het ook iets lastiger schoonmaken.
heb hem nu al een keer of 20 gebruikt en heb hem nog niet hoeven opladen. ook zeker een pluspunt dus.

Pluspunten

• Accuduur
  • Aantal standen
  • Houdvast

Minpunten

• Niet waterdicht
  • Moeilijk schoonmaken